Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:25 pm



Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Outback H6 проблем с палене 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 8:09 pm
Мнения: 9
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0886451414
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте
имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион ,
вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира.
Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема.
А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика.
Благодаря предварително.

Пон Яну 04, 2016 10:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 26, 2015 9:24 am
Мнения: 98
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6-3.0 2001
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей,
абсолютно същата случка ми се случи вчера - едно към едно и то за първи път от както съм я купил и от както е зима. Но само вчера на -8 градуса. Днес сутринта на -10 запали от раз. Ще продължа да я следа, но ми е интересно как за момента само веднъж го направи.

Пон Яну 04, 2016 3:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Мнения: 165
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mamdio написа:
Здравейте
имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион ,
вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира.
Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема.
А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика.
Благодаря предварително.


За запалването, пробвай преди да я угасиш предния ден,да я оставиш на бензин малко да поработи.

Пон Яну 04, 2016 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 26, 2015 9:24 am
Мнения: 98
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6-3.0 2001
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Пламен Янев написа:
mamdio написа:
Здравейте
имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион ,
вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира.
Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема.
А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика.
Благодаря предварително.


За запалването, пробвай преди да я угасиш предния ден,да я оставиш на бензин малко да поработи.


Само да отбележа, че аз нямам газова и карам само на бензин :-?

Пон Яну 04, 2016 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 8:09 pm
Мнения: 9
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0886451414
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Пламен Янев написа:
mamdio написа:
Здравейте
имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион ,
вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира.
Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема.
А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика.
Благодаря предварително.


За запалването, пробвай преди да я угасиш предния ден,да я оставиш на бензин малко да поработи.


Това ще го пробвам и утре ще имам повече информация.

Пон Яну 04, 2016 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А какъв е газовият инжекцион?

Аз скоро разбрах, че определени изпарители, и много изразено при Романо, държат високо налягане и се случва точно това зимата.

Аз също имам такъв проблем - в моемнта на студа като запаля, ако съм на студен старт и на място - не се движа - колата направо гасне при преминаване от бензин на газ. Затова в момента си дижткам на бензин.

Но след като разбрах за тези изпарители се разтърсих и намерих следното, мисля, че в на фолксфаген форума:

Цитат:
Знаешли че имах същия проблем преди време, оказа се че изпарителя Романо който беше чисто
нов беше дефектирал,
и от време на време вдигаше значително по-високо налягане,
оттам затапва дюзите които при Романо са мембранни, и практически немогат да се задействат,
колата гасне веднага при опит за преминаване на газ.


Отделно, един колега, чиито баща има сервиз за газови, но в Пловидв го попита за моя проблем и му описа симптомите, и той каза, че са точно такива ако вдига налягане и че знаел, че това е много изразено при Романо.

Неговият съвет е профилактика, все пак да се види какво е, и че може би ще се оправи ако се настрои да превхърля от бензин на газ на по-висока температура, може би максималната възможна - но това означава, че за някакви кратки разстояния, ор нас до офиса ми е около 6.5 км, ако не седя долу да чакам 10 мин да загрее, ще си го карам това разстояние само на бензин.

Можи би другият месец ще ходя при Радо, за да видим той все пак какво ще каже.

Докато я карах на газ, при палене имах леко тресене и докато беше на бензин преди да прехвърли, откакто си я карам само на бензин това тресене изчезна...

ето и темата във фолксфаген форума, в която видях по-горният цитат: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f= ... 73e0addda1

Вто Яну 12, 2016 5:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте и при мен го има същия проблем. Сложих газова преди 20000 км и сега за първата ми зима със Суби при падане на темепературите (миус градуса) и само сутрин, колата пали трудно качва до 1500 оборота и после постепенно оборотите падат и гасне. Това се случи два пъти на -8 и -6 миналата седмица, когато беше студено в София. На плюс градоси не го прави само двигателя работи неравномерно отначало и после се стабилизира. На минус градуси при запалване сутрин ми се струва, че все едно работи на три цилиндъра много неравномерно. С прехвърлянето на газ нямам никакъв проблем и колата си върви на газ перфектно. Смених свещи преди 5 хил км. Четох разни теми, че може да е датчик за околната температура, но това за изпарителя не го бях срещал. И аз съм с изпарител Романо.
Някаква идея някой нещо? :pardon:
То е ясно, че ще се звъни на Радо, ама предварително да питам по старите субараджии с газови субита . :cool:

Вто Яну 12, 2016 6:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 2:07 pm
Мнения: 628
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Opel Frontera V6
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=5&t=20054&p=236669&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D1%8F+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC#p236669
Тук чете ли?

Вто Яну 12, 2016 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябва да държи оо високи обороти при преминаването и не гасне, игасне не само с романо ми и с два други, преди него, като дигнеш времето или температираъа се оправя, иначе аз като чуя релето да цъка подавам газ до 1500 и не гасне ако.я изпусна загасва.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Яну 13, 2016 6:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
да бе, ама като си платиш една торба пари за тоз ГИ искаш да работиш без да го слушаш да цъка и да подаваш газ...явно може да се оправи, след като само част от хората го изпитват този проблем...

Сря Яну 13, 2016 8:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
да бе, ама като си платиш една торба пари за тоз ГИ искаш да работиш без да го слушаш да цъка и да подаваш газ...явно може да се оправи, след като само част от хората го изпитват този проблем...

Ами като имаш претенции , отиваш при газаджията и си предявяваш рекламацията.
Моята така я взех и със следващия изпарител продължи да гасне докато не му дигнахме температурата и сега го прави с романото, но пък там не може да дигнем температурата щото вече не е активна в управлението на ловатото абе ........

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Яну 13, 2016 10:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А като му вдигнахте температурата за прехъврляне от бензин на газ, на каква температура го сложихте, за да го няма този проблем и много по-дълго ли чакаш за прехърлянето?

Сря Яну 13, 2016 11:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
А като му вдигнахте температурата за прехъврляне от бензин на газ, на каква температура го сложихте, за да го няма този проблем и много по-дълго ли чакаш за прехърлянето?

Мисля, че 40 градуса , но времето стана 6 минути , което е малко прекалено.
Досадното е, че като тръгнеш на бензин ако прехвърли в движение само леко претриса, което не е болка, но ако те хване на спиране или сфетофар , колата гасне , което меко казано е досадно особено при спиране, аз затова тръгвам сутрин чак като прехвърли на газ на място, сега прехвърля за 4 минути, ем маслото да се разбие добре , ем да обдуха тук там и то прехвърлило , ако темепературата е над 0 няма грижи , но под с повече консуматори гасне задължително.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Яну 13, 2016 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има някакъв проблем явно. При изправна система не трябва да усещаш, че прехвърля изобщо, нито в движение нито на празен ход. В интерес на истината за пръв път чувам за тоя проблем с налягането на Романото.

Сря Яну 13, 2016 2:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера и днес си мина без да загасне , с пуснати парна , фарове , отопления и музика , странна работа. :D

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Яну 18, 2016 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,аз съм на бензин и имам същия проблем.На минус 10 градуса днес, запали от шестия път и като запали,няколко секунди се колебаеше дали да не загасне и работеше на 5 000, оборота и постепенно се вдигнаха на 11000.Като загрее и си пали нормално.Сменил съм свещи.Стъпковото моторче и дрослера са почистени.Възможно ли е причината да е от веригата.колата като загрее и се чува едно тракане.Казаха ми ,че съм за смяна на верига.

Нед Яну 24, 2016 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще дам опит в тази тема, макар да не е 100% еднакво, но на СВХ-а му смених акумулатора току-що, след като стария се предаде преди 4 дена и дори след подаване на ток вчера за 5-6 мин, не можа да завърти колата достатъчно за да запали...
Та качвам се да я паля с нагласата че ще запали и ще загасне или че няма да запали, но за мое учудване запали от четвърт...Заработи си на 1500оборота и си ги свали както трябва с времето...

Нед Яну 24, 2016 2:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко ъпдейт от мен. Сипах Шел 100 октана Нитро рейсинг. На по приемливи температури -6, -8 е горе-долу добре оборотите падат до към 500, но не гасне. На -10 и нагоре колата си гасне, виждам я че се мъчи, ако веднага тръгнеш да кажем на задна, натискаш педала и няма мощност. Все едно нищо не се случва. После като качи след някакво време над 1000 оборота и си е добре. Уравновесява се работата на двигателя и си работи нормално. Сутрин като паля, не включвам никакви източници черпещи ток- фарове, парно, подгрев седалки и т.н. Дали може да се окаже акумулатор? Ще го замеря с мултицета тази седмица и ще видим. Факт е че този проблем го има при марката, защото срещнах подобни теми и в раздели Legacy и Impreza.
Айде със здраве

Нед Яну 24, 2016 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote="Емо74"]

Нед Яну 24, 2016 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Ще дам опит в тази тема, макар да не е 100% еднакво, но на СВХ-а му смених акумулатора току-що, след като стария се предаде преди 4 дена и дори след подаване на ток вчера за 5-6 мин, не можа да завърти колата достатъчно за да запали...
Та качвам се да я паля с нагласата че ще запали и ще загасне или че няма да запали, но за мое учудване запали от четвърт...Заработи си на 1500оборота и си ги свали както трябва с времето...


А чисто новите акумулатори задължитлено ли се зареждат преди първо ползване или това е отминало вече?

Нед Яну 24, 2016 5:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 48 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор