Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:32 am



Отговори на тема  [ 155 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 съвет за смяна на радиатор на H6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вече наближават жегите и темата отново стана актуална.След като монтирах по големия радиатор не съм имал проблем с загряването , но го монтирах септември и не съм карал на големи горещини.Смятам да се презастраховам с една засмукваща перка от БМВ 46 която вече закупих и най скоро време ще монтирам.Перката идеално се помества в пространството между предната решетка и климатичния радиатор, само клаксона се мести от ляво.Ще я вържа и командвам с копче така ще мога да я пускам по- навреме.След монтажа ще кача снимки,цената и 2ра употреба е 40лв.Може ли някой колега да публикува снимки на външния охладител на АТ,може за лятото да си сложа такъв.Не знам също маслената помпа на двг има ли достатъчен дебит ,ако се монтира интеркулер за маслото на двг. Н6 си е доста топъл мотор и всяко охлаждане е добре дошло.

Вто Апр 26, 2016 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А колегите със сменените радиатори може ли да кажат как било зимата и ако караш по инерция/ спускане няма ли да се охлажда прекалено двигателя?особено на по големи студове?

Вто Апр 26, 2016 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
adddt написа:
Колега а дали може да направиш следния тест: да намериш някой приличен баир и в началото преди изкачването да форсираш колата на място докато докараш 95 градуса и след това газ нагоре..... ако е кратък баира става и с 2-3 качвания едно след друго.

Мога. В петък ще ходим на вилата и там след Сунгурларе има сериозно изкачване около 5 километра. Половината е доста сериозно. По-назад в темата писах, че на това място миналата година, към края на баира стрелката застана по средата.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Вто Апр 26, 2016 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
И аз имам един въпрос - при оригиналната система се изпозлва и за подгрев на маслото на скоростната кутия зимата, докато с такъв радиаотр май тази система се шунтира. Това дали няма да е проблем зимата, когато маслото ще достигне работна температура по-бавно?

Нищо не се шунтира, защото радиаторът няма връзка с АТ. Топлообменникът е на блока от шофьорската страна. При Б12 е през радиатора, а при Б13 не.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023


Последна промяна patko на Вто Апр 26, 2016 9:29 pm, променена общо 1 път


Вто Апр 26, 2016 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Написал съм малко по-назад.. Температурата никога не падна под тази на отваряне на темостата. Цяла зима карам с този радиатор.
82 градуса минимално в моя случай. (Мишимото радиатор) Спускания съм тествал по магистралата Благоевград - София и София - Правец.

Вто Апр 26, 2016 9:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
patko написа:
melhaer написа:
Топлообменникът е на блока от шофьорската страна. При Б12 е през радиатора, а при Б13 не.


Или си с десен волан.. или моята е точно на обратно.. но гледайки снимката. Май е грешка на езика (пръстите с влучая) :)

Вто Апр 26, 2016 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[/quote]

Или си с десен волан.. или моята е точно на обратно.. но гледайки снимката. Май е грешка на езика (пръстите с влучая) :)[/quote]

Точно така - пръстчетата объркаха. Пасажерската страна е. Благодаря за корекцията.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Вто Апр 26, 2016 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тестът направен. С работа на място повиших температурата до 94 градуса. При потеглянето стана 95. Не мога да кажа дали се включиха вентилаторите. Подозирам, че да, защото бързо падна на 91 и там остана. Обикновено там карам с 90, но сега за теста карах със 110-120. Температурата задържа на 91 гр, а на втората част - по-малко стръмната дори падна до 90. След това спускане и 80 градуса.
Околна температура 16 гр, без климатик, без отопление.

В града, ако съм с климатик държи 88-90 гр.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Съб Апр 30, 2016 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пресни наблюдения от днес.
Мястото е същото , на което правих теста от предишния пост. Температура 29 градуса с включен климатик. Сам в колата с малко багаж, НО с ремарке с бруто маса около 750 кг., с шпригли и брезент. Все едно имаш един сандък зад себе си и той е по-висок от колата.
Изкачвах на 3-та, на ръчен режим с 65-70 км в час и 3000 оборота. Температурата бавно се покачи до 100 градуса, на половината, т.е, когато наклонът намаля стана 101. Тогава стрелката мръдна с една идея нагоре. Така беше около километър и 100 метра преди да свърши баира стана 102 градуса. Стрелката застана на средата на скалата. Започнах спускането и бързо падане до 83 градуса.

