Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:50 pm



Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 Outback H6 проблем с палене 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Петко, с Романо ли си?

Съб Яну 30, 2016 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[attachment=0]2016-01-30 15.58.03.jpg това изпарителя - Норд Италия- комра е Фобус.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Яну 30, 2016 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Май 22, 2017 10:27 am
Мнения: 1
Местоположение: София
Skype: maxor4o
Автомобил: subaru outback H6 2007
Телефон: 0896795361
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
mamdio написа:
Здравейте
имам Outback H6 2001 г с газов инжекцион ,
вече втора зима при ниски температури трудно пали ,а като запали почва да се треса на ниски обороти и след няколко секунди се стабилизира.
Смених свещите като за начало , какво може да е друго дали има някаква последователност по който да боря проблема.
А имам и още един проблем при определени обороти има кик дали има отношение или просто е проблем на автоматика.
Благодаря предварително.


Здравей колега искам да те питам дали си си решил проблема,че и при мен е същото това ще ми е първа зима със H6-цата и на 2 градуса сутрин мъка а на -10 нз дали вобще ще запали ли ,а от постовете по горе не видях категорично мнение

Вто Окт 31, 2017 9:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm
Мнения: 138
Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
При мен пък пали веднага, вдига около 1600 оборота и след 5-6 сек. оборотите падат до около 500 и започва да тресе. Стартера, акумулатора, бензиновата помпа и изпарителя са ми нови. И ко прайм ся? :-?

_________________
Трудните времена отминават, коравите хора остават!

Вто Окт 31, 2017 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прегледаждали ли сте си кутиите преди дросела? Реално се намира след дебитомера и може да смуче повече въздух (неотчетен от дебитомера) и да прави някакви проблеми. Доста често май се цепят при H6-те. За ей това говоря:

Изображение

Вто Окт 31, 2017 12:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Онзи ден си почиствах кутията преди дросела и видях , че по-средата просеветка , но мислех че е оставено фабрично , след твоя пост се замислих , че май леко се отвпорила , но не ми прави проблем , ще я залепя щом мога . Благодаря за предупреждението.Само не съм сигурен , но мисля , че е преди , а не след дебитомера.

Вто Окт 31, 2017 4:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След него е, дебитомера е точно след филтърната кутия.

Вто Окт 31, 2017 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 18, 2013 9:54 am
Мнения: 5
Местоположение: Sophia
Автомобил: Outback H6-3.0 '01
Телефон: 0888 333889
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Та и моят Аутбек години наред при минус 5-6 и нататък не палеше изобщо или много трудно (с 20-30-минутна разправия)...
По съвет на Иво Ленков откакто застудя през декември'17 взех да му сипвам Shell V-Power Racing, а колата съответно взе да си пали след 5-6 завъртания (или 10-12, ако не съм я подкарвал дни наред)...
Това е.

Чет Апр 19, 2018 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор