Автор |
Съобщение |
Vami
|
wonderwalker написа: Ще го замеря с мултицета тази седмица и ще видим. Не знам как точно ще го замериш с мултицета. За тази цел се използва товарна вилка.
|
|
|
Нед Яну 24, 2016 5:22 pm |
|
|
wonderwalker
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm Постове: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
|
Ми по-скоро колко зарежда и колко разреден е сутрин на студено. Това ми беше идеята. . Но по скоро идеята ми е малко тъпа, защото сега катосе замисля ако имаше отечка щеше да си проличи. Сиреч въобще нямаше да пали.
|
|
|
Нед Яну 24, 2016 7:21 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Постове: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
малко ъпдейт и от мен, откакто съм писал последно, си карам колата само на бензин, в момента 98 от лукойл. Понеже от 15 януари от днес не бях в БГ, колата си стоеше в гаража, но си запали без пробелми работи супер. За мен проблемът си е нещо с газта, така че там ще го търся...
|
|
|
Нед Яну 24, 2016 11:07 pm |
|
|
quietriot
|
Тия дето се тресете сутрин с колко бензин сте в колите , ако сте като мен с 5 литра , за комка, не се чудете щото помпата засмуква боклуци, утайки и не е чудно че понякога пали като на 3 цилиндъра.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Яну 25, 2016 12:30 pm |
|
|
kerekovski
|
И кога последно е сипван пресен бензин?
|
|
|
Пон Яну 25, 2016 1:51 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Постове: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Аз дори като си карам на газ само, си държа около 1/2-1/4 пълен резервоар.
|
|
|
Пон Яну 25, 2016 8:03 pm |
|
|
svetlin_spasov
Регистриран на: Пон Апр 14, 2014 6:35 pm Постове: 32
Автомобил: subaru outhbach 2002
Телефон: 359894225513
Рейтинг: 0
|
Мой приятел със CR-V имаше същия проблем,беше заредил на Petrol 96,два дена колата като я запали мени оборотите и тресе (сериозно ),отива и слага 100 октана (50лв)и колата на -20 пали и работи перфектно.Аз лично си мисля,че горивата ни са боклук
|
|
|
Пон Яну 25, 2016 8:41 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Трудно палене и тресене по вина на акумулатора се индицира с грешка Р2102 ако не греша - под 10,9 волта по време на палене.
|
|
|
Пон Яну 25, 2016 10:26 pm |
|
|
wonderwalker
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm Постове: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
|
А бе и аз си сипвам бензин и си държа около половин резервоар въпреки, че карам на газ. Проблема вероятно е с газта както винаги .
|
|
|
Вто Яну 26, 2016 10:37 pm |
|
|
petko 69
|
Първата сутрин на Белмекен -17 едвам запалих ,същите симптоми както е написано от колеги в първите постове.Акумулатора е добър на малко години и добре зареден,но първата вечер колега ми паркира колата и не му обясних как се гаси двг при ниски температури .Кола с АГУ преди гасене се прехвърля на БЕНЗИН(само при много ниски температурни стойности) независимо ,че е газов инжекцион ,а преди да я изгасите я из форсирате .На другата сутрин при същите минусови температури запали от раз.
|
|
|
Вто Яну 26, 2016 10:56 pm |
|
|
Alxx
|
Това последното го правя независимо от външната температура. Много пари и нерви спестява.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 27, 2016 12:10 pm |
|
|
quietriot
|
petko 69 написа: Първата сутрин на Белмекен -17 едвам запалих ,същите симптоми както е написано от колеги в първите постове.Акумулатора е добър на малко години и добре зареден,но първата вечер колега ми паркира колата и не му обясних как се гаси двг при ниски температури .Кола с АГУ преди гасене се прехвърля на БЕНЗИН(само при много ниски температурни стойности) независимо ,че е газов инжекцион ,а преди да я изгасите я из форсирате .На другата сутрин при същите минусови температури запали от раз. май си имал лада или жигулка преди
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Яну 27, 2016 12:18 pm |
|
|
kerekovski
|
Alxx написа: Това последното го правя независимо от външната температура. Много пари и нерви спестява. А какво помага това и каква е логиката?
|
|
|
Сря Яну 27, 2016 2:23 pm |
|
|
Alxx
|
Помисли, елементарно е.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 27, 2016 2:52 pm |
|
|
kerekovski
|
За да питам, явно не съм се сетил Освен да "промиеш" бензиновите инжектори, друго какво? За ГИ все пак питам де За плочките и другите конвенционални смесвания е ясно.
|
|
|
Сря Яну 27, 2016 2:57 pm |
|
|
bozzerreaneux
Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm Постове: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
|
ако не се лъжа идеята е да се спомогне да не остава недоизгоряла газ в цилиндрите, която да се меше с бензин на следващото палене
|
|
|
Сря Яну 27, 2016 4:31 pm |
|
|
petko 69
|
bozzerreaneux написа: ако не се лъжа идеята е да се спомогне да не остава недоизгоряла газ в цилиндрите, която да се меше с бензин на следващото палене
|
|
|
Чет Яну 28, 2016 8:41 am |
|
|
kerekovski
|
Ако беше така, то защо да има нужда от форсирането, след като се прехвърли на бензин? Не са ли достатъчни няколкото оборота, докато посегнете до ключа/бутона, за да се изчистят цилиндрите от недоизгорялата газ?
|
|
|
Чет Яну 28, 2016 9:14 am |
|
|
shavo
Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am Постове: 75 Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
|
Тези дни в големите студове го пробвах/да връщам на бензин преди да изгася/ - има ефект, но не кой знае какъв, под -10 пак се мъчи и въртя по няколко пъти, при по-високи температури е по-осезаем ефекта. Комшията с корсичка 1000 кубика пали 8 пъти по-лесно от мен ...... Само ми е интересно, как остава тази газ в цилиндрите след гасене, някой може ли да поясни, че аз не мога да го проумея?
|
|
|
Чет Яну 28, 2016 3:25 pm |
|
|
petko 69
|
Днес открих проблема при мен , а той е мембрана на изпарителя.Купих нов комплект и в понеделник имам час при майстора на АГУ,ще почисти изпарителя , и ще сложи нов комплект мембрани.Проблема го диагностира като извади вакума на изпарителя и го потопи в чаша вода,почнаха да се появяват малки мехурчета.Благодаря на Радо-PRADA BG за консултацията по телефона,на Узана ще се почерпим.
|
|
|
Пет Яну 29, 2016 5:44 pm |
|
|