Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 7:30 am



Отговори на тема  [ 89 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Леко загряване при сериозно натоварване H6 2001 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Суби фен съм отдавна, но съм нов в този форум.

По повод загряването:
Карам 2002 H6 Outback от няколко месеца. Стрелката на таблото винаги е закована 1-2 милиметра под средата. Колата е черна, с черен салон и е излишно да казвам, че климатика е на макс винаги. Обаче наскоро се връщах от Монтана посока София и минавах през Петрохан (по време на жегите от преди 1 месец с температури над 40 в този район). На изкачването, в следствие на няколко по сериозни изпреварвания на бавни камиони, стрелката се вдигна няколко милиметра над средата. Намалих скоростта и докато бях спрял да наливам вода бързо се охлади. От тогава нямам проблеми, дори и при висока скорост.

въпросите са ми следните:
1. Това нормално ли е предвид обстоятелствата, или е предпоставка за по-сериозни проблеми в бъдеще?
2. Как измервате градусите след като няма такива обозначени на таблото.

Поздрави на всички!

Пон Авг 07, 2017 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ski_person написа:
Здравейте колеги!
Суби фен съм отдавна, но съм нов в този форум.

По повод загряването:
Карам 2002 H6 Outback от няколко месеца. Стрелката на таблото винаги е закована 1-2 милиметра под средата. Колата е черна, с черен салон и е излишно да казвам, че климатика е на макс винаги. Обаче наскоро се връщах от Монтана посока София и минавах през Петрохан (по време на жегите от преди 1 месец с температури над 40 в този район). На изкачването, в следствие на няколко по сериозни изпреварвания на бавни камиони, стрелката се вдигна няколко милиметра над средата. Намалих скоростта и докато бях спрял да наливам вода бързо се охлади. От тогава нямам проблеми, дори и при висока скорост.

въпросите са ми следните:
1. Това нормално ли е предвид обстоятелствата, или е предпоставка за по-сериозни проблеми в бъдеще?
2. Как измервате градусите след като няма такива обозначени на таблото.

Поздрави на всички!


Здравей,

добре е да прочетеш
viewtopic.php?f=1&t=15245

ако беше го направил щеше сам да си отговориш на въпросите,които си задал.
viewtopic.php?f=31&t=23076

Пон Авг 07, 2017 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Зрвейте имам аутбек Н6 В12, смених радиатора и термостата,както и перката. Качвах се към едни езра,където имаше бая наклон и там нормално стрелката мръдна след като вдигна температурата и светна ВДЦ офф.Вчера пак така в жегата стрелката мръдна малко нагоре по път за Банско и пак светна вдц офф. Не е в черено , изключих климатика и след като ппонамалих темпотои температурата падна не е светвало пак....но ми е интересно защо го прави след ато вдигне темп. Безин е. Благодаря преварително

Пон Авг 21, 2017 1:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
20170824_111607.jpg
Така изглежда радиатор който не е свалян за почистване, а само е мит отвън.Тази кола е ревизирана преди 8 месеца , колко натрупана с боклуци.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Авг 24, 2017 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Къде е карана тая кола, то са листа, слама, кал. Ужас #-o

Чет Авг 24, 2017 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Къде е карана тая кола, то са листа, слама, кал. Ужас #-o

Незнам, на клиента е ., може да е ловджийска.

Чет Авг 24, 2017 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Зрвейте имам аутбек Н6 В12, смених радиатора и термостата,както и перката. Качвах се към едни езра,където имаше бая наклон и там нормално стрелката мръдна след като вдигна температурата и светна ВДЦ офф.Вчера пак така в жегата стрелката мръдна малко нагоре по път за Банско и пак светна вдц офф. Не е в черено , изключих климатика и след като ппонамалих темпотои температурата падна не е светвало пак....но ми е интересно защо го прави след ато вдигне темп. Безин е. Благодаря преварително

Пет Авг 25, 2017 11:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж си надпис на вратата и ще разбереш защо ти е загряла .Нуждае се от външен кулер за АТ и голям воден радиатор, после няма проблем. Успех

Пет Авг 25, 2017 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добре . ще проверя какво пише на вратата :) А ВДЦ-то да изключва при загряване ... пише ли на вратата защо става така

Нед Авг 27, 2017 6:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да. Когато температурата на маслото се повиши над нормата го изключва .

Нед Авг 27, 2017 8:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата

Пон Авг 28, 2017 8:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
maxon написа:
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата

Не.Свети ВДЦ ооф.

