изцяло рециклирана полуоска vs. смяна на карета?
Автор |
Съобщение |
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Това е номера 28093AC040 върви със зегерките вътре, трипода, маншона и скобите за него. Пълен сет вътрешно каре, ама и цената е сериозна.
|
|
|
Чет Авг 18, 2016 9:41 pm |
|
|
quietriot
|
SpliFF написа: Това е номера 28093AC040 върви със зегерките вътре, трипода, маншона и скобите за него. Пълен сет вътрешно каре, ама и цената е сериозна. Благодаря, 400 лв е сета при мимо, или 380 май точно, затова търся алтернативи, той имаше и такъв но не го препоръчва и аз му вярвам. Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Авг 19, 2016 6:25 am |
|
|
quietriot
|
quietriot написа: SpliFF написа: Това е номера 28093AC040 върви със зегерките вътре, трипода, маншона и скобите за него. Пълен сет вътрешно каре, ама и цената е сериозна. Благодаря, 400 лв е сета при мимо, или 380 май точно, затова търся алтернативи, той имаше и такъв но не го препоръчва и аз му вярвам. Sent from my C6902 using Tapatalk Дал.си ми номера на външното каре обаче, трябва ми на вътрешните ;-). Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Авг 19, 2016 7:08 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
28391FE040-външно 28093AC040 -вътрешно
|
|
|
Пет Авг 19, 2016 7:57 am |
|
|
quietriot
|
SpliFF написа: 28391FE040-външно 28093AC040 -вътрешно Благодаря Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Авг 19, 2016 11:42 am |
|
|
maman1
Регистриран на: Пон Яну 15, 2018 12:38 pm Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy 00, 2.0
Рейтинг: 0
|
Колеги извинявам се за лекото отклонение,но искам да попитам дали има значение положението на чашката на предна полуоска спрямо трипода(вътрешно каре)?Смених скъсан маншон,но забравих да бележа полуоската в сглобен вид преди да се омацам стабилно и не съм убеден,че сглобих по същият начин,трипода и съчмите са белязани както и чашката към кутията ...просто изключих за чашката към оста.. Благодаря предварително!ю
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 11:02 am |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
|
Чет Мар 22, 2018 1:05 pm |
|
|
maman1
Регистриран на: Пон Яну 15, 2018 12:38 pm Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy 00, 2.0
Рейтинг: 0
|
Ами..грешката е моя,колата е 2.0 ръчни скорости ,смених маншон на вътрешно каре и към момента няма проблем, въпроса е дали има значение ,че може би трипода е влязъл не на същото място.?
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 6:05 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Колега, този първия вариант наистина е съмнителен, но мисля че става дума, все пак за рециклирани полуоски... Имаш ли други новини по въпроса, че при мен проблема вече е нетърпим...Моите ги обърнах и след 1000 км се разтракаха зловещо във всички посоки. Явно някой преди мен вече беше правил това упражнение.... Почти съм готов да скачам, защото с моите 10 - 12 000 км на година, мисля че няма какво да му се плаша за 60 лири бройката. Имаш ли информация, кой може да достави оттам и срещу какво оскъпяване? Ако има навити, да правим партия и да действаме...
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 9:11 pm |
|
|
Alxx
|
Shaftec не е ОЕМ производител. При все, че са по-скъпи, са по-съмнителни от първата оферта даже.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 10:51 pm |
|
|
quietriot
|
dimitrov2000 написа: Колега, този първия вариант наистина е съмнителен, но мисля че става дума, все пак за рециклирани полуоски... Имаш ли други новини по въпроса, че при мен проблема вече е нетърпим...Моите ги обърнах и след 1000 км се разтракаха зловещо във всички посоки. Явно някой преди мен вече беше правил това упражнение.... Почти съм готов да скачам, защото с моите 10 - 12 000 км на година, мисля че няма какво да му се плаша за 60 лири бройката. Имаш ли информация, кой може да достави оттам и срещу какво оскъпяване? Ако има навити, да правим партия и да действаме... Интерлогистика доставя от острова до 30 кг товари срещу 75 лв , обаждаш се, даваш адрес за вдигане на пратката, плащаш им таксата предварително и после ти я докарват франко техен офис във Варна или София в София е срещу нова телевизия на стария път за аерогарата, като услугата е удобна с това, че отиват и вдигат пратката от адрес, който си дал на острова , става за около седмица , на мен ми доставиха усилвател за китара , който тежи 27 кила. https://www.interlogistica.bg/bg/contacts/
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 9:39 am |
|
|
dimitrov2000
|
Благодаря колега, ще се свържа с тях. А при директна доставка до адрес /или пощенски клон/, каква е процедурата? Гледам, че доставят до България...
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 9:43 am |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
dimitrov2000 написа: Колега, този първия вариант наистина е съмнителен, но мисля че става дума, все пак за рециклирани полуоски... Имаш ли други новини по въпроса, че при мен проблема вече е нетърпим...Моите ги обърнах и след 1000 км се разтракаха зловещо във всички посоки. Явно някой преди мен вече беше правил това упражнение.... Почти съм готов да скачам, защото с моите 10 - 12 000 км на година, мисля че няма какво да му се плаша за 60 лири бройката. Имаш ли информация, кой може да достави оттам и срещу какво оскъпяване? Ако има навити, да правим партия и да действаме... Имам отговор и от 2-та продавача. Вариант 1. Селъра потвърди, че е чисто нов - aftermarket вариант и става за моя автомобил. Питах го дали наистина има гаранция (попринцип пише 2години), но ме съмнявама малко . EDIT: Потвърди за гаранция от 2 години, което е супер. Доставката за Англия е безплатна. До БГ съм писал по-долу. Цитат: This is an after market part, But brand new Вариант 2: Каза, че това не е правилния вариант за моя автомобил и те го нямат наличен, но ми даде OE part number: 28321AG020 който трябва да се търси. Цитат: Thank you for your email. That is not the correct part for your vehicle.
I have looked on our system for the right part and unfortunately we do not stock that part and in the short term do not plan to order it in.
Subaru list the OE part number as: 28321AG020 Наистина цената е подозрителна евтина, но на мен в сервиз в София ми взеха точно толкова пари САМО ЗА ОБРЪЩАНЕ на каретата, а тук говорим за ново, било то и aftermarket. За транспорт исползвай GGBG - 2лв/кг от Англия до София. Идва за 1 седмица! Ползвам ги от няколко години от Англия и Германия, без никакъв проблем. Цялата полуоска май я даваха 6кг в описанието, а само каретата ще са много малко. А някой звънял ли е на Мимо от форуми и с отстъпката на форума - колко лв излиза 1 вътрешно каре?
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 10:52 am |
|
|
dimitrov2000
|
Благодаря на всички за отговорите. Действам, защото нямам избор. Минавам на вариант 1 с целите полуоски, за да имам, какво да рециклирам, ако се окаже работата менте...
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 11:38 am |
|
|
ico_tech
|
За Импреза GF по спомен е около 80-100 лв външно каре (зависи от марката). Не съм чувал някой да е имал проблеми след смяна. Пробега няма да е същия като на ОЕМ но за 10+ год. кола се ядва. Моето се разтропа....... в края на 2007 , но още се търпи. Обръщането помага до един момент, след това само ново. От моя опит ОЕМ каретата са доста здрави, но някои собственици не обръщат внимание на маншоните и количеството грес вътре. Имал съм случай с Легаси да кара една година със скъсан маншон - смени се маншона и колата си кара и до момента. Собственика обаче не ходи на офроуд. Често най-проблемно е вътрешно каре на дясна полуоска - в резултат от демонтирани от "майстор" топлинни щитове на двата катализатора, маншона, който е на 100 мм от тях се опича жестоко и цъфва като сахарски бостан. За тези, които ще правят сами интервенции по полуосите пред вкъщи ще си позволя да дам следните съвети: - потърсете вариант за нова гайка - тия гайки така спичат, че могат да угасят ентусиазма за цялата работа в зародиш - във връзка с горното - напръскайте няколко последователни дни гайката на главината с WD-40 или подобен препарат. За по-добра пенетрация, може да излеете малко от препарата и да добавите ацетон (технически, без витамини ). Въпреки всичко в някои случаи се налага гайката да се цепи със секач, което е доста неприятно. - потърсете подходяща грес (CV grease) - вече се продава разтеглена в опаковки, направо си я зареждате. - Купете си оригинални маншони и хубави скоби (не идват комплект). Варианта със свински опашки, който напоследък се практикува, не е добър.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 11:38 am |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
dimitrov2000 написа: Благодаря на всички за отговорите. Действам, защото нямам избор. Минавам на вариант 1 с целите полуоски, за да имам, какво да рециклирам, ако се окаже работата менте... И аз май ще пробвам този вариант, но може би след няколко седмици. Кажи за резултата и пак си провери колата в описанието дали отговаря (не знам дали е същия модел за теб)? М/у другото на нашите коли (или за Outbacl BL13 - 2005, 3.0 H6) задна и предна полуоска едни и същи ли са?
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 11:51 am |
|
|
dimitrov2000
|
Злото е сторено, колеги. Олекнах засега с 280 лв за две нови полуоски, което си е направо смешно, дано да не ревем накрая...За доставка избрах втората фирма на колегата, с 2 лв на кг.. Ще пиша, като пристигнат и видя резултата. Благодаря отново на всички.
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 12:19 pm |
|
|
srg
|
Мда, не съм видял навреме темата ... ЦЪКАко не са шипнали и можеш да откажеш поръчката - НАПРАВИ ГО! Иначе след доста перипетии с карета, полуоски и т.н. за мен избора, пред който трябва да сте изправени е нови оргинални полуоски или качествен рециклаж. Btw аз съм с рециклирани и вече май ще станат две години без да имам някаква драма.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 12:42 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Избора не е много голям колега. При мен става въпрос за 4-те карета, което си е около 560 лв. за рециклиране... Другото неудобство е, че са ми единствени т.е. трябва да ги сваля, да ги нося и да ги чакам... Третото е, че за рециклажа няма много ласкави мнения откъм трайност т.е. дали рециклаж тук или китайски, май е все тая. За втора употреба не мисля въобще - цената е повече от на нови китайски и нямаш никаква увереност, на какви километри ги вземаш. След доста умуване и сметки реших, че този вариант като че ли е най-разумен. Както казах, аз минавам около 10 000 км на година. 20 000 да изкарат китайските, я камилата, я камиларя...Хич да не изкарат - ще имам варианти на спокойствие да рециклирам или да подменя каретата на моите...А пропо, не си мислим, че тия външни карета по 90 лв. са от заводския склад на Фуджи, нали... Оригиналните, казват са около 400 лв., едното... Така че, откъдето и да го погледнеш е разумно. От друга страна, мнения всякакви. Незнам, какво имате против, но аз без да слушам никой, още като я взех, сложих напр. китайски дискове и накладки от Евро07 за жълти стотинки и вече трета година нямам никакви проблеми...Китайското не е това, което беше... Вие сте по-млади и верятно не помните, но в края на 70-те и началото на 80-те години, всичко японско беше синоним на евтин боклук, а Филипс дръжкофон беше върха на сладоледа, пък виж къде дойдохме...
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 1:14 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
srg написа: Мда, не съм видял навреме темата ... ЦЪКАко не са шипнали и можеш да откажеш поръчката - НАПРАВИ ГО! Иначе след доста перипетии с карета, полуоски и т.н. за мен избора, пред който трябва да сте изправени е нови оргинални полуоски или качествен рециклаж. Btw аз съм с рециклирани и вече май ще станат две години без да имам някаква драма. Привет, рециклажа от Феликс ли е извършен? През това време автомобила не може да се кара, нали?
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 1:19 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта |
|