H6 прегрява - губи антифриз.
Автор |
Съобщение |
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Правен ли е тест за изгорели газове в антифриза? Преди да посегнете към гарнитурите може да тествате, за да не се окаже че е някъде другаде проблема и мотора е разглобен за нищо. Отделно за да излиза през разширителния съд би трябвало да му е отворена капачката от прекомерното налягане, има ли такова нещо при теб? Може да надуете системата и да се огледа за някакви течове (микро дупка в самия маркуч и т.н.), които са само под налягане (т.е. при доста загрял двигател).
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 1:15 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Тестове не съм правил, но не мирише на изгорели газове в разш. съд / радиатора, нито съм забелязал балончета. Мисля че някакси пръска от капачките,защото не виждам откъде другаде.. Иначе са си затворени - не се отварят. Ще ровя явно по маркучите в тази зона, ако има някаква малка дупка, наистина изглежда легитимна тази версия, а и е по-добрия вариант пред смяна на гарнитури...
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 3:56 pm |
|
|
lovetz
Регистриран на: Съб Яну 16, 2016 11:54 pm Мнения: 44
Автомобил: Субару Аутбак 2005 H6
Рейтинг: 22
|
Не е през капачката бе хора. Антифриза излиза от отвора, в който влиза маркуча от радиатора. Със сигурност е от въздух във системата и малко вероятно този въздух да е от микро пукнатина. И аз се надявах проблема да е от това, но в крайна сметка се оказа гарнитура.Знаеш ли как да провериш за балончета в разширителния съд ?
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 5:04 pm |
|
|
petko 69
|
Пробвай на място с високи обороти , като поработи 3-5 мин. ще загрее достатъчно , да не се окаже спукан радиатор в горното казанче .
|
|
|
Чет Юли 20, 2017 5:43 pm |
|
|
vizor
|
Надуй проклетата система
|
15
|
|
Пет Юли 21, 2017 8:55 am |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Ще й мисля сервиз тези дни, градско няма проблеми, но вчера ходих до морето и обратно и навръщане пак е плюла антифриз, в града на прибиране бях оставил жената да кара да дремна малко и като се събудих показваше 120 градуса на Torque, каза че през цялото време я е наглеждала, но явно накрая в града е вдигнала температурата като е намалил антифриза извън града. После като изстина долях (по-малко от литър) и сега пак няма никакъв проблем - ще я карам да проверим за течове и да тестват за изгорели газове в антифриза, че май натам отиват работите...
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 1:45 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Отдолу под мотора минава една тръба с антифриз, обикновено изгнива, погледнете и там
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 3:18 pm |
|
|
vizor
|
До колкото съм чел ако е духала един път вече гарнитура, теста за изгорели газове не е много релевантен. Аз лично бих направил тест с надуване на системата първо за да се види дали няма грижи по маркучите и тн и следващото, което бих направил е надуване на цилиндрите. Мисля, че Тенчо имаше такава услуга. Може да ти надуе цилиндрите един по един и ако се появят балончета при антифриза - ясно е. Проблема е, че ако си с метални гарнитури те изпускат по малко Тегава работа. Та отиди в сервиз, който знае какво прави..
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 10:24 pm |
|
|
izhelev
Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am Мнения: 117 Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
|
DJANO написа: Отдолу под мотора минава една тръба с антифриз, обикновено изгнива, погледнете и там Мисля че е по- правилно да се каже маркуч, вместо тръба. Даже има и израз: Маркуча тръба прави ли?
_________________ BORN TO RUN
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 9:32 am |
|
|
patko
|
izhelev написа: DJANO написа: Отдолу под мотора минава една тръба с антифриз, обикновено изгнива, погледнете и там Мисля че е по- правилно да се каже маркуч, вместо тръба. Даже има и израз: Маркуча тръба прави ли? Много правилно го е казал DJANO. Има метална тръба, която отива в масления охладител. Има и малки маркучета, но по-голамата част е метална. Аз я сменях.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 12:10 pm |
|
|
aleksna
Регистриран на: Сря Ное 18, 2015 8:51 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Skype: ivan_19672918
Автомобил: Субару Форестър
Рейтинг: 0
|
Не знам колко е вярно и изпълнимо, но ще споделя какво ми разказа вчера един майстор на климатици: негов клиент имал подобен проблем с губене на антифриз и неяснота откъде губи. Та въпросния майстор бил сложил оцветител какъвто се слага в климатиците и след 2 дена при осветяване открили пукната гърловина на радиатора. Нямам на идея дали е възможно, но може би си заслужава да се пита и пробва преди да се отвори двигателя.
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 3:23 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
|
Вто Юли 25, 2017 3:36 pm |
|
|
vizor
|
Такива оцветители се продават на много места. Гледах скоро имаше шишенца специално за антифриз. Дунев дори имат такава услуга за откриване на течове. Тарикатско е доста особено, че примерно при мене онзи ден цял маркуч му беше изтървала скобата и капеше върху ъппайпа. Никаква миризма (филтър с активен въглен) в купето и никакви капки на пода. 100 грама на излизане от гаража "изчезваха". Сменихме скобата и спи града от тогава.
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 11:00 pm |
|
|
patko
|
.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 4:55 pm |
|
|
vizor
|
|
Чет Юли 27, 2017 6:55 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Още малко напредък по моята сага. Забелязах теч от единия от горните маркучи на радиатора - изглежда е лепено нещо там, не знам радиатора ли е пукнат точно там или просто скобата на маркуча не е оплътнявала хубаво. Това го забелязах още след като взех колата, но нямаше никакви течове и си помислих, че просто са го уплътнявали по някаква причина. Подозирам, че сега покрай смяната на маслото нещо е разместено там или не знам и аз, та евентуално от там да смучи въздух? Това което ме интересува е, ако може да ми препоръчате нещо, с което да го уплътня и/или залепя, тъй като ще трябва да е нещо, което издържа на високи температури. Ако проблемът е в самия радиатор дали не е по-добре направо да сменя него с по-голям алуминиев - доколкото знам много хора са правили тази гимнастика с положителен ефект, но трябва точен модел, който да пасне, че съм чел и за такива където не успяват да се напаснат. Ето и снимки за какво говоря точно: Прикачени файлове: 20637994_10213607207085488_3179426996585780350_n.jpg Прикачени файлове: 20728396_10213607206845482_2750649295203335491_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Авг 08, 2017 3:18 pm |
|
|
petko 69
|
petko 69 написа: Пробвай на място с високи обороти , като поработи 3-5 мин. ще загрее достатъчно , да не се окаже спукан радиатор в горното казанче . Нещата при теб просто си идват на место . Радиатора в горната част от времето остарява и пластмасата става чуплива , най уязвимото место са входовете. Като свалиш маркуча ще имаш възможност да разгледаш входа и маркуча от вътре откъде е теча. Тенчо знае модела на радиатора от алуминий кой е точно , мисля че от Импреза ВРХ до 07 .Тук във форума ги предлага колега с ник kAMENICA.
|
|
|
Вто Авг 08, 2017 3:36 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Рових днеска доста, не виждам теч другаде. Свалих тоя маркуч, няма пукнато/счупено. Просто явно е уплътнявано щото поради някаква причина е пускало от там. Уплътних го още и ще я следя пак, но май нещата отиват към гарнитура за съжаление. Говорих с Тенчо и мисля да сложа при него голям алуминиев радиатор първо и да я следя, след това ще я вкарвам за гарнитури, ако се наложи, че те жегите почти минаха вече. Иначе сега като я обезвъздушавах бая се пенеше, направо вади като пяна от препарат за миене на чинии от капачката.
|
|
|
Съб Авг 19, 2017 8:27 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Вече съм с нов алуминиев радиатор монтиран при Тенчо. Поздрави за бързата работа, макар че колата имаше лек удар отпред, който изглежда е бутнал леко гредата и е имало нужда от леко почукване, за да пасне радиаторът.
Имам един страничен въпрос, ако някой може да съдейства - сега колата е и с Mishimoto термостат, който отваря на 68 градуса. В града я следях и температурата на водата се движи около 90-95 градуса (макар че първоначално загрява доста по-бавно сравнено с преди). Извън града обаче се движеше в диапазона между 70 и 80 градуса (80 стигна с доста продължителен кикдаун, иначе стоеше на 69-70). По OBD не мога да видя температура на маслото за съжаление, та въпросът ми е - при такива температури водата - температурата на маслото няма ли да е прекалено ниска за оптимална работа на двигателя? Едната опция, която ми хрумва е да се сложи заводския термостат за зимата и пак Mishimoto-то за лятото? Изобщо проблем ли е температурата на водата да стои толкова ниска, тъй като според проучването ми е силно желателно температурата на маслото да е поне 90 градуса (и нагоре) което не съм сигурен дали се достига при положение, че водата държи 70 (а още даже не са дошли студовете).
|
|
|
Чет Сеп 28, 2017 12:10 pm |
|
|
dimitrov2000
|
По принцип маслото загрява доста по-бавно от водата, но пък достига много по-високи температури при работа на двигателя. Мисля че 70 - 80 градуса е ниска температура и е далеч от оптимален работен режим. По старите Субара /до 2008/ са предвидени за 90 - 95 градуса, по новите /след 2008/ 95 - 100 градуса. Съвета ми е да си сложиш термостат спрямо предписанията на завода производител.
|
|
|
Чет Сеп 28, 2017 1:30 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|