Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 7:37 am



Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 изцяло рециклирана полуоска vs. смяна на карета? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е номера 28093AC040 върви със зегерките вътре, трипода, маншона и скобите за него. Пълен сет вътрешно каре, ама и цената е сериозна.

Чет Авг 18, 2016 9:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SpliFF написа:
Това е номера 28093AC040 върви със зегерките вътре, трипода, маншона и скобите за него. Пълен сет вътрешно каре, ама и цената е сериозна.

Благодаря, 400 лв е сета при мимо, или 380 май точно, затова търся алтернативи, той имаше и такъв но не го препоръчва и аз му вярвам.

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Авг 19, 2016 6:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
quietriot написа:
SpliFF написа:
Това е номера 28093AC040 върви със зегерките вътре, трипода, маншона и скобите за него. Пълен сет вътрешно каре, ама и цената е сериозна.

Благодаря, 400 лв е сета при мимо, или 380 май точно, затова търся алтернативи, той имаше и такъв но не го препоръчва и аз му вярвам.

Sent from my C6902 using Tapatalk

Дал.си ми номера на външното каре обаче, трябва ми на вътрешните ;-).

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Авг 19, 2016 7:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
28391FE040-външно
28093AC040 -вътрешно

Пет Авг 19, 2016 7:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SpliFF написа:
28391FE040-външно
28093AC040 -вътрешно

Благодаря

Sent from my C6902 using Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Авг 19, 2016 11:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 15, 2018 12:38 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy 00, 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги извинявам се за лекото отклонение,но искам да попитам дали има значение положението на чашката на предна полуоска спрямо трипода(вътрешно каре)?Смених скъсан маншон,но забравих да бележа полуоската в сглобен вид преди да се омацам стабилно и не съм убеден,че сглобих по същият начин,трипода и съчмите са белязани както и чашката към кутията ...просто изключих за чашката към оста..
Благодаря предварително!ю

Чет Мар 22, 2018 11:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm
Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
За Outback BL13 автоматик (H6 - 2005г) това дали е удачен вариант? Струва ми се подозрително евтино (60 паунда) https://www.ebay.co.uk/itm/FITS-SUBARU-OUTBACK-2-5-3-0-PETROL-DRIVE-SHAFT-OFF-SIDE-2003-ONWARDS/132219508786?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback&hash=item1ec8e59832:g:3aIAAOSwXaRaPb01

Всъщност това е цяла полуоска (със вътрешните карета), нали така?
Brand: J&R

EDIT:
2-ри вариант, почти 3 пъти по-скъп (може би е оригинална част) ?
https://www.ebay.co.uk/itm/Drive-Shaft-SU131LR-Shaftec-Driveshaft-28321AG023-28321FG021-28321FG003-Quality/332235931534?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback%7CCars+Type%3A3.0&epid=1640059254&hash=item4d5acdff8e:g:1FAAAOSwIQdZJyqF

3-ти вариант: https://www.ebay.co.uk/itm/Fits-Subaru-Outback-BL-BP-3-0-Genuine-Shaftec-Front-Drive-Shaft-CV-Joint/301975439047?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback%7CCars+Type%3A3.0&hash=item464f2386c7:g:rDQAAOSw9GhYdF~S - това само предно вътрешно каре ли е? :-~

Вече минах процедурата по завъртане (обръщане) на ляво-дясно каре и имаше много малък ефект. Затова се оглеждам за финално решение. До колкото виждам от темата - няма смисъл да се занимавам с рециклиране, а по-добре да се отделят пари за нови карета (било то и афтърмаркет или оригинални).

Чет Мар 22, 2018 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 15, 2018 12:38 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy 00, 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами..грешката е моя,колата е 2.0 ръчни скорости ,смених маншон на вътрешно каре и към момента няма проблем, въпроса е дали има значение ,че може би трипода е влязъл не на същото място.?

Чет Мар 22, 2018 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
opelcrumper написа:
За Outback BL13 автоматик (H6 - 2005г) това дали е удачен вариант? Струва ми се подозрително евтино (60 паунда) https://www.ebay.co.uk/itm/FITS-SUBARU-OUTBACK-2-5-3-0-PETROL-DRIVE-SHAFT-OFF-SIDE-2003-ONWARDS/132219508786?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback&hash=item1ec8e59832:g:3aIAAOSwXaRaPb01

Всъщност това е цяла полуоска (със вътрешните карета), нали така?
Brand: J&R

EDIT:
2-ри вариант, почти 3 пъти по-скъп (може би е оригинална част) ?
https://www.ebay.co.uk/itm/Drive-Shaft-SU131LR-Shaftec-Driveshaft-28321AG023-28321FG021-28321FG003-Quality/332235931534?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback%7CCars+Type%3A3.0&epid=1640059254&hash=item4d5acdff8e:g:1FAAAOSwIQdZJyqF

3-ти вариант: https://www.ebay.co.uk/itm/Fits-Subaru-Outback-BL-BP-3-0-Genuine-Shaftec-Front-Drive-Shaft-CV-Joint/301975439047?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback%7CCars+Type%3A3.0&hash=item464f2386c7:g:rDQAAOSw9GhYdF~S - това само предно вътрешно каре ли е? :-~
Вече минах процедурата по завъртане (обръщане) на ляво-дясно каре и имаше много малък ефект. Затова се оглеждам за финално решение. До колкото виждам от темата - няма смисъл да се занимавам с рециклиране, а по-добре да се отделят пари за нови карета (било то и афтърмаркет или оригинални).


Колега, този първия вариант наистина е съмнителен, но мисля че става дума, все пак за рециклирани полуоски...
Имаш ли други новини по въпроса, че при мен проблема вече е нетърпим...Моите ги обърнах и след 1000 км се разтракаха зловещо
във всички посоки. Явно някой преди мен вече беше правил това упражнение....
Почти съм готов да скачам, защото с моите 10 - 12 000 км на година, мисля че няма какво да му се плаша за 60 лири бройката.
Имаш ли информация, кой може да достави оттам и срещу какво оскъпяване?
Ако има навити, да правим партия и да действаме...

Чет Мар 22, 2018 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Shaftec не е ОЕМ производител. При все, че са по-скъпи, са по-съмнителни от първата оферта даже.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Мар 22, 2018 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
Колега, този първия вариант наистина е съмнителен, но мисля че става дума, все пак за рециклирани полуоски...
Имаш ли други новини по въпроса, че при мен проблема вече е нетърпим...Моите ги обърнах и след 1000 км се разтракаха зловещо
във всички посоки. Явно някой преди мен вече беше правил това упражнение....
Почти съм готов да скачам, защото с моите 10 - 12 000 км на година, мисля че няма какво да му се плаша за 60 лири бройката.
Имаш ли информация, кой може да достави оттам и срещу какво оскъпяване?
Ако има навити, да правим партия и да действаме...


Интерлогистика доставя от острова до 30 кг товари срещу 75 лв , обаждаш се, даваш адрес за вдигане на пратката, плащаш им таксата предварително и после ти я докарват франко техен офис във Варна или София в София е срещу нова телевизия на стария път за аерогарата, като услугата е удобна с това, че отиват и вдигат пратката от адрес, който си дал на острова , става за около седмица , на мен ми доставиха усилвател за китара , който тежи 27 кила.
https://www.interlogistica.bg/bg/contacts/

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Мар 23, 2018 9:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря колега, ще се свържа с тях. А при директна доставка до адрес /или пощенски клон/, каква е процедурата?
Гледам, че доставят до България...

Пет Мар 23, 2018 9:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm
Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
opelcrumper написа:
За Outback BL13 автоматик (H6 - 2005г) това дали е удачен вариант? Струва ми се подозрително евтино (60 паунда) https://www.ebay.co.uk/itm/FITS-SUBARU-OUTBACK-2-5-3-0-PETROL-DRIVE-SHAFT-OFF-SIDE-2003-ONWARDS/132219508786?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3AOutback&hash=item1ec8e59832:g:3aIAAOSwXaRaPb01

...


Колега, този първия вариант наистина е съмнителен, но мисля че става дума, все пак за рециклирани полуоски...
Имаш ли други новини по въпроса, че при мен проблема вече е нетърпим...Моите ги обърнах и след 1000 км се разтракаха зловещо
във всички посоки. Явно някой преди мен вече беше правил това упражнение....
Почти съм готов да скачам, защото с моите 10 - 12 000 км на година, мисля че няма какво да му се плаша за 60 лири бройката.
Имаш ли информация, кой може да достави оттам и срещу какво оскъпяване?
Ако има навити, да правим партия и да действаме...

Имам отговор и от 2-та продавача.

Вариант 1. Селъра потвърди, че е чисто нов - aftermarket вариант и става за моя автомобил. Питах го дали наистина има гаранция (попринцип пише 2години), но ме съмнявама малко :).
EDIT: Потвърди за гаранция от 2 години, което е супер. Доставката за Англия е безплатна. До БГ съм писал по-долу.
Цитат:
This is an after market part, But brand new


Вариант 2: Каза, че това не е правилния вариант за моя автомобил и те го нямат наличен, но ми даде OE part number: 28321AG020 който трябва да се търси.
Цитат:
Thank you for your email. That is not the correct part for your vehicle.

I have looked on our system for the right part and unfortunately we do not stock that part and in the short term do not plan to order it in.

Subaru list the OE part number as: 28321AG020


Наистина цената е подозрителна евтина, но на мен в сервиз в София ми взеха точно толкова пари САМО ЗА ОБРЪЩАНЕ на каретата, а тук говорим за ново, било то и aftermarket.

За транспорт исползвай GGBG - 2лв/кг от Англия до София. Идва за 1 седмица! Ползвам ги от няколко години от Англия и Германия, без никакъв проблем. Цялата полуоска май я даваха 6кг в описанието, а само каретата ще са много малко.

А някой звънял ли е на Мимо от форуми и с отстъпката на форума - колко лв излиза 1 вътрешно каре?

Пет Мар 23, 2018 10:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря на всички за отговорите.
Действам, защото нямам избор.
Минавам на вариант 1 с целите полуоски, за да имам, какво да рециклирам,
ако се окаже работата менте...

Пет Мар 23, 2018 11:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Импреза GF по спомен е около 80-100 лв външно каре (зависи от марката). Не съм чувал някой да е имал проблеми след смяна. Пробега няма да е същия като на ОЕМ но за 10+ год. кола се ядва. Моето се разтропа....... в края на 2007 :D , но още се търпи.
Обръщането помага до един момент, след това само ново. От моя опит ОЕМ каретата са доста здрави, но някои собственици не обръщат внимание на маншоните и количеството грес вътре. Имал съм случай с Легаси да кара една година със скъсан маншон - смени се маншона и колата си кара и до момента. Собственика обаче не ходи на офроуд. Често най-проблемно е вътрешно каре на дясна полуоска - в резултат от демонтирани от "майстор" топлинни щитове на двата катализатора, маншона, който е на 100 мм от тях се опича жестоко и цъфва като сахарски бостан.
За тези, които ще правят сами интервенции по полуосите пред вкъщи ще си позволя да дам следните съвети:
- потърсете вариант за нова гайка - тия гайки така спичат, че могат да угасят ентусиазма за цялата работа в зародиш
- във връзка с горното - напръскайте няколко последователни дни гайката на главината с WD-40 или подобен препарат. За по-добра пенетрация, може да излеете малко от препарата и да добавите ацетон (технически, без витамини :giggle: ). Въпреки всичко в някои случаи се налага гайката да се цепи със секач, което е доста неприятно.
- потърсете подходяща грес (CV grease) - вече се продава разтеглена в опаковки, направо си я зареждате.
- Купете си оригинални маншони и хубави скоби (не идват комплект). Варианта със свински опашки, който напоследък се практикува, не е добър.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Мар 23, 2018 11:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm
Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
Благодаря на всички за отговорите.
Действам, защото нямам избор.
Минавам на вариант 1 с целите полуоски, за да имам, какво да рециклирам,
ако се окаже работата менте...

И аз май ще пробвам този вариант, но може би след няколко седмици. Кажи за резултата и пак си провери колата в описанието дали отговаря (не знам дали е същия модел за теб)?

М/у другото на нашите коли (или за Outbacl BL13 - 2005, 3.0 H6) задна и предна полуоска едни и същи ли са?

Пет Мар 23, 2018 11:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Злото е сторено, колеги. Олекнах засега с 280 лв за две нови полуоски, което си е направо смешно,
дано да не ревем накрая...За доставка избрах втората фирма на колегата, с 2 лв на кг..
Ще пиша, като пристигнат и видя резултата. Благодаря отново на всички.

Пет Мар 23, 2018 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мда, не съм видял навреме темата ... ЦЪК
Ако не са шипнали и можеш да откажеш поръчката - НАПРАВИ ГО!

Иначе след доста перипетии с карета, полуоски и т.н. за мен избора, пред който трябва да сте изправени е нови оргинални полуоски или качествен рециклаж. Btw аз съм с рециклирани и вече май ще станат две години без да имам някаква драма.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пет Мар 23, 2018 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Избора не е много голям колега. При мен става въпрос за 4-те карета, което си е около 560 лв. за рециклиране...
Другото неудобство е, че са ми единствени т.е. трябва да ги сваля, да ги нося и да ги чакам...
Третото е, че за рециклажа няма много ласкави мнения откъм трайност т.е. дали рециклаж тук или китайски, май е все тая.
За втора употреба не мисля въобще - цената е повече от на нови китайски и нямаш никаква увереност, на какви километри ги вземаш.
След доста умуване и сметки реших, че този вариант като че ли е най-разумен. Както казах, аз минавам около 10 000 км на година.
20 000 да изкарат китайските, я камилата, я камиларя...Хич да не изкарат - ще имам варианти на спокойствие да рециклирам или да подменя каретата
на моите...А пропо, не си мислим, че тия външни карета по 90 лв. са от заводския склад на Фуджи, нали...
Оригиналните, казват са около 400 лв., едното... Така че, откъдето и да го погледнеш е разумно.
От друга страна, мнения всякакви. Незнам, какво имате против, но аз без да слушам никой, още като я взех, сложих напр.
китайски дискове и накладки от Евро07 за жълти стотинки и вече трета година нямам никакви проблеми...Китайското не е това, което беше...
Вие сте по-млади и верятно не помните, но в края на 70-те и началото на 80-те години, всичко японско беше синоним на евтин боклук,
а Филипс дръжкофон беше върха на сладоледа, пък виж къде дойдохме...

Пет Мар 23, 2018 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm
Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
srg написа:
Мда, не съм видял навреме темата ... ЦЪК
Ако не са шипнали и можеш да откажеш поръчката - НАПРАВИ ГО!

Иначе след доста перипетии с карета, полуоски и т.н. за мен избора, пред който трябва да сте изправени е нови оргинални полуоски или качествен рециклаж. Btw аз съм с рециклирани и вече май ще станат две години без да имам някаква драма.

Привет, рециклажа от Феликс ли е извършен? През това време автомобила не може да се кара, нали?

Пет Мар 23, 2018 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: maxpainus, ValioK и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор