Отговори на тема стр 1, 2  >
 Лагер главина Аутбек 2005 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm
Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте днес при смяна на гумите забелязахме,че дясно колело има луфт - при захват горе/долу и дясно/ляво.
Това ме навежда,че лагера си отива,до момента няма шумове от него.
Има ли начин ако натегна голямата гайка на карето да се прибере този луфт?

Сря Окт 22, 2014 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Постове: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Странно как няма шум.
Моите без да се клатят виеха след 3тия изминат км като гладни близнаци.
отидох за един и си тръгнах с 2 нови :facepalm:

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Сря Окт 22, 2014 9:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 10:24 pm
Постове: 237
Рейтинг: 130
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Маги написа:
Здравейте днес при смяна на гумите забелязахме,че дясно колело има луфт - при захват горе/долу и дясно/ляво.
Това ме навежда,че лагера си отива,до момента няма шумове от него.
Има ли начин ако натегна голямата гайка на карето да се прибере този луфт?

Щом и при захват дясно/ляво има луфт, по вероятно е да си е заминал шарнира .. ;)

_________________
---------------------------------------
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА .....ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА......

Чет Окт 23, 2014 8:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm
Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ще го погледна тези дни,дано да е шарнир :D

Чет Окт 23, 2014 10:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm
Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред?

Вто Окт 28, 2014 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Постове: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Маги написа:
Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред?

Ти сериозно ли :-? ?Направо го махни този лагер,не ти трябва,а и досадното бучене ще спре :D

Вто Окт 28, 2014 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Постове: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Маги написа:
Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред?

Грубо и опростенчески казано: освен, че позволяват на колелата да се въртят с по-малко триене, лагерите на главините са подложени и на натоварването от автомобила. С напредване на времето, обикновено бучащия шум се усилва, докато не се случи авария.
"Ако си карате така", е възможно след неизвестен период от време, на неизвестно като координати местоположение, лагерът да блокира (счупи) с много и най-различни произтичащи от това последствия, но във всеки случай, ако оцелеете (защото мисля че съществува и противоположната вероятност), свързано с разходването от Ваша страна на доста повече средства отколкото за една обикновена смяна на лагер.

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.
 3

Сря Окт 29, 2014 2:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Постове: 165
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както се казваше в друга тема,при засичане на неизправност и проблем,е задължително подмяната на неизправната част,защото неподменянето й навреме,би довело до задълбочаване на проблема,и повлича след себе си повреда и на други по-скъпо струващи възли ! :)

Чет Окт 30, 2014 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 12:08 pm
Постове: 4
Автомобил: Outback 2.5 05
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Nikolov написа:
Маги написа:
Лагера е проблема,в движение се чува бучащ шум от него.Ако си карам така какво може да се влоши за по-напред?

Грубо и опростенчески казано: освен, че позволяват на колелата да се въртят с по-малко триене, лагерите на главините са подложени и на натоварването от автомобила. С напредване на времето, обикновено бучащия шум се усилва, докато не се случи авария.
"Ако си карате така", е възможно след неизвестен период от време, на неизвестно като координати местоположение, лагерът да блокира (счупи) с много и най-различни произтичащи от това последствия, но във всеки случай, ако оцелеете (защото мисля че съществува и противоположната вероятност), свързано с разходването от Ваша страна на доста повече средства отколкото за една обикновена смяна на лагер.

Колко интелигентен отговор :good:
Понеже колата ни трябва в момента затова и попитах дали е фатално ако се покара така 1-2 седмици.
Разбрах при първа възможност ще го сменим.

Съб Ное 01, 2014 10:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Постове: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За 2часа работа е,не е за цял работен ден

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Съб Ное 01, 2014 3:21 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Постове: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valadares написа:
За 2часа работа е,не е за цял работен ден

Но пък си е цифра. Не е за 50 лв работа.
Няма страшно то докато не блокира си се върти ,и няма проблем.
Ако караш само градско е по-безопасно.
Всеки път като се качваш на колата разклащай гумата,ако не падне газ.
То сигурно вече е късно,но от греенето много се спича и после голям бой,и борба с чука.
Успех.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Нед Ное 02, 2014 9:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Постове: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А във този ред на мисли
трябва л ида се прави реглаж на ходовата част след като го смениш този лагер ?

ПС: аз изкарах ~3000 след като го бяха установили ( бяха го чули много леко със слушалка)
и накрая се чуваше и без

Нед Ное 02, 2014 1:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm
Постове: 155
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
adddt написа:
А във този ред на мисли
трябва л ида се прави реглаж на ходовата част след като го смениш този лагер ?

ПС: аз изкарах ~3000 след като го бяха установили ( бяха го чули много леко със слушалка)
и накрая се чуваше и без

Аз мисля тези дни да си го сменям.
Може да не се минава реглаж,но трябва да се внимава с болтовете на амортисьора(да се бележат).

Нед Ное 02, 2014 4:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Постове: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може и да свалиш целия амортисьор заедно с шенкела. Аз си го правих така.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Нед Ное 02, 2014 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm
Постове: 155
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз извадих стария лагер без да развивам каквито и да е болтове(освен 4-те на самата главина де :) )

Вто Ное 25, 2014 3:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 03, 2012 3:12 pm
Постове: 72
Автомобил: outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз смених лагер главина при Любо люлин за 200лв.и 40лв.за работа на outback 2005.Преди да го сменя карах половин година или около 300км.

Вто Ное 25, 2014 6:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Постове: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много го жалиш тоя Аутбек,по 50 км. месечно :-?

Вто Ное 25, 2014 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Постове: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lub0o написа:
Аз извадих стария лагер без да развивам каквито и да е болтове(освен 4-те на самата главина де :) )


Имал си късмет. При мен не щеше да мръдне - напъвах със скоба за лагери с упор на карето, но не. След като свалих всичко - няколко съвета с чука отзад по болтовете и се предаде.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Ное 26, 2014 9:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 7:46 pm
Постове: 155
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback 2.5'05'АТ
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
patko написа:
lub0o написа:
Аз извадих стария лагер без да развивам каквито и да е болтове(освен 4-те на самата главина де :) )


Имал си късмет. При мен не щеше да мръдне - напъвах със скоба за лагери с упор на карето, но не. След като свалих всичко - няколко съвета с чука отзад по болтовете и се предаде.

Трябвало е да пробваш,като навиеш малко 2-ва болта диагонално на главината(и удряш от вътре на вън).
С чука лека по-лека става,а и със скобата още по лесно.

Сря Ное 26, 2014 10:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Постове: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Опитвах, даже и под напрежение със скобата. Но работех на земята - не на подемник или канал и нямах замах.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Ное 26, 2014 10:51 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр 1, 2  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор