Направих подобрения на фаровете, тъй като късите светлини светеха слабо. Обиколих четири специализирани сервиза, като в първите два ми дадоха разнопосочна информация, след което другите два потвърдиха една и съща диагноза - опушване на рефлекторите на късите.
За съжаление снимките, които направих не са много качествени, а тези след ремонта и светенето на фаровете на тъмно съвсем.
Фаровете бяха демонтирани и разлобени, след което се потвърди очакваното - повредени рефлектори на късите. Майстора каза, че често се случва на по-нови модели от всякакви марки, поради по-лошото качество на покритието и пластамасата, и лошото охлаждане.
Рефлекторите бяха изпратени в Стрелча за рецикилиране, а през това време майстора:
- на мястото на габаритната крушка постави LED OSRAM за дневни,
- монтаж на LED лента за габарит с непраяка видимост, но светлината ѝ се отразява във рефлектора на дългите,
- лакиране на фаровете и полирането им, тъй като бяха пожълтели в хоризонталната си част,
- почистване на фаровете, тъй като имаше полепнал прах.
Най-бавно става в Стрелча - поне 10 дни и то след постоянно напъване от страна на майстора.
Резултат е много добър: силен светлинен поток на късите - нищо общо преди това, дневните не са с грозни външни LED ленти и не заслепяват, а габарита е много семпъл като светлина, която се разсейва по целия рефлектор, като LED лентата не се вижда.
Не предпочетох късите да ги използвам за дневни защото:
1.Дори и с възможност ксенона на късите да работят с намалена мощност, амортизацията на рефлектора ще настъпи по-скоро. Майстора поне каза, че след Стрелча фаровете няма да са вечни и след 3-4 години (според използването им), ще трябва отново да се възстановяват,
2. Не искам подсветката на уредите да се влияе от включването на късите през деня, тъй като в слънчево време нищо не се вижда по дисплея на климатика и борд-компютъра.
Бронята беше монтирана без разлика в луфтовете, но след малко каране ще стане ясно дали е качествено закрепена, поради липса на снежни преспи.....
И остава да видя след няколко автомивки дали майстора добре е запечатал фаровете