Oсобености на Субару Аутбек V (2014- )
Автор |
Съобщение |
F1FAN
Регистриран на: Пон Дек 02, 2019 11:31 am Мнения: 9 Рейтинг: 0
|
Към момента обявата е махната, но ако видя пак същата обява ще го копирам тук.
|
|
|
Вто Дек 03, 2019 11:52 am |
|
|
F1FAN
Регистриран на: Пон Дек 02, 2019 11:31 am Мнения: 9 Рейтинг: 0
|
Иначе какво ще кажете пак за Аутбек 2016 година, но със дизелов двигател 150коня. Аз съм чувал, че дизелите им не са добре, но нямам идея дали това е мит или не ?
|
|
|
Вто Дек 03, 2019 3:10 pm |
|
|
Alxx
|
Световната статистика сочи за 8% проблемни двигатели, а българската - към 80 Щото такива казани се вкарват от търговците в лов на балъци. Според мен не им е лош дизелът, пък и 2016-та сигурно са изчистили доста бъгове. Проблемът е кола от какъв собственик ще си купиш и доколко ще прецениш според цената дали си купуваш здрава или проблемна кола. За мен лично, критерий е германският пазар. Проблемните струват колкото и в Италия, тези с ТЮВ и доказан произход/километри са скъпи. И има защо. Бих ти предложил да потърсиш Bat Bubi във форума и да си поговорите по темата. Последното го вземи съвсем сериозно.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Дек 03, 2019 7:14 pm |
|
|
Vmax
|
Я наблегнете на четенето и без повече спам
|
|
|
Вто Дек 03, 2019 7:22 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
gatev написа: kvark написа: Ползвам патерица при по-дълги пътешествия, основно в чужбина. За някои хижи като дестинации също разчитам на нея, във всекидневието съм с комплект компресорче и пълнител-пяна. Имам и няколко фитила за всеки случай. Колега може ли да споделиш какъв размер ти е патерицата ? Благодаря Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk Патерицата е с размер 155/80/R17. Тази е за Аутбек 2014+.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Вто Дек 24, 2019 12:35 am |
|
|
SUBI
Регистриран на: Нед Юни 05, 2011 3:33 pm Мнения: 54 Местоположение: София
Автомобил: Suzuki SX4 S-cross 1.4T Allgrip
Рейтинг: 0
|
Здравейте, имах възможност 4-5 пъти да покарам Outback V (face 2019) 2.5i 175hp. Внос от Канада. Собственика на колата, мой близък, има малък, но доста досаден проблем с нея - при отключване с копчето на ключа се отваря само шофьорската врата! Всички останали остават заключени! Трябва всеки път да отвориш шофьорската врата и да натиснеш отвътре на вратата копчето за отключване на всички врати, за да се качат останалите..... Колата е със стандартен ключ, няма Keyless Entry. Гледах че има клипчета в youtube по темата и че на колите с безключов достъп има меню Keyless Entry -> Driver's door only, което е опцията която да се махне, за да се отключват всички врати. Но въпросната кола няма такова меню. Влезнах в абсолютно всички останали менюта, пробвах какво ли не, но не мога да премахна тази настройка! Малко впечатления за колата: - изключително добра возия, като на облак си, колата е с най-малките джанти за модела (225/65/17) - много добра шумоизолация - качествени материали - колата се усеща изключително лека и приятна за каране в града, CVT кутията работи много плавно и адекватно, по мое мнение - разход по табло 10.9 градско в София! Много добре за такъв кораб И понеже наред с всички плюсове на колата забелязах нещо доста неприятно, а аз самият обмислям покупката на XV за жена ми - ми е важно да знам.... При този Outback всичко в града е супер, но на магистрално каране се усеща страхотна липса на ряз и мощност. Ако се седи в най-лявата лента може да се окаже че "пречиш" и не може да изпревариш достатъчно бързо. Говорим за скорости след 130-140км/ч. Всички Субарута ли са така, това от двигателите ли е или от CVT кутията? Смисъл колата е супер пъргава, потегля добре и има мощност при ниски скорости, но после изведнъж - бам - няма никой под крака ти
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 9:22 am |
|
|
ico_tech
|
Ами комплексно е: - 175 кс не са достатъчни за скорости над 170. Този "кораб", както се изрази, си е тежичък. Карай канадски 3.6R, там нещата са по-добре. - CVT e настроена за макс. ниски обороти и мин. разход на гориво, всеки "ряз" вдига стрелката на оборотите, но ефекта малко се забавя - повечето коли dbw (drive by wire) педал/дросел са малко мудни при скачане на педала. В някои случаи това се оправя с контролер, в други просто няма вътък за някакъв скок. Предполагам сравняваш с турбо двигателя на Сузуки-то в подписа - ами турбото си е турбо
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 1:13 pm |
|
|
SUBI
Регистриран на: Нед Юни 05, 2011 3:33 pm Мнения: 54 Местоположение: София
Автомобил: Suzuki SX4 S-cross 1.4T Allgrip
Рейтинг: 0
|
Ами в сравнено със Сузукито откъм вървеж - Outbacka няма никакъв шанс нито до 100, нито след това. Просто то е 1325 кг. и има турбо с класически 6-степенен автомат. Отделно има режими на 4х4-то и на Sport си дърпа здраво за 140 к.с. Но не го сравнявам с него и не говоря за скорости над 170 км/ч. Просто след 130 км/ч нещата не се случват или стават много бавно. Смисъл има много рязка разлика в представянето на колата. Защото като ускорение си е ОК, 10 сек. до 100 за такова комби за мен е достатъчно. Не е чак толкова тежко, за кола която е почти 4.9 м. 1600 кг. не са малко, но не са и много. Още за 1 минус се сетих, който го има в почти всички японски коли и изключително ме дразни. Долната част на седалките е къса и няма достатъчно опора за краката. Висок съм 1.80 м. - това за мъж е среден ръст и пак ми е късо. А в Аутбека има огромно разстояние и на задния ред и отпред-супер просторна кола. Направена е за дълги пътувания. Е не можаха ли да сложат малко по-дълги основи на седалките, а пак за късокраки японци са я правили. Някой колега ако може за проблема с вратите да се включи ще съм много благодарен
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 1:41 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Колега SUBI, потвърждавам впечатленията ти с малки допълнения: - возията е добра, но като се поставят 225/55/R19 и малко по-дебела стабилизираща щанга отзад всичко си идва на място. Но, дори и в този случай B14 3.6R (модел 2009-2014) има една идея по-добро поведение в завой. - шумоизолацията е на ниво до (120-130)км/ч, след това основният шум идва откъм огледалата и то осезаемо. - материалите са на вид по-качествени спрямо предния модел, но не са толкова надеждни. Моята седалка се разпра за 3,5 год. шофиране, а на 2010 Бек-а е само протрита. - CVT-то в града е едно ниво по-високо спрямо 5Е-АТ, но на магистрала при най-малкия наклон вдига оборотите мин. с (700-1000). Не знам как е при 2.5, но при 3.6R определено 5Е-АТ си дърпа по-добре. Говоря наклон посока София-Вакарел и скорост от 130км/ч нагоре. Аз изпреварвам в повечето случаи на кикдаун, предполагам, че при 2.5 е задължителен при всяко изпреварване. Като я пришпориш CVT-то и се сеща да смени на по-ниска и дърпа. - седалките са къси и това е. Аз съм 1.78м и ми идват къси и на двата Бек-а, но има надежда. На новия Бек - модел 2020 шофьорската седалка има подвижна част, най-накрая на японците им светна, че техните коли ги карат и по-високи хора от тях. За опцията отключване на всички врати, може би ще те разочаровам, но според мен това ниво на оборудване я няма. При мен е 3.6R Limited и го има, но например при 2017 XV 2.0 Limited с EyeSight/най-високо ниво/ също я няма.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 2:42 pm |
|
|
SUBI
Регистриран на: Нед Юни 05, 2011 3:33 pm Мнения: 54 Местоположение: София
Автомобил: Suzuki SX4 S-cross 1.4T Allgrip
Рейтинг: 0
|
Да, точно на баир, на магистрала е зле положението. Е в колата бяхме 4 човека с малко багаж. Но не е била чак толкова натоварена. Не мога да повярвам, че това да ти се отключат всички 4 врати е "опция" Някакво базово оборудване е колата. Супер странни екстри има, хем има ел. шофьорска седалка и копче за отваряне и затваряне на багажника, хем е с халогенни крушки на фаровете и няма EyeSight система, която уж била стандартна за всичките им модели. Също така се опитах да настроя и гаражна врата да се отваря с някой от трите бутона "къщичка" на огледалото, досега без успех. Човек май винаги трябва да направи някакъв голям компромис с желанията си, за да притежава Субару. Аз все се разминавам нещо с тази марка засега точно поради тази причина. П.С. Готина решетка имаш kvark.
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 3:59 pm |
|
|
ico_tech
|
Виж сега. При Субару, както и при други марки, нещата с времето се изродиха малко. Това с отключването на вратите изобщо не го разбрах. 23 годишната ми Импреза с един ключ(без бутони) отваря всички врати като отключиш шофьорската. Пък за ускорението - заповядай като си във Варна да видиш как скача 2.5турбо с 5eat класически автомат . Сток признавам, че след 200 става по-мудна, но при турбото за всички недъзи има рецепта. Ако проблема е в седалките сигурен съм, че може да се сложи седалка от BMW или Audi с малко преправяне. Хем ще стане и по-висока.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 7:24 pm |
|
|
Alxx
|
Това с отключването на всички врати или само на една е сейф функция и я има при доста марки, при някои се променя с комбинация копчета, при други от меню, при трети с диагностичен прибор. От седмица имам една нова джаджа за ровене по колите и съм навит да опитам да променя нещата.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 7:39 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
За гаражната врата нямаш шанс докато не смениш приемника на ел. двигателя. Европейските са на друга честота, мен ме мързи да го сменям и карам със закачено дистанционно на сенника. Имат си кусури нашите коли, но вършат чудесна работа и засега не се отказвам от марката. Като знам другите какви "електронни игри" са и направо не ми се мисли Субару какво ще стане след 5г.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 9:07 pm |
|
|
Реконструктор
|
Колеги, да разбирам ли, че 3.6 B14 е с класически автомат?
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 9:57 am |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
SUBI написа: Да, точно на баир, на магистрала е зле положението. Е в колата бяхме 4 човека с малко багаж. Но не е била чак толкова натоварена. Не мога да повярвам, че това да ти се отключат всички 4 врати е "опция" Някакво базово оборудване е колата. Супер странни екстри има, хем има ел. шофьорска седалка и копче за отваряне и затваряне на багажника, хем е с халогенни крушки на фаровете и няма EyeSight система, която уж била стандартна за всичките им модели. Също така се опитах да настроя и гаражна врата да се отваря с някой от трите бутона "къщичка" на огледалото, досега без успех. Човек май винаги трябва да направи някакъв голям компромис с желанията си, за да притежава Субару. Аз все се разминавам нещо с тази марка засега точно поради тази причина. П.С. Готина решетка имаш kvark. Това с ускорението около 100-130км/ч е от CVT кутията, иначе двг има сила за доста по-добро представяне на тази скорост и тези обороти. Опитай с перата, свали директно една скорост надолу и положението е по-добре. Другия вариант - бърникане в компа, но тогава разхода който споменаваш по-горе ще остане спомен. За отключването - и аз съм така, с едно натискане само шоф.врата, но като натисна два пъти едно след друго - отваря и 4-те врати. Не знам дали при мен така е настроено - опитай и виж дали ще се получи.
