Отговори на тема стр 1, 2, 3, 4  >
 Пълен основен ремонт на H6-3.0 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Все повече H6-тици налазват софийските улици и не малко от тях са с проблемни гарнитури на главите, та реших да споделя опита си с борбата с тоя проблем, макар и тя още да не е съвсем приключила. Темата би могла да послужи като ориентир - какви са симптомите, колко може да се кара така, как да поддържаме колата докато съберем пари за ремонта и какво представлява самият той.

Симптомите, по ред на появяване:
- кратки и бързо отшумяващи покачвания на температурата на охладителната система;
- бълбукане и въздушни мехури с миризма на изгорели газове в разширителния съд;
- горене на антифриз и изхвърлянето му през разширителния съд;
- прегряване при натоварване на автомобила - с багаж, на баир или по какъвто и да е друг начин.

Препоръчвам посещаването на сервиз незабавно след появата на изброените симптоми и своевременното ремонтиране на ДВГ. Следващите съвети са крайно непрепоръчителни и можете да се възползвате от тях единствено на своя отговорност, осъзнавайки как само мъчите автомобила и че карането му с проблемни гарнитури може да доведе до по-сериозни повреди.

Ако колата ви показва горните симптоми, но загубата на охладителна течност не е фрапантна, най-вероятно можете да карате още колата със съответната необходима поддръжка - нещо непрепоръчително, до което аз прибягнах единствено поради финансови причини. Или иначе казано:
- при възможност, колата се паркира под наклон с леко надигната предница, за да се улесни обезвъздушаването от следващата точка;
- преди всяко каране, на студен двигател, задължително се отваря капачката на радиатора и се долива охладителна течност докато не прелее;
- ако при продължително каране колата започне да загрява, леко форсиране и като цяло динамичните промени в оборотите на ДВГ размърдват получилия се въздушен балон в охладителната система и температурата се нормализира - своеобразен начин да стигнете до място, на което да може ДВГ да изстине и да можете отново да обезвъздушите охладителната му система.

Кога ремонтът е вече крайно наложителен?

Когато покачванията на температурата станат прекалено чести и при сравнително малък пробег се налага доливането на сравнително големи количества охладителна течност. Моята кола влезе в сервиза след като започна да гълта/плюе по около 1 л. охладителна течност на 15-20 км. пробег. Това увеличава значително възможността за прегряване на ДВГ и изкривяване на главите и блока, както може би и до други сериозни повреди.

Какво има вътре, струва ли си пълното разглобяване на двигателя до колянов вал, или може да се мине само със смяна на гарнитури?

Това изцяло зависи от досегашното сервизиране на автомобила. В моя случай се оказа, че колата е карана с некачествени масла и/или маслото не е сменяно редовно. Това е довело до значително количество стружки, събрани в картера, както и нагар и налепи по блока, главите, капаците им и капака на ангренажа. Гледката е плашеща, поне за мен:

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Това, което се вижда на снимките, със сигурност ме кара да се радвам, че не избрах смяна само на гарнитурите. Освен видимата мръсотия, има и отчупено парче от основен лагер на коляновия вал, дефектирали маслени сегменти и 1-2 дефектирали компресионни сегмента. По тоя случай, моторът ще се сдобие с нови лагери на коляновия вал, нови биелни лагери, нови сегменти, нови ангренажни вериги и обтегачи, семеринги, о-пръстени, гарнитури на глави, колектори, свещи и инжектори, водна помпа, свещи, термостат...

Толкова засега, ще има още снимки след почистването ;)

ПП: Ако някой технически по-грамотен от мен има какво да допълни, или пък говоря глупости - нека ме допълни или поправи. Благодаря :)
 51

Чет Апр 07, 2016 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Постове: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм от два месеца без кола със същите проблеми. Двигателя ми е в два кашона в сервиза :shock: . Е сега го сглобяват, но не мога да разбера как двигател на 150 000 е с такива поражения. Ужким реални километри, първи собственик(това е сигурно), закупен от България 2008г, имам договора за закупуването на колата. Купих я на 120000, откакто съм я купил е сервизирана само с Редлайн, навъртяни 30000 км. Тоест три пъти съм сипвал Редлайн за няма и една година- при закупувнето на 120 хил км, на 135 хил км и на 150 хил км. От закупуването съм сложил газова при Радо. И тази зима започнаха проблемите, трудно палене.... Радо вика дай да премерим компресията и опааа изненада на 1 и 3 цилиндър 3 и 4 там бара ли е какво е, да ме поправят знаещите. И сега какво му викам? Еми разглабяме :giggle: Речено, сторено оказа се, че проблема не е само на 1 и 3 цилиндър ами има и задрало бутало в едно от леглата на блока :facepalm: . И не искам да казвам колко струва ремонта, че направо ме е срам да си кажа..... (спокойно мога да си взема още една Н6 от по-старото поколение)
Та сега не знам, като го сглобят този двигател какво точно ще се случи и аджеба ще имам ли здраво субару. Но това е риска и контрата си е у мен. Само едно си мисля, ако нямах нужнте финансови средства и пряко сили бях събрал да си взема Аутбек Н6 (защото стават все по- достъпни), като ми се тресне един такъв ремонт с четирицифрена сума (която не започва с едно отпред) какво щях да правя?
Някак си тъжно ми звучи някой да си купи нова стара кола на 10г с всичките си парички дето е заделил и послед да увисне жестоко, да я върне на Надин и да ходи пеша. Тъпо нали? :-?

Чет Апр 07, 2016 5:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй като съм си купувал автомобил от чужбина, купувайки този бях съвсем наясно, че ще му има нещо. Въпрос на време беше да се покаже какво е, то пък се оказа най-честата болежка на H6, съдейки по писаното от съфорумци :)

Иначе - за автомобила платих 5500 лв. на някаква забутана автокъща в Младост, като колата теоретично е внесена от Швейцария. Струва ми се, обаче, че само е минала оттам - идвайки от Италия. Но това никак не е свързано с темата - миналото си е минало и с него няма смисъл да си трошим клавиатурите. Или нямаш проблем и си сипваш бензин като пич, или имаш проблем и търсиш решение, подходящо както за теб, така и за колата - туй то.

Колкото до маслата - човекът, човъркащ мотора, изглежда знае какво прави и най-вероятно той ще поеме грижите за колата и след ремонта. Като врътна няколко хилки с "новия" двигател ще стане сигурно ;)

Чет Апр 07, 2016 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Междувременно, ровейки се из нета и чакайки да дойдат частите за ремонта, попаднах на две интересни картинки:

Изображение

Търсейки снимка на блока на H6, най-отпред излиза такава, на която е отбелязано място на чести скапвания на гарнитурите :) Малко по-надолу в търсенето изскача и снимка на блок с набити пинове - явно популярна модификация не само при Субару двигателите:

Изображение

Явно една от причините (може би основна?) за бързото издухване на гарнитурите на този двигател е липсата на връзка между ризите и кожуха на блока. Оставянето на такава връзка още при отливането му би го оскъпила доста, защото затруднява изкарването на леярския пясък от големите кухини. Шест пина.... може би ако ще се турбинира :) На моя двигател може би ще му бъдат набити по два пина на цилиндър, ще видим. Но така или иначе е отворен моторът - това е един изключително подходящ момент да се направи такава модификация.

Сега чакаме да дойдат частите и да се върнат блокът, главите и капаците от профилактика и почистване. Пък тогава, живот и здраве - още снимки! :beer:

Нед Апр 10, 2016 4:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Постове: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, доста правилно си се ориентирал. Някои попълват цялата кухина, като отвори има само където има отвори на гарнитурата за да охлажда антифриза и главата, но е доста по скъпо като обработка. Също така може да смениш маслената помпа с помпа с по голям дебит. Моята оригинална е 7-ца, но чичо ви Тенчо я смени с 10-ка. Твоята оригинално не знам каква е, но не пречи да я смениш с по-голяма, примерно 12-ка..

Нед Апр 10, 2016 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Постове: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да не ме разбере някой погрешно, не се запълва цялата кухина, а само отгоре с плоча примерно 10мм. Първо се фрезова блока и по него се фрезова плочата. Ако се направи с достатъчна точност, не е необходимо да се минава на следващ ремонт на цилиндрите и нови бутала, но...

Нед Апр 10, 2016 6:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Постове: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Н6 ъпгрейд на маслените помпи няма. Няма нищо друго освен оригиналния размер. Просто мотора не е толкова популярен за тунинг и частите са доста оскъдни за ъпгрейд.
Това са двата вида засилване на опън блока. На колегата Петър вече е направен с общо 16 пина.
Първите две снимки са на блок EG33, а последната на EZ30 подготвен за турбо.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074
 7

Нед Апр 10, 2016 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако ги правеха с пясъчен калъп .. щяха да си имат усилванията а не да е отворен блок. Но нали трябва да се поевтинява продукцията..
Ето как ги правят https://www.youtube.com/watch?v=84ySBbm ... u.be&t=390
Не знам конкретно този или друг двигател е .. но това е положението.
Поредната грешка на развитието и "ОПТИМИЗАЦИЯТА".. но пък двигателите си карат по 150К км. после сменяш гарнитурите .. и още 100К
Н6 EZ30D си е малко неправилно изчислен като охлаждане (посока и поток на флуидите).. и чак при 3.6 литровия са го поправили.
Ако тунинговам бих търсил 3.6 ако ще е екзотика, иначе 2.5 си го могат хората и има мнооогоо тунинг части.

Вто Апр 26, 2016 1:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И докато на митницата ми мотаят частите.......

Изображение Изображение Изображение

След челосване на главите и блоковете, хонинг на цилиндрите и полиране на коляновия вал ;)

И да, продължаваме да чакаме части...

Сря Апр 27, 2016 12:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Постове: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След челосвене на блока ли са поставяни пиновете? Потъналите пинове няма ли да създават ядове? Като цяло въобще тези пинове правилни цилиндри ли са или клинообразни? Става любопитна тема

Сря Апр 27, 2016 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Постове: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Би трябвало да са цилиндрични и да са набити с малка стегнатост преди хонинг и челосването. Също така местата за набиване за да се получи добре, е хубаво да се разтържат, а не разпробият, за да се получи необходимата точност и последваща по-малка деформация на цилиндъра. Потъналите пинове, няма как да създадът проблеми, защото и да тръгнат нагоре, ще опрат в главите...

Щом Тенчо е правил процедурата, няма как да не се получи добре :)


Последна промяна Vami на Сря Апр 27, 2016 11:00 am, променена общо 2 пъти


Сря Апр 27, 2016 10:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Набити са преди челосването и хонинга, колко са стегнати и каква е вероятността да се размърдат - Тенчо има думата.

Моята логическа мисъл стига само до извода, че няма как да направят беля, щото няма къде да избягат :)

Сря Апр 27, 2016 10:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Постове: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте искам и аз да споделя на кратко за моя опит със същото нещо. Преди няколко месеца си купих така желаната колица, като даже и тема пуснах тук. Легаси с Н6 и ръчни скорости. Като се качих на колата имах чувството, че карам самолет! Вървеше повече от отлично- все пак преход от А3 1.8 125 коня няма как да не се усети. Един сервиз за оглед- всичко е чук ми казаха. Във втори сервиз смяна на всички масла, филтри, антифризи и още една проверка- пак няма проблеми и аз съм спокоен. Единственото,което беше, че на ниските обороти имаше понякога леко колебание в оборотите, но нищо много осозеамео. Препоръчаха ми да си промия инжекторите, че можело от това да е. Речено сторено- проучване и се свързах с Тенчо. Мина промивката, но той усети, че нещо не е наред- пак казвам за мен колата беше самолет. Предстоеше смяна на свещи, които ми бяха следващи в списъка за обслужване. Разбрахме се с Тенчо да се замери и компресията... както се досещате нещата не бяха розови. На единия от цилиндрите имах едва 3 бара, а на останалите под 10 и само 1 имаше в норма. Последва дълъг и не особено евтин ремонт- шлайфане, реглажи, вериги, гарнитури и какви ли още не дреболийки. Няма нужда да казвам, че след това разбрах какво всъщност е този мотор. Колосална разлика в работата, шума и разхода, ако щете. Заслужаваше си всяка стотинка. Специални благодарности и на Тенчо, за което! Та моя съвет е, ако някой тръгне да си купува такава кола- хич, ама хич не е лошо да се направи проверка на компресията. Наистина ще струва някакви парички, но човек може да си спести доста изненади и кофти изживявания.

На колегата, чиято тема откраднах му пожелавам успех и съм сигурен, че ще остане повече от доволен след ремонта :)

Безаварийни километри на всички!
 8

Вто Май 10, 2016 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Постове: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
MM да и аз искам да допълня да се мери компресията при закупуване на H6, трябва да бъде задължително условие според мен. Напълно се присъединявам към колегата Бойко, това което съм написал пет поста по-нагоре, отново е повторено от него. Същият филм го гледах и аз. Закачане на компютър в един сервиз, смяна на масла и филтри във втори, слагане на газ и всъщност Радо (PradaBg) предложи да замерим компресия и се случи същото, като на колегата Бойко. Ремонт глави, шлайф блок, нови бутала и сегменти, нова верига и т.н и т.н. Ремонта си беше доста дебел, направо бих казал, че средностатистическият потребител си купуват "нова"- стара кола за тези пари. Иначе сега двигателя е екстра и мърка, обаче цената, която платих беше :facepalm: .
Но това е риск при купуването на кола на старо. Пак ще се повторя в моя случаи проблема беше замаскиран и двигателя беше отварян. Нещо което няма как да знаеш, при условие, че колата върви перфектно и хора занимаващи се от доста години със Субару казват двигателя е перфектен- Барут, без течове и т.н. А то защо не е имало течове еми много просто, отваряне е двигателя сложени са само нови сегменти и по-нататък е ясно смятам на всички какво се случва..... Двадесет-тридесет хил км. по-късно двигателя на двора 2месеца без кола и други такива приятни преживявания, а парите въобще не ги коментирам, те се изкарват и губят само здраве да има :D
Обаче пак ще ви задам същия въпрос, какво прави човек със заплата да кажем в диапазона 1500-2000лв, който е изтеглил кредит и си е взел Н6 2004,2005 примерно. И в един момент ако е платил за нея 12-14к и му треснат един ремонт за половината от цената за която е закупил колата какво правим??????
Затова бъдещи колеги и купувачи на Н6, моля опичайте си акъла, колите са прекрасни, наистина прекрасни, не е лъжа,че Субару е мания, даже си мисля след време да мина на 3.6, сиреч ремонта по никакъв начин не ме е накарал да намразя марката. Мразя такива мърлячи в нашата мила родина, такива дето ще те преб@ , ще ти продадат такава кола и после оправяй се както можеш..... :-~
Не е луд този който продава баницата, а този който я яде гласи една народна мъдрост. Ами колеги ако имате съвети къде съм сгрешил аз моля да изкажете своето мнение.
Според мен към задължителните точки за закупуване на субару трябва да се добави освен преглед в оторизиран сервиз и мерене на компресията. За да се радвате дълго на тази безспорно великолепна марка и да нямате сериозни главоболия психически и финансови (които да кажем са маловажни, но те така или иначе водят до психическо натоварване, така че колко да са маловажни?)
Поздрави :beer: и OUR WORLD IS FLAT

Вто Май 10, 2016 9:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моята не беше ходила никъде на никакъв преглед преди да я купя и предвид това, че беше една от най-евтините обяви за H6 от 2001-ва, подобен проблем беше напълно очакван. Малко неочаквана се оказа стойността на ремонта, ама пък мисля, че ще си струва ;)

Иначе, трябваше колата вече да е при мен, ама Тенчо е видял някакво сълзене на масло от някоя от плочите и отложихме "сдаването". Огромен плюс за Тенчо, тъй като предишните майстори, с които съм работил, след сглобяването биха ми дали ключа директно да си я паля и да си ходя, пък "кот, такоа" :pardon:

Та сега ми е някакво никакво. Хем вече ми е мъка по колицата (над месец е при него), хем не искам грам да му давам зор - тая работа не се прави през ден и не мога да си позволя заради мойто мрънкане той да избърза и нещо да се омаже. Когато стане, тогава :) Пък после скоростите, раздатките, рейката, ходовата част... и "поумняването" от една друга тема. И второ такова Субару няма да има :cool:

Вто Май 10, 2016 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Постове: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, моля споделете какви пари струва едина такъв ремонт за да се знае. От преден пост останах с впечатление че е над 5к ?!?!
Надявам се на мен да не се наложи, но е хубаво човек да го има в предвид.

Сря Май 11, 2016 8:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 6:17 pm
Постове: 160
Рейтинг: 240
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
quietriot написа:
1800-2000 е за 4 цилиндъра , слагаш още малко и става за 6 цилиндъра , това са цени при Любо за труд и части.


1800-2000 са ти само основни и биелни лагери, сегменти и ангренаж. Даже с малко не стигат ;) Към тях се добавят всички гарнитури, уплътнения и О-пръстени, водна помпа, свещи, термостат, капачка на радиатор, филтри, масло, антифриз, задължителните челосвания на главите и блока, хонинг на цилиндрите, полиране на колянов вал, реглаж и смяна на гумички на клапани, както и къртовския труд по цялото това разглобяване, сглобяване и най-вече чистене на най-разнообразни лайна в двигателя.

В моя случай, добавяйки демпферна шайба към списъка, гоним 5-те хилки.

Сря Май 11, 2016 10:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Постове: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пак не излиза сметката.
В шлайф базите за 4 цилиндров мотор ревизията на глава е 180-200 лв., 6 цил. е 250 на глава, като в тази цена влизат почистване, тест за херметичност, замерване, напасване на клапани и гумички, но ако трябва да се сменят клапани, пружини или да се набиват легла, нещата стават тегави. Отделно 100-150 са замервания и челосване на блока, но ако трябват сегменти са още 250-350 лв., бутала и биели са по около 100 лв. броя, шлайф на блок на ремонтен размер и хонинг са около 200-250 лв., АЦЛ основни и биелни лагери са около 350-400 лв. комплекта. Още 80-150 лв. измерване, полиране на колянов вал. Гарнитурите на главите са 180-200 лв. Всякакви други гарнитури, семеринги, О пръстенчета и не знам си какво още са около 250 лв. Водната помпа се около 120-140 лв., термостат 30, термодатчик 30, ремъци и ролки са около 350-400 лв. Добре сметка се получава и към всичко това се калкулира и труд. Но това е пълната ревизия на мотор, за която говорят повечето колеги.
Поздрави!

Сря Май 11, 2016 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Постове: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само веригите с обтегачите мисля по спомен бяха над 700 кинта клиентска цена. И водната помпа (която се върти от едната верига) беше 350+, ако правилно съм запомнил. Демпферната шайба мисля и тя е там някъде. Отделно клапаните се регулират с чашки, и те пари струват, както и още много пропуснати неща в сметката.

Сря Май 11, 2016 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Постове: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
На мен ремонта ми легна малко над 3000-3100, като си гледам таблицата с разходите. Държа да отбележа, че не съм сменял лагери и бутала, както и не е полиран вала/макар че може и да греша/. Термостата и термодатчика също не са сменяни. В тази цена броя свещите, маслото, филтрите и промивката на инжекторите. Като ви чета колеги съм минал "по-тънко" аз... Пиша го това, за да може човек да се ориентира.

@kerekovski Като ходих да ми настройват газовата при PradaBG ми се откри същия проблем- това след ремонта. При повторна визита при Младен и много много ръчкане форсиране и какво ли не всичко беше бетон... така че следя другата тема с интерес.

Сря Май 11, 2016 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр 1, 2, 3, 4  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор