Отговори на тема  [ 48 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Outback H6 проблем с палене 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
wonderwalker написа:
Ще го замеря с мултицета тази седмица и ще видим.

Не знам как точно ще го замериш с мултицета. За тази цел се използва товарна вилка.

Нед Яну 24, 2016 5:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми по-скоро колко зарежда и колко разреден е сутрин на студено. Това ми беше идеята. :pardon: . Но по скоро идеята ми е малко тъпа, защото сега катосе замисля ако имаше отечка щеше да си проличи. Сиреч въобще нямаше да пали.

Нед Яну 24, 2016 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
малко ъпдейт и от мен, откакто съм писал последно, си карам колата само на бензин, в момента 98 от лукойл. Понеже от 15 януари от днес не бях в БГ, колата си стоеше в гаража, но си запали без пробелми работи супер. За мен проблемът си е нещо с газта, така че там ще го търся...

Нед Яну 24, 2016 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тия дето се тресете сутрин с колко бензин сте в колите , ако сте като мен с 5 литра , за комка, не се чудете щото помпата засмуква боклуци, утайки и не е чудно че понякога пали като на 3 цилиндъра.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Яну 25, 2016 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И кога последно е сипван пресен бензин?

Пон Яну 25, 2016 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз дори като си карам на газ само, си държа около 1/2-1/4 пълен резервоар.

Пон Яну 25, 2016 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 14, 2014 6:35 pm
Мнения: 32
Автомобил: subaru outhbach 2002
Телефон: 359894225513
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мой приятел със CR-V имаше същия проблем,беше заредил на Petrol 96,два дена колата като я запали мени оборотите и тресе (сериозно ),отива и слага 100 октана (50лв)и колата на -20 пали и работи перфектно.Аз лично си мисля,че горивата ни са боклук

Пон Яну 25, 2016 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трудно палене и тресене по вина на акумулатора се индицира с грешка Р2102 ако не греша - под 10,9 волта по време на палене.

Пон Яну 25, 2016 10:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А бе и аз си сипвам бензин и си държа около половин резервоар въпреки, че карам на газ. Проблема вероятно е с газта както винаги :pardon: .

Вто Яну 26, 2016 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първата сутрин на Белмекен -17 едвам запалих :-? ,същите симптоми както е написано от колеги в първите постове.Акумулатора е добър на малко години и добре зареден,но първата вечер колега ми паркира колата и не му обясних как се гаси двг при ниски температури :idea: .Кола с АГУ преди гасене се прехвърля на БЕНЗИН(само при много ниски температурни стойности) независимо ,че е газов инжекцион ,а преди да я изгасите я из форсирате :idea: .На другата сутрин при същите минусови температури запали от раз. :-~

Вто Яну 26, 2016 10:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това последното го правя независимо от външната температура. Много пари и нерви спестява.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Яну 27, 2016 12:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Първата сутрин на Белмекен -17 едвам запалих :-? ,същите симптоми както е написано от колеги в първите постове.Акумулатора е добър на малко години и добре зареден,но първата вечер колега ми паркира колата и не му обясних как се гаси двг при ниски температури :idea: .Кола с АГУ преди гасене се прехвърля на БЕНЗИН(само при много ниски температурни стойности) независимо ,че е газов инжекцион ,а преди да я изгасите я из форсирате :idea: .На другата сутрин при същите минусови температури запали от раз. :-~

май си имал лада или жигулка преди ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Яну 27, 2016 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Това последното го правя независимо от външната температура. Много пари и нерви спестява.

А какво помага това и каква е логиката?

Сря Яну 27, 2016 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Помисли, елементарно е.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Яну 27, 2016 2:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да питам, явно не съм се сетил ;) Освен да "промиеш" бензиновите инжектори, друго какво? За ГИ все пак питам де :) За плочките и другите конвенционални смесвания е ясно.

Сря Яну 27, 2016 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ако не се лъжа идеята е да се спомогне да не остава недоизгоряла газ в цилиндрите, която да се меше с бензин на следващото палене

Сря Яну 27, 2016 4:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bozzerreaneux написа:
ако не се лъжа идеята е да се спомогне да не остава недоизгоряла газ в цилиндрите, която да се меше с бензин на следващото палене

:good:

Чет Яну 28, 2016 8:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако беше така, то защо да има нужда от форсирането, след като се прехвърли на бензин? Не са ли достатъчни няколкото оборота, докато посегнете до ключа/бутона, за да се изчистят цилиндрите от недоизгорялата газ?

Чет Яну 28, 2016 9:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 11, 2015 11:18 am
Мнения: 75
Местоположение: Габрово
Автомобил: KIA Sportage 1.6T AWD GT,A6 3.0TDI
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тези дни в големите студове го пробвах/да връщам на бензин преди да изгася/ - има ефект, но не кой знае какъв, под -10 пак се мъчи и въртя по няколко пъти, при по-високи температури е по-осезаем ефекта. Комшията с корсичка 1000 кубика пали 8 пъти по-лесно от мен ...... Само ми е интересно, как остава тази газ в цилиндрите след гасене, някой може ли да поясни, че аз не мога да го проумея?

Чет Яну 28, 2016 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес открих проблема при мен , а той е мембрана на изпарителя.Купих нов комплект и в понеделник имам час при майстора на АГУ,ще почисти изпарителя , и ще сложи нов комплект мембрани.Проблема го диагностира като извади вакума на изпарителя и го потопи в чаша вода,почнаха да се появяват малки мехурчета.Благодаря на Радо-PRADA BG за консултацията по телефона,на Узана ще се почерпим.

Пет Яну 29, 2016 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 48 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор