Отговори на тема стр <  1, 2, 3, 4
 Пълен основен ремонт на H6-3.0 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Постове: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Замислям се дали и проблема не се преекспонира от разни форумни разбирачи, които всъщност никога не са имали Субару. В един друг форум постоянно ме базикат, че карам самовар. За справка, това лято ходих в най-голямата жега (в Кресна беше 42 градуса) до Гърция и най-високата температура на мотора стигна до 100 градуса. И понеже и аз чета навсякъде как прегрявали и т.н. през цялото време имах закачено устройство и следях живи данни от мотора.

Вто Окт 10, 2017 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Постове: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абсолютно си прав, но не можеш да лишиш хората от любимата им тема...
Проблема идва и от другаде - Субару има славата на "здрав и железен" автомобил.
Ползват го като всъдеход, ходят за риба, по чукарите, по пикници и т.н.,
разплакват келеши с БМВ-та по магистралите /няма да скрия, че е голям кеф/,
Много хора лягат на това и забравят, че все пак говорим за нормално семейно комби...
Аз и до ден днешен твърдя, че няма /или поне се броят на пръсти/ автомобили, които биха издържали повече от Субару,
при равни други условия на експлоатация.

Вто Окт 10, 2017 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 6:58 pm
Постове: 414
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
gatof написа:
То наистина човек като чете тази тема, ще остане с впечатление, че всички H6-ци са с проблем или след 1000км ще издухат гарнитури... Колеги, аз също съм пред покупка на Outback II H6 но малко се наплаших... Що няма тема, например: Моята H6-ца никога не е имала проблеми с гарнотури... ROFL Доколкото разбирам основния проблем е връщането на километража, калпава и ненавременна поддръжка на автомобила след изтичане на гаранционния пробег. Поправете ме ако греша но не ми се вярва кола на 180 хиляди километра да влезе за основен ремонт. Едва ли са толкова калпави тези мотори... Имат слабости, то всеки агрегат има...
Та, има ли някой който не е отварял двигател и какъв е процента спрямо дефектиралите?


Привет колега, писах вече някъде, но ще повторя, аз съм един от тези, който никога не е имал проблем с гарнитури на Субару, нито съм отварял двигател - всички години и всички модели /без Форестер/ - около 13 на брой.../Едно изключение на 1986 Леоне, на 240 000 км, в далечната 1990 година по моя немърливост.../
Проблема с гарнитурите /и не само той/ се явява по две причини:
- Екплоатация при по висока температура от предвидената - каквито и да са причините /охладителна система, газ и т.н./
- Ръчкане на макс в "лютеницата", както казват някой...
И при двата случая, на тези години /12 - 15/, на тези километри /само господ знае, колко/, проблема се явява.
Това е семейно комби и е предвидено да се кара като семейно комби.
Грешката на много хора, че го карат като състезателна кола, което то не е и никога няма да бъде.


Ами леко наплашен но стращно надъхан днес се сдобих с H6 2001 Outback. Мога да кажа само едно, влюбен съм в този автомобил. :D

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Вто Окт 10, 2017 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2, 3, 4

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор