Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:42 pm



Отговори на тема  [ 155 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща
 съвет за смяна на радиатор на H6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

подхвърлиха ми мухата да си сменя радиатора с алуминиев такъв, защото стоковия бил много калпав, грее мотора и му скъсява животеца. Опциите във високия клас са койо и машимото, които явно предлагат 3 и 5 см, радиатори.

Аз намерих в ебай един нисенс, но той е 1.6см. Доколкото разбрах имало и китайски такива, които били ок като цена и в пъти по-добре от стоковия. Проблемът е, че търся в ибей, търсих и по български сайтове, но нещо не намирам това, което ми трябва.

Дали някой е правил тази галимация и да може да ме насочи към сайтове, където да видя какви са опциите като цени.

Става дума за Outback 2005, H6.

Вто Юли 22, 2014 1:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 14, 2010 7:00 pm
Мнения: 866
Местоположение: София
Skype: dessito80
Автомобил: Impreza2.2Т ,Impreza H6,Subaru SVX
Рейтинг: 170
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колата сток ли ще я караш?

_________________
Subaru Workshop 1040

Вто Юли 22, 2014 3:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:idea: може да има и друго решение – безводна охладителна течност Еванс viewtopic.php?f=1&t=13175

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Вто Юли 22, 2014 4:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 14, 2013 11:48 pm
Мнения: 221
Местоположение: София
Автомобил: Метрополитен
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега,
Хеед-91 са официален представител за България на Mishimoto.И на мен ми се въртяха подобни мисли през главата преди няколко месеца поради същите причини и още повече,че карам на газ и грее още повече.
В Ebay цените са доста по-евтини но доставката оскъпява адски много.В хеед цената за моя двигател H6 2002 беше 600 и малко лв. и около 80-100 лв. за преработката нa интейковете тъй като се слага от STI
Писах и до Кoyorad за цени и доставки от където ми дадоха данните на представителите им в България

BNGroup Ltd.
81 Vladimir Vazov Blvd
1836 Sofia
Bulgaria
Contact person: Ms. Niki Mane
Telephone: +359 (2) 9467169 но така и не звънях за цени.

Виж тук има интересна тема:viewtopic.php?f=1&t=11918
Дано съм ти бил полезен :)

Вто Юли 22, 2014 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@dessito - ще си я карам по улиците:) Най-екстремното е на палатки и ски.

@mitoko - и аз го мислих това, но цялата процедура си е скъпа, а ако си взема нов алуминиев радиатор, така или иначе мисля, че мога да го напълня с Еванс. Целата ми е чисто механично да имам по-качествен радиатор.

@SUBR - видях я вече и твоята тема:) И аз съм на газ от 500 км, но понеже няма да ръчкам колата крайно много се чудех дали наистина ми е нужен такъв пърформанс радиатор като машимото, или мога да си намеря някакъв китайски алуминиев, който е доста о-зле от машимото, но пък в пъти по-добър от стоковия. Мерси за контактите, ще поразуча и там нещата:)

Иначе ако доставката е от Германия или Англия, е доста евтино - габко наример ми доставиха напречните греди за 15 лева, като в тази цена беше включена и доставката до офиса със спийди:) Мислч, че е 2 лв на кг. или нещо подобно.

Вто Юли 22, 2014 6:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 14, 2010 7:00 pm
Мнения: 866
Местоположение: София
Skype: dessito80
Автомобил: Impreza2.2Т ,Impreza H6,Subaru SVX
Рейтинг: 170
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз смятам , че нейният радиатор си е ОК щом няма да турбинирате или да я карате при екстремен режим.
Наложи ми се да карам двигател Н6 на писта с най - малкия радиатор от 1,6 импреза-ИЗДЪРЖА ROFL .
Според мен смяна само на термостата с машимото(отваря на 68градуса) ще е достатъчна превенция. Твоя отваря на 82 градуса, сигурно знаеш:)))

_________________
Subaru Workshop 1040

Сря Юли 23, 2014 8:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
@dessito - ще си я карам по улиците:) Най-екстремното е на палатки и ски.

@mitoko - и аз го мислих това, но цялата процедура си е скъпа, а ако си взема нов алуминиев радиатор, така или иначе мисля, че мога да го напълня с Еванс. Целата ми е чисто механично да имам по-качествен радиатор.

@SUBR - видях я вече и твоята тема:) И аз съм на газ от 500 км, но понеже няма да ръчкам колата крайно много се чудех дали наистина ми е нужен такъв пърформанс радиатор като машимото, или мога да си намеря някакъв китайски алуминиев, който е доста о-зле от машимото, но пък в пъти по-добър от стоковия. Мерси за контактите, ще поразуча и там нещата:)

Иначе ако доставката е от Германия или Англия, е доста евтино - габко наример ми доставиха напречните греди за 15 лева, като в тази цена беше включена и доставката до офиса със спийди:) Мислч, че е 2 лв на кг. или нещо подобно.


Аз имам предвид само еванс на стоковия радиатор, за нормално каране
А ти радиатор и еванс искаш

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Сря Юли 23, 2014 9:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
честно казано, и аз не знам какво искам:) Просто като знам, че тази част от колата е по афиф, и ми се иска да я подсиля по някакъв начин:)
Но може в крайна сметка да мина само с Еванс, който така или иначе бих могъл да сложа в един евентуален следващ радиатор след това;)
Важното е колите да са здрави и да вървят:)

@dessito, чесно казано не знам:) Много съм далеч от поддръжка и ремонт на автомобили като цяло:) Мерси за инфото:)

Сря Юли 23, 2014 10:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 11:54 am
Мнения: 147
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 99г
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Само за протокола: радиатора за H6 става за следните автомобили (виж снимката). Така че е нормално от импреса 1.6 да издържи, при положение, че радиатора е най-вероятно същия :)

P.S. Винаги съм се чудел, защо повечето японки (особено хондите) са с доста малки радиатори... :) Може би за да излизат по-евтино...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юли 23, 2014 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CaesarVarna написа:
Винаги съм се чудел, защо повечето японки (особено хондите) са с доста малки радиатори... Може би за да излизат по-евтино...

Малко off topic,но като им гледам цените ...хич не са евтини :) (става въпрос за по-нови и нови коли-не за 20годишни.)

P.S.Колега колко пъти си чул за прегряла хонда ;) (сигурно има разбира се....,но в доста редки случаи).

Сря Юли 23, 2014 1:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 07, 2013 4:43 pm
Мнения: 92
Местоположение: Norge
Skype: ivancho_moy
Автомобил: subaru impreza и legacy twin turbo
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
CaesarVarna написа:
Само за протокола: радиатора за H6 става за следните автомобили (виж снимката). Така че е нормално от импреса 1.6 да издържи, при положение, че радиатора е най-вероятно същия :)

P.S. Винаги съм се чудел, защо повечето японки (особено хондите) са с доста малки радиатори... :) Може би за да излизат по-евтино...


Защото са с високо КПД , т.е изгореното гориво се превръща в работа , а не в топлина. Поне това е моето мнение

Сря Юли 23, 2014 1:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dessito написа:
Според мен смяна само на термостата с машимото(отваря на 68градуса) ще е достатъчна превенция. Твоя отваря на 82 градуса, сигурно знаеш:)))


Най-безмислената интервенция, която може да се направи, която и аз правих. Първоначално го имаше "плацебо" ефекта. Реално полза няма, а минуса е по-висок разход и по-високо износване на мотора зимно време при извънградско - проверено на същият мотор, със същият термостат:)

Единственото, което можеш да постигнеш с по-ранното отваряне на термостат е да забавиш момента в който ще стигнеш опасните температури. Ако обаче баира/натоварването са достатъчно дълги това така или иначе се случва. В останалото време си караш мотор в неоптималната му температура:)

П.П. Лятото дойде и теми теми пак станаха актуални. А дори не е лято като хората :D
 5

Сря Юли 23, 2014 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно като начало може да помисля да сложа Еванс, пък след това да мисля за радиатор;)

Сря Юли 23, 2014 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега като начало пробвай да следиш температура та. Аз мисля да промия радиатора наесен, защото но хванах да перегрева. И сменил капачката и поведение от 97 градуса не съм видял засега(1000 някъде)

Сря Юли 23, 2014 5:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am
Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
didoya написа:
dessito написа:
Според мен смяна само на термостата с машимото(отваря на 68градуса) ще е достатъчна превенция. Твоя отваря на 82 градуса, сигурно знаеш:)))


Най-безмислената интервенция, която може да се направи, която и аз правих. Първоначално го имаше "плацебо" ефекта. Реално полза няма, а минуса е по-висок разход и по-високо износване на мотора зимно време при извънградско - проверено на същият мотор, със същият термостат:)

Единственото, което можеш да постигнеш с по-ранното отваряне на термостат е да забавиш момента в който ще стигнеш опасните температури. Ако обаче баира/натоварването са достатъчно дълги това така или иначе се случва. В останалото време си караш мотор в неоптималната му температура:)

П.П. Лятото дойде и теми теми пак станаха актуални. А дори не е лято като хората :D


Не че нещо ама точно преди 2г ти го постнах преди да сложиш всичките доработки :)

eddy написа:
didoya написа:
...... и/или монтаж на по-сериозен такъв в комбинация с по-студен термостат решават казуса:)


Не забравяйте, че след лятото идва зима, по-големия радиатор, ще побира по-голямо количество студена течност, респективно като отвори термостата ще влиза много по-голямо количество силно охладена охладителна течност, при което могат да се получат доста нежелани реакции като пукане на глави и тн, а най-малкото което ще се получава, е че колата няма да работи в оптимални стойности и ще харчи значително повече..........................


Та отново да си кажа моето мнение. Една хубава пароструйка на всичките радиатори, нова охладителна течност и един нов СТОКОВ термостат и може да си давате газ на воля (освен ако не са ви много набити ламелите на климатичния радиатор, тогава може и него да смените) :) Карам си на газ, в най-големите жеги си карам без да поглеждам температурата, като съм стигал и скорости от около 250км/ч по километраж и така вече 70К км :) Сега и да прегрее вече, така или иначе скоро ще трябва да правя реглаж на клапаните заради газът :-P
В този ред на мисли, някой замислял ли се е защо съвременния двг без термостат, прегрява по-лесно от такъв, но с термостат и дали термостата на 68гр, няма да изиграе ролята на липсата на термостат, при сток кола със стокови перки и климатичен радиатор:)


Последна промяна eddy на Сря Юли 23, 2014 6:06 pm, променена общо 1 път


Сря Юли 23, 2014 5:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато си купих колата се сблъсках с проблема покачване на температура при над 30с + включен климатик и скорост над 180+ .Проблема се реши с почистване-измиване на двата радиатора,смяна на антифриз и добавка от Агента Radiator Relief-run up to 30 Cooler.Колата е с ат кутия която се охлажда с вграден радиатор в основния и това за мен е недостатък,ако се монтира по голям радиатор или отделен за маслото ще се реши проблема.Провал съм на изключен климатик с газ до дупка не загрява ,но не е комфортно от топлината в купето.Сега след извършените подобрения нямам проблем,но постоянно следя стрелката на температурата,дори мисля за уреди за температура масло и охл,течност със скала.Бих си сменил радиатора,но искам някой който го е правил да сподели тук в форума.

Сря Юли 23, 2014 6:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забравих да кажа че към един час изправях и почиствах ламелите на радиатора ,а бяха доста натъпкани с дребни камъчета. Седнах на едно малко столче на сянка и след две бири ламелите бяха изправени. :idea: :beer:

Сря Юли 23, 2014 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 02, 2011 10:34 am
Мнения: 954
Местоположение: Варна; Габрово
Автомобил: Impreza 2,0
Рейтинг: 470
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз сменях радиатор от ентусиазъм повече отколкото от нужда. Сложих Мишимото. Неприятното е, че нямат за автоматици а само за ръчна кутия и се налага допълнително да се слага външен охладител. Това е обаче при 2,5 л ДВГ. По спомени при Н6 охладителя на кутията е външен, а не вграден в радиатора (не помня само при кои години, но със сигурност след 2003). Термостата ми е стоковия - започва да отваря на 78 градуса. След смяната на радиатора съм гледал и лятото, и зимата стойностите на температурата на антифриза на дълъг път, защото в града те са си така или иначе по-високи винаги. Зимата при отрицателни температури, дори със снеговалеж температурата си стои между 80 и 85 градуса, в зависимост къде се кара и как. Лятото температурата е между 83-90 пак в зависимост от стила на шофиране и от външната температура. До сега не ми се е случвало да карам с температура под прага на термостата.
Принципно ако имам Н6 и се притеснявам за температурата на антифриза ще си сменя първо термостата с такъв като моя - да отваря на 78 градуса (по спомени на бека отваря на 83) и последното нещо ще е да сложа термостат на 68 градуса, дори за лятото.

_________________
Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал

Чет Юли 24, 2014 8:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно доста мнения се събраха:) Дано да е полезно и за други хора, че като гледам не съм явно едиснтвения, който се вълнува от подобно нещо:)

Чет Юли 24, 2014 8:41 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=1&t=14225&hilit=%D0%BC%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE&start=60 доста сме писали преди време в тази тема ; -)

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Чет Юли 24, 2014 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 155 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор