Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:01 am



Отговори на тема  [ 155 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 съвет за смяна на радиатор на H6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
didoya написа:
Времето се позатопли и темата изплува отгоре :D

Аз на топло драми със температурата съм нямал , само зимата като се свият нещата и потекат флуидите където не трябва.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Апр 28, 2015 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз утре ще слагам Еванс-а:) Не че някога ми е загрявала колицата, ама ей така превантивно:)

Чет Апр 30, 2015 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@melhaer, какви пари ще ти излезе това удоволствие?

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Апр 30, 2015 1:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз най-накрая си намерих теча - сълзене на радиатора което ставаше проблем при дълга работа и загряване.
ще публикувам данни от следващите пътувания
да видим за сега за 15 км ис софия повече от 96 градуса не докарах.

Чет Апр 30, 2015 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@srg - 100 паунда, защото го купих от ибей "втора ръка" - става дума за 2 големи туби Еванс (около 10 литра) + препфлуид - голяма + малка туба (около 7 литра). Помня, че самата доставка с Габко ми беше още 50 лева + около 15 паунда за самата доставка в Англия от продавача до склада на Габко.

Понеже няколко пъти съм пазарувал от Англия неща втора ръка за кола и какво ли не, хората там са абсолютни педанти и много любезни и изчерпателни. Затова сметнах, че въпреки че е втората ръка няма да имам проблеми. Препфлуида може да се ползва 4 пъти (мисля, че това е по спецификация, но не съм 100% сигурен, според Агента - 3, вчера го каза като го сменихме).

В началото на зимата си взех и Michelin Easy Grip вериги за сняг за 120 лева, пак от Англия втора ръка с доставка от Габко, докато нови са около 220 лева. Дано никога не ми потрябват за Субито, но пък реших да потърся и да се презастраховам. И тъкмо щях да пазарувам нови и излезе офертата за тези секънд хенд.

Реално, аз с мотора не съм имал проблеми с прегряване, но пак реших да се презастраховам:) Дет се вика - някой кат има желание да троши пари - да ги троши. Според много хора, вместо скъпата процедура с Еванс, може да се сложи добавка Water Wetter, която на RedLine е 38.65 лв. А резултатите са подобни в представянето. Просто когато аз разбрах за тази добавка вече имах Еванс-а и не ми се занимаваше с препродаване.

Вече съм го писал по-напред в темата, но да го разкажа пак.

В началото мислех да сложа нов алуминиев радиатор мишимото, който обаче е за ръчна с.к. и се нуждае от доработка + кулер за самата скоростна пак на мишимото. Говорих директно с STI и хората там ми казаха, че след като нямам проблеми с прегряване, няма смисъл да правя скъпи интервенции, които не е ясно доколко са оправдани предвид резултатите. ТОгава ми казаха и за тази добавка и че ако искам мога да си я сложа, а те да изкупят Еванс-а от мен - но нямаше как по телефона да им обяснявам, че е втора ръка и т.н.

Така че, на мен ми се струва най-удачен и лесен вариант един преглед на системата и при липса на някакви видими проблеми да се сложи тази добавка - хем е лесно, хем евтино в сравнение с това да сменяш радиатор или да наливаш Еванс.

Съб Май 02, 2015 9:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 14, 2013 11:48 pm
Мнения: 221
Местоположение: София
Автомобил: Метрополитен
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И аз се подготвих за новия сезон :промивка на радиатора с Lubegard, нов антрифриз Motul Inugel 50/50,Waterwetter,нов термостат и инспекция на маркучите :)

Съб Май 02, 2015 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега melhaer
как е с Еванс? Иман л инякакви логове за температурата ?
колко литра ти отидоха ?

Нед Май 17, 2015 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрасти,

след слагането, вчера долоивах малко, че беше се поусвоил от системата. Максималната достигана температура според Трока е 97 градуса.

Но и аз не съм я юркал много оттгава, иначе маркучите са меки:)

Като почне лятото и вканциите, ще се опитам да дам повече информация;)

п.с. аз имах около 9.5 литра Еванс, трябва да видя колко ми е останал, за да знам колко е сложен в смата кола. Но мисля, че в нея са сложени около 7-7.5 литра.

Пон Май 18, 2015 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Как е коллега аз след нов радиатор и вси§ни неща
повече от 105 градуса не съм виждал ( при натоварване и добра скорост )

Нед Юни 14, 2015 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
97 градуса най-висока, но не съм я товарил много. Скоро ще ходя в Гърци с натоварена кола и ще я следя внимателно.
Някой друг, който е слагал Еванс и има по-сериозни впечатления дали може да сподели мнение. Напоследък се появвиха мнения, че Еванс не бил много удачен избор, но аз засега нищо не мога да кажа, а и съм се "наиграл":)

п.с. А над колко градуса е "нездравословното" и се смята за проблемно? Аз ако видя 105 градуса бих с притеснил, но явно не е проблем.

Преди Еванс също не съм виждал над 97 градуса.

Вто Юни 16, 2015 12:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бих желал да си сменя радиатора с по-голям дебит.Нямам проблеми с висока температура при нормално каране,но по-настъпя ли колата при високи температури ,стрелката подскача и вдц ооф.Всичко по системата е проверено при Павлин,просто при високи външни температури и голямо натоварване Н6 почва да вдига градуси,може би при по-новия модел проблема е решен.Радиатора е доста малък за този мотор , затова си търся надежден радиатор с по-голям дебит.Пробвах друга кола Н6 и тя беше перфектна на нормални натоварвания,но като я по-настъпих и тя вдигна градуси*добре че гарнитурите са метални,иначе отдавна да е родила.Чух мнения че загряването се дължало на запушен катализатор,ако е това ще ги избуша .Моля ,Колеги споделете за Н6 ,при високи натоварвания как се справя охладителната система.Днес измих и двата радиатора с обезмаслител като ги разкачих,сега в уикеинда ще я пришпоря да видя има ли ефект. :-~ Моля само мнения за Н6.

Сря Юли 22, 2015 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато бях сложил EZ30R в Импрезата бях с обикновен радиатор от 1.6
Колата нямаше термостат от превантивна гледна точка.
Ако незнаеш, че няма термостат неможеш да познаеш никога. КОлата си загряваше бързо все едно си има термостат и си държеше перфектни градуси в града. На магистралата като я натиснех над 140-150 и започваше да вдига температура.
Сложих алуминиевия радиатор от снимката с две средни на размер перки Спал от пред за да духат, понеже нямаше никакво място за смучещи от другата страна.
След слагането на тоя радиатор всичко се промени. Никакво загряване над 100 градуса. Перките ми се включваха на 91 и изкл на 89 пак от превантивна гледна точка.
Сложих след това турбо на мотора и го карах на Дракона един трак дей. Не мръдна изобщо стрелката над средата.

Това е моят опит с Н6 турбо и алуминиев радиатор 42мм.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Юли 22, 2015 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Също съм мислил за допълнителна перка отпред и увеличаване на въздушния поток.Дори в миналото бях монтирал такава от Фиат Ритмо дизел на старата ми Ланчия.Чакам Павлин да се върне от почивка и започвам да работя по въпроса,не може Н6 мотор лятото да го карам като малолитражка.

Чет Юли 23, 2015 7:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, в началото на юли ходих в Гърция с яко натоварена кола - целият багажник + багажна кутия на покрива. Като цяло, повечето време температурата се движеше около 94-96 градуса, но при рязко настъпване на газта се увеличаваше до към 98-99.

На връщане, докато излизах все още от Халкидики, по голям баир (и външна температура над 35 градуса) пред мен имаше камион, който се движеше с около 20 км/ч, когато го изпреварвах, рязко надъних газата до ламарината и видях, че температурата се качи на 103 градуса, след изпреварвнето, като пуснах педала падна за около 2-3 секунди до 97-98.

Питах един от спецовете в София дали е ОК такова поведение и температура и той каза, че след като веднага температурата пада, значи е ОК.

Въпреки, че съм с Еванс си е малко стрякскащо да видиш тази темепратура. Да уточня, че гледам температурата с Торк, иначе на таблото стрелката не ми мърда от средата.

Сря Юли 29, 2015 3:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1040 написа:
Когато бях сложил EZ30R в Импрезата бях с обикновен радиатор от 1.6
Колата нямаше термостат от превантивна гледна точка.
Ако незнаеш, че няма термостат неможеш да познаеш никога. КОлата си загряваше бързо все едно си има термостат и си държеше перфектни градуси в града. На магистралата като я натиснех над 140-150 и започваше да вдига температура.
Сложих алуминиевия радиатор от снимката с две средни на размер перки Спал от пред за да духат, понеже нямаше никакво място за смучещи от другата страна.
След слагането на тоя радиатор всичко се промени. Никакво загряване над 100 градуса. Перките ми се включваха на 91 и изкл на 89 пак от превантивна гледна точка.
Сложих след това турбо на мотора и го карах на Дракона един трак дей. Не мръдна изобщо стрелката над средата.

Това е моят опит с Н6 турбо и алуминиев радиатор 42мм.


това като го бях направил и като бях написал подобни стойнисти ,никой не му обърна внимание ,както и сега,а дефакто инвестицията не е голяма

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Чет Юли 30, 2015 6:54 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко развитие.
Миналият понеделник ходих на моето село Садово – Сунгурларско. Влачих ремарке, което е 120 кг + 210 кг товар. Ремаркето е словенско с шпригли и брезент и това прави аеродинамиката му като на автобус. След Сунгурларе в посока Върбишки проход има сериозно изкачване около 2,5 км. Нарочно карах на 4-та на ръчен режим с 80 км в час. Като свърши тази стръмнина следва доста по-леко изкачване – около 2 км. Там бутнах 5-та със същата скорост и на половин км преди края стрелката на температурата застана на средата. Върнах 4-та, дори 3-та и започнах спускане към с. Бероново и всичко се нормализира.
Маслото е на 6000 км, температурата 29 градуса. Бях с включен климатик.
На следващия ден правих услуга на един съсед – да закараме жито в Сунгурларе за ишлеме.
Изкачването откъм с. Бероново е много по-леко, но аз карах като камион – 3-та предавка с 60 км в час – 3000 оборота и нищо – стрелката не мръдна от обичайната си позиция.
Температурата беше 25 градуса и бях без климатик.
Там теглихме ремаркето 690 кг пълно и 120 кг празно.
Имайки едно наум на връщане карах внимателно. Ситуацията с изкачването е като в началото на разказа. Карах на 4-та с 80, но почти до края. Бутнах 5-та на 200 м преди да започна спускане. Пак нямаше промяна в положението на стрелката. Температурата 27 градуса и пак без климатик.
Не знам каква е тази работа – имаш мощен автомобил, а не можеш да го ползваш. Вярно, не е камион, но като чета колегите на магистралата със 180 имат същите симптоми.

По същия участък и в двете посоки с три други различни автомобила - старото Легаси, Дайхацу-то и Форда на тъста не съм имал никакви проблеми с доста по сериозни товари от порядъка на 800 + кг.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Съб Авг 15, 2015 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Бих желал да си сменя радиатора с по-голям дебит.Нямам проблеми с висока температура при нормално каране,но по-настъпя ли колата при високи температури ,стрелката подскача и вдц ооф.Всичко по системата е проверено при Павлин,просто при високи външни температури и голямо натоварване Н6 почва да вдига градуси,може би при по-новия модел проблема е решен.Радиатора е доста малък за този мотор , затова си търся надежден радиатор с по-голям дебит.Пробвах друга кола Н6 и тя беше перфектна на нормални натоварвания,но като я по-настъпих и тя вдигна градуси*добре че гарнитурите са метални,иначе отдавна да е родила.Чух мнения че загряването се дължало на запушен катализатор,ако е това ще ги избуша .Моля ,Колеги споделете за Н6 ,при високи натоварвания как се справя охладителната система.Днес измих и двата радиатора с обезмаслител като ги разкачих,сега в уикеинда ще я пришпоря да видя има ли ефект. :-~ Моля само мнения за Н6.

Новия ми радиатор ръчно произведен от мед почти е готов,разликата от сток е че е по дебел с 16мм от фабричния и тръбите с по голям дебит.Имам снимки от телефона ,но форума не ги поема.Скоро ще опиша подробности и ще кача снимки.

Чет Авг 27, 2015 9:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Веднага идвам на помощ :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Чет Авг 27, 2015 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И какво са резултатите и колко ти излезе тази процедура?

Пет Авг 28, 2015 1:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря на Тенчо за съветите и качване на снимките.Радиатора ми излезе 380лв. като занесох стар радиатор за мостра ,а също от него ползвах масления охладител.Не съм монтирал новия на колата, но тези дни ще стане чакам Павлин да има свободен канал.Ще доложа за резултата веднага след теста.

Пет Авг 28, 2015 6:50 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 155 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор