Автор |
Съобщение |
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Отварям тази тема с надежда повече колеги да споделят впечатления, наблюдения и натрупан опит при експлоатацията на Аутбек V (2014- ) PitM написа: Тъкмо един колега питаше (във връзка с преглед в "Технотест"), дали някой е вкарвал наскоро Субару!?
Май е първият показван досега 2017 Субару във форума! Дали може още някоя друга снимка (ако е удобно и отвътре)!? Това е предпочитания от мен цвят, а и с добавените черни вежди на калниците е направо стилен! Малко ме учудва смяната на оригиналната решетка, обявена като автоматично затваряща/отваряща се!? Оригиналната решетка е тип щора само на дизел моделите и при тях няма възможност за замяна с такава която съм поставил. При 2.5 и 3.6 е обикновена решетка и замяната става за 30мин. Относно "Технотест", "Dekra" и др. такива фирми които издават сертификати за съответствие мога да кажа само едно - падна голямо чакане защото се оказа, че няма такъв автомобил в тяхната европейска база данни и нямаше база за сравнение. Цялата процедура по сертифицирането става само по документи като използват издадени сертификати в други европейски страни. В крайна сметка всичко завърши благополучно и сега вече има инфо за 3.6R в базата данни. Моделът 2017 се различава основно в три опции спрямо модела 2016. Едната опция е RAB-нещо като подобрен заден парктроник който задейства спирачките при наличие на препятствие зад автомобила при движение на заден ход. Другата е SRF-пали съответния /ляв или десен/ фар за мъгла при завъртане на волана в съответната посока при включени къси светлини. И последната разлика е наличие на диодно осветление в страничните огледала което осветява земята близо до предните и задни врати. В друг пост ще споделя за основните разлики между IV-то и V-то поколение Аутбек с двигател 3.6R. Малко снимки по молба на колегата PitM. Поздрави на всички колеги! Прикачени файлове: forum_10.jpg Прикачени файлове: forum_13.jpg Прикачени файлове: forum_09.jpg Прикачени файлове: forum_03.jpg Прикачени файлове: forum_01.jpg Прикачени файлове: forum_04.jpg Прикачени файлове: forum_05.jpg Прикачени файлове: forum_06.jpg Прикачени файлове: forum_07.jpg Прикачени файлове: forum_08.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
35
|
|
Съб Ное 26, 2016 4:18 pm |
|
|
Vami
|
Красавец е от вън, а и вътре са се постарали. А корите отдолу (не мога да преценя дали са алуминиеви или неръждаеми) предполагам не са заводски? Не, че са лоши, но личи, че са ширпотреба.
|
|
|
Съб Ное 26, 2016 6:56 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Постове: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
Да има случайно превключване в метрична система на данните за пробег, разход и температури? Интересно как ще се справя навигацията и изобщо Infoteinment системата в нашите ширини? Има ли подгряване на волана или това е допълнителен кожен калъф?
|
|
|
Съб Ное 26, 2016 10:55 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
За съжаление няма превключвател за метрична система, единствения начин е смяна на компа с такъв за Канада. Две-три седмици е кофти ситуация да гледаш само мили и градуси по Фаренхайт, но после се свиква и вече не им обръщам внимание. Навигацията работи перфектно с карта за цяла Европа, тествам я вече три седмици и всичко е ок. Дори упътванията се изговарят на български, само не могат да се активират местоположенията на камерите. От вградените приложения за съжаление не мога да ползвам само MirrorLink-а, защото телефона ми не го поддържа като приложение. Другите работят с известни малки ограничения/като сателитното радио например/. Подгряване на волана се предлага само при Touring модела, който се различава от Limited само по някои декоративни елементи на интериора и екстериора, а цената му е с /3-4000/$ отгоре. За мен тази разлика не е оправдана като доп. инвестиция срещу която получаваш малко повече хром и пиано лак. Сложих кожен калъф защото дебелината на волана ми идва доста малка и захвата на ръцете не е добър. Ако искаш звънни ми ще ти дам инфо за всичко което те интересува.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Съб Ное 26, 2016 11:40 pm |
|
|
Greg4o
|
kvark написа: От вградените приложения за съжаление не мога да ползвам само MirrorLink-а, защото телефона ми не го поддържа като приложение. То пък Мирърлинка е една система Моя поддържа и какво от това. Всеки път трябва да го стартирам от телефона и има 4-5 приложения в зависимост от ОС ,които си ги имаш и без това. Абсолютно се живее без него. Но ме кефи че музиката ползва 2 флашки,CD, чете от телефона и има интернет радио през телефона,което е единствения + на Мирърлинк за мен. Все пак от снимките се вижда ,че колата е голяма колкото Трибека. Единствения недостатък е ,че и в САЩ 3.6 са доста скъпи.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Нед Ное 27, 2016 12:07 pm |
|
|
Aion
Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm Постове: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
|
Честито за новата придобивка, колега.
И Венецианското червено е най-добрия цвят за 2017!
Интересно, доколко може да се обслужва американка гаранционно в Европа?
|
|
|
Пон Ное 28, 2016 1:31 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Благодаря колега за поздрава! Въпрос на вкус е цвета на колата, важното е да радва собственика си! Не съм звънял в Субару България да питам за гаранционно обслужване. Доколкото разбрах нямат софтуер за американки и сигурно ще им е трудно да сервизират подобен автомобил.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Вто Ное 29, 2016 8:59 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Постове: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
Няма гаранционно обслужване за Субару от САЩ в Европа. Изнесеш ли колата от САЩ за БГ - губиш гаранцията. Има и изключения - споменавал съм, докато Субару Мотор Трейдинг (БГ) беше свързан със Субару Гърция (2012), уредих извършване (гаранционно) на един незначителен Recall. След изпращане на частта от САЩ през Гърция до Субару Моторс - във фирмения им сервиз в София(Горубляне) направиха необходимото. И аз съм на мнение, че нямаха софтуер за колите от САЩ, но така или иначе ме извикаха да запишат колата ми в базата си. Сега не знам има ли изобщо такъв представител и фирмен сервиз. Това ще кажат колегите със Субару закупено в БГ. Убедих се обаче, че нищо не му се случва на Аутбека за 3-те години гаранция, а и в следващите почти 3 (за мен)!
|
|
|
Вто Ное 29, 2016 10:51 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
След като монтирах LPi шанса да има гаранционно обслужване клони към нула. В моя случай разчитам на опита който натрупах за последните 3 години с 3.6R. Както писа колегата PitM - за 3 год. нищо сериозно не ми се случи, изключвайки скъсания колянов вал с който Аутбека ме прибра жив и здрав посред зима от София до Пловдив. Но, това е тема за друг разговор.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 11:45 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Постове: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
kvark написа: ...за 3 год. нищо сериозно не ми се случи, изключвайки скъсания колянов вал...
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 5:00 am |
|
|
srg
|
PitM написа: kvark написа: ...за 3 год. нищо сериозно не ми се случи, изключвайки скъсания колянов вал... Това 'щото LPi-а дава крила
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 6:41 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
След разглобяването на двигателя се оказа, че братята италианци от които купих Бека са пипали двигателя на 64к км и някои неща бяха "омазани" след техния ремонт. 100% съм сигурен, че са закърпили двигателя с козметичен ремонт и са сложили Бека на тезгяха за продан да го лапне поредния "шаран". Покупката беше от официален дилър на Субару.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 10:35 pm |
|
|
ico_tech
|
Ми той ez36 си го има тоя проблем. Дано не се случва пак. Я кажи нещо за разхода с тази кутия. Тя е като на.Форестър ХТ и ВРХ и би трябвало да прелага икономия и по-адекватно превключване.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Дек 02, 2016 7:47 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
За разхода още нямам коректна информация. Първите 3300км изминах само на бензин и средния разход който получих беше 12л/100км. Следващите 3500км изминах на газ, като разхода е от същия порядък като на предишния 3,6 с 5 степенен автомат. Като навъртя повече км ще пиша как е разхода. За мен комбинацията 3.6 с CVT Lineartronic е много удачна за този тип автомобил. Много по-адекватна при превключване, почти във всяка ситуация "знае" какво искаш да правиш и не ти създава ядове. За първи път чувам, че 3.6 имат проблем с коляновия вал. Може ли повече инфо за това. При мен италианците бяха цепили двигателя и маслената помпа не беше сглобена както трябва, силикона го бяха полагали с голямата шпакла. От начина на скъсване съдя, че вероятно е имало пукнатина която не са я отразили и са закърпили положението за лесна продажба на ниска цена.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пет Дек 02, 2016 11:06 am |
|
|
ico_tech
|
Колега, за момента за теб тази информация би била подвеждаща затова не смятам, че е нужно да се филмираш излишно. Карай си колата с удоволствие и не мисли за проблеми. Напълно е възможно предната да е имала усложнения след интервенцията в Италия. Разхода би трябвало да се нормализира (понижи) след 10к. Не знам дали от SOА не слагат някакви ограничения в софтуера на колата, които да се премахват при първия сервиз, който е след 3500 мили доколкото си спомням. Ако си го взел от дилър можеш да му драснеш един два въпроса. В двете Субара, които съм наблюдавал от нови е имало промяна в работата на мотора (утихване и на разхода) след определен първоначален пробег.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Дек 05, 2016 6:30 pm |
|
|
tarambuka3500
|
интересно ми е дали в студени дни (под нулата), наблюдаваш работа на по-високи обороти в първите няколко км ?
|
|
|
Пон Дек 05, 2016 8:12 pm |
|
|
Aion
Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm Постове: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
|
kvark написа: За разхода още нямам коректна информация. Първите 3300км изминах само на бензин и средния разход който получих беше 12л/100км. Следващите 3500км изминах на газ, като разхода е от същия порядък като на предишния 3,6 с 5 степенен автомат. Като навъртя повече км ще пиша как е разхода. За мен комбинацията 3.6 с CVT Lineartronic е много удачна за този тип автомобил. Много по-адекватна при превключване, почти във всяка ситуация "знае" какво искаш да правиш и не ти създава ядове. За първи път чувам, че 3.6 имат проблем с коляновия вал. Може ли повече инфо за това. При мен италианците бяха цепили двигателя и маслената помпа не беше сглобена както трябва, силикона го бяха полагали с голямата шпакла. От начина на скъсване съдя, че вероятно е имало пукнатина която не са я отразили и са закърпили положението за лесна продажба на ниска цена. Ще се радвам да споделиш последващите наблюдения и сравнения на подсиления CVT vs. 5ЕАТ на 3.6 Б14-ките. Особено в ниските обороти, на градско и в различните режими на SI-Drive. А разхода, предполагам борд-компютъра би следвало да го отчита прилично точно, както на стария 3.6.
|
|
|
Чет Дек 08, 2016 11:50 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
ico_tech написа: Колега, за момента за теб тази информация би била подвеждаща затова не смятам, че е нужно да се филмираш излишно. Карай си колата с удоволствие и не мисли за проблеми. Напълно е възможно предната да е имала усложнения след интервенцията в Италия. Разхода би трябвало да се нормализира (понижи) след 10к. Не знам дали от SOА не слагат някакви ограничения в софтуера на колата, които да се премахват при първия сервиз, който е след 3500 мили доколкото си спомням. Ако си го взел от дилър можеш да му драснеш един два въпроса. В двете Субара, които съм наблюдавал от нови е имало промяна в работата на мотора (утихване и на разхода) след определен първоначален пробег. Изобщо не съм във филма. Ако бях в него едва ли щях да взема следващия модел Бек и то с 3.6R двигател. Попитах за подробности защото досега не успях да получа инфо за проблеми с този двигател. Питах дилъра в САЩ за някакви софтуерни ограничения и се оказа, че за този двигател няма такива. Не го питах за турбо-моторите, може за тях да има. Вече наближавам 10к км и ще видя дали ще има някаква разлика в разход и работа на двигателя. За съжаление американските 3.6R нямат SI-Drive режим. Доколкото знам само в Австралия, Русия, Беларус и Казахстан се предлага 3.6R с SI-Drive. Според мен липсата му не е фатална, защото CVT кутията се държи много адекватно дори в градски условия при ниски обороти. Освен това настройките на автомобила са направени за друг тип пътища, но независимо от това се държи доста добре в нашите географски ширини. Няма я тази "нервност" както при старата 5-ЕАТ която те принуждава да караш градско или на Intelligent или на ръчен режим. При CVT няма излишни тласъци, няма "замисляния" коя предавка да включи, няма забавяне в реакцията й при подаване или отнемане на газ. Може би й липсва усещането за ускорение в първите /1-2/с след рязко подаване на газ при извънградско шофиране. Ако я "намачкаш" по-здраво имитира 6-степенен автомат с много плавно превключване на предавките и промяна на оборотите. Разхода го засичам реално по количеството газ което зареждам, догато компа отчита някакъв виртуален разход на бензин. Предишния ми Бек имаше разход (6-8)л бензин на 1000км и (13-15)л газ на 100км. Засега се доближавам до тези стойности и с новия, но се надявам да има чувствително по-нисък разход извънградско. По-високи обороти има само в началния момент след запалване при студено време(-3/-5) градуса. Дори след потегляне много бързо влиза в нормален режим и няма излишно форсиране на двигателя.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пет Дек 09, 2016 9:10 am |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Постове: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
|
Нед Фев 19, 2017 4:09 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Препоръчителна смяна на задна стабилизираща щанга. Старата е 16мм, новата е от STi - 20мм и пасва идеално. Поведението на автомобила в завой се промени драстично и сега бих казал, че има неутрално поведение в завой / нито презавива, нито недозавива както беше със старата стаб. щанга/. Предишния модел Бек /2009-2014/ също е с 16мм, но поведението му е неутрално в завой. Може би разликата идва от наличие на самонивелиращи амортисьори, догато при новия Бек са обикновени. Нека колеги с новия европейски модел споделят при тях какви амортисьори са монтирани. Единствената дилема беше кои биалетки да сложа - оригиналните от Бека или тези от STi. Разликата е само в тяхната дължина, оригиналните са по-дълги. Сложих тези от STi и засега съм много доволен. Някой ден ще пробвам с оригиналните дали ще има голяма разлика спрямо сегашното положение. Прикачени файлове: IMG_03.jpg Прикачени файлове: IMG_04.jpg Прикачени файлове: IMG_02.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Съб Мар 25, 2017 9:41 pm |
|
|