Погледнах моментния разход по ТОРК-а - 25 л/100. Доколко може да му се вярва.
Иначе скалата на дисплея беше пълна, но тя свършва на 20/100.

Преди това с празното ремарке до Карнобат по магистралата със 110 поддържаше 90-91 градуса. После товарих в Карнобат и до въпросното изкачване по равното с 90 км в час имах 89-90 градуса. Околната температура беше още 27 градуса. Климатикът беше включен постоянно.

На връщане с празно ремарке без шприглите и брезента по магистралата със 110 и околна температура 33 градуса пак поддържах 90 градуса.

В петък ще имам отново същия преход със сходен товар в ремаркето, но този път без брезента и ще наблюдавам.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Юни 22, 2016 1:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Със същия като тегло товар, без брезента и без климатик при температура 31 градуса стигнах до 98 градуса.

В събота, с около 500 кг и температура 27 градуса, без климатик, но качвах на автоматичен режим и с 80-85 км в час. Максимално 96 градуса.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Нед Юни 26, 2016 6:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 6:00 am
Мнения: 18
Местоположение: Разлог
Автомобил: Аутбек 2002 Н6
Телефон: 0888273545
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата ми е аутбек н6, ат 2002, протече ми радиатора от казанчетата, първо горното, след това долното. позатегнах алуминиевите скоби, спря да тече през лятото всичко беше ок. сега на студа започна леко да сълзи отново. не знам какъв радиатор да си купя. Спирам се на nissens някой ползвал ли е подобен и има ли впечатления от тази марка?

Пет Дек 14, 2018 4:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз. Преди време обаче. Тогава качеството беше отлично за парите, а сега чувам разни отзиви, но непотвърдени. Иначе имам трима познати, които съм им монтирал BNR и не се оплакват. Засега.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Дек 14, 2018 6:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 6:00 am
Мнения: 18
Местоположение: Разлог
Автомобил: Аутбек 2002 Н6
Телефон: 0888273545
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
радиатора(nissens) е при мен, на пръв поглед 1към 1 със стоковия, предстои монтаж.

Вто Дек 18, 2018 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Когато си купих колата се сблъсках с проблема покачване на температура при над 30с + включен климатик и скорост над 180+ .Проблема се реши с почистване-измиване на двата радиатора,смяна на антифриз и добавка от Агента Radiator Relief-run up to 30 Cooler.Колата е с ат кутия която се охлажда с вграден радиатор в основния и това за мен е недостатък,ако се монтира по голям радиатор или отделен за маслото ще се реши проблема.Провал съм на изключен климатик с газ до дупка не загрява ,но не е комфортно от топлината в купето.Сега след извършените подобрения нямам проблем,но постоянно следя стрелката на температурата,дори мисля за уреди за температура масло и охл,течност със скала.Бих си сменил радиатора,но искам някой който го е правил да сподели тук в форума.

4 години след този пост ви казвам , че само голям алуминиев радиатор плюс маслен охладител за АТ оправят проблема на Н6 с прегряването . Монтирах алуминиев радиатор от Импреза ВРХ с поправка и отваряне на 2ри вход , преправяне захвата на вентилаторите , Ат маслен охладител от Мерцедес с220 за кутията . Равносметка 600лв. и никакви проблеми с загряване . При интерес ми звънете на тел. за подробности .Скоро колегата Ицо от Шумен ми изпрати радиатор който го преправих в Пловдив и му го изпратих обратно , 50лв. струваше майстора .
 15

Сря Дек 19, 2018 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 6:00 am
Мнения: 18
Местоположение: Разлог
Автомобил: Аутбек 2002 Н6
Телефон: 0888273545
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Много сложен ми се струва целия този процес със смяната с алуминиев радиатор и кулер за скоростите. Аз прегряване досега не съм имал, но и не карам над 140-150 км/ч; Сменям радиатор само заради теча от казанчето.

Чет Дек 20, 2018 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 155 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор