Автор |
Съобщение |
Маги
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
|
Здравейте днес при смяна на гумите забелязахме,че дясно колело има луфт - при захват горе/долу и дясно/ляво. Това ме навежда,че лагера си отива,до момента няма шумове от него. Има ли начин ако натегна голямата гайка на карето да се прибере този луфт?
|
|
|
Сря Окт 22, 2014 6:11 pm |
|
|
Greg4o
|
Странно как няма шум. Моите без да се клатят виеха след 3тия изминат км като гладни близнаци. отидох за един и си тръгнах с 2 нови
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Сря Окт 22, 2014 9:00 pm |
|
|
martod
Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 10:24 pm Постове: 237 Рейтинг: 130
|
Маги написа: Здравейте днес при смяна на гумите забелязахме,че дясно колело има луфт - при захват горе/долу и дясно/ляво. Това ме навежда,че лагера си отива,до момента няма шумове от него. Има ли начин ако натегна голямата гайка на карето да се прибере този луфт? Щом и при захват дясно/ляво има луфт, по вероятно е да си е заминал шарнира ..
_________________ ---------------------------------------
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА .....ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА......
|
|
|
Чет Окт 23, 2014 8:29 am |
|
|
Маги
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
|
Ще го погледна тези дни,дано да е шарнир
|
|
|
Чет Окт 23, 2014 10:26 am |
|
|
Маги
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
|
Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред?
|
|
|
Вто Окт 28, 2014 7:24 pm |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Постове: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Маги написа: Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред? Ти сериозно ли ?Направо го махни този лагер,не ти трябва,а и досадното бучене ще спре
|
|
|
Вто Окт 28, 2014 8:29 pm |
|
|
Nikolov
Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm Постове: 130 Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
|
Маги написа: Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред? Грубо и опростенчески казано: освен, че позволяват на колелата да се въртят с по-малко триене, лагерите на главините са подложени и на натоварването от автомобила. С напредване на времето, обикновено бучащия шум се усилва, докато не се случи авария. "Ако си карате така", е възможно след неизвестен период от време, на неизвестно като координати местоположение, лагерът да блокира (счупи) с много и най-различни произтичащи от това последствия, но във всеки случай, ако оцелеете (защото мисля че съществува и противоположната вероятност), свързано с разходването от Ваша страна на доста повече средства отколкото за една обикновена смяна на лагер.
_________________ „Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди) Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.
|
3
|
|
Сря Окт 29, 2014 2:25 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Постове: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
Както се казваше в друга тема,при засичане на неизправност и проблем,е задължително подмяната на неизправната част,защото неподменянето й навреме,би довело до задълбочаване на проблема,и повлича след себе си повреда и на други по-скъпо струващи възли !
|
|
|
Чет Окт 30, 2014 7:52 pm |
|
|
Маги
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
|
Nikolov написа: Маги написа: Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред? Грубо и опростенчески казано: освен, че позволяват на колелата да се въртят с по-малко триене, лагерите на главините са подложени и на натоварването от автомобила. С напредване на времето, обикновено бучащия шум се усилва, докато не се случи авария. "Ако си карате така", е възможно след неизвестен период от време, на неизвестно като координати местоположение, лагерът да блокира (счупи) с много и най-различни произтичащи от това последствия, но във всеки случай, ако оцелеете (защото мисля че съществува и противоположната вероятност), свързано с разходването от Ваша страна на доста повече средства отколкото за една обикновена смяна на лагер. Колко интелигентен отговор Понеже колата ни трябва в момента затова и попитах дали е фатално ако се покара така 1-2 седмици. Разбрах при първа възможност ще го сменим.
|
|
|
Съб Ное 01, 2014 10:00 am |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
За 2часа работа е,не е за цял работен ден
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Съб Ное 01, 2014 3:21 pm |
|
|
Greg4o
|
valadares написа: За 2часа работа е,не е за цял работен ден Но пък си е цифра. Не е за 50 лв работа. Няма страшно то докато не блокира си се върти ,и няма проблем. Ако караш само градско е по-безопасно. Всеки път като се качваш на колата разклащай гумата,ако не падне газ. То сигурно вече е късно,но от греенето много се спича и после голям бой,и борба с чука. Успех.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Нед Ное 02, 2014 9:00 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
А във този ред на мисли трябва л ида се прави реглаж на ходовата част след като го смениш този лагер ?
ПС: аз изкарах ~3000 след като го бяха установили ( бяха го чули много леко със слушалка) и накрая се чуваше и без
|
|
|
Нед Ное 02, 2014 1:26 pm |
|
|
lub0o
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm Постове: 155 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
|
adddt написа: А във този ред на мисли трябва л ида се прави реглаж на ходовата част след като го смениш този лагер ?
ПС: аз изкарах ~3000 след като го бяха установили ( бяха го чули много леко със слушалка) и накрая се чуваше и без Аз мисля тези дни да си го сменям. Може да не се минава реглаж,но трябва да се внимава с болтовете на амортисьора(да се бележат).
|
|
|
Нед Ное 02, 2014 4:01 pm |
|
|
patko
|
Може и да свалиш целия амортисьор заедно с шенкела. Аз си го правих така.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Нед Ное 02, 2014 5:12 pm |
|
|
lub0o
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm Постове: 155 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
|
Аз извадих стария лагер без да развивам каквито и да е болтове(освен 4-те на самата главина де )
|
|
|
Вто Ное 25, 2014 3:50 pm |
|
|
dodicha
Регистриран на: Вто Яну 03, 2012 3:12 pm Постове: 72
Автомобил: outback
Рейтинг: 0
|
Аз смених лагер главина при Любо люлин за 200лв.и 40лв.за работа на outback 2005.Преди да го сменя карах половин година или около 300км.
|
|
|
Вто Ное 25, 2014 6:19 pm |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Постове: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Много го жалиш тоя Аутбек,по 50 км. месечно
|
|
|
Вто Ное 25, 2014 10:30 pm |
|
|
patko
|
lub0o написа: Аз извадих стария лагер без да развивам каквито и да е болтове(освен 4-те на самата главина де ) Имал си късмет. При мен не щеше да мръдне - напъвах със скоба за лагери с упор на карето, но не. След като свалих всичко - няколко съвета с чука отзад по болтовете и се предаде.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Ное 26, 2014 9:12 am |
|
|
lub0o
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm Постове: 155 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
|
patko написа: lub0o написа: Аз извадих стария лагер без да развивам каквито и да е болтове(освен 4-те на самата главина де ) Имал си късмет. При мен не щеше да мръдне - напъвах със скоба за лагери с упор на карето, но не. След като свалих всичко - няколко съвета с чука отзад по болтовете и се предаде. Трябвало е да пробваш,като навиеш малко 2-ва болта диагонално на главината(и удряш от вътре на вън). С чука лека по-лека става,а и със скобата още по лесно.
|
|
|
Сря Ное 26, 2014 10:13 am |
|
|
patko
|
Опитвах, даже и под напрежение със скобата. Но работех на земята - не на подемник или канал и нямах замах.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Ное 26, 2014 10:51 am |
|
|