Отговори на тема  [ 89 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Леко загряване при сериозно натоварване H6 2001 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Суби фен съм отдавна, но съм нов в този форум.

По повод загряването:
Карам 2002 H6 Outback от няколко месеца. Стрелката на таблото винаги е закована 1-2 милиметра под средата. Колата е черна, с черен салон и е излишно да казвам, че климатика е на макс винаги. Обаче наскоро се връщах от Монтана посока София и минавах през Петрохан (по време на жегите от преди 1 месец с температури над 40 в този район). На изкачването, в следствие на няколко по сериозни изпреварвания на бавни камиони, стрелката се вдигна няколко милиметра над средата. Намалих скоростта и докато бях спрял да наливам вода бързо се охлади. От тогава нямам проблеми, дори и при висока скорост.

въпросите са ми следните:
1. Това нормално ли е предвид обстоятелствата, или е предпоставка за по-сериозни проблеми в бъдеще?
2. Как измервате градусите след като няма такива обозначени на таблото.

Поздрави на всички!

Пон Авг 07, 2017 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ski_person написа:
Здравейте колеги!
Суби фен съм отдавна, но съм нов в този форум.

По повод загряването:
Карам 2002 H6 Outback от няколко месеца. Стрелката на таблото винаги е закована 1-2 милиметра под средата. Колата е черна, с черен салон и е излишно да казвам, че климатика е на макс винаги. Обаче наскоро се връщах от Монтана посока София и минавах през Петрохан (по време на жегите от преди 1 месец с температури над 40 в този район). На изкачването, в следствие на няколко по сериозни изпреварвания на бавни камиони, стрелката се вдигна няколко милиметра над средата. Намалих скоростта и докато бях спрял да наливам вода бързо се охлади. От тогава нямам проблеми, дори и при висока скорост.

въпросите са ми следните:
1. Това нормално ли е предвид обстоятелствата, или е предпоставка за по-сериозни проблеми в бъдеще?
2. Как измервате градусите след като няма такива обозначени на таблото.

Поздрави на всички!


Здравей,

добре е да прочетеш
viewtopic.php?f=1&t=15245

ако беше го направил щеше сам да си отговориш на въпросите,които си задал.
viewtopic.php?f=31&t=23076

Пон Авг 07, 2017 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Зрвейте имам аутбек Н6 В12, смених радиатора и термостата,както и перката. Качвах се към едни езра,където имаше бая наклон и там нормално стрелката мръдна след като вдигна температурата и светна ВДЦ офф.Вчера пак така в жегата стрелката мръдна малко нагоре по път за Банско и пак светна вдц офф. Не е в черено , изключих климатика и след като ппонамалих темпотои температурата падна не е светвало пак....но ми е интересно защо го прави след ато вдигне темп. Безин е. Благодаря преварително

Пон Авг 21, 2017 1:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
20170824_111607.jpg
Така изглежда радиатор който не е свалян за почистване, а само е мит отвън.Тази кола е ревизирана преди 8 месеца , колко натрупана с боклуци.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Авг 24, 2017 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Къде е карана тая кола, то са листа, слама, кал. Ужас #-o

Чет Авг 24, 2017 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Къде е карана тая кола, то са листа, слама, кал. Ужас #-o

Незнам, на клиента е ., може да е ловджийска.

Чет Авг 24, 2017 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Зрвейте имам аутбек Н6 В12, смених радиатора и термостата,както и перката. Качвах се към едни езра,където имаше бая наклон и там нормално стрелката мръдна след като вдигна температурата и светна ВДЦ офф.Вчера пак така в жегата стрелката мръдна малко нагоре по път за Банско и пак светна вдц офф. Не е в черено , изключих климатика и след като ппонамалих темпотои температурата падна не е светвало пак....но ми е интересно защо го прави след ато вдигне темп. Безин е. Благодаря преварително

Пет Авг 25, 2017 11:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж си надпис на вратата и ще разбереш защо ти е загряла .Нуждае се от външен кулер за АТ и голям воден радиатор, после няма проблем. Успех

Пет Авг 25, 2017 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добре . ще проверя какво пише на вратата :) А ВДЦ-то да изключва при загряване ... пише ли на вратата защо става така

Нед Авг 27, 2017 6:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да. Когато температурата на маслото се повиши над нормата го изключва .

Нед Авг 27, 2017 8:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата

Пон Авг 28, 2017 8:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
maxon написа:
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата

Не.Свети ВДЦ ооф.

Пон Авг 28, 2017 10:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
Мнения: 240
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Marvin написа:
vizor написа:
https://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=10

Има какво да я смазва, разбира се. Не е случаен лафа. Антифриза през лятото и помага и вреди. За това обикновено се кара с 50/50. Хем да има антифриз, хем вода. Аз лично карам в момента с 30/70 (долу горе на око, че се наложи да доливам заради една наклецана скоба).

http://www.hotrod.com/articles/glycol-or-water-coolant/

Интересно четиво! Няма да сгрешите ако го прегледате.


Мерси за инфото !
https://www.redlineoil.com/content/files/tech/WaterWetter%20Tech%20Info.pdf тука има също техническа информация, макар и примесена с рекламна такава.
Аз повече от интерес, и не толкова от необходимост си взех една бутилка WaterWetter да пробвам какъв ще е ефекта - макар че след проверката в сервиза (както и се очакваше) на охладителната нищо и няма. Като се качвам пак към Алеко, ще засека температурата, и ще видя дали има разлика.


Ходих до Алеко тия дни, и свалих пак температурата на антифриза с добавка. Околната температура беше подобна на предния път - каране горе долу същото. Този път макс температура беше 101 DegC, при 103 DegC предният път. Опитах се да насложа температурите със/без добавка, като крайната точка и на двете е паркинга на Алеко, но все пак е по-време и може да не съотвестват много добре, а старта беше малко различен при двете.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Авг 28, 2017 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm
Мнения: 73
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
petko 69 написа:
maxon написа:
Температурата на маслото на скоростната кутия ли ? Няма ли лампа , която свети , когато е по-висока температурата

Не.Свети ВДЦ ооф.


Тук ми се струва че не е точно така, защото на таблото си има индикация - AT OIL TEMP. (лампата е червена)
Което съм го виждал да свети, само като дам на контакт (и дано не го виждам при други обстоятелства).
Светването на VDC OFF - означава загряване на колата - но си мисля, че е при повишаване на температурата на охлаждащата течност, а не на маслото на автомата!
Поправете ме...

Пон Авг 28, 2017 3:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е логиката да изключва VDC-то? Може ли някой да обясни? :-?

Пон Авг 28, 2017 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
Мнения: 240
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Каква е логиката да изключва VDC-то? Може ли някой да обясни? :-?

VDC-то натоварва допълнително двигателя, и при проблем като висока температура, го изключва за да го пази.

Пон Авг 28, 2017 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм виждал и двете лампи да светят дано не става втори път.Първо WDC OOF ,и като не намалиш светва AT OLT TEMP. при стоково Н6 01-03 просто охлаждането е изчислено на границата и малко повече външна или по- сериозен баир вдигат и двете температури , а те са свързани чрез охлаждането. Който не ми вярва нека по-настъпи по сериозно колата в жегите и сам да се обеди , но като почне стрелката нагоре да не пуска газта .Точно за това са се застраховали с надписа на вратата.


Последна промяна petko 69 на Пон Авг 28, 2017 4:30 pm, променена общо 1 път


Пон Авг 28, 2017 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
20170828_172706.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Авг 28, 2017 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От жегата е :)

Вто Авг 29, 2017 8:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Аз съм виждал и двете лампи да светят дано не става втори път.Първо WDC OOF ,и като не намалиш светва AT OLT TEMP. при стоково Н6 01-03 просто охлаждането е изчислено на границата и малко повече външна или по- сериозен баир вдигат и двете температури , а те са свързани чрез охлаждането. Който не ми вярва нека по-настъпи по сериозно колата в жегите и сам да се обеди , но като почне стрелката нагоре да не пуска газта .Точно за това са се застраховали с надписа на вратата.




При мен "VDC OFF" изписа точно в 2 случая:
1. при по бързо каране в прохода "Петрохан" с изпреварване. Вдигна се стрелката за температурата на водата малко над средата, но щом успокоих карането всичко се нормализира.
2. втората ситуация беше преди 5 дни като се връщах от Гърция. TOLL системата беше блокирала и имаше 4 км опашка. 20 мин. след като навлязох в тази опашка (която се влачеше общо 2 часа) светна "VDC OFF". оправи се едва след като минах границата и заредих на бензиностанцията.
Иначе колата я карам нормално и няма отклонения нито при висока нито при ниска скорост.

P.S. можете ли да ме посъветвате какво OBD устройство да си взема за да следя показателите в реално време?

Сря Сеп 13, 2017 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 89 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: kiseloka и 34 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор