Автор |
Съобщение |
zvezdalinka
Регистриран на: Сря Юни 24, 2015 1:15 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Здравейте, нова съм във форума но имам ужасен проблем с климатроника на Outback H6, 2001г. Понякога спира да работи, компресора се включва и изключва, когато си поиска. Всичко по климатичната инсталация е проверено и сменено. На 2 пъти са го диагностицирали и не могат да разберат какво точно спира компресора Последните предположения са че на газовата не са сложили симулатор, който да отчита оборотите при включено АС. Ако някой е имал същия проблем моля да сподели дали е намерил решение. Предварително благодаря
|
|
|
Сря Юни 24, 2015 1:31 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
1 - На бензин същото ли прави ? 2 - В професионален сервиз за климатици ли е зареждан ? (С машините за зареждане, да му проверят клапаните за налягане ако трябва и.т.н) 3. Успява ли да свали температурата изобщо ? - Ако успее да направи от въздуховодите 10 градуса разлика, значи си е добре. По принцип не е необходимо да работи да работи постоянно ако е климатроник... над определени обороти и кикдаун.. може да изключи. При достигане на определена температура пак може да изключи. При мен си включва и изключва понякога, не е често но усеща се на дълъг път.. все едно че някой ти отнема малко от газта или дава малко. На градско не съм усещал такова нещо.
|
|
|
Сря Юни 24, 2015 7:55 pm |
|
|
shagraths
Регистриран на: Сря Май 13, 2015 12:46 pm Постове: 28 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 2002
Рейтинг: 0
|
Здрасти, аз понеже от скоро имам Н6 и горе-долу на 2-ата седмица от как го имах (на 2 юни) в една от най-големите жеги за тази година, климатроника спря да охлажда, даже на против- пусна по-топло от температурата на вън. Тогава колегите от форума ми казаха, че е възможно датчика на климатика (който е от пред на таблото, в основата на ветроупорното стъкло) да е отчел прегряване и да е изключил климатика. Това било защитна функция против прегряване на двигателя, тъй като радиатора на климатика и за охлаждане на двигателя е един и същ. Същия ден спрях за малко на сянка че имах среща и след 5 минути като запалих, климатика си сработи перфектно и започна да охлажда. От тогава не ми се е случвало пак, но и няма такива жеги. След това ходих в сервиз и момчетата не откриха нищо нередно. Климатроника ми и до днес си работи перфектно без никакви забележки. Иначе за компресора, той си включва и изключва по собствено осмотрение.
|
|
|
Чет Юни 25, 2015 5:01 am |
|
|
miroslavkm
Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm Постове: 749 Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Subaru Outback 3.6, 2018
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
|
Моят Бек е същият, при мен излезе датчика на хол който се намира отдолната страна на компресора. Не се продава отделно, търсиш си читав компресор. Успех
_________________ 0889997071
|
|
|
Чет Юни 25, 2015 6:43 am |
|
|
zvezdalinka
Регистриран на: Сря Юни 24, 2015 1:15 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Благодаря Ви момчета, но го прави веднага след като е запалена колата, включвам АС-то и нищо...На бензин прави същото, сменени са всички датчици, които отчитат някаква температура Прегледан и зареждан е само в лицензиран сервиз, а не при някои шанаджии т.е. фреоно е хубав, а не от китайското менте, но не иска да работи и това е, а идват тепърва топлите дни
|
|
|
Чет Юни 25, 2015 7:26 am |
|
|
BAlexandrov
|
|
Чет Юни 25, 2015 8:12 am |
|
|
ATANAS1111
Регистриран на: Съб Мар 21, 2009 11:11 pm Постове: 50 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Outback H6 2003 г.
Рейтинг: -32
|
Привет,
Имах аналогичен проблем преди година.Обиколих доста сервизи аа автоклиматици, на като цяло никой не ми реши проблема. Даже в един от т.нар."БЕЛИ СЕРВИЗИ" ми казаха, че компресора е за смяна.Случайно тогава едно момче от Младост, което беше последната ми надежда и се занимава с климатици/мисля, че се казваше Краси/ ми каза директно, че не може да реши проблема и ми даде телефон на Стефчо.Сервиза му е на пътя от Студентски град към Икея, малко след ресторант 789. Реши ми проблема за 2 часа и оттогава никакъв проблем. Ако имате нужда ще дам телефона на лични.
|
|
|
Чет Юни 25, 2015 11:05 am |
|
|
Alxx
|
Щом гарантираш, че го бива - пусни му контакта в "Бял списък сервизи"?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юни 25, 2015 11:28 am |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Постове: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Нямам конкретно решения на проблема. Прилича ми на запушване на дехидратор, но е малко вероятно да съм научкал. Със сигурност си заслужава някой наистина разбиращ да погледне колата преди да продължавате да сменяте на поразия каквото ви падне. Щом говорим за София, с 2 ръце за Стефан: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=44549Сервизът е малко в циганаската махала, но Стефан определено си разбира от работата. Ако е извън компентенцията му, ще откаже - в крайна сметка да работиш Голфове на конвейр е за предпочитане от казсуи със Субару. Използвал съм и услугите на сервиз Айсберг в Младост 2. Не че съм недоволен, но Стефан е комплексно по-добро решение.
|
|
|
Чет Юни 25, 2015 2:09 pm |
|
|
zvezdalinka
Регистриран на: Сря Юни 24, 2015 1:15 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Все още няма решение на проблема Ще пиша ако се намери за да съм в помощ на всички колеги
|
|
|
Сря Юли 08, 2015 10:59 am |
|
|
wonderwalker
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm Постове: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
|
Отиди при Стефан, линка е от колегата по-горе, специализирали са се във ВАГ групата, но правят и всякакви други коли. За справка старото ми мицубиши три пъти му правиха компресор. Защото се втора ръка го копувах и беше чудо на чудесата . Работят заедно с едно друго момче Милен. Свестни са и няма да те излъжат, много си разбират от работата. Гласувам с две ръце за тях. Само дето неделя и понеделник са им почивните дни и не дигат телефоните П.С на моя бек преди три дни сипаха фреон, че беше останал 160 грама и сега си духа добре, само дето е малко износен компресора и Стефан ми каза, че над 1500 оборота, ще духа по студено, а на място по-топло. Кога ще се счупи запитах аз? Божа работа отвърна Стефан.... И те така
|
|
|
Нед Юли 12, 2015 8:09 am |
|
|
zvezdalinka
Регистриран на: Сря Юни 24, 2015 1:15 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Wonderwalker а защо е останал с толкова малко фреон, казаха ли ти? Кога е зареждан за последно? За да има толкова малко фреон или не е зареждан скоро, или по точно никога или има теч, сложиха ли ти оцветител?
|
|
|
Пет Юли 17, 2015 8:18 am |
|
|
vlado_74
Регистриран на: Нед Яну 31, 2010 7:57 pm Постове: 113 Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 32
|
Може да ти е от релето за климатика. Пробвай да го смениш (или го размени с някое друго).
|
|
|
Пет Юли 17, 2015 9:52 am |
|
|
zvezdalinka
Регистриран на: Сря Юни 24, 2015 1:15 pm Постове: 6
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Не е релето, 1во това сменихме, разбра се какъв е проблема и сега ще чакам за решаването му. Ще пиша като го направят и тествам дали е станало,поне ще спестя доста пари на колегите, а до колкото разбрах това му е "ахилесовата пета" на него, а и на някои форестери.
|
|
|
Пет Юли 17, 2015 2:10 pm |
|
|
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Постове: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
Здравейте колеги. Имам следният казус със климатроника на колата и автоматичният решим. Сега, когато е студено, сутрин като включа автоматичния режим (и след загряваане разбира се) духа топло, независимо каква температура задавам на програматора. При постоянно нагласена температура 24 градуса не се включва АС, но след известен брой километри в купето започва да става хладно и да духа хладно (без да показва включено АС). За да започне да духа отново топло трябва да наглася програматора на 32 градуса. Дори и само половин градус надолу - 31.5 започва да духа студено. Не мисля че имам проблем със парното, тъй като веднага щом включа на 32 градуса в колата става сауна за 10 секунди. После ръчно трябва да намаля на 31,5 за да охлади и после пак на 32 за да затопли. пак повтарям това става само и единствено след повече от час работа. Някой има ли подобни наблюдения и къде може да се крие проблема?
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 2:46 pm |
|
|
Alxx
|
Датчик температура, ама дали външният или този в купето... viewtopic.php?p=281128#p281128
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 8:39 pm |
|
|
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Постове: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
Благодаря, но не мисля, че е датчика за външна температура, тъй като е изключително точен. Най голямата разлика, която съм отчитал е +-2 градуса, при това колата беше напечена лятото. Навън на сянка казват че е 35, а колата на слънце показваше 37. Тази сутрин беше 1 градус, а колата показваше 1 градус точно. Вътрешният датчик да не би да се намира в долният ляв ъгъл на контролният панел на климатроника?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 10:03 am |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Постове: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
ski_person написа: Благодаря, но не мисля, че е датчика за външна температура, тъй като е изключително точен. Най голямата разлика, която съм отчитал е +-2 градуса, при това колата беше напечена лятото. Навън на сянка казват че е 35, а колата на слънце показваше 37. Тази сутрин беше 1 градус, а колата показваше 1 градус точно. Вътрешният датчик да не би да се намира в долният ляв ъгъл на контролният панел на климатроника? Да - там се намира. Достъпа е от задната страна (реално се почва разглобяването от скоростния лост - https://www.youtube.com/watch?v=03vuFKbC1sI - като за начало на разглобяването - след това е лесно).
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 10:43 am |
|
|
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Постове: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
Marvin написа: ski_person написа: Благодаря, но не мисля, че е датчика за външна температура, тъй като е изключително точен. Най голямата разлика, която съм отчитал е +-2 градуса, при това колата беше напечена лятото. Навън на сянка казват че е 35, а колата на слънце показваше 37. Тази сутрин беше 1 градус, а колата показваше 1 градус точно. Вътрешният датчик да не би да се намира в долният ляв ъгъл на контролният панел на климатроника? Да - там се намира. Достъпа е от задната страна (реално се почва разглобяването от скоростния лост - https://www.youtube.com/watch?v=03vuFKbC1sI - като за начало на разглобяването - след това е лесно). Благодаря! Остава да намеря нов и ще сменям
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 11:51 am |
|
|
bonfire13
Регистриран на: Вто Май 05, 2015 7:15 pm Постове: 6
Автомобил: forester 99
Рейтинг: 0
|
zvezdalinka написа: Не е релето, 1во това сменихме, разбра се какъв е проблема и сега ще чакам за решаването му. Ще пиша като го направят и тествам дали е станало,поне ще спестя доста пари на колегите, а до колкото разбрах това му е "ахилесовата пета" на него, а и на някои форестери. Здравей, не напи какъв е проблема и как сте го решили. Казваш, че и форестър го имат, би ли споделила ако все още помниш. Моят компресор паткаше много силно и след това спря. Ако някой може да ме насочи към проблема.
|
|
|
Съб Апр 21, 2018 5:57 am |
|
|