Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:02 pm



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Следваща
 Outback H6 - The Black Pearl. Впечатления. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Уважаеми,
Честит ви 20ти Март,
Оцеляхме цели 12 дни след 8ия ден от женския месец и пак се преброяваме!

Та така, Още не съм забравил да пиша за как се оправят машинките на чистачките но пак ще има време, изтрих си снимката на готовото нещо и като разглобя предните рамена за обслужване ще ви покажа номера.

Имам и едно на път да излезе от ръкава "как да възпрепятствам" завинаги загубите на вакуум поради гъзирането в колектора но и тая история за по нататък.

Посред зима се наложи да сменям тръбите на Охлаждането,
Пътьом раз два-пробих и термостатите да увелича потока на течност, като си представете сега колко време и трябва а са натъмани и включи на газ.
Е да де един ли не беше трима ли не и повече ми триха сол на главата е щяла да загрява чак като съм стигнел... ма иди обяснявай че за по-малко от 20км има таксита, градски железници и е гати кефа да се фръцкаш на двуколесен бял кон... и още повече не си струва ядовете на задръстванията, пуста суета :cool:
И аз като я паля колата е само за извънградско или поне до летището което е на 30км с връщането.

Ама и Много мразя да съм прав... нищо че сега съм полу-легнал, пак съм в изпружено положение, което е хоризонтално изправена версия на обратно вертикално.

Та карам си аз тези дни с новия двигател и до 3000об/мин. температурата спи, някъде но спи.
дигне ли над 3100 и почва да по-до-нагрява … мамка му... а още не е видял 30 градуса навън са само 23.

Та болестта е хронична.
Нищо че сега съм с дебел радиатор.
Мисля... в не'къв ред на безмисмислие.
радиатора на климатика е отпред... нагрява се... предава топъл въздух към радиатора...
:idea: Ами да! по-Малък климатичен радиатор!
да ама не стига...
:idea: Да охладим и Маслото! супер 6 литра бонус течности!
как Мислите се охлажда въздушен Боксер на порше?
ами отговора е повече от прост
с въздух...
не бе... с 12л Масло и два радиатора по 3л обем всеки, без водни помпи но затова пък с 2 за масло...
да ама водния радиатор пак е там отзад, и у влиза и излиза течността само от средата и у излиза от единия край... лошо.
почвам да си Мисля че по-малък като габарит радиатор ще работи по ефективно стига само да не е на пътя на другите радиатори...

И ето тук да се върнем пак на:

"И Много мразя да съм прав... нищо че сега съм още по-легнал, в още по-изпружено положение, което е най-хоризонтално изправната версия на обратно вертикално"-То с цел вече успивание

Лежа си аз ровя си в чертежите по нето за разни скари мари за калмари, лодки и морета и :shock: жегиката... и оп...
Разбираш ли виждам е те тоз чоек ко пише:
https://www.mrtperformance.com.au/resou ... ing-theirs

Пожелавам ви да се разберете с езика, ако ли пък не „Има и Гугъл преодач" .
просто два малки термостата от опел и да бега дзверо по пътеката, това ще стане като за май Май скоро скоро та преди Юни.

Айче! то стана късно...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Мар 20, 2019 12:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
време за борба с клаишите,

Отказват буквите Ч м зцжв и много други
така е ако е от праописа е не е, не и работи някоя бука...

Поиграх си с Кад системата и се роди това
Прикачени файлове:
Мацане Спейс ър.jpg

и това
Прикачени файлове:
и обратно.jpg

Монтира се ето тук,
Прикачени файлове:
Чистене Глава.jpg

и се лепва туа:
Прикачени файлове:
Залепване и стягане 20НМ.jpg

и тези благинки
от едната и трябват 2 (ОЕМ ...40)
Прикачени файлове:
Гарнитури ЕГР .jpg

дясна и лявата страна изглеждат така без и с капаците им.
Прикачени файлове:
6 часа по-късно.jpg

Прикачени файлове:
6 часа и 15минути по-късно.jpg

Прикачени файлове:
Десен капак монтиран.jpg

Прикачени файлове:
Ляв капак монтиран.jpg


Май не може повече от 9 файла?
след малко продължавам, а ?
Акъл виа турата се отпуши


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Мар 26, 2019 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сега като го монтирах цялото, вчера го пробвах и вече пак имаме вакуум!
Прикачени файлове:
Ура! И пак сме във Вакуума! .jpg


Ето така изглежда всичко монтирано и заклюпено с големия капак.
Прикачени файлове:
Слик Р.jpg

Прикачени файлове:
Слик Л.jpg


И двете изненади за вечерта,
ха да видим кой ще се сети за какво става въпрос
Прикачени файлове:
Изненада за Вечерта.jpg

Прикачени файлове:
Изненадата скрита.jpg


Резултатите направо погром
след 560км днес, пресечен терен,
Магистрала 230км и после покрай Златоград към Родопите
На магистралата Компютър на 9,8 разход при 140 кмч заковани на Круз контрол.
На живо 12,2л/100 газ.
Утре ще разбера разхода през пресечената местност, като се има предвид че не съм се пазил и си покарвах с газ по завоите ха на 3та на ти 2ра и натоварен със 100 кила отгоре.
Показва 10,2 сега. ще се види утре като заредя.

Преди имаше една осезаема дупка в оборотите,
на около 3500- 3800 об/минута и после скача на 4200, направо ще си изплюе дробчетата да рита.
Както се наложи, по едни сметки спейсъра трябваше да "върне" дупката с около 100-200 об по-рано.
Наистина се премести и е определено по-незабележима и като че ли със застъпване с другите механизми там по газо-разпределението.
пълни тяга малко по-рано и без грам острота.
Не е правено дино и не мога да потвърдя, или се лъжа пак отнесен от възбудата,
по грубите предварителни сметки с 12мм удължаване на рънерите (колкото е спейсъра) ще се получава точно това.

Почвам да си мечтая
този двигател + колектор с променливи Рънери ще е малка скрита лимонка!
Да живее YZF-R1 и EXUPa
Тия Джапанци са гениални
Колко се радвам че не разбирам грам от двигатели... още има да се учи...
Почвам да работя по охлаждането че още витае

В името
на Радиатора,
Колектора
и
Светия Ауспух...
Напред!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.
 15

Вто Мар 26, 2019 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продължаваме с ре-дефиниция на охлаждането
ето един сайт където ориентировъчно може да се смятат някои параметри по системата.

за тръби е, но пак става.
https://www.tlv.com/global/TI/calculato ... ifice.html

Конкретния случай, вариант при 5500 об/мин на помпата се получава това:

Налягане след помпата
176 КРА @ 5500 об/мин
Налягане Преди Помпата (капачка на радиатора)
110 КРА
Макс Отвор на термостата
35мм (-3мм от дебелините на стеблото, но в случая смятаме по книга)

Получената пропускливост е
27820.8 л/час @60 мин =
436,68л за минута

Водната помпа по документацията е с тези параметри:

Discharge amount
Ltr (US gal, Imp gal)/min
320Ltr (84.5, 70.4)
Pump speed — Discharge
pressure
5,500 rpm — 176.5 kPa

НО! това са оборотите на помпата.
някой да каже предавателното число спрямо Коляновия вал и тогава ще се разбере повече.

Има и много други параметри като температурно разширение и т.н. и т.н
също така ако се сметне реалния поток през термостата който се отваря само 9мм, нещата загрубяват.

Реално потока на охладителна течност, по груби сметки би бил достатъчен без термостат.
с около 25-30%+ при 5500об/мин...

Така че дерзаем в тази посока.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Мар 29, 2019 9:40 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тук ги има литрите/мин за различните обороти на двигателя.
Сравнението на H4 с H6 е интересно

H4
Прикачени файлове:
cooling h4.png


H6
Прикачени файлове:
cooling h6.png


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Мар 29, 2019 10:06 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И какво точно се опитваш да сметнеш колега?
И понеже по-горе спомена два термостата, ти всъщност как интерпретира смисъла на статията, която сам постна.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Мар 29, 2019 5:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В моя наръчник,
пък пише само това:
Прикачени файлове:
COH6DO.pdf



Към ico_tech
Флуидите имат определено поведение (ясно, но това се чете и от невежи),
например да смучеш вода или бира през една и съща сламка, е различно трудно при различните моменти.
и колкото по-голяма сламката резултата за черепно музикалния люп-офен триъгълник е различно сложна.

Майтапа на страна.
Това са генерални проблеми на повечето шестаци и дори редови такива на (да не кажа всички) повечето марки каруци.

Интерпретирам статията така:
1. точно след термостата се получава зона на по-ниско налягане/ по-ниска температура вследствие на
Гърловина на термостата 35мм с процеп едва 9-10мм ако е напълно отворен. Гърловина.
2. Мощен вихрови поток на помпата у микроскопични кипвания при удар на перките с течността от там и мехурчетата които са описани в статията. Така наречената кавитация след 3000-3500 об/мин. и като върнеш на ниски обороти спират.
3. Термостата е в най-ниската точка на системата, фак-т е че е по-ниско от пробката на радиатора, тоест не може да се задейства чрез конвекция+налягане, а едва когато помпата завърти цялата течност в блока. в случая 5 и 6 цилиндър са последни предвид разстоянието и потока при ниски обороти. и там най-често е доом...
4. Вече изключена Чистата Конвекция за отваряне на термостата остава пътят на течностите, които са супер завъртени, но изходи отзад има само на 5ти цилиндър и той води към топлообменник, 6ти е с тапа ( :idea: ха познай какво ще и се случи на тази тапа...)
5. Поради по-високото налягане подадено от помпата+ обемите в горната част на блока над ризите е и по-топло предимно при ниски обороти на загрял двигател автоматично води до следните последствия:
Неравномерно износване на полите на буталата и ризите точно там. на празен ход в задръстване и понеже е над 20 градуса, да си пуснем и климатика, но ще стигна и до климатика.

Това вече от мен.
1. Горните изходи на охладителна течност от блока-главите са едва в предната част. отзад няма много с изключение на изхода за топлообменника на дясната глава.
2. Не намирам за практичен избора на 2 тесни радиатора един зад друг. визирам Климатичния, намира се точно там където ще отнема цялата слава на хилавия воден радиатор. колкото и да е дебел афтър-маркета.
3. Входовете на радиатора са 1 по средата и 1 на левия край, Изхода е 1 от ляво, как точно се очаква да се завърти водата равномерно и през дясната половина?
Аха! Принципа за най-краткия път го пренебрегваме я тя водата полудява...
4. Толкова е бъкано в коша с какво ли не (опитай а го не махнеш де...), просто въздуха който минава през радиаторите няма къде другаде да отиде освен между блока и колектора. Пак ври и кипи в горната част на ризите...
5, температурния датчик обаче си е на мястото... на 10см от изхода на лявата глава, пак далеч от ризите... сакън.

Равносметка какво се получава и защо само лятото или към края му.

Пътно платно поне на 40 градуса през нашата мила родна тракийска равнина, по колоните 85вата бучат, в коша други гарантирани 85...
Пускаш климатика и той охлажда сладките ни седалищни причастия предавайки много поздрави в името на Колектора, Радиатора и Светия Ауспух, под формата на почти врящ последен съд 95-98 над буталата при програмирани 80... градуса...
Маслата и те понеже им е до песен си искат и те своите специални поздрави към милото блокче. щото радиатор за тях за какво им е нали си имат свое топлобменниче да си плакнат и те молитвеника.

Дотук е теорията, догатките и майтапа.
На практика всички дълголетници над 300,000 мили са я от Аляска, Колорадо или Канада...
В Япония също 30 градуса околна температура са рядкост... освен напоследък около Фукошима...

За сравнение в Австралия Субитата рядко доживяват 150,000 мили.
Е там и те са пичове, като сняг не ги вали карат бордове по дюните.

Сега ми се въртят разни идеи от къде да изкарам малко въздух извън коша и дали няма да се пръсне предното стъкло ако го изкарам точно от там където съм намислил.
Идеята е да не заприличам на райсер, и да си карам колата, че си ме кефи, колкото и да не я харесвам, просто горкото е чедо на 21 век... трябва му чехъл иначе не става само с телчета (един колега ми подсказа че вече им викали свински опашки).


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Мар 29, 2019 10:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И стана късно,
Но днес пък отрано и за накратко.
Следвайки правилото ако прегряваш засили се... тоест увеличи скоростта на потока който те охлажда. Поне при мотоциклетите е така.
За мен беше странно Като SRG ми каза че съм бил 4 градуса по-топъл на логовете от нормалното.
сега обяснението е избистрено, не е влизало достатъчно въздух в коша да охлажда, термостата е бил на задъхване, задръстен Радиатор, бол ей такива съвкупности.
Да се върнем на детонациите на този мотор, като разглеждах снимките, и в потвърждение на казаното в предишния пост се виждаше нагар в горната част на буталата и цилиндъра като цяло. Не ги намирам за съжаление, но това е нещото което не се предвижда.

И сега да разгледаме картинката и особено предната част,
Прикачени файлове:
WRX 2007.jpg

Отворите в капака са за да
а) да изглежда кул
б) докато сме изглеждащи кул да намалим и челното съпротивление,
в) продължаваме с кула и печелим ефективност, поне тоя въздух да свърши и работата по охлаждането на радиаторите щото кул предимно значело това...

4 градуса на течността се превеждат в може би 20 повече на метала по цилиндрите.

До-наливането на гориво не помага а само доразмива масления филм водейки до скапване на маслото, запичане на сегменти щото то спира да е каквото трябва да е, и после конденз на маслото по клапани, нагари, и повече детонации и повече температура
и стана един омагьосан кръговрат.
и ето ти и детонации през цялото време и при всякакви обороти.

Обикновено детонаиите са опасни и най-опасни в ниските обороти ее празен ход.
тогава скоростта на пламъка превъзхожда тази на буталото и то не е достигнало ГМТ, а цялата смес вече е изгоряла и отдала своите Термични и Механични силици.
понеже не могат да станат механични, силиците си стават чисто термични... Кабум. Дупки я по бутала я по глави, криви биели, лагери разбити и други та чак до коляновия вал.

Затова пре-обогатяването важи, да ма за охлювитяните.
Един атмосферикс иска предимно от другото. Въздух... и хладен при това.
Колкото по-студена е камерата
Толкова по-ниски могат да са толерансите
И още по-бедни смесите.

Факт при атмосферните високо оборотни двигатели е че са направо бедни със смеси 20/1 и дори има и 40/1 на моменти.

Другия мит е че богатата смес е с по-нисък краен температурен резултат.

да ама не или поне не в повечето случаи
Ако имаш по-малко гориво което да отдаде термична енергия, откъде ще дойде този извънредна енергия за прегряване?
Мита започва от Карбураторните двигатели защото там горивото не се дозира като при инжекциона а се изпарява. и енергията вкарана в системата за изпарение води до 10 градуса по-ниска крайна температура на изгорелите газове. Но дотук.

Номера е да се нагласи да работи бедно докато не почне да дава детонации. тогава се връща леко кранчето и нещата се оправят.

Ако се постигне по-ниска температура.
в цилиндъра по-чисто механичен път около цилиндъра.
ще се намали и температурата и в цилиндъра при сгъстяване.
ще се увеличи устойчивостта на смесста на детонации със силно процентно изражение.
и ще може от там вече да се смъкне и драстично и разхода.
ще се ползват и по-плътни допуски на компонентите с всичките у предимства и най вече загуби в компресия.
И обърнахме омагьосания кръг да работи в наша полза...

Е това е мечтата... Тесли има във всяка Българска железария,
А сега гринговците ги правят и електрически...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Мар 30, 2019 9:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, от целия ти брейнсторминг разбирам, че ти си стигнал до тези идеи след много четене в гугъл и търсене по ключови думи.
За съжаление, няма лесен начин да си обясниш нещата толкова просто.
Нито термодинамиката в част топлопроводност и принудена конвекция, нито механика на флуидите, в част кавитация, повърхностно напрежение на органични смеси (с отношение към кипенето на етