Автор |
Съобщение |
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
Здравейте колеги! Суби фен съм отдавна, но съм нов в този форум.
По повод загряването: Карам 2002 H6 Outback от няколко месеца. Стрелката на таблото винаги е закована 1-2 милиметра под средата. Колата е черна, с черен салон и е излишно да казвам, че климатика е на макс винаги. Обаче наскоро се връщах от Монтана посока София и минавах през Петрохан (по време на жегите от преди 1 месец с температури над 40 в този район). На изкачването, в следствие на няколко по сериозни изпреварвания на бавни камиони, стрелката се вдигна няколко милиметра над средата. Намалих скоростта и докато бях спрял да наливам вода бързо се охлади. От тогава нямам проблеми, дори и при висока скорост.
въпросите са ми следните: 1. Това нормално ли е предвид обстоятелствата, или е предпоставка за по-сериозни проблеми в бъдеще? 2. Как измервате градусите след като няма такива обозначени на таблото.
Поздрави на всички!
|
|
|
Пон Авг 07, 2017 2:15 pm |
|
|
zarere
Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm Мнения: 237 Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
|
ski_person написа: Здравейте колеги! Суби фен съм отдавна, но съм нов в този форум.
По повод загряването: Карам 2002 H6 Outback от няколко месеца. Стрелката на таблото винаги е закована 1-2 милиметра под средата. Колата е черна, с черен салон и е излишно да казвам, че климатика е на макс винаги. Обаче наскоро се връщах от Монтана посока София и минавах през Петрохан (по време на жегите от преди 1 месец с температури над 40 в този район). На изкачването, в следствие на няколко по сериозни изпреварвания на бавни камиони, стрелката се вдигна няколко милиметра над средата. Намалих скоростта и докато бях спрял да наливам вода бързо се охлади. От тогава нямам проблеми, дори и при висока скорост.
въпросите са ми следните: 1. Това нормално ли е предвид обстоятелствата, или е предпоставка за по-сериозни проблеми в бъдеще? 2. Как измервате градусите след като няма такива обозначени на таблото.
Поздрави на всички! Здравей, добре е да прочетеш viewtopic.php?f=1&t=15245ако беше го направил щеше сам да си отговориш на въпросите,които си задал. viewtopic.php?f=31&t=23076
|
|
|
Пон Авг 07, 2017 2:41 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Зрвейте имам аутбек Н6 В12, смених радиатора и термостата,както и перката. Качвах се към едни езра,където имаше бая наклон и там нормално стрелката мръдна след като вдигна температурата и светна ВДЦ офф.Вчера пак така в жегата стрелката мръдна малко нагоре по път за Банско и пак светна вдц офф. Не е в черено , изключих климатика и след като ппонамалих темпотои температурата падна не е светвало пак....но ми е интересно защо го прави след ато вдигне темп. Безин е. Благодаря преварително
|
|
|
Пон Авг 21, 2017 1:04 pm |
|
|
petko 69
|
Прикачени файлове: 20170824_111607.jpg Така изглежда радиатор който не е свалян за почистване, а само е мит отвън.Тази кола е ревизирана преди 8 месеца , колко натрупана с боклуци.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 24, 2017 10:23 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Къде е карана тая кола, то са листа, слама, кал. Ужас
|
|
|
Чет Авг 24, 2017 10:25 am |
|
|
petko 69
|
DJANO написа: Къде е карана тая кола, то са листа, слама, кал. Ужас Незнам, на клиента е ., може да е ловджийска.
|
|
|
Чет Авг 24, 2017 1:56 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Зрвейте имам аутбек Н6 В12, смених радиатора и термостата,както и перката. Качвах се към едни езра,където имаше бая наклон и там нормално стрелката мръдна след като вдигна температурата и светна ВДЦ офф.Вчера пак така в жегата стрелката мръдна малко нагоре по път за Банско и пак светна вдц офф. Не е в черено , изключих климатика и след като ппонамалих темпотои температурата падна не е светвало пак....но ми е интересно защо го прави след ато вдигне темп. Безин е. Благодаря преварително
|
|
|
Пет Авг 25, 2017 11:42 am |
|
|
petko 69
|
Виж си надпис на вратата и ще разбереш защо ти е загряла .Нуждае се от външен кулер за АТ и голям воден радиатор, после няма проблем. Успех
|
|
|
Пет Авг 25, 2017 4:21 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Добре . ще проверя какво пише на вратата А ВДЦ-то да изключва при загряване ... пише ли на вратата защо става така
|
|
|
Нед Авг 27, 2017 6:02 am |
|
|
petko 69
|
Да. Когато температурата на маслото се повиши над нормата го изключва .
|
|
|
Нед Авг 27, 2017 8:10 am |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 8:44 am |
|
|
petko 69
|
maxon написа: Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата Не.Свети ВДЦ ооф.
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 10:22 am |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
Marvin написа: vizor написа: https://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=10 Има какво да я смазва, разбира се. Не е случаен лафа. Антифриза през лятото и помага и вреди. За това обикновено се кара с 50/50. Хем да има антифриз, хем вода. Аз лично карам в момента с 30/70 (долу горе на око, че се наложи да доливам заради една наклецана скоба). http://www.hotrod.com/articles/glycol-or-water-coolant/Интересно четиво! Няма да сгрешите ако го прегледате. Мерси за инфото ! https://www.redlineoil.com/content/files/tech/WaterWetter%20Tech%20Info.pdf тука има също техническа информация, макар и примесена с рекламна такава. Аз повече от интерес, и не толкова от необходимост си взех една бутилка WaterWetter да пробвам какъв ще е ефекта - макар че след проверката в сервиза (както и се очакваше) на охладителната нищо и няма. Като се качвам пак към Алеко, ще засека температурата, и ще видя дали има разлика. Ходих до Алеко тия дни, и свалих пак температурата на антифриза с добавка. Околната температура беше подобна на предния път - каране горе долу същото. Този път макс температура беше 101 DegC, при 103 DegC предният път. Опитах се да насложа температурите със/без добавка, като крайната точка и на двете е паркинга на Алеко, но все пак е по-време и може да не съотвестват много добре, а старта беше малко различен при двете.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 10:34 am |
|
|
lumpy
Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm Мнения: 73 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
|
petko 69 написа: maxon написа: Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата Не.Свети ВДЦ ооф. Тук ми се струва че не е точно така, защото на таблото си има индикация - AT OIL TEMP. (лампата е червена) Което съм го виждал да свети, само като дам на контакт (и дано не го виждам при други обстоятелства). Светването на VDC OFF - означава загряване на колата - но си мисля, че е при повишаване на температурата на охлаждащата течност, а не на маслото на автомата! Поправете ме...
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 3:02 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Каква е логиката да изключва VDC-то? Може ли някой да обясни?
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 3:59 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
DJANO написа: Каква е логиката да изключва VDC-то? Може ли някой да обясни? VDC-то натоварва допълнително двигателя, и при проблем като висока температура, го изключва за да го пази.
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 4:02 pm |
|
|
petko 69
|
Аз съм виждал и двете лампи да светят дано не става втори път.Първо WDC OOF ,и като не намалиш светва AT OLT TEMP. при стоково Н6 01-03 просто охлаждането е изчислено на границата и малко повече външна или по- сериозен баир вдигат и двете температури , а те са свързани чрез охлаждането. Който не ми вярва нека по-настъпи по сериозно колата в жегите и сам да се обеди , но като почне стрелката нагоре да не пуска газта .Точно за това са се застраховали с надписа на вратата.
|
Последна промяна petko 69 на Пон Авг 28, 2017 4:30 pm, променена общо 1 път
|
|
Пон Авг 28, 2017 4:26 pm |
|
|
petko 69
|
Прикачени файлове: 20170828_172706.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Авг 28, 2017 4:28 pm |
|
|
maxon
Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
|
От жегата е
|
|
|
Вто Авг 29, 2017 8:54 am |
|
|
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
petko 69 написа: Аз съм виждал и двете лампи да светят дано не става втори път.Първо WDC OOF ,и като не намалиш светва AT OLT TEMP. при стоково Н6 01-03 просто охлаждането е изчислено на границата и малко повече външна или по- сериозен баир вдигат и двете температури , а те са свързани чрез охлаждането. Който не ми вярва нека по-настъпи по сериозно колата в жегите и сам да се обеди , но като почне стрелката нагоре да не пуска газта .Точно за това са се застраховали с надписа на вратата. При мен "VDC OFF" изписа точно в 2 случая: 1. при по бързо каране в прохода "Петрохан" с изпреварване. Вдигна се стрелката за температурата на водата малко над средата, но щом успокоих карането всичко се нормализира. 2. втората ситуация беше преди 5 дни като се връщах от Гърция. TOLL системата беше блокирала и имаше 4 км опашка. 20 мин. след като навлязох в тази опашка (която се влачеше общо 2 часа) светна "VDC OFF". оправи се едва след като минах границата и заредих на бензиностанцията. Иначе колата я карам нормално и няма отклонения нито при висока нито при ниска скорост. P.S. можете ли да ме посъветвате какво OBD устройство да си взема за да следя показателите в реално време?
|
|
|
Сря Сеп 13, 2017 2:57 pm |
|
|