Пон Авг 28, 2017 10:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
Мнения: 240
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Marvin написа:
vizor написа:
https://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=10

Има какво да я смазва, разбира се. Не е случаен лафа. Антифриза през лятото и помага и вреди. За това обикновено се кара с 50/50. Хем да има антифриз, хем вода. Аз лично карам в момента с 30/70 (долу горе на око, че се наложи да доливам заради една наклецана скоба).

http://www.hotrod.com/articles/glycol-or-water-coolant/

Интересно четиво! Няма да сгрешите ако го прегледате.


Мерси за инфото !
https://www.redlineoil.com/content/files/tech/WaterWetter%20Tech%20Info.pdf тука има също техническа информация, макар и примесена с рекламна такава.
Аз повече от интерес, и не толкова от необходимост си взех една бутилка WaterWetter да пробвам какъв ще е ефекта - макар че след проверката в сервиза (както и се очакваше) на охладителната нищо и няма. Като се качвам пак към Алеко, ще засека температурата, и ще видя дали има разлика.


Ходих до Алеко тия дни, и свалих пак температурата на антифриза с добавка. Околната температура беше подобна на предния път - каране горе долу същото. Този път макс температура беше 101 DegC, при 103 DegC предният път. Опитах се да насложа температурите със/без добавка, като крайната точка и на двете е паркинга на Алеко, но все пак е по-време и може да не съотвестват много добре, а старта беше малко различен при двете.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Авг 28, 2017 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm
Мнения: 73
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
petko 69 написа:
maxon написа:
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата

Не.Свети ВДЦ ооф.


Тук ми се струва че не е точно така, защото на таблото си има индикация - AT OIL TEMP. (лампата е червена)
Което съм го виждал да свети, само като дам на контакт (и дано не го виждам при други обстоятелства).
Светването на VDC OFF - означава загряване на колата - но си мисля, че е при повишаване на температурата на охлаждащата течност, а не на маслото на автомата!
Поправете ме...

Пон Авг 28, 2017 3:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е логиката да изключва VDC-то? Може ли някой да обясни? :-?

Пон Авг 28, 2017 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
Мнения: 240
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Каква е логиката да изключва VDC-то? Може ли някой да обясни? :-?

VDC-то натоварва допълнително двигателя, и при проблем като висока температура, го изключва за да го пази.

Пон Авг 28, 2017 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм виждал и двете лампи да светят дано не става втори път.Първо WDC OOF ,и като не намалиш светва AT OLT TEMP. при стоково Н6 01-03 просто охлаждането е изчислено на границата и малко повече външна или по- сериозен баир вдигат и двете температури , а те са свързани чрез охлаждането. Който не ми вярва нека по-настъпи по сериозно колата в жегите и сам да се обеди , но като почне стрелката нагоре да не пуска газта .Точно за това са се застраховали с надписа на вратата.


Последна промяна petko 69 на Пон Авг 28, 2017 4:30 pm, променена общо 1 път


Пон Авг 28, 2017 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
20170828_172706.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Авг 28, 2017 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От жегата е :)

Вто Авг 29, 2017 8:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Аз съм виждал и двете лампи да светят дано не става втори път.Първо WDC OOF ,и като не намалиш светва AT OLT TEMP. при стоково Н6 01-03 просто охлаждането е изчислено на границата и малко повече външна или по- сериозен баир вдигат и двете температури , а те са свързани чрез охлаждането. Който не ми вярва нека по-настъпи по сериозно колата в жегите и сам да се обеди , но като почне стрелката нагоре да не пуска газта .Точно за това са се застраховали с надписа на вратата.




При мен "VDC OFF" изписа точно в 2 случая:
1. при по бързо каране в прохода "Петрохан" с изпреварване. Вдигна се стрелката за температурата на водата малко над средата, но щом успокоих карането всичко се нормализира.
2. втората ситуация беше преди 5 дни като се връщах от Гърция. TOLL системата беше блокирала и имаше 4 км опашка. 20 мин. след като навлязох в тази опашка (която се влачеше общо 2 часа) светна "VDC OFF". оправи се едва след като минах границата и заредих на бензиностанцията.
Иначе колата я карам нормално и няма отклонения нито при висока нито при ниска скорост.

P.S. можете ли да ме посъветвате какво OBD устройство да си взема за да следя показателите в реално време?

Сря Сеп 13, 2017 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 89 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор