Автор |
Съобщение |
petko 69
|
Радиатора монтиран при Павлин в Субару Пловдив,събра 1.5л повече течност.Вече изпробван при градски условия на макс ,стрелката не трепва стои на средата като закована ,дори перките се включват само за кратко.Утре следва към 15ч.в жегата магистрална проверка. ПС.Снимки съм пратил на Тенчо да качи че нещо не мога да се справя от телефона с качването.
|
|
|
Пет Авг 28, 2015 7:11 pm |
|
|
1040
|
Ето снимчици
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пет Авг 28, 2015 10:36 pm |
|
|
petko 69
|
Благодаря на 1040 Тенчо за идеята да си изработя сам тунинг радиатор.Благодаря на Павлин за монтажа и доработката за да завърша проекта.Не беше лесно , но риска си струваше,обичам Н6.
|
|
|
Пет Авг 28, 2015 11:34 pm |
|
|
quietriot
|
Дано да си върши задачата!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Съб Авг 29, 2015 5:48 am |
|
|
petko 69
|
quietriot написа: Дано да си върши задачата! За момента е супер.
|
|
|
Съб Авг 29, 2015 10:47 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
А кодега може ли дададеш статисттка от обдто? Интересно е в какви градиси се движи а и на какви ьемператури включва перката? А защо е меден?
|
|
|
Съб Авг 29, 2015 1:04 pm |
|
|
petko 69
|
Не съм закачал на обд,в градско натоварване перките при 32градуса външна темп. се включват за 30-50 сек и спират.Изработен е от мед защото медта има много висока топлопроводимост.Оргиналния е дебел на питата 27мм ,а този 42мм и събира 1.5л повече течност,запазил съм оргиналните размери на казанчетата.Тръбите 62бр. са доста по обемни от нормалните и от там идва разликата в обема.След малко тръгвам да го пробвам на магистралата на макс.
|
|
|
Съб Авг 29, 2015 2:31 pm |
|
|
Vami
|
|
Съб Авг 29, 2015 3:45 pm |
|
|
petko 69
|
Vami написа: С калай ли е спояван? Незнам. може би с калай,не съм присъствал на сглобяването.
|
|
|
Нед Авг 30, 2015 6:31 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Намерих нещо интересно за логиката на управлението на вентилаторите за H6. Прикачени файлове: fan operation.jpg Вижда се че температурата от 100 градуса се възприема за нещо нормално от инженерите на Субару.. Проблема е че гарнитурите не издържат Управлението на майта е с PWM. Т.е ЕЦУ на колата комнадва перката. Ще трябва да се измисли малко електроника да се направи на 95 градуса да е на максимална скорост... без значение дали климатика е включен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Сеп 25, 2015 3:27 pm |
|
|
quietriot
|
Тогава ше трябва са се пише фърмуер ;-)
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Съб Сеп 26, 2015 1:51 pm |
|
|
1040
|
Датчик тип switch се слага на маркуча на радиатора или на алуминиевия радиатор се заварява гайка за него. Датчика "ключ" през реле командва перките. Такива има на много различни градуси. Купил съм си един от VAG да ми командва моите, понеже на Мегата се използва един от изходите за управление на външни дивайси и за да не го ползва за перки съм взел такъв датчик. Температурата мисля беше 92 на включване, но ще го проверя пак. Някои от тези датчици имат две степени на различни температури. Ако е по - лесно пренаписването на ЕКУ-то ще си стане по най-заводски начин спор няма.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Нед Сеп 27, 2015 9:11 am |
|
|
patko
|
Да съживя темата. От събота и аз съм с алуминиев радиатор. Не е MISHIMOTO, а китайче. Колегите от Extreme tuning направиха конверсията към два интейка. Перфектна работа от тяхна страна. Смених и термостат. Сложих от 2.0 литрово - отваря на 78 градуса. А стоковият беше на 82 градуса. Разликата е следната. В стоков вид при каране по магистрала със 120 на автопилот, на равен участък поддържа 87-88 градуса. В града стига до 96 и вентилаторите свалят на 91. Включват се на 95 и изключват на 91. Това е гледано през ОБД и Торк на телефона. Сега при аналогични условия поддържа 82 градуса и в града стига до 95 - като спра на светофар. Като се включат вентилаторите пада на 91.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Пон Апр 25, 2016 1:25 pm |
|
|
patko
|
Друга разлика. Със стоков термостат при продължително спускане температурата падаше до 81 градуса, а сега до 77. Това е при околна температура 18-20 градуса. Ще наблюдавам как е в жегите. Да добавя - радиаторът идва с китайска капачка на 1.3 бара, но аз сложих оригинална от 2.0 литрово на 1.1. Стоковата е различна и не става. Източих 6.2 литра антифриз. Налях 8.7. Всичко е мерено точно. Реално с 8.5 литра при загряла кола нивото в разширителния съд е точно на максимума, но като изстине - при температура 12 градуса в Бургас е доста под минимума. Отдавам го на по-голямото количество антифриз. Долях 200 милилитра превантивно - ако изкара още малко въздух и утре сутринта ще видя нивото като изстине. Сега при загряла кола е 2-3 см над максимума. Минал съм по-малко от 200 км след обезвъздушаването.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Пон Апр 25, 2016 1:34 pm |
|
|
patko
|
Според мен разликата трябва да се усети при продължително натоварване - например при дълго изкачване. Тогава всеки термостат ще е отворен и ще циркулира големият кръг на охлаждането. Този радиатор би трябвало да НЕ позволи температурата да се повиши до критични стойности. Мисля, че това е логиката да се слагат такива радиатори на спортни коли, където се раздава цялата газ.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Пон Апр 25, 2016 1:46 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Колега а дали може да направиш следния тест: да намериш някой приличен баир и в началото преди изкачването да форсираш колата на място докато докараш 95 градуса и след това газ нагоре..... ако е кратък баира става и с 2-3 качвания едно след друго.
|
|
|
Вто Апр 26, 2016 7:31 am |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
И аз имам един въпрос - при оригиналната система се изпозлва и за подгрев на маслото на скоростната кутия зимата, докато с такъв радиаотр май тази система се шунтира. Това дали няма да е проблем зимата, когато маслото ще достигне работна температура по-бавно?
|
|
|
Вто Апр 26, 2016 2:27 pm |
|
|
quietriot
|
melhaer написа: И аз имам един въпрос - при оригиналната система се изпозлва и за подгрев на маслото на скоростната кутия зимата, докато с такъв радиаотр май тази система се шунтира. Това дали няма да е проблем зимата, когато маслото ще достигне работна температура по-бавно? според мен го охлажда, ма може и да бъркам.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Апр 26, 2016 2:29 pm |
|
|
kerekovski
|
Интересно, че при мен фабрично ATF-ът не преминава през водния радиатор. Сменян ми е водният радиатор, като двата щуцера за ATF-а стоят затапени. За сметка на това има топлообменник зад мотора в дясната част под двете големи букси, което си е съвсем фабрично.
|
|
|
Вто Апр 26, 2016 2:37 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Мойто работи така. Н6 3.0 2004 5АТ Радиатор Мишимото (От импреза 2008 преправен за 2 интейка .. 720лв радиатор + 200лв преправяне и инсталиране) Стокови перки и управление. Стоков термостат. 82+ Стокова капачка (1.1 бара) Извънградско 82-88 скорости до 180 без наклони ..по равно и външна температура -5 ..+17 градуса. При сериозен наклон и много газ ( 3та до 150 и полсе още ).. температурата отива до 96-98 но за кратко. (После се налага да пусна газта) Градско .. точно както го описва колегата. 91-96 в зависимост от перката. Смятам да сложа един охладител за скоростната кутия .. да видим дали ще се промени нещо. Доколкото знам на 2ра и 3та на ръчно превключване кутията загрява най-много и за това ще слагам маслен кулер. (С термостат на 82 разбира се) Имам си и топлообменник и от едната страна ще топлим маслото .. от другата ще го охлаждаме После трябва да тествам нещо като минаване през прохода Петрохан с повечко газ. Там сигурно ще загрее до 100+ на някои моменти.
|
|
|
Вто Апр 26, 2016 2:40 pm |
|
|