Oсобености на Субару Аутбек V (2014- )
Автор |
Съобщение |
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
Днес си реших проблема с настройките на заключването! Разгледах по-подробно ръководството за ползване и намерих указанието за смяната на настройките /на снимката отдолу/ Оказа се, че се правят от дилъра и днес отидох до Бултрако Пловдив, където ми ги настроиха по моите изисквания. Намерих в Youtube клип как се сменят на американските Аутбеци 2019 - настройките са изкарани на менюто на мултимедията, а за европейските. с посещение на сервиза Странна политика на Субару! Покрай тези перипетии забравих на пусна снимка на автомобила:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Вто Сеп 01, 2020 10:23 am |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е, Имам следното питане относно светлините на Бека. Когато съм на “ auto” светлините се управляват от сензора за светлина. При това положение когато ключът е в „патрона“ и е на „нула“, фаровете не работят без значение дали е тъмно или светло навън. Когато ключът е в положение 1 (контакт) светлините работят само ако е тъмно навън.(това последния път ми струваше 20 лв) Когато съм на положение „ светлини“ – и ключът в е „патрона“ и е на „нула“ фаровете остават да работят. Това не е най-доброто решение при положение че колата се кара и от половинката и е автоматик Въпросът ми е следният, какво е необходимо да се направи за да работят светлините само когато ключът е в положение 1 (контакт)- без значение дали съм на auto или светлини. Good Luck
|
|
|
Пон Окт 26, 2020 5:28 pm |
|
|
Alxx
|
Някъде из менютата(достъпни чрез SSM или друга с подобни възможности апаратура) на бордовата електроника трябва да има настройка Daylights ON или Constant running lights(нямам идея как е оформено в менюто).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Окт 26, 2020 7:09 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Alxx,
Благодаря. Надявам се да намалее скоро работата и да намеря време да мина към София за да се видим.
Здраве да е до тогава.
Good Luck
|
|
|
Пон Окт 26, 2020 10:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Това са ел. вериги и не мисля, че има възможност за промяна през SSM. Ако нямате DRL за да ползвате опцията на верига при отворен контакт, варианта е намеса в инсталацията.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Окт 27, 2020 10:43 am |
|
|
Alxx
|
Ице, на петицата светлини, ключове, плафони и пр. минават през централната електроника.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Окт 27, 2020 5:52 pm |
|
|
ico_tech
|
Alxx, знам, че минава през BIU (body integrated unit). имах предвид, че ако като концепция не е предвидено, не можеш го задейства през контролера. При мен на "ауто" е по същия начин, само че имам инсталирани диодни DRL, които светят при позиция "контакт". Ако е тъмно те не светят, светват фаровете на къси. Но винаги нещо свети. Аз в крайна сметка не разбрах кое струва 20 лв и какво общо има автомата
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 2:12 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е, 20 лв струваше глобата която платих за това че карах на Auto и светлините не светеха през деня. А това че е колата е автомат, не се пали с бутане когато падне акумулатора. Моята половинка винаги обича да е малко по-рано там където отива и да чака в колата. Вече имаме опит с ключа в контакта и светлините да работят и да не можем да запалим. Мъдрият предвижда от далеч, това е което се опитва да направя Good Luck
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 7:45 pm |
|
|
ico_tech
|
Виж сега, аз съм без ключ, модел 2010, но съм почти сигурен, че схемата е същата. Паленето е с бутон, като ако не натискаш педала, при първо натискане захранва радио/навигация и странични огледала, но фарове не светят. Това е режима, в който работят всички Субара, които съм виждал. В този режим колата захранва радиото за 60 мин и след това прекъсва захранването. Има го и на модела от 1997. При второ натискане се захранва всичко останало - фарове, табло и прочие. Ако си натиснал спирачката всяко натискане се разбира като "второ" и таблото пали заедно със завъртането на стартера. Мисълта ми беше - DLR веригата е там, но няма консуматор (реални светлини) и при режим AUTO нищо не свети. Може и Алекс да е прав и да има възможност за включване през BIU, но ме съмнява - ще трябва да отидеш до Субару представителство и да те вържат към SSM3. Фаровете би трябвало да имат ЛЕД ивици, но с арабските коли не знам как е.
P.S. Едно от нещата, в които се влюбих като се качих на Суби през 2006 е, че забравих да гледам ключа на фаровете - просто слагам на къси и повече не го бутам. И да, жена ми отнесе също глоба преди години, защото бях оставил колата в сервиз за смяна на масло и някой беше врътнал ръчката на 0, а ние изобщо не проверяваме дали е включено. После сложих прозрачно тиксо и ако се разлепи вече прави впечатление.
Ако не ти се занимава с този модул можеш да си вземеш един батери стартер за кола - вече са под 200 лв и вършат чудесна работа за стартиране при паднал акумулатор. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 11:37 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
|
Нед Ное 01, 2020 6:30 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е,
Гледам и не вярвам на очите си, относно обявената консумация на масло. The excessive oil consumption rate in the Owners Manual remain at 1 quart every 1,200 miles. Page 154 of above manual.
Good luck
|
|
|
Нед Ное 01, 2020 7:06 pm |
|
|
Joro89
Регистриран на: Нед Ное 22, 2020 7:52 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Здравейте хора,
Надявам се, че съм уцелил правилната тема.
Започвам силно да се замислям дали да не си взема Outback 2014 година 2.5 бензин. В момента съм собственник на Audi A4 Allroad 2010 2.0 дизел 170 коня като колата вече е над 300к километра и е бетон.
Искам нещо по-ново, но фейса на А4 си е реално същата кола и не ме грабва с нищо ново, а за следващият Allroad леко нямам тоя бюджет.
От доста време се заглеждам по светофарите в тия Аутбеци има едни все едно леко пипнати и по-груби и много ми харесват. Лятото обикалям по язовирите и забутаните красиви места в България, зимата съм по ски пистите. В София живея в подножието на Витоша и такъв тип автомобил е перфектен за мен. Имам няколко въпроса обаче, които ме плашат. За съжаление съм леко неинформиран за двигателя. До колкото разбрах е с верига. Първи въпрос, предполагам и тук е консуматив - вади ли се мотора като при Ауди и изсипват ли се едни 2-3 хиляди за смянята ? Има ли случаи на скъсана и предупреждава ли някакси ако е за смяна ( ауди има леко притракване при студен старт ) ? Самият мотор четох че прегрявал, но това май е за по-дъртите модели и предполагам тук е ок ? Като цяло според мен като окачване и части надали ще е по-скъпо от аудито и съм ОК, но този боксеров мотор търпи ли на много километри и здрав ли е? Автоматичната кутия предполагам е по-здрава от S-tronic-a на ауди където ремонтите започват от 3 бона нагоре.
Всяко мнение ще ми е от голяма полза. От 15 години съм с Аудита и там им знам проблемите като пръстите на ръката си, но просто в момента като че ли за мен няма друга алтернатива и скока за Allroad B9 e невъзможен.
Поздрави !
|
|
|
Нед Ное 22, 2020 8:05 pm |
|
|
Alxx
|
Комфортът е на по-ниско ниво, отколкото в Алди, но колата е широчка. Тягата е по-малко в сравнение с дизел със сигурност. Окачването е на подобни пари, но е в пъти по-здраво. Задвижването е първа категория. Кутията ако е цвт е същия чеп като ес-троник. Е, честно казано е малко по-добре, но в общи линии ако вземеш изтормозена ще вадиш пак толко. Моторът е прост и лесен за обслужване. Може би най-"народният" в това отношение.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 22, 2020 9:05 pm |
|
|
Joro89
Регистриран на: Нед Ное 22, 2020 7:52 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Много благодаря за мнението.
Значи за кутия или CVT или Ръчка - няма друг вариант?
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 10:58 am |
|
|
ico_tech
|
Ръчка няма, така че няма какво да избираш
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 11:04 am |
|
|
Joro89
Регистриран на: Нед Ное 22, 2020 7:52 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Мда вярноооо....
Добре значи просто преглед в читав сервиз, обслужване на време и късмет както при всеки автомобил.
Много благодаря за отговорите. Спорен Понеделник желая !
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 2:14 pm |
|
|
ico_tech
|
Ти колега отдели малко повече време за четене. Субару не е Ауди. За целите ти ще върши работа идеално - повечето тук сме скиори и авантюристи. За разлика от Ауди, Субито го ръгаш между дърветата и се чупиш без да го мислиш Има много екстри, които обаче липсват. Затова - четенето е необходимо предварително да си решиш какво те дразни и какво не. Освен това малко ме съмнява, че гледаш правилните обяви - разликата в немското мобиле като цени на Европейски модели и предлаганите у нас американки и канадки ще те ориентира, че Субару струва комай колкото Ауди ако пробега е нормален. За веригите не се притеснявай, това е бензинка с 220 Нм, но за смени на маслото на 20 к км забравяш - поддръжката при Субару е по-различна. Сменя се масло диференциали, спирачна течност, скоростна кутия .... има си поддръжка за да се отплаща и колата. Освен това афтърмаркет частите не са за предпочитане (обикновено). Ваденето на двигател при Субару е една вечеря време, без да разглобяваш цялата предница Успех с намиране на европейски модел!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 5:29 pm |
|
|
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
|
Вто Дек 08, 2020 8:07 pm |
|
|
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
Една интересна статистика за ползващите или възнамеряващите да купят кола със СТАРТ/СТОП. Аутбека, при задействане на системата, показва времето през което двигателя е спрял и количеството спестено гориво /теоретичен разход на празен ход предполагам/. За 6550 километра съм висял по светофари 14 часа и 19 минути и вероятно съм спестил 16.44 литра бензин. Тъй като старт/стопа работи основно при градско каране, икономията е за изминатите 3400 км в градски условия. Това означава икономисани 0.484 л/100 км при среден разход до момента 8.5 л/100км /реален/ и 8.2 по борд компютъра.
|
|
|
Нед Фев 28, 2021 5:02 pm |
|
|
stiflur24
Регистриран на: Нед Авг 14, 2011 2:40 pm Мнения: 9 Местоположение: Варна
Автомобил: BMW325 TD
Рейтинг: 0
|
Здравейте всички Обмислям покупката на Субару Аутбек от Канада, 2015-2016г., двигател 2,5 бензин с ниво на оборудване Limited на около 100к километра. Бих се радвал да чуя вашите мнения първо дали си заслужава да се внесе от Канада (най-вече заради различията в резервните части и по голямата вероятност за ръжда по купето) и второ е наличието или липсата на добри сервизи и майстори за субару във Варна. До колкото се запознах този двигател е надежден и с достатъчно тяга за превозването на едно 4 членно семейство. Трудно ли е намирането на резервни части за тези коли внесени от Америка и Канада? Цените за частите съпоставими ли са с повечето немски марки BMW, Mercedes, Audi, VW или са по високи? Надежден ли е този модел и кои са слабите му места? Алтернативи са ми BMW X3 28i/35i, Hyundai Santa fe, VW Touareg 7P.
|
|
|
Съб Мар 06, 2021 3:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|