Автор |
Съобщение |
Justa
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 9:12 pm Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy Outbeck 2000
Рейтинг: 8
|
Здравейте, купих си нова кола на старо Legacy Outback 2000 2.5i AWD. Въпроса ми е към хората които могат да ми помогнат точно с дадения проблем, а той е следният. Горят ми крушките за къси светлини (H7). Акумулатора има маса и няма никакви утечки и прочие. Ще прикача снимки на това което имам от книжката на LEGACY и това което съм снимал на колата. Искам да отбележа че номер 4 и 5 ми ги дава в книжката ляв и десен фар по 10А бушони, колата е закупена по начина който е на снимките, а там на №4 има 20А бушон. Не съм го сменял, понеже не знам дали книжката е актуална спрямо годината на модела. Ако може някой с повече опит да ми даде някакво решение ще съм много благодарен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Авг 09, 2016 8:08 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, обикновено на капачката, която закрива тези бушони са най-актуалните стойности на предпазителите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Авг 09, 2016 8:41 pm |
|
|
Justa
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 9:12 pm Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy Outbeck 2000
Рейтинг: 8
|
ico_tech написа: Колега, обикновено на капачката, която закрива тези бушони са най-актуалните стойности на предпазителите. Благодаря, ще погледна утре и ще пиша ако проблема продължава...
|
|
|
Вто Авг 09, 2016 9:50 pm |
|
|
Justa
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 9:12 pm Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy Outbeck 2000
Рейтинг: 8
|
Днес ми остана време да разгледам под капачето, но ако трябва да съм честен, не намерих това което търсех... т.е. не разбирам кое е правилно за късите светлини и като цяло трябва да ги научкваш, от информацията която си събрал от някъде си, понеже не знам дали тази книжка е от правилния модел кола, както споменах. Намерих обаче в интернет снимка на правилните бушони и са така както са и в моята кола. Таа проблема продължава, ще търся отговора Прилагам снимка под капачката на бушоните
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 11, 2016 6:31 pm |
|
|
ico_tech
|
Провери и буксите за прегорели пластини. Те са с гумени калпачета и трудно се вижда кога изгарят.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 7:31 am |
|
|
petko 69
|
Имах същия проблем и беше от букса. Постоянно каране на къси ги прегрява.Монтирах модул на дългите за дневни и всичко е ок.
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 8:30 am |
|
|
Justa
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 9:12 pm Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy Outbeck 2000
Рейтинг: 8
|
Реших този казус днес ) Оказа се пълна тъпотия 1. изгорял бушон в главната кутия на бушоните под капака! 2. Не добра маса на акумулатора (тази която е по default) над акумулатора завита с болт Благодаря колеги за съдействието, хубаво е да знам че може да е от буксите! Приятна вечер!
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 5:54 pm |
|
|
Justa
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 9:12 pm Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy Outbeck 2000
Рейтинг: 8
|
petko 69 написа: Имах същия проблем и беше от букса. Постоянно каране на къси ги прегрява.Монтирах модул на дългите за дневни и всичко е ок. Може ли малко инфо за какво става дума
|
|
|
Пет Авг 12, 2016 7:01 pm |
|
|
petko 69
|
Justa написа: petko 69 написа: Имах същия проблем и беше от букса. Постоянно каране на къси ги прегрява.Монтирах модул на дългите за дневни и всичко е ок. Може ли малко инфо за какво става дума Монтира се модул на дългите светлини на 30процента мощност и се ползват за дневни светлини, има тема за това във форума.
|
|
|
Съб Авг 13, 2016 5:28 pm |
|
|
Justa
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 9:12 pm Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy Outbeck 2000
Рейтинг: 8
|
|
Нед Авг 14, 2016 10:39 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Ще използвам темата на колегата За един въпрос. Доста се ровичках със търсачката но нищо не успях да открия относно как да елиминирам неволното включване на подгрева на седалките. Много често взе да ми се случва да карам на климатик с пуснат подгрев, докато се усетя и ставам целия вода. Мисълта ми е, имали друг вариант за изключване на тази екстра (но само за зимата) или да търся да им извадя бушоните. И ако някой колега знае кои са бушоните, ще съм му безкраино благодарен. Става въпрос за Outback 2002г.
|
|
|
Пет Май 11, 2018 6:44 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Аз имах такъв проблем с предишния модел Outback. Те са два реда бутони и просто ги размених с по-долния /или горния не помня/.
|
|
|
Пет Май 11, 2018 7:29 pm |
|
|