Автор |
Съобщение |
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
|
Съб Яну 30, 2016 1:53 pm |
|
|
petko 69
|
[attachment=0]2016-01-30 15.58.03.jpg това изпарителя - Норд Италия- комра е Фобус.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Яну 30, 2016 4:02 pm |
|
|
maxor4o
Регистриран на: Пон Май 22, 2017 10:27 am Мнения: 1 Местоположение: София
Skype: maxor4o
Автомобил: subaru outback H6 2007
Телефон: 0896795361
Рейтинг: 0
|
mamdio написа: Здравейте имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион , вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира. Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема. А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика. Благодаря предварително. Здравей колега искам да те питам дали си си решил проблема,че и при мен е същото това ще ми е първа зима със H6-цата и на 2 градуса сутрин мъка а на -10 нз дали вобще ще запали ли ,а от постовете по горе не видях категорично мнение
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 9:00 am |
|
|
Ralitex
Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm Мнения: 138 Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
|
При мен пък пали веднага, вдига около 1600 оборота и след 5-6 сек. оборотите падат до около 500 и започва да тресе. Стартера, акумулатора, бензиновата помпа и изпарителя са ми нови. И ко прайм ся?
_________________ Трудните времена отминават, коравите хора остават!
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 12:20 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Прегледаждали ли сте си кутиите преди дросела? Реално се намира след дебитомера и може да смуче повече въздух (неотчетен от дебитомера) и да прави някакви проблеми. Доста често май се цепят при H6-те. За ей това говоря:
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 12:44 pm |
|
|
petko 69
|
Онзи ден си почиствах кутията преди дросела и видях , че по-средата просеветка , но мислех че е оставено фабрично , след твоя пост се замислих , че май леко се отвпорила , но не ми прави проблем , ще я залепя щом мога . Благодаря за предупреждението.Само не съм сигурен , но мисля , че е преди , а не след дебитомера.
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 4:34 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
След него е, дебитомера е точно след филтърната кутия.
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 8:57 pm |
|
|
IvoMarinov
Регистриран на: Нед Авг 18, 2013 9:54 am Мнения: 5 Местоположение: Sophia
Автомобил: Outback H6-3.0 '01
Телефон: 0888 333889
Рейтинг: 1
|
Та и моят Аутбек години наред при минус 5-6 и нататък не палеше изобщо или много трудно (с 20-30-минутна разправия)... По съвет на Иво Ленков откакто застудя през декември'17 взех да му сипвам Shell V-Power Racing, а колата съответно взе да си пали след 5-6 завъртания (или 10-12, ако не съм я подкарвал дни наред)... Това е.
|
|
|
Чет Апр 19, 2018 2:18 pm |
|
|