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 11:29 am |
|
|
SUBI
Регистриран на: Нед Юни 05, 2011 3:33 pm Мнения: 54 Местоположение: София
Автомобил: Suzuki SX4 S-cross 1.4T Allgrip
Рейтинг: 0
|
Biankonero написа: За отключването - и аз съм така, с едно натискане само шоф.врата, но като натисна два пъти едно след друго - отваря и 4-те врати. Не знам дали при мен така е настроено - опитай и виж дали ще се получи. Проработи, благодаря! Да и аз мислех че е от кутията, не от двигателя.
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 8:43 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Реконструктор написа: Колеги, да разбирам ли, че 3.6 B14 е с класически автомат? Да, B14 с двигател EZ36 е класически автомат 5Е-АТ.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
15
|
|
Пет Юли 03, 2020 7:48 am |
|
|
tarambuka3500
|
това с отключването е "feature" абсолютно стандартен за много автомобили в САЩ/Канада. Не е някакъв бъг, така е направено там и хората масово са свикнали, защото обкновено са сами (1 човек). Направено е с цел сигурност. Всички субарута внос от САЩ/Канада работят така - 1 натискане=шофьорската, 2 натискания=останалите.
Не знам дали може да се смени от сервиза, но предполагам че може. В интерес на истината, на мен даже ми харесваше... аз като шофирам винаги си заключвам вратите и отключвам само шофьорската. Навик. Да не ме изненада някой бърз ман*ал на някое кръстовище и да ми свие нещо от задната седалка
|
|
|
Чет Юли 30, 2020 8:36 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
tarambuka3500 написа: това с отключването е "feature" абсолютно стандартен за много автомобили в САЩ/Канада. Не е някакъв бъг, така е направено там и хората масово са свикнали, защото обкновено са сами (1 човек). Направено е с цел сигурност. Всички субарута внос от САЩ/Канада работят така - 1 натискане=шофьорската, 2 натискания=останалите.
Не знам дали може да се смени от сервиза, но предполагам че може. В интерес на истината, на мен даже ми харесваше... аз като шофирам винаги си заключвам вратите и отключвам само шофьорската. Навик. Да не ме изненада някой бърз ман*ал на някое кръстовище и да ми свие нещо от задната седалка Здравейте, тази функция я има при колата на жена ми (Сузуки) и също я намирам за много удобна. За нула време свикнахме да натискаме бутона за отключване по два пъти, ако в колата ще се вози още някой. Напълно съм съгласен с колегата, че е по-добре сам шофьор да си е заключен при пътуване из града.
|
|
|
Сря Авг 12, 2020 9:33 am |
|
|
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
Здравейте, От две седмици съм собственик на Outback 2.5i CVT Premium. Като за първи 500 км съм много доволен от колата. Седем години и половина карах HONDA CR-V 2.0 4-та генерация и като цяло съм много доволен от нея, но новото CR-V 5-та генерация е с 1.5 турбо двигател, което на мен не ми харесва и така вече съм със Субару! Най-вече ме грабна по-добрия комфорт и по-добрата возия на Аутбека. Двигателя също ми пасва, аз карам много спокойно и тези 2.5 литра са идеални за мен. Все още разучавам колата, има някои неща, които са доста по-различни като концепция спрямо Хонда, но свиквам Тук във форума прочетох, че на американските модели дистанционното отключване е с едно и две натискания на бутона /за шофьорска и за останалите врати/, а моята отключва всички врати с първо натискане. Рових по менютата, има настройки дали да се самозаключва, кога да се самоотключва, но за бутоните на дистанционното няма настройки! Някой има ли идея за европейските модели тази настройка може ли да се променя?
|
|
|
Пон Авг 24, 2020 11:42 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|