Отговори на тема  [ 155 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 съвет за смяна на радиатор на H6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Радиатора монтиран при Павлин в Субару Пловдив,събра 1.5л повече течност.Вече изпробван при градски условия на макс ,стрелката не трепва стои на средата като закована ,дори перките се включват само за кратко.Утре следва към 15ч.в жегата магистрална проверка. :cool:ПС.Снимки съм пратил на Тенчо да качи че нещо не мога да се справя от телефона с качването.

Пет Авг 28, 2015 7:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето снимчици :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Пет Авг 28, 2015 10:36 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря на 1040 Тенчо за идеята да си изработя сам тунинг радиатор.Благодаря на Павлин за монтажа и доработката за да завърша проекта.Не беше лесно , но риска си струваше,обичам Н6. :beer:

Пет Авг 28, 2015 11:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано да си върши задачата!

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Съб Авг 29, 2015 5:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
quietriot написа:
Дано да си върши задачата!

За момента е супер. :respect:

Съб Авг 29, 2015 10:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А кодега може ли дададеш статисттка от обдто? Интересно е в какви градиси се движи а и на какви ьемператури включва перката? А защо е меден?

Съб Авг 29, 2015 1:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм закачал на обд,в градско натоварване перките при 32градуса външна темп. се включват за 30-50 сек и спират.Изработен е от мед защото медта има много висока топлопроводимост.Оргиналния е дебел на питата 27мм ,а този 42мм и събира 1.5л повече течност,запазил съм оргиналните размери на казанчетата.Тръбите 62бр. са доста по обемни от нормалните и от там идва разликата в обема.След малко тръгвам да го пробвам на магистралата на макс.

Съб Авг 29, 2015 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С калай ли е спояван?

Съб Авг 29, 2015 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vami написа:
С калай ли е спояван?

Незнам. може би с калай,не съм присъствал на сглобяването.

Нед Авг 30, 2015 6:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намерих нещо интересно за логиката на управлението на вентилаторите за H6.

Прикачени файлове:
fan operation.jpg


Вижда се че температурата от 100 градуса се възприема за нещо нормално от инженерите на Субару.. Проблема е че гарнитурите не издържат :(
Управлението на майта е с PWM. Т.е ЕЦУ на колата комнадва перката.
Ще трябва да се измисли малко електроника да се направи на 95 градуса да е на максимална скорост... без значение дали климатика е включен.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Сеп 25, 2015 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тогава ше трябва са се пише фърмуер ;-)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Съб Сеп 26, 2015 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Датчик тип switch се слага на маркуча на радиатора или на алуминиевия радиатор се заварява гайка за него.
Датчика "ключ" през реле командва перките.
Такива има на много различни градуси. Купил съм си един от VAG да ми командва моите, понеже на Мегата се използва един от изходите за управление на външни дивайси и за да не го ползва за перки съм взел такъв датчик. Температурата мисля беше 92 на включване, но ще го проверя пак.
Някои от тези датчици имат две степени на различни температури.
Ако е по - лесно пренаписването на ЕКУ-то ще си стане по най-заводски начин спор няма.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Нед Сеп 27, 2015 9:11 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да съживя темата. От събота и аз съм с алуминиев радиатор. Не е MISHIMOTO, а китайче.
Колегите от Extreme tuning направиха конверсията към два интейка. Перфектна работа от тяхна страна. :bow:
Смених и термостат. Сложих от 2.0 литрово - отваря на 78 градуса. А стоковият беше на 82 градуса.
Разликата е следната. В стоков вид при каране по магистрала със 120 на автопилот, на равен участък поддържа 87-88 градуса. В града стига до 96 и вентилаторите свалят на 91. Включват се на 95 и изключват на 91. Това е гледано през ОБД и Торк на телефона.
Сега при аналогични условия поддържа 82 градуса и в града стига до 95 - като спра на светофар. Като се включат вентилаторите пада на 91.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Пон Апр 25, 2016 1:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Друга разлика. Със стоков термостат при продължително спускане температурата падаше до 81 градуса, а сега до 77. Това е при околна температура 18-20 градуса. Ще наблюдавам как е в жегите.
Да добавя - радиаторът идва с китайска капачка на 1.3 бара, но аз сложих оригинална от 2.0 литрово на 1.1. Стоковата е различна и не става.
Източих 6.2 литра антифриз. Налях 8.7. Всичко е мерено точно. Реално с 8.5 литра при загряла кола нивото в разширителния съд е точно на максимума, но като изстине - при температура 12 градуса в Бургас е доста под минимума. Отдавам го на по-голямото количество антифриз.
Долях 200 милилитра превантивно - ако изкара още малко въздух и утре сутринта ще видя нивото като изстине. Сега при загряла кола е 2-3 см над максимума.
Минал съм по-малко от 200 км след обезвъздушаването.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Пон Апр 25, 2016 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен разликата трябва да се усети при продължително натоварване - например при дълго изкачване. Тогава всеки термостат ще е отворен и ще циркулира големият кръг на охлаждането. Този радиатор би трябвало да НЕ позволи температурата да се повиши до критични стойности.
Мисля, че това е логиката да се слагат такива радиатори на спортни коли, където се раздава цялата газ.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Пон Апр 25, 2016 1:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега а дали може да направиш следния тест: да намериш някой приличен баир и в началото преди изкачването да форсираш колата на място докато докараш 95 градуса и след това газ нагоре..... ако е кратък баира става и с 2-3 качвания едно след друго.

Вто Апр 26, 2016 7:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз имам един въпрос - при оригиналната система се изпозлва и за подгрев на маслото на скоростната кутия зимата, докато с такъв радиаотр май тази система се шунтира. Това дали няма да е проблем зимата, когато маслото ще достигне работна температура по-бавно?

Вто Апр 26, 2016 2:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
И аз имам един въпрос - при оригиналната система се изпозлва и за подгрев на маслото на скоростната кутия зимата, докато с такъв радиаотр май тази система се шунтира. Това дали няма да е проблем зимата, когато маслото ще достигне работна температура по-бавно?

според мен го охлажда, ма може и да бъркам.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Апр 26, 2016 2:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Интересно, че при мен фабрично ATF-ът не преминава през водния радиатор. Сменян ми е водният радиатор, като двата щуцера за ATF-а стоят затапени. За сметка на това има топлообменник зад мотора в дясната част под двете големи букси, което си е съвсем фабрично.

Вто Апр 26, 2016 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мойто работи така. Н6 3.0 2004 5АТ
Радиатор Мишимото (От импреза 2008 преправен за 2 интейка .. 720лв радиатор + 200лв преправяне и инсталиране)
Стокови перки и управление.
Стоков термостат. 82+
Стокова капачка (1.1 бара)

Извънградско 82-88 скорости до 180 без наклони ..по равно и външна температура -5 ..+17 градуса.
При сериозен наклон и много газ ( 3та до 150 и полсе още ).. температурата отива до 96-98 но за кратко. (После се налага да пусна газта)
Градско .. точно както го описва колегата. 91-96 в зависимост от перката.

Смятам да сложа един охладител за скоростната кутия .. да видим дали ще се промени нещо.
Доколкото знам на 2ра и 3та на ръчно превключване кутията загрява най-много и за това ще слагам маслен кулер. (С термостат на 82 разбира се)
Имам си и топлообменник и от едната страна ще топлим маслото .. от другата ще го охлаждаме :)

После трябва да тествам нещо като минаване през прохода Петрохан с повечко газ. Там сигурно ще загрее до 100+ на някои моменти.

Вто Апр 26, 2016 2:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 155 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор