gatof написа:
То наистина човек като чете тази тема, ще остане с впечатление, че всички H6-ци са с проблем или след 1000км ще издухат гарнитури... Колеги, аз също съм пред покупка на Outback II H6 но малко се наплаших... Що няма тема, например: Моята H6-ца никога не е имала проблеми с гарнотури...
Доколкото разбирам основния проблем е връщането на километража, калпава и ненавременна поддръжка на автомобила след изтичане на гаранционния пробег. Поправете ме ако греша но не ми се вярва кола на 180 хиляди километра да влезе за основен ремонт. Едва ли са толкова калпави тези мотори... Имат слабости, то всеки агрегат има...
Та, има ли някой който не е отварял двигател и какъв е процента спрямо дефектиралите?
Привет колега, писах вече някъде, но ще повторя, аз съм един от тези, който никога не е имал проблем с гарнитури на Субару, нито съм отварял двигател - всички години и всички модели /без Форестер/ - около 13 на брой.../Едно изключение на 1986 Леоне, на 240 000 км, в далечната 1990 година по моя немърливост.../
Проблема с гарнитурите /и не само той/ се явява по две причини:
- Екплоатация при по висока температура от предвидената - каквито и да са причините /охладителна система, газ и т.н./
- Ръчкане на макс в "лютеницата", както казват някой...
И при двата случая, на тези години /12 - 15/, на тези километри /само господ знае, колко/, проблема се явява.
Това е семейно комби и е предвидено да се кара като семейно комби.
Грешката на много хора, че го карат като състезателна кола, което то не е и никога няма да бъде.