Отговори на тема стр 1, 2  >
 Аутбек 3.0 автомат 2004г. Клатене при тръгване? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Постове: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,от скоро съм собственик на въпросния аутбек,но почнаха главоболията...При тръгване от място колата почва да се клати на ляво и дясно(все едно има крива джанта и гума и мята),подобно е,да добиете представа за клатенето,много е странно.При движение не се усеща,само при тръгване.Не се усеща ако само пусна спирачката и си тръгне сама с малкооо газ.Подам ли повечко се клатушка..Автомата си сменя добре,не тресе,не приплъзва(или поне аз не го хващам)..Някой казват раздатка,друг кутия,трети полуоска,колата се клати повечко отзад като че ли,но се мърда цялата.Вашето предполежение какво е?
Мерси предварително!

Пет Авг 18, 2017 10:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-добре отиди в сервиз, може да са много неща - турбина на кутията, кардан, полуоска.

Пет Авг 18, 2017 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Постове: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От полуоските е. Имам чувството, че е масов проблем при тия коли. Разменете лява с дясна и ще се оправи, евентуално. Читавия вариант е с нови, но всеки си преценява как да поддържа колата си.

Пет Авг 18, 2017 4:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 12, 2012 8:14 pm
Постове: 561
Местоположение: PLEVEN
Автомобил: Legacy 3.0R 2006
Рейтинг: 325
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намирисва ми на вътрешни предни карета.

Пет Авг 18, 2017 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2014 8:33 pm
Постове: 70
Автомобил: Subaru Outback 3.0R
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Срещал съм много подобен проблем на този, който описваш. Причината беше вътрешни карета. Наистина е слабост на този модел.

А иначе Vmax е прав - не е лошо да посетиш сервиз и да се повозите с майстор в колата, за да му демонстрираш.

Нед Авг 20, 2017 7:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги,

Вътрешните карета се проявяват при по-висока скорост, а не при тръгване. Трябва да се развие над 90km/h за да изпаднат в дисонанс и да ги усетиш. При мен с първата импреза този ефект се проявяваше само след преминаване през неравност по магистрала с висока скорост.
Тук е явно друг ключа за мазето

Нед Авг 20, 2017 11:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Постове: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз съм почти сигурен че не е вътрешно каре . От опита който имам : вътрешно каре се проявява при по-висока скорост , особено при ускоряване по стръмен наклон нагоре . Външно - при потегляне на пълен завой наляво ( за лявото ) и съответно надясно за дясното , обаче то при тях няма страничното клатене де .
Скъсан тампон може ли да е ?

Вто Авг 22, 2017 11:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Постове: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Незнам,пичове...Закарах я на доктор:скъсани маншани на вътрешни карета е диагнозата и леко закъсани тампони на долни носачи.Колата клати при потегляне на 1500-2000 оборота най се усеща ,а като набия педала до долу,почва чак да бочи и вибрира цялата предница.Прави го и при скорост 90-100 в баир особенно при завой..Майстора каза да пълним каретата с грес и да сменим маншоните,ако е от тях само,дали ще я излекуваме,или да търся от някъде направо други карета,да не си играя по 100 пъти да махам и слагам? А ако не е карета,какво по дяволите е?? :beer:

Пет Авг 25, 2017 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3868
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробвай се с гресиране, ама размени местата на полуосите - лява с дясна.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Авг 25, 2017 10:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Постове: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробвай с други полуоски направо от някоя морга.

Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Съб Авг 26, 2017 4:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Постове: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
plamenpetrov написа:
Незнам,пичове...Закарах я на доктор:скъсани маншани на вътрешни карета е диагнозата и леко закъсани тампони на долни носачи.Колата клати при потегляне на 1500-2000 оборота най се усеща ,а като набия педала до долу,почва чак да бочи и вибрира цялата предница.Прави го и при скорост 90-100 в баир особенно при завой..Майстора каза да пълним каретата с грес и да сменим маншоните,ако е от тях само,дали ще я излекуваме,или да търся от някъде направо други карета,да не си играя по 100 пъти да махам и слагам? А ако не е карета,какво по дяволите е?? :beer:


Колко леко? Задния тампон на предния носач в центъра ли стои? Ако не сменяй ги.

Съб Авг 26, 2017 9:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
plamenpetrov написа:
Незнам,пичове...Закарах я на доктор:скъсани маншани на вътрешни карета е диагнозата и леко закъсани тампони на долни носачи.Колата клати при потегляне на 1500-2000 оборота най се усеща ,а като набия педала до долу,почва чак да бочи и вибрира цялата предница.Прави го и при скорост 90-100 в баир особенно при завой..Майстора каза да пълним каретата с грес и да сменим маншоните,ако е от тях само,дали ще я излекуваме,или да търся от някъде направо други карета,да не си играя по 100 пъти да махам и слагам? А ако не е карета,какво по дяволите е?? :beer:


Ако вътрешните карета са заминали, няма да се оправят с пълнене с грес. Нищо не пречи да размените полуоските, но ако имаш вариант за втора ръка - по добре пробвай.
На висока скорост тресе ли колата?
За да тресе и бучи при тръгване вътрешните карета трябва да са на мармалад и да имат огромен луфт.
Карданът плегледахте ли го?
Задните тампони ако са протекли са за смяна - от тях не тресе при тръгване, но е възможно да има вибрация като от гуми при висока скорост и ще ти притропва предницата при неравности, релси на трамвай и т.н.
Читав майстор би трябвало да ти хване проблема.

От кой град си колега?

Съб Авг 26, 2017 10:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Постове: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вътрешни карета клатят и при ниска скорост,при мен тресяха до около 40км\ч,нагоре заспиваше :pardon: .Вече започнах да навлизам в спецификата на B-13. :(Решения:Въртене на лява и дясна полуоска,полуоски втора ръка,нови карета.Последния е най-препоръчителен :D .Е няма лошо да си провериш и кардана де....
 15

Съб Авг 26, 2017 2:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Постове: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
От Габрово съм колега.Кардана не съм го гледал.Никой не дава само каретата :D Продават комплект полуоска.. Днес ще ги свалям да ги видя ,ще сложа грес,нови маншони и ще завъртя полуоските.Ако има подобрение,ще ги потъркалям така,докато дойде "Свети паралий",да взема нови :D и сменяме..А от кардана какво да е?Немога да го преценя на 100%,но ми се струва,че отпред идва това клатене,въпреки че цялата кола се люлее,задницата и тя..Него как мога да го проверя?В смилъл какво да гледам?Луфт?

Нед Авг 27, 2017 5:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Карето на кардана сдава багаж - сам трудно ще го прецениш.
В Габрово има читав сервиз - май официалния беше, защо не пробваш там?
Ако не сте оправили маншоните и сега ще ги сменяте, нищо не пречи да размените полуоските.
И да - никой не продава само вътрешни карета, продава се цели полуоски. Само вътрешно каре и то ново оем е много скъпо, а ново се купува само в оригинал. :idea:
Пиши какво ще стане след размяната на полуоските.

Нед Авг 27, 2017 8:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Постове: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Не ми го препоръчаха твърде официалния.Искаш да кажеш,че не е от карета на полуоски,а от кардан или аз не те разбрах? Полуоските в събота ще ги свалям,гресирам и сменям маншони,като ще ги и разменя...
Vmax написа:
Карето на кардана сдава багаж - сам трудно ще го прецениш.
В Габрово има читав сервиз - май официалния беше, защо не пробваш там?
Ако не сте оправили маншоните и сега ще ги сменяте, нищо не пречи да размените полуоските.
И да - никой не продава само вътрешни карета, продава се цели полуоски. Само вътрешно каре и то ново оем е много скъпо, а ново се купува само в оригинал. :idea:
Пиши какво ще стане след размяната на полуоските.

Пон Авг 28, 2017 8:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Постове: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
fenix написа:
Вътрешни карета клатят и при ниска скорост,при мен тресяха до около 40км\ч,нагоре заспиваше :pardon: .Вече започнах да навлизам в спецификата на B-13. :(Решения:Въртене на лява и дясна полуоска,полуоски втора ръка,нови карета.Последния е най-препоръчителен :D .Е няма лошо да си провериш и кардана де....

Още едно решение, което е по-бюджетно от нови карета и не е за изпускане - рециклаж. Година и половина съм с такива и всичко спи.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Авг 28, 2017 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Постове: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така виртуално никой не може да ти даде точна диагноза,колегите ти казаха най-вероятните варианти.Аз залагам на вътрешни карета(явно редовен проблем на тоя модел),но сред заподозрените е и кардана.От тия възли идва проблема с тресенето.Симптомите са същите като на моя Аутбек,засега решено с размяна до като изкарат и после нови карета. :beer:
Колега srg,къде ги рециклират? На мен ми казаха,че не може да се рециклират,защото имало някакъв ненамираем лагер #-o

Пон Авг 28, 2017 8:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Постове: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Феликс

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!
 15

Пон Авг 28, 2017 9:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Постове: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Светна чека и ESP-то,надписа Cruise почна да мига.Колата спря да тресе????? Нито съм я настъпвал нито нищо..Не е кардан и полуоски,май?? Или аз и направих нещо с карането и така?

Чет Авг 31, 2017 9:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр 1, 2  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Alxx, ico_tech и 48 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор