Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 6:56 pm



Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Outback H6 проблем с палене 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
wonderwalker написа:
Ще го замеря с мултицета тази седмица и ще видим.

Не знам как точно ще го замериш с мултицета. За тази цел се използва товарна вилка.

Нед Яну 24, 2016 5:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми по-скоро колко зарежда и колко разреден е сутрин на студено. Това ми беше идеята. :pardon: . Но по скоро идеята ми е малко тъпа, защото сега катосе замисля ако имаше отечка щеше да си проличи. Сиреч въобще нямаше да пали.

Нед Яну 24, 2016 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
малко ъпдейт и от мен, откакто съм писал последно, си карам колата само на бензин, в момента 98 от лукойл. Понеже от 15 януари от днес не бях в БГ, колата си стоеше в гаража, но си запали без пробелми работи супер. За мен проблемът си е нещо с газта, така че там ще го търся...

Нед Яну 24, 2016 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тия дето се тресете сутрин с колко бензин сте в колите , ако сте като мен с 5 литра , за комка, не се чудете щото помпата засмуква боклуци, утайки и не е чудно че понякога пали като на 3 цилиндъра.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Яну 25, 2016 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И кога последно е сипван пресен бензин?

Пон Яну 25, 2016 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз дори като си карам на газ само, си държа около 1/2-1/4 пълен резервоар.

Пон Яну 25, 2016 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 14, 2014 6:35 pm
Мнения: 32
Автомобил: subaru outhbach 2002
Телефон: 359894225513
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мой приятел със CR-V имаше същия проблем,беше заредил на Petrol 96,два дена колата като я запали мени оборотите и тресе (сериозно ),отива и слага 100 октана (50лв)и колата на -20 пали и работи перфектно.Аз лично си мисля,че горивата ни са боклук

Пон Яну 25, 2016 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трудно палене и тресене по вина на акумулатора се индицира с грешка Р2102 ако не греша - под 10,9 волта по време на палене.

Пон Яну 25, 2016 10:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А бе и аз си сипвам бензин и си държа около половин резервоар въпреки, че карам на газ. Проблема вероятно е с газта както винаги :pardon: .

Вто Яну 26, 2016 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първата сутрин на Белмекен -17 едвам запалих :-? ,същите симптоми както е написано от колеги в първите постове.Акумулатора е добър на малко години и добре зареден,но първата вечер колега ми паркира колата и не му обясних как се гаси двг при ниски температури :idea: .Кола с АГУ преди гасене се прехвърля на БЕНЗИН(само при много ниски температурни стойности) независимо ,че е газов инжекцион ,а преди да я изгасите я из форсирате :idea: .На другата сутрин при същите минусови температури запали от раз. :-~

Вто Яну 26, 2016 10:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това последното го правя независимо от външната температура. Много пари и нерви спестява.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Яну 27, 2016 12:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Първата сутрин на Белмекен -17 едвам запалих :-? ,същите симптоми както е написано от колеги в първите постове.Акумулатора е добър на малко години и добре зареден,но първата вечер колега ми паркира колата и не му обясних как се гаси двг при ниски температури :idea: .Кола с АГУ преди гасене се прехвърля на БЕНЗИН(само при много ниски температурни стойности) независимо ,че е газов инжекцион ,а преди да я изгасите я из форсирате :idea: .На другата сутрин при същите минусови температури запали от раз. :-~

май си имал лада или жигулка преди ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Яну 27, 2016 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Това последното го правя независимо от външната температура. Много пари и нерви спестява.

А какво помага това и каква е логиката?

Сря Яну 27, 2016 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Помисли, елементарно е.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Яну 27, 2016 2:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да питам, явно не съм се сетил ;) Освен да "промиеш" бензиновите инжектори, друго какво? За ГИ все пак питам де :) За плочките и другите конвенционални смесвания е ясно.

Сря Яну 27, 2016 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ако не се лъжа идеята е да се спомогне да не остава недоизгоряла газ в цилиндрите, която да се меше с бензин на следващото палене

Сря Яну 27, 2016 4:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bozzerreaneux написа:
ако не се лъжа идеята е да се спомогне да не остава недоизгоряла газ в цилиндрите, която да се меше с бензин на следващото палене

:good:

Чет Яну 28, 2016 8:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако беше така, то защо да има нужда от форсирането, след като се прехвърли на бензин? Не са ли достатъчни няколкото оборота, докато посегнете до ключа/бутона, за да се изчистят цилиндрите от недоизгорялата газ?

Чет Яну 28, 2016 9:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am
Мнения: 75
Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тези дни в големите студове го пробвах/да връщам на бензин преди да изгася/ - има ефект, но не кой знае какъв, под -10 пак се мъчи и въртя по няколко пъти, при по-високи температури е по-осезаем ефекта. Комшията с корсичка 1000 кубика пали 8 пъти по-лесно от мен ...... Само ми е интересно, как остава тази газ в цилиндрите след гасене, някой може ли да поясни, че аз не мога да го проумея?

Чет Яну 28, 2016 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес открих проблема при мен , а той е мембрана на изпарителя.Купих нов комплект и в понеделник имам час при майстора на АГУ,ще почисти изпарителя , и ще сложи нов комплект мембрани.Проблема го диагностира като извади вакума на изпарителя и го потопи в чаша вода,почнаха да се появяват малки мехурчета.Благодаря на Радо-PRADA BG за консултацията по телефона,на Узана ще се почерпим.

Пет Яну 29, 2016 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор