|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Подгрев на задно стъкло Outback Н6 2002г.
Автор |
Съобщение |
Shider
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am Постове: 199 Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
|
quietriot написа: май ще спра да пиша Та, реотана има два края, на които се закача куплунга, които имах предвид да се мерят , не се сещам, как ще мерите реотан по реотан , а за мултицета 0 значи липса на верига .... всъщност на жичкаджия е най лесно колега....това е моя съвет . Не пиша често и избягвам да съм на всяко гърне меродия, но колега!!! С уважение към постовете Ви, но да не стават грешки - ще обяснявам от А, Б... Когато с мултицета се мери съпротивление (както се проверява за наличие, или липса на верига) на дисплея се изписват Ом-ове. И ако се чете нула, или близко до нея -> съпротивлението е нищожно -> съответно имаме отлична верига (доста уредчета имат и зумерче, което пищи при наличие на верига). Ако няма/провдника е прекъснат, съпротивлението е безкрайно голямо и на дисплея на уреда обиновено излиза "----"! Поздрави! П.п. И наистина в някои случаи е по-добре при специалист, отколкото обяснения във форумите... Нещо елементарно за някой може да е супер-неразбираемо за друг. И в различни сфери нещата може да са обърнати на обратно...
_________________ Never say never
|
Последна промяна Shider на Сря Яну 06, 2016 2:39 pm, променена общо 1 път
|
|
Сря Яну 06, 2016 2:33 pm |
|
|
quietriot
|
Shider написа: Не пиша често и избягвам да съм на всяко гърне меродия, но колега!!! С уважение към постовете Ви, но да не стават грешки - ще обяснявам от А, Б... Когато с мултицета се мери съпротивление (както се проверява за наличие, или липса на верига) на дисплея се изписват Ом-ове. И ако се чете нула, или близко до нея -> съпротивлението е нищожно -> съответно имаме отлична верига (доста уредчета имат и зумерче, което пищи при наличие на верига). Ако няма/провдника е прекъснат, съпротивлението е безкрайно голямо и на дисплея на уреда обиновено излиза "----"! Поздрави! ще проверя довечера, но може и да си прав има логика , останал ми е спомен за 0, но може и да е грешен.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Яну 06, 2016 2:35 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Постове: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Така мисля да направя.Ще отида при някой майстор и ще пиша за резултата.
|
|
|
Сря Яну 06, 2016 3:20 pm |
|
|
snable
Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 9:18 am Постове: 229 Местоположение: Sofia
Автомобил: outback 2.5 '00
Рейтинг: 17
|
При мен само горните 2 не бачкат, не е болка за умиране, но ще потърся с лупа за за прекъсване и този лак! Благодаря!
|
|
|
Чет Яну 07, 2016 11:18 am |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Постове: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Здравейте! Днес отстраних проблема . Колегата "Vami" се оказа прав.Преди да отида на майстор реших да погледна кабелите в гумения маншон между купето и задния капак. Имаше прекъснат кабел.Свързах го и реотаните проработиха.Благодарности на"Vami" и всички отзовали се колеги!
|
|
|
Пет Яну 08, 2016 5:29 pm |
|
|
snable
Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 9:18 am Постове: 229 Местоположение: Sofia
Автомобил: outback 2.5 '00
Рейтинг: 17
|
|
Пон Яну 11, 2016 3:36 pm |
|
|
Vami
|
snable написа: При мен само горните 2 не бачкат, не е болка за умиране, но ще потърся с лупа за за прекъсване и този лак! Благодаря! snable написа: http://store.emk-33.com/product/382003/lepilo-elektroprovodimo-za-klemite-na-reotan-na-zadno-staklo-permatex.html Това ли е лепилото? Не знам при '00 как е, но при мен '05 горните не са реотани, а са антени свързани към антенния усилвател за двата диапазона на радиовълните. Иначе това от линка ти би трябвало да стане, но провери дали наистина са реотани, за да не го купуваш напразно.
|
|
|
Пон Яну 11, 2016 3:45 pm |
|
|
Петър Велков
|
Vami написа: Не знам при '00 как е, но при мен '05 горните не са реотани, а са антени свързани към антенния усилвател за двата диапазона на радиовълните. Иначе това от линка ти би трябвало да стане, но провери дали наистина са реотани, за да не го купуваш напразно. На нашите антената е на заден ляв прозорец.
|
|
|
Пон Яну 11, 2016 3:51 pm |
|
|
snable
Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 9:18 am Постове: 229 Местоположение: Sofia
Автомобил: outback 2.5 '00
Рейтинг: 17
|
Vami написа: snable написа: При мен само горните 2 не бачкат, не е болка за умиране, но ще потърся с лупа за за прекъсване и този лак! Благодаря! snable написа: http://store.emk-33.com/product/382003/lepilo-elektroprovodimo-za-klemite-na-reotan-na-zadno-staklo-permatex.html Това ли е лепилото? Не знам при '00 как е, но при мен '05 горните не са реотани, а са антени свързани към антенния усилвател за двата диапазона на радиовълните. Иначе това от линка ти би трябвало да стане, но провери дали наистина са реотани, за да не го купуваш напразно. Реотани са, аз видях къде е проблема!
|
|
|
Пон Яну 11, 2016 4:20 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Постове: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Колеги имам един прекъснат реотан,видях къде е прекъснат и го намазах със сребърен лак.Сложих съвсем малко почти не си личи.Сега реотана работи,но там където е лака нагрява много силно и се притеснявам да не се пукне стъклото зимата при минусови температурати.Ако има някой правил тази процедура нека сподели.
|
|
|
Съб Май 20, 2017 8:16 am |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Постове: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
Емо74 написа: Колеги имам един прекъснат реотан,видях къде е прекъснат и го намазах със сребърен лак.Сложих съвсем малко почти не си личи.Сега реотана работи,но там където е лака нагрява много силно и се притеснявам да не се пукне стъклото зимата при минусови температурати.Ако има някой правил тази процедура нека сподели. Според мене прекалено малко си сложил, и или имаш много тънък слой (високо съпротивление) или много много малко се покрива пастата с реотана и от там има високо контактно съпротивление между слоевете - и съответно локално прегряване. По това което гледах - доста доволно намазаха за да стане. В опътването на пастата не пише ли колко cm трябва да намажеш от двете страни на прекъснатото ?
|
|
|
Пон Май 22, 2017 4:01 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Постове: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Прав си колега, сложих съвсем малко,като си мислех,че колкото по-малко,толкова по - малко ще нагрява,но явно е обратното.А иначе в упътването пише само да се съединят прекъснатите крайща и при необходимост да се мине втори път.
|
|
|
Чет Юни 01, 2017 11:24 am |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Постове: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Ще съм благодарен на съвет или насоки как да реша проблем с подгрева на задното стъкло, който при мен спря да работи от нищото миналата седмица. От няколко месеца не съм правил буквално нищо по колата, т.е. изключвам страничен ефект от чужда (вкл. моя) намеса. Снощи с приятел направихме няколко замервания: - допоследно всички писти на реотана работеха. Скоро не съм товарил нищо в багажника и би трябвало и сега да са здрави. По-важното в случая е, че мултицета показва, че реотана е здрав - кабелите под маншона на петата врата са също здрави. Конкретният кабел на подгрева (дебел, син с червена лента) го проследихме (визуално и с мултицет) до предната врата и няма прекъсване - под жабката в краката на спътника е буксата, от която тръгва въпросния кабел - там също всичко е ОК - когато натисна копчето за подгрева, на дисплея светва индикацията. Чува се и как релето цъка при включване/изключване - всички бушони, които са на таблото в купето са здрави - конкретният бушон за подгрева на стъклото се намира в кутията над акумулатора под предния капак. Моят беше изгорял - жълт, 20А. Подменихме го, но още с първото включване на подгрева, изгоря отново
На този етап се съмняваме в релето. Още не съм сигурен кое точно е, но се чува вътре в купето и предполагам, че е някъде около блока с бушоните. Ще опитам да го локализирам. Евентуално други идеи ако има някой?
|
|
|
Сря Ное 28, 2018 6:36 pm |
|
|
valqk
|
Намери кое е релето, отвори го и почисти контактите. Ако тръгне - потърси си реле, ако не - контактен спрей и почни от контактите на релето и наобратно. С мултицета или с кабел от запалката и директно ток към кабелите пред пасажера, може да видиш дали проблема е от там назад или от там напред... малко са досадни тези проблеми, нооо
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Ное 29, 2018 8:51 am |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Постове: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Ок, благодаря много
|
|
|
Чет Ное 29, 2018 10:15 am |
|
|
valqk
|
Само да поясня, че ми е изтекло времето за редакция. Като тестваш кабелите назад към стъклото - откачаш и двата и мериш съпротивлението с мултицета /или пак откачаш и пускаш ток и гледаш дали отзад има/. Но задължително разкачай кабелите (и двата), които идват от релето, че да не изгориш нещо. Също лесно - като знаеш къде са кабелите при пасажера - закачи мултицета на напрежение и виж дали там идват 12волта, като цъкнеш. Така може да провериш релето. Може и с пробна лампа, като не мериш съпротивление, а напрежение, даже е по-лесно да видиш, че работи.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Ное 29, 2018 11:15 am |
|
|
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|