Oсобености на Субару Аутбек V (2014- )
Автор |
Съобщение |
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
Днес си реших проблема с настройките на заключването! Разгледах по-подробно ръководството за ползване и намерих указанието за смяната на настройките /на снимката отдолу/ Оказа се, че се правят от дилъра и днес отидох до Бултрако Пловдив, където ми ги настроиха по моите изисквания. Намерих в Youtube клип как се сменят на американските Аутбеци 2019 - настройките са изкарани на менюто на мултимедията, а за европейските. с посещение на сервиза Странна политика на Субару! Покрай тези перипетии забравих на пусна снимка на автомобила:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Вто Сеп 01, 2020 10:23 am |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е, Имам следното питане относно светлините на Бека. Когато съм на “ auto” светлините се управляват от сензора за светлина. При това положение когато ключът е в „патрона“ и е на „нула“, фаровете не работят без значение дали е тъмно или светло навън. Когато ключът е в положение 1 (контакт) светлините работят само ако е тъмно навън.(това последния път ми струваше 20 лв) Когато съм на положение „ светлини“ – и ключът в е „патрона“ и е на „нула“ фаровете остават да работят. Това не е най-доброто решение при положение че колата се кара и от половинката и е автоматик Въпросът ми е следният, какво е необходимо да се направи за да работят светлините само когато ключът е в положение 1 (контакт)- без значение дали съм на auto или светлини. Good Luck
|
|
|
Пон Окт 26, 2020 5:28 pm |
|
|
Alxx
|
Някъде из менютата(достъпни чрез SSM или друга с подобни възможности апаратура) на бордовата електроника трябва да има настройка Daylights ON или Constant running lights(нямам идея как е оформено в менюто).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Окт 26, 2020 7:09 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Alxx,
Благодаря. Надявам се да намалее скоро работата и да намеря време да мина към София за да се видим.
Здраве да е до тогава.
Good Luck
|
|
|
Пон Окт 26, 2020 10:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Това са ел. вериги и не мисля, че има възможност за промяна през SSM. Ако нямате DRL за да ползвате опцията на верига при отворен контакт, варианта е намеса в инсталацията.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Окт 27, 2020 10:43 am |
|
|
Alxx
|
Ице, на петицата светлини, ключове, плафони и пр. минават през централната електроника.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Окт 27, 2020 5:52 pm |
|
|
ico_tech
|
Alxx, знам, че минава през BIU (body integrated unit). имах предвид, че ако като концепция не е предвидено, не можеш го задейства през контролера. При мен на "ауто" е по същия начин, само че имам инсталирани диодни DRL, които светят при позиция "контакт". Ако е тъмно те не светят, светват фаровете на къси. Но винаги нещо свети. Аз в крайна сметка не разбрах кое струва 20 лв и какво общо има автомата
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 2:12 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е, 20 лв струваше глобата която платих за това че карах на Auto и светлините не светеха през деня. А това че е колата е автомат, не се пали с бутане когато падне акумулатора. Моята половинка винаги обича да е малко по-рано там където отива и да чака в колата. Вече имаме опит с ключа в контакта и светлините да работят и да не можем да запалим. Мъдрият предвижда от далеч, това е което се опитва да направя Good Luck
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 7:45 pm |
|
|
ico_tech
|
Виж сега, аз съм без ключ, модел 2010, но съм почти сигурен, че схемата е същата. Паленето е с бутон, като ако не натискаш педала, при първо натискане захранва радио/навигация и странични огледала, но фарове не светят. Това е режима, в който работят всички Субара, които съм виждал. В този режим колата захранва радиото за 60 мин и след това прекъсва захранването. Има го и на модела от 1997. При второ натискане се захранва всичко останало - фарове, табло и прочие. Ако си натиснал спирачката всяко натискане се разбира като "второ" и таблото пали заедно със завъртането на стартера. Мисълта ми беше - DLR веригата е там, но няма консуматор (реални светлини) и при режим AUTO нищо не свети. Може и Алекс да е прав и да има възможност за включване през BIU, но ме съмнява - ще трябва да отидеш до Субару представителство и да те вържат към SSM3. Фаровете би трябвало да имат ЛЕД ивици, но с арабските коли не знам как е.
P.S. Едно от нещата, в които се влюбих като се качих на Суби през 2006 е, че забравих да гледам ключа на фаровете - просто слагам на къси и повече не го бутам. И да, жена ми отнесе също глоба преди години, защото бях оставил колата в сервиз за смяна на масло и някой беше врътнал ръчката на 0, а ние изобщо не проверяваме дали е включено. После сложих прозрачно тиксо и ако се разлепи вече прави впечатление.
Ако не ти се занимава с този модул можеш да си вземеш един батери стартер за кола - вече са под 200 лв и вършат чудесна работа за стартиране при паднал акумулатор. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 11:37 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
|
Нед Ное 01, 2020 6:30 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е,
Гледам и не вярвам на очите си, относно обявената консумация на масло. The excessive oil consumption rate in the Owners Manual remain at 1 quart every 1,200 miles. Page 154 of above manual.
Good luck
|
|
|
Нед Ное 01, 2020 7:06 pm |
|
|
Joro89
Регистриран на: Нед Ное 22, 2020 7:52 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Здравейте хора,
Надявам се, че съм уцелил правилната тема.
Започвам силно да се замислям дали да не си взема Outback 2014 година 2.5 бензин. В момента съм собственник на Audi A4 Allroad 2010 2.0 дизел 170 коня като колата вече е над 300к километра и е бетон.
Искам нещо по-ново, но фейса на А4 си е реално същата кола и не ме грабва с нищо ново, а за следващият Allroad леко нямам тоя бюджет.
От доста време се заглеждам по светофарите в тия Аутбеци има едни все едно леко пипнати и по-груби и много ми харесват. Лятото обикалям по язовирите и забутаните красиви места в България, зимата съм по ски пистите. В София живея в подножието на Витоша и такъв тип автомобил е перфектен за мен. Имам няколко въпроса обаче, които ме плашат. За съжаление съм леко неинформиран за двигателя. До колкото разбрах е с верига. Първи въпрос, предполагам и тук е консуматив - вади ли се мотора като при Ауди и изсипват ли се едни 2-3 хиляди за смянята ? Има ли случаи на скъсана и предупреждава ли някакси ако е за смяна ( ауди има леко притракване при студен старт ) ? Самият мотор четох че прегрявал, но това май е за по-дъртите модели и предполагам тук е ок ? Като цяло според мен като окачване и части надали ще е по-скъпо от аудито и съм ОК, но този боксеров мотор търпи ли на много километри и здрав ли е? Автоматичната кутия предполагам е по-здрава от S-tronic-a на ауди където ремонтите започват от 3 бона нагоре.
Всяко мнение ще ми е от голяма полза. От 15 години съм с Аудита и там им знам проблемите като пръстите на ръката си, но просто в момента като че ли за мен няма друга алтернатива и скока за Allroad B9 e невъзможен.
Поздрави !
|
|
|
Нед Ное 22, 2020 8:05 pm |
|
|
Alxx
|
Комфортът е на по-ниско ниво, отколкото в Алди, но колата е широчка. Тягата е по-малко в сравнение с дизел със сигурност. Окачването е на подобни пари, но е в пъти по-здраво. Задвижването е първа категория. Кутията ако е цвт е същия чеп като ес-троник. Е, честно казано е малко по-добре, но в общи линии ако вземеш изтормозена ще вадиш пак толко. Моторът е прост и лесен за обслужване. Може би най-"народният" в това отношение.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 22, 2020 9:05 pm |
|
|
Joro89
Регистриран на: Нед Ное 22, 2020 7:52 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Много благодаря за мнението.
Значи за кутия или CVT или Ръчка - няма друг вариант?
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 10:58 am |
|
|
ico_tech
|
Ръчка няма, така че няма какво да избираш
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 11:04 am |
|
|
Joro89
Регистриран на: Нед Ное 22, 2020 7:52 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Мда вярноооо....
Добре значи просто преглед в читав сервиз, обслужване на време и късмет както при всеки автомобил.
Много благодаря за отговорите. Спорен Понеделник желая !
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 2:14 pm |
|
|
ico_tech
|
Ти колега отдели малко повече време за четене. Субару не е Ауди. За целите ти ще върши работа идеално - повечето тук сме скиори и авантюристи. За разлика от Ауди, Субито го ръгаш между дърветата и се чупиш без да го мислиш Има много екстри, които обаче липсват. Затова - четенето е необходимо предварително да си решиш какво те дразни и какво не. Освен това малко ме съмнява, че гледаш правилните обяви - разликата в немското мобиле като цени на Европейски модели и предлаганите у нас американки и канадки ще те ориентира, че Субару струва комай колкото Ауди ако пробега е нормален. За веригите не се притеснявай, това е бензинка с 220 Нм, но за смени на маслото на 20 к км забравяш - поддръжката при Субару е по-различна. Сменя се масло диференциали, спирачна течност, скоростна кутия .... има си поддръжка за да се отплаща и колата. Освен това афтърмаркет частите не са за предпочитане (обикновено). Ваденето на двигател при Субару е една вечеря време, без да разглобяваш цялата предница Успех с намиране на европейски модел!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 23, 2020 5:29 pm |
|
|
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
|
Вто Дек 08, 2020 8:07 pm |
|
|
ivan_m
Регистриран на: Сря Авг 19, 2020 1:10 pm Мнения: 22 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5i-S CVT ES
Рейтинг: 45
|
Една интересна статистика за ползващите или възнамеряващите да купят кола със СТАРТ/СТОП. Аутбека, при задействане на системата, показва времето през което двигателя е спрял и количеството спестено гориво /теоретичен разход на празен ход предполагам/. За 6550 километра съм висял по светофари 14 часа и 19 минути и вероятно съм спестил 16.44 литра бензин. Тъй като старт/стопа работи основно при градско каране, икономията е за изминатите 3400 км в градски условия. Това означава икономисани 0.484 л/100 км при среден разход до момента 8.5 л/100км /реален/ и 8.2 по борд компютъра.
|
|
|
Нед Фев 28, 2021 5:02 pm |
|
|
stiflur24
Регистриран на: Нед Авг 14, 2011 2:40 pm Мнения: 9 Местоположение: Варна
Автомобил: BMW325 TD
Рейтинг: 0
|
Здравейте всички Обмислям покупката на Субару Аутбек от Канада, 2015-2016г., двигател 2,5 бензин с ниво на оборудване Limited на около 100к километра. Бих се радвал да чуя вашите мнения първо дали си заслужава да се внесе от Канада (най-вече заради различията в резервните части и по голямата вероятност за ръжда по купето) и второ е наличието или липсата на добри сервизи и майстори за субару във Варна. До колкото се запознах този двигател е надежден и с достатъчно тяга за превозването на едно 4 членно семейство. Трудно ли е намирането на резервни части за тези коли внесени от Америка и Канада? Цените за частите съпоставими ли са с повечето немски марки BMW, Mercedes, Audi, VW или са по високи? Надежден ли е този модел и кои са слабите му места? Алтернативи са ми BMW X3 28i/35i, Hyundai Santa fe, VW Touareg 7P.
|
|
|
Съб Мар 06, 2021 3:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|