изцяло рециклирана полуоска vs. смяна на карета?
Автор |
Съобщение |
tarambuka3500
|
Здравейте, намислил съм наесен да подменям вътрешните карета на бека - те са поразлуфтени и вече 'обърнати' (което оправи проблема с вибрацията на едно 95%). Поразрових за цени и т.н. и попаднах на това - рециклирана цяла полуоска за 150$ / 270лв Иначе, само 1 вътрешно каре у нас е в порядъка 200-350лв Оказа се, че си има даже part # това нещо - SOA966H1300R1 и е налично от много доставчици по интернет- заводско рециклирана част (от Subaru): какво мислите - дали да не си взема 2 такива направо? Има как да си ги доставя на достъпна цена
|
|
|
Пет Авг 07, 2015 8:33 pm |
|
|
quietriot
|
Феликс низ искат 75 лв на каре за рецуклаж, значи 300 лв за 4 те, но но виждамсмисъл да правиш и външнинако не са трънали, така че 150 за двете вътрешни и си.пееш.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Съб Авг 08, 2015 6:43 am |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Мнения: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Вариант 3 - чисто нови aftermarket напълно оборудвани полуоски: http://www.jandrcvjoints.co.uk/driveshafts-14/Няма как да сгрешиш с JR. За предпочитане са пред каквито и да е варианти включващи рециклиране, особено ако става на въпрос за ганьовска намеса. Възможно е да ти направят отстъпка за 2 бр., но не очаквай нищо повече от 10 лири общо. Продават и в ebay.co.uk. Gabco ще ти ги донесат за 30 лв
|
|
|
Съб Авг 08, 2015 8:36 pm |
|
|
tarambuka3500
|
martin7937 написа: Вариант 3 - чисто нови aftermarket напълно оборудвани полуоски: http://www.jandrcvjoints.co.uk/driveshafts-14/Няма как да сгрешиш с JR. За предпочитане са пред каквито и да е варианти включващи рециклиране, особено ако става на въпрос за ганьовска намеса. Възможно е да ти направят отстъпка за 2 бр., но не очаквай нищо повече от 10 лири общо. Продават и в ebay.co.uk. Gabco ще ти ги донесат за 30 лв благодаря, това е интересно! Иначе, в никой случай няма да се занимавам с нашенско рециклиране - говоря за фабрично такова, от Субару (първия пост)
|
|
|
Пон Авг 10, 2015 10:27 am |
|
|
tarambuka3500
|
още нещо- оказва се, че рециклирането се извършва от тази фирма - Cardone, а не в завода на Субару: техен part# е 60-7355 (на снимката е отстрани вертикално) същото нещо, но без брандинг на Субару го има в Амазон за 105$
|
15
|
|
Пон Авг 10, 2015 2:10 pm |
|
|
gradivoev
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 11:34 am Мнения: 35
Автомобил: Outback H6 2005
Рейтинг: 13
|
Колеги някой поръчвал ли е от http://www.jandrcvjoints.co.uk/, ако да какво означава NEAR SIDE и OFF SIZE. Ако е цяла полуоска ,защо има два вида вътрешна и външна. До колкото знам тя върви с двете карета и са обсолютно еднакви за дясно и ляво. Аз от Дарин си взех за 250лв. втора ръка , ако от тук за 200 може да се вземе нова ще е супер.
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 5:56 pm |
|
|
tarambuka3500
|
gradivoev написа: Колеги някой поръчвал ли е от http://www.jandrcvjoints.co.uk/, ако да какво означава NEAR SIDE и OFF SIZE. Ако е цяла полуоска ,защо има два вида вътрешна и външна. До колкото знам тя върви с двете карета и са обсолютно еднакви за дясно и ляво. Аз от Дарин си взех за 250лв. втора ръка , ако от тук за 200 може да се вземе нова ще е супер. Offside is the side furthest away from the kerb/pavement when driving along, so it depends on which side of the road you drive normally.Аз поръчах от тия рециклираните
|
|
|
Сря Авг 26, 2015 8:23 pm |
|
|
tarambuka3500
|
Тия дни монтирахме полуоските при Любо. Направо се родих! Няма вибрации няма нищо, едно мазно гладко ускорение като с нова кола. И при спиране вибрациите поизчезнаха. даже едно леко клопане при маневри с навит докрая волан (дето мислех, че е от рейката) изчезна. та това е. Надявам се в следващите 150,000км да не се сещам за карета, марета и други подобни механизми
|
2
|
|
Съб Ное 14, 2015 5:22 pm |
|
|
quietriot
|
Кач пара рециклажа?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Ное 18, 2015 6:40 am |
|
|
tarambuka3500
|
quietriot написа: Кач пара рециклажа? както пише в първия пост - 150$ (270лв) e полуоската. На вид са абсолютно чисто нови, напълно окомплектовани - махаш старата слагаш новата. Шипинга до БГ ми излезна общо 50$ през фирма за групаж на един приятел; общо 350$ за частите и 100лв труд, тотал 700лв за всичко
|
|
|
Сря Ное 18, 2015 3:24 pm |
|
|
gradivoev
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 11:34 am Мнения: 35
Автомобил: Outback H6 2005
Рейтинг: 13
|
Колеги НЕ поръчвайте от този сайт : www.jandrcvjoints.co.uk. поръчах две предни полуоски с карета , едната на 2000км беше пред разпад, вътрешното каре беше останало да виси само на маншона, а другата полуска на 500км пробег имаше по-голям луфт от оригиналната ми ,която е над 50х. км.
|
|
|
Пон Фев 15, 2016 2:36 pm |
|
|
tarambuka3500
|
gradivoev написа: Колеги НЕ поръчвайте от този сайт : http://www.jandrcvjoints.co.uk. поръчах две предни полуоски с карета , едната на 2000км беше пред разпад, вътрешното каре беше останало да виси само на маншона, а другата полуска на 500км пробег имаше по-голям луфт от оригиналната ми ,която е над 50х. км. Лошо! Върна ли им ги?
|
|
|
Пон Фев 15, 2016 7:36 pm |
|
|
атанас захов
Регистриран на: Сря Авг 12, 2015 3:48 pm Мнения: 58 Местоположение: Варна
Skype: jastaprasta00
Автомобил: Subaru Outbаck 2016 2,5 at
Телефон: 0899293643
Рейтинг: 3
|
tarambuka3500 написа: gradivoev написа: Колеги НЕ поръчвайте от този сайт : http://www.jandrcvjoints.co.uk. поръчах две предни полуоски с карета , едната на 2000км беше пред разпад, вътрешното каре беше останало да виси само на маншона, а другата полуска на 500км пробег имаше по-голям луфт от оригиналната ми ,която е над 50х. км. Лошо! Върна ли им ги? Колега здравей, разбирам че си доволен от полуоските,искам да попитам на мен ми е за смяна кормилната рейка и гледах че има на тази фирма "Cardone" и кормилни рейки рециклирани,възможно ли е да се използва фирмата на приятелят ти за доставка при евентуална поръчка,че е много солен транспорта иначе. Благодаря.
|
|
|
Нед Фев 28, 2016 1:09 pm |
|
|
tarambuka3500
|
атанас захов написа: Колега здравей, разбирам че си доволен от полуоските,искам да попитам на мен ми е за смяна кормилната рейка и гледах че има на тази фирма "Cardone" и кормилни рейки рециклирани,възможно ли е да се използва фирмата на приятелят ти за доставка при евентуална поръчка,че е много солен транспорта иначе. Благодаря. привет, пиши ми на лични съобщения би трябвало да може.
|
|
|
Пон Фев 29, 2016 10:14 pm |
|
|
quietriot
|
tarambuka3500 написа: Здравейте, намислил съм наесен да подменям вътрешните карета на бека - те са поразлуфтени и вече 'обърнати' (което оправи проблема с вибрацията на едно 95%). Поразрових за цени и т.н. и попаднах на това - рециклирана цяла полуоска за 150$ / 270лв Иначе, само 1 вътрешно каре у нас е в порядъка 200-350лв Оказа се, че си има даже part # това нещо - SOA966H1300R1 и е налично от много доставчици по интернет- заводско рециклирана част (от Subaru): какво мислите - дали да не си взема 2 такива направо? Има как да си ги доставя на достъпна цена Продължава ли да няма проблеми с реклираните карета колега? И аз ще се насоча в тази посока , след смяна два пъти на полуоски , пълнене с ремонтна грес, колата понякога , когато тя си реши почва да тресе между 90-120 , връщаш газтта и изчезва , после пак се появява, но понеже ме дразни и от това, което чета рециклирането в бг е винаги с трагичен край , май ще заложа или на нови карета или на рециклирани заводски полуоски, като твоите.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Авг 01, 2016 12:35 pm |
|
|
tarambuka3500
|
quietriot написа: Продължава ли да няма проблеми с реклираните карета колега? И аз ще се насоча в тази посока , след смяна два пъти на полуоски , пълнене с ремонтна грес, колата понякога , когато тя си реши почва да тресе между 90-120 , връщаш газтта и изчезва , после пак се появява, но понеже ме дразни и от това, което чета рециклирането в бг е винаги с трагичен край , май ще заложа или на нови карета или на рециклирани заводски полуоски, като твоите. вече не притежавам колата, та нямам преки наблюдения; но чат-пат срещам текущия собственик и не се е оплакал от нещо.
|
|
|
Пон Авг 01, 2016 5:18 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Колега "quietriot",ако си взел нови карета,пиши дали има резултат.
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 11:34 am |
|
|
quietriot
|
Взех, ама не стават и ги върнах, шлица на полуоската е 23,6, а шлица на карето е 25 мм иначе цената беше сгодна по 60 лв карето, полски.
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 4:57 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Мерси,аз мисля да взема оригинални,като събера пари и ще пиша за резултата.
|
|
|
Чет Авг 18, 2016 5:46 pm |
|
|
quietriot
|
Някой може ли да ми даде парт номера на предни вътрешни карета за легаси /аутбек 2,5 мотор автомат 98-2003 ???
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Авг 18, 2016 8:01 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|