Отговори на тема  [ 48 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3
 Outback H6 проблем с палене 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Петко, с Романо ли си?

Съб Яну 30, 2016 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[attachment=0]2016-01-30 15.58.03.jpg това изпарителя - Норд Италия- комра е Фобус.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Яну 30, 2016 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Май 22, 2017 10:27 am
Мнения: 1
Местоположение: София
Skype: maxor4o
Автомобил: subaru outback H6 2007
Телефон: 0896795361
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
mamdio написа:
Здравейте
имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион ,
вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира.
Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема.
А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика.
Благодаря предварително.


Здравей колега искам да те питам дали си си решил проблема,че и при мен е същото това ще ми е първа зима със H6-цата и на 2 градуса сутрин мъка а на -10 нз дали вобще ще запали ли ,а от постовете по горе не видях категорично мнение

Вто Окт 31, 2017 9:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm
Мнения: 138
Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
При мен пък пали веднага, вдига около 1600 оборота и след 5-6 сек. оборотите падат до около 500 и започва да тресе. Стартера, акумулатора, бензиновата помпа и изпарителя са ми нови. И ко прайм ся? :-?

_________________
Трудните времена отминават, коравите хора остават!

Вто Окт 31, 2017 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прегледаждали ли сте си кутиите преди дросела? Реално се намира след дебитомера и може да смуче повече въздух (неотчетен от дебитомера) и да прави някакви проблеми. Доста често май се цепят при H6-те. За ей това говоря:

Изображение

Вто Окт 31, 2017 12:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Онзи ден си почиствах кутията преди дросела и видях , че по-средата просеветка , но мислех че е оставено фабрично , след твоя пост се замислих , че май леко се отвпорила , но не ми прави проблем , ще я залепя щом мога . Благодаря за предупреждението.Само не съм сигурен , но мисля , че е преди , а не след дебитомера.

Вто Окт 31, 2017 4:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След него е, дебитомера е точно след филтърната кутия.

Вто Окт 31, 2017 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 18, 2013 9:54 am
Мнения: 5
Местоположение: Sophia
Автомобил: Outback H6-3.0 '01
Телефон: 0888 333889
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Та и моят Аутбек години наред при минус 5-6 и нататък не палеше изобщо или много трудно (с 20-30-минутна разправия)...
По съвет на Иво Ленков откакто застудя през декември'17 взех да му сипвам Shell V-Power Racing, а колата съответно взе да си пали след 5-6 завъртания (или 10-12, ако не съм я подкарвал дни наред)...
Това е.

Чет Апр 19, 2018 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Отговори на тема   [ 48 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор