Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Апр 17, 2024 1:55 am



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Потънал съединител SUBARU OUTBACK 2 2001г. 2.5 156к.к. Газ 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Дек 29, 2022 1:36 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy Outback 2001 156кк
Телефон: 0878909675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги и Честита Коледа!
Нов съм във форума, но прочетох темите свързани със съединителите и помпите съответно, само че не открих такъв проблем.

По същество, лятото на топло време и двигател ми се случваше педала на съединителя ЛЕКО да потъне и да има свободен ход(около 5см.) след което да захапе и да превключа скоростите. Не е имало шум или нещо подобно. Онзи ден ми се случи в задръстване педала да потъне ДО ДОЛУ, като единствения начин да включа на скорост беше да изгася колата и от спряло положение по-рязко да "вкарам" първа. Скоростите се превключваха, но все едно без съединител. След доливане на спирачна течност и в двете казанчета педала като че ли започна да се връща, но все едно не достигаше налягане за да стигне до крайната точка и отново превключването беше възможно освен отново по грубия начин. Когато пък включиш на първа скорост и съединителя и спирачката са натиснати, колата иска да тръгне като на полу-съединител и съответно ако спирачката бъде натисната хубаво тръгваше да гасне.

Откарах вчера колата на майстор, като мислех че е горна помпа, но ми отговориха, че помпите са наред, няма течове и варианта бил да се свали трансмисията и да се провери вилката на съединителя(понеже е сменяван преди 3 години маховик оригинален, както и комплект съединител с лагерч в Тенчо1040). Възможно ли е проблема да е в тази вилка според Вас ?

Моля ако някой има идея какъв може да е проблема или към кой сервиз да се насоча с репатрак да сподели.

Благодаря Ви предварително и весело посрещане на Новата Година!
Бъдете здрави и благословени, и безаварийно!

Пет Дек 30, 2022 8:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5778
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много вероятно е да е от вилката - спукана, счупена...

Съб Дек 31, 2022 11:30 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 4:36 pm
Мнения: 276
Местоположение: Видин
Автомобил: subaru legacy 2.5/2010г.
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Колега при мен се оказа горната помпа. Не тече,а когато загрее маслото и връща вътре в нея( изпуска налягането) . Гася я,оставям за 20 минути да изстине и после все едно е нов съединителя.

Вто Апр 04, 2023 6:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 29, 2022 1:36 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Legacy Outback 2001 156кк
Телефон: 0878909675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мен за жалост беше счупена вилка … https://ibb.co/p39J6M8


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Апр 04, 2023 6:52 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор