Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:06 am



Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Препоръки за Xenon Kit H7 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че еквивалента на кита /или доста по близо до него/ е, който аз съм посочил...
Забележи извивката, която я има в алиекпрес и на моя линк.
На тези от 199 не я виждам...може и да бъркам, но едва ли.
Исках да кажа, че са от едно и също място. Нали не се заблуждаваме,
че на тези от Луксима им ги произвеждат русокоси скандинавци...

Сря Сеп 20, 2017 8:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Взех си колата януари 2014. С течение на времето и двете щипки, които притискат H7 крушката на място им се счупиха. Пробвах първо с лепило тип капчица да ги държа на място - но след време лепилото се изпича и отслабва. След това минах а друг вариант - купих си термо лента, с която се увиват ауспусите при тунинг за отдаване на по-малко топлина. Лентата е до 800 градуса, но има и с по-висок праг. Та, натъпквам лентата вътре в капачката и тя притиска крушката на мястото ѝ.

Скоро обаче, реших да си оправя фаровете, защото в единият беше влязла влага и беше леко замъглен в единият край. Като начало, ги полирах отвън и им сложих защитно фолио, което е дебело и самото то носи на полиране. Към момента на полирането проблемът със замъгляването го нямаше. След като се появи то, разбрах, че трябва да се отворят фаровете, да се орави и бях решил в този процес да си оправя и щипките.

И така, след препоръки от приятели, които са ползвали услугите му, се обадих на Павлин, мисля че е свързан с флоксфаген форума или оттам е тръгнал. Като разбра, че щипките са счупени, каза, че няма читав вариант да се оправят и затова препоръча смяна на лупите, като при желание мога да ползвам ксенон (лупите са предназначени за това) или да остана с халоген, но вече не с Н7 а с Н1, а погледнат фара отвън да няма разлика.

Реших да пробвам директно с ксенон, а ако нещо не ме кефи да сложа в последствие халоген.

Сложиха ми ксенона, висок клас китайски, гаранцията е 1 година на цялата система. На нея пише следното:

Биксенонови лупи Моримото, Н1-2.5 инча + Н1 Ксенон АС/35W, мощност 35W, рабтно напрежение 12V, цветова температура 4300.

Баласти: 00303 и 00391, крушки: 146 906 и 146 906 - не знам това какво е.

Като резултат, сега като включа дългите си имам дълги от от биксенона и от заводските.

Не съм карал много на тъмно, но мисля, че е доста по-добре, съответно не са ми и премигвали насрещни коли, че са заслепени...но...тук идва неудобстовото.

За халогените бях свикнал да ги оставям включени нон стоп, гася си автомобила и те си гансат, включвам и те си тръгват...супер.

За ксеноните ме предупредиха, че трябва да включвам автомобила с изключени фаове и да ги паля след това, защото може да премигват или нещо подобно. Изтествах го този вариант и наистина, понякога да кажем се включва само едната крушка, премигване не съм видял. Във всички останали случаи, когато спазвам препоръките няма никакви драми. Всичко работи, както трябва, но аз често забравям да изключа фаровете или пък ако ги изключа, забравям след като заплая колата, да ги включа, което си е предпоставка за глоба.

След консултация със сервиза и питане дали да не си взема модул за автоматично палене, ме посъветваха да си взема модул, който вместо дневни пали дългите на 30%, а късите ксенони си ги ползваш само, когато е тъмно или по преценка.

Не знам колко по-добра е тази опция, но със сигурност удължава живота на ксенона, но не знам дали няма да прецака дългите заводски? Предполагам, че модулът се настройва така, че ако през деня те са на 30%, когато заплаиш късите, дългите угасват и след това си работят по нормалния начин когато превключваш. Предполагам другият месец ще сложа модулът и ще пиша.

Иначе на външен вид фаровете са почти като нови:)

Иначе за монтажът има пробити малки дупчици в центъра на капачките, откъдето излизат кабелите, а самта дупичца е защитена с гумена мембрана. Доколкото гледах и въртях капачките, честно казано не мисля, че сам бих успял да си сменя крушката:)

За евентуална смяна извънгаранционно на крушки, ми казаха, че високият клас ксенон китайски е около 60.00 лева, доколкото си спомням.
 15

Нед Сеп 24, 2017 8:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Оригиналните не са много по-скъпи ;) http://www.morimotohid.com/projectors/b ... ctors.html

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Сеп 24, 2017 8:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
^ какво имаш предвид - на мен цена за лупи, баласти, крушки и работа (с почистване на фаровете вътре) - беше 350 лева. Самите лупи, ако наистина са моримото, както пише в гаанцията, не знам колко са отделно.

Нед Сеп 24, 2017 8:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Около 120лв ги продават и са минали покрай Моримото. Е, Тенчо е виждал оригиналните на старата ми кола и знае как светят.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 25, 2017 6:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Предполагам, но все пак трябваше да направя нещо за фаровете, защото халогнеите бяха много зле. Сега тепърва ще видя тези как ще са и дали ще са стабилни и няма да почнат да горят...

Така де, да не спамя на човека темата, просто споделих аз през какво минах скоро.

Пон Сеп 25, 2017 10:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма проблеми, обсъждайте си фаровете. При мен рефлекторите са в много добро здраве, затова не съм преминал на вариант за подмяната им. На А6-цата ми ги смених и мога да ви кажа, че фаровете нямаха нищо общо, направо беше кеф да се шофира по тъмно :bow:

Пон Сеп 25, 2017 11:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, уикенда си монтирах кит-а. Направих една снимка, за жалост нямам стара за сравнение. Преди фарките си светеха отлично, но сега са още по-добре.
Прикачени файлове:
IMG_20171120_175729.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Ное 21, 2017 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз субару още нямам но на лагуната съм с ксенон от http://xenon.bg/ . Преди това бях с един от китайците но го махнах защото не светеше добре. От този съм доволен свети си добре пали винаги а и цената е около 100лв. Забравих да кажа че моя е AC тип (водят ги по дълговечни и по ярки от DC ).

Сря Дек 13, 2017 9:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поздрави на ксенонБГ за тая оферта: http://xenon.bg/product/843/xenon-expre ... ntsia.html
Крушките им са без R индекс, т.е. стават само за лупи - на рефлектор заслепяват. Същият комплект се продава за 30лв с едномесечна гаранция. Срещу разликата можеш да си закупиш почти три комплекта и със сигурност ще ги ползваш доста повече от гаранцията на горните. Лично съм монтирал от евтините на три коли вече и нито една не е показала дефект.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 14, 2017 8:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:00 am
Мнения: 93
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6,2007
Телефон: 0888007845
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте.По повод дневните само да спомена че съм с такива на халогените на 30%.Ксенона изобщо не го ползвам.Карам така вече почти две години.Когато паля те се включват след 5сек,при минаване към габарити или друго гаснат.Смятам че доста ще удължа живота на лупите си по тоя начин.
Поздрави.

Чет Дек 14, 2017 10:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имах крушки с R индекс от китайските но светеха лошо сега с тези без индекса е доста по добре колата е лагуна 1 с кристални фарове не са ми присветвали никога че заслепявам. Е не е като с лупите но поне вииждам къде отивам.

Нед Дек 17, 2017 1:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 10, 2010 10:01 pm
Мнения: 3
Автомобил: 4x4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
takinardi написа:
До колегата с рециклирането на рефлектори. Не е скъпо. Изгарят от ксенона, изпържва ги.

Здравей, защо смяташ, че ксенона "изпържва" рефлекторите, след като работи на много по-ниска температура спрямо халогенните крушки. Има излъчване от ксеноновата светлина ли? Ако фарът е с лупа има ли рефлектор или само лупа? Ксенонът може ли да прецака лупа?

В момента съм пред дилема ЛЕД или ксенон, дадох на гугъл да покаже само резултатите от последната година и тази тема беше едно от първите предложения :)

За ксенона ме притеснява високия стартов ток, да не прецака контактите на ключа за фаровете, това е второто място, от което чувам, че ксенона прецаква фаровете (по принцип май го водят щадящ в това отношение, заради по-ниската температура на лампите).

До колегата, поръчал от xenon.bg доволен ли си? Кой клас си избра? Има такива с 1 година гаранция, водят ги с плавен старт, малко под 100 лв, има и с 2 години гаранция за 150 лв и ги водят с изключително плавен старт.

P.S. Аз съм с крушки H11, но като цена са близки до Н7, така че все е крушка, същите неща ме вълнуват и мен :)

Иначе за китайските лед лампи ме притеснява, ако вентилатора даде отказ дали няма да прегрее радиатора/лампата и примерно да се запали :) На пръв поглед безобиден елемент (вентилаторче някакво), ама като се има предвид че е ноунейм китайче има голяма вероятност да откаже.

Съб Май 05, 2018 9:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
batececo написа:

Иначе за китайските лед лампи ме притеснява, ако вентилатора даде отказ дали няма да прегрее радиатора/лампата и примерно да се запали :) На пръв поглед безобиден елемент (вентилаторче някакво), ама като се има предвид че е ноунейм китайче има голяма вероятност да откаже.


Еми елементарно е провери на каква температура се пали кабел ( пластмаса) и при каква изгаря диода.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Май 06, 2018 6:28 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор