Автор |
Съобщение |
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Мнения: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
Мисля, че информацията е много полезна, благодаря колега
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 2:48 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Греда драги зрители...по отношение на Magnaflow.EU Сайта за Европа уж продава на частни лица .. и има регистрация и.т.н. Но пък не работи като дадеш checkout и (доставката е 70 евро). Има 3 сайта които са дилъри на европейските Magnaflow. Един в Италия, един в UK и си слагат добавки и транспорти и .. в крайна сметка излиза 640-650лв. От Щатите го сметнах 670лв.
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 3:55 pm |
|
|
katlak
Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am Мнения: 158 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 109
|
А опита ли да го доставиш до ГабКо или ДжиДжиБиджи, имат адреси в Англия и Германия. Средно взимат по 2 лв на килограм
_________________ https://promachines.bg/
https://www.facebook.com/Promachines.tools.bg/
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 4:00 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
До англия тотал : Катализатори - 257.58 доставка 14.58 т.е 608 лв https://nemesisuk.com(След това услугата на Габко 8 - 9 кила в зависимост как са опаковани 2бр катализатори) Италия тотал : Винаги пише с доставка 331 евро т.е 660лв без значение от държавата. http://www.greentechexhaust.com(т.е тези доставчици играят ролята на Габко за Щатите и винаги доставката + ДДс е 30+54 евро) Т.е най евтината оферта е около 630лв, което не е чак толкова зле.
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 4:13 pm |
|
|
vizor
|
Бих те посъветвал да питаш за цена в Хеед-91. Обади им се утре и питай .. Кажи номера и би трябвало да имат цена без доставка и с ДДС. Защото последно там имаха връзка с Италия. Мисля, че цената трябва да е доста надолу!!! Ако не е - е*ем ти и дистрибуторите.
Сериозно.. звънни ако не ще звънна аз да видя, че ми стана интересно. Преди време цените им бяха даже по-надолу от цените в Италия.
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 6:29 pm |
|
|
ico_tech
|
Vizor, 315 лв на бройка с платени транспорт и сборове си е много добре. Особено за модела, който е показал колегата с топлинен щит и две втулки - при атмосферните Субара като моето е много важно да има топлинен щит иначе заминава маншона на карето, който е на 40-50 мм. Косер и доста други фирми имат в каталозите си универсални катализатори, но без никакви характеристики. С Магнафлоу сякаш се играе мааалко по на сигурно. Иначе да, цената идва малко отгоре на тези, които се предлагат масово (вкл. и от Фидо Дидо).
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 9:22 pm |
|
|
izhelev
Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am Мнения: 117 Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
|
Темата беше дали диагнозата изгорял катализатор е истинска и кога. Ето, че отново стигаме до това откъде да си купим катализатор.
_________________ BORN TO RUN
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 9:44 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
izhelev написа: Темата беше дали диагнозата изгорял катализатор е истинска и кога. Ето, че отново стигаме до това откъде да си купим катализатор. Не разбирам добре колега.. кое по точно не е по темата.. ето ти част от оригинала на темата. Radomit написа: На пазара има разни алтернативи, т.нар. "универсални" катализатори, даже според колегата 1040, имало и спортни такива, демек с по големи клетки/килийки и от там по голяма пропускливост. Та .. идеята ми е .. някой играл ли го е вече този филм .. как е като пари и т.н. хитринки дето да по спестят време и средства на другите. Ако колегата започнал темата не му харесва.. просто пише на модератора и затривате мнението. ( За моите мнения нямам против да се трият ако не са по темата) А по отношение на диагностиката. -Когато съобщението за грешка - catalyst efficiency below threshold p0420 (може да пише и bank 1 , bank2) се появява след като си изчистил грешките. И настойчиво се появява пак след чистена 5, 6 10 пъти подред.. Имаш няколко варианта. 1. Скапан катализатор 2. Скапана задна ламбда 3. Нехерметичност (Теч) от ауспуха преди катализатора или в самия катализатор. Ако заедно с това НЕ излизат други грешки.. значи е това. Ако имаш и други грешки .. първо се поправят те и после P420. Признаци за катализатор , който не е във форма.. ако зад загряла колата мирише на нещо като яйца, бензин или ацетон или нещо такова.
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 10:46 pm |
|
|
srg
|
Към причините за грешка 420 може да се добави още една - прекалено богати смеси, които намаляват температурата на изгорелите газове и от там пада ефективността на катализатора. Предпоставките за това един катализатор да тръгне да си ходи и накрая да се спомине освен преклонна възраст или скапани горива може да бъдат също така горенето на масло, както и изхвърлянето на антифриз, в по-големи количества. Вариант за диагностика на най-честата причина за проблем с катализатор (запушване) може да се направи с едно просто замерване на обратното налягане. Клипчета в тубата за това как и по какъв начин може да се направи този тип диагностика има бол.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пон Юли 17, 2017 11:56 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Бях до ХЕЕД91 .. цената с поръчката и 1 седмица доставка е 640-660лв за 2та катализатора. Т.е на цената на европейските доставчици, но поне има с кой да си говориш и може да ги върнеш ако са повредени.
|
|
|
Вто Юли 18, 2017 12:14 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
subarist написа: Ако колегата започнал темата не му харесва.. просто пише на модератора и затривате мнението. ( За моите мнения нямам против да се трият ако не са по темата) темата си става както трябва .. с линкове .. цени .. и диагнози още чакам инфо от Тех-ко и др. големи вносители на части и ще се вкл. и аз
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Вто Юли 18, 2017 12:19 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега SRG, сподели ако имаш информация колко според теб трябва да е хидравличния пад на катализатора (аз съм с два). А пък ако имаш и сбора на всички местни и линейни съпротивления, които формират т.нар. бекпрешър ще е супер. Описаните по сайтовете методи са косвени и за различните автомобили са в някои случаи трудно приложими. Да вземем например теста с демонтаж на фланцева връзка по системата - не знам за други марки, но лашнеш ли фланцева при Субару на 10+ години забравяш за уплътняване в почти 90% от случайте. Т.е. след теста ти вече си за майстор. Измерването на ефекта на екзотермичната реакция при здрави топлинни щитове също е крайно ненадеждно. По вакуум имаш доста други фактори, които пречат на точна преценка степента на запушване. Щеше да е много по-лесно ако имахме отправна точка - данни за съпротивлението на ОЕМ катализатор и като дойде новия да го измерим, но аз лично никъде не съм открил такива данни.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Юли 18, 2017 1:18 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Преди време ги четох нещата.. и излиза, че при изправна система налягането преди катализатора трябва да е минимално или до 1.5psi. Или около 0.1 атм и не трябва много да се променя до 2000 оборота. (Тук мисля , че зависи каква е колата.. турбо, атмосферна и.т.н ) Информация в мрежата има колкото си искаш (clogged catalytic converter back pressure) Не съм ходил да мерят но знам , че го могат тук : http://www.dunevmotorsport-r21.com/prov ... lizator-2/
|
|
|
Вто Юли 18, 2017 1:35 pm |
|
|
ico_tech
|
Хидравличният пад само в катализатора би трябвало да е в диапазона 60-100 mbar за 4 цилиндров двг. Но измерването на налягането на газовете и загубите в отделните елементи на системата не е много проста работа. Трябва си смятане (без да се обиждаш) и зависи от много фактори - кубатура, степен на сгъстяване, фази на припокриване работата на клапаните, дебити на рециркулация на газовете, температура на отработените газове и др. Естествено говорим за idle rpm, които за различните автомобили са пак различни. Най-просто е призводителя да даде стойност и да я фиксира за определени условия - това със сигурност го правят като си правят CFD анализа на цялата изпускателна система. Ние като нямаме данни ще трябва да налучкваме - или просто сменяш с нещо малко по-голямо (то и без тва скоро ще се позапуши от маслените пари )
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Юли 18, 2017 2:35 pm |
|
|
srg
|
Тъй като е ясно, че без данни не може да се подходи тотално емпирично и като по книга, за това оставяме да ни води логиката и неволята Какво визирам - на мястото на сондата преди катализатора навиваме с подходящи накрайци манометър, който да е чувствителен при малки стойности и гледаме на празен ход без товар какви са показанията, а след това почваме да увеличаваме поетапно през 500 оборота до 3-4к и гледаме дали и с колко се увеличава налягането. При липса на референтни данни е най-логично за сравнение да се ползват стойности от друг автомобил, който е от същата марка/модел/модификация и при който липсва оплакване/подозрение за проблем с катализатор.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Юли 18, 2017 8:03 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
|
Пет Авг 18, 2017 2:25 pm |
|
|
ico_tech
|
Мога да ги прослушам тези, но като прочетох текста на страницата започвам да се съмнявам в услугата. Цитат: Изпращане на коректна информация посредством втората ламбда сонда до компютъра на колата, показваща приемлива скорост и налягане на изгорелите газове
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Авг 20, 2017 10:21 am |
|
|
thundera
Регистриран на: Вто Юли 24, 2018 12:44 pm Мнения: 7
Автомобил: Outback 2.5 2013
Рейтинг: 0
|
Здравейте, аз съм нов собственик на Б14 2.5 173 кс. , Взех автомобила като непознаващ марката в обявата на Автокъщата в Младост 2 пишеше че автомобила е с новият мотор 175 к.с и Евро 6. Дотук всичко добре запитах отново търговците найстина ли е Евро 6 казаха да разбира се за което се доверих. При регистрирането в КАТ казаха ми заявиха че автомобила не отговаря на нормите за CO2 доста високи но някакси минах. След излизане от кат и изминаване на около 100 км светна чека на мотора и круиз контрола изключи. Изичистика ми грешката в Субару Ленд и ми казаха P0420 да си мисля за нов катализатор , от там насетне започна ходенето по мъките , карбоново почистване с добавка ефекта беше 500 км и отново светна . Петков сервиз Дружба 2 вместо почистване както беше описано и ми казаха че ще го направят бяха наляли киселина в катализаторите. Ефекта отново 500 км и отново грешка P0420. Разговарях с Дидо от Люлин съвета му беше да махне първият катализатор а вторият да замести с универсален Евро3. Моля за съвет какво да правя Поздрави
|
|
|
Сря Авг 22, 2018 12:44 pm |
|
|
srg
|
Като потърсиш в Гогел тая грешка и в първия сайт като видиш как са подредени възможните причини, сам ще се досетиш какво трябва да направиш:
Leaded fuel was used where unleaded was called for (unlikely) A damaged or failed oxygen / O2 sensor Downstream oxygen sensor (HO2S) wiring damaged or connected improperly The engine coolant temperature sensor is not working properly Damaged or leaking exhaust manifold / catalytic converter / muffler / exhaust pipe Failed or underperforming catalytic converter (likely) Retarded spark timing The oxygen sensors in front and behind the converter are reporting too similar of readings Leaking fuel injector or high fuel pressure Cylinder misfire Oil contamination
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Сря Авг 22, 2018 8:08 pm |
|
|
thundera
Регистриран на: Вто Юли 24, 2018 12:44 pm Мнения: 7
Автомобил: Outback 2.5 2013
Рейтинг: 0
|
Привет, Благодаря за отговора , до тези изводи стигнах и аз след доста ровене в гугъл . Ходил съм преди покупката в Митака - мнението му беше че колата е добра няма забележки. Ходил съм в Субару Ленд те казаха катализатор. Говорил съм с Дидо от Люлин и той каза катализатор. Митака каза че ще инсталира нещо да лъже втората сонда но това не е решение. Иначе намирам първият катализатов в Рокауто на 390$ но не съм специалист и не мога да съм сигурен че ще се оправи. https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 64&jsn=357Въпросът е къде в София мога да закарам бека да знам че ще го оправят. Поздрави.
|
|
|
Чет Авг 23, 2018 8:21 am |
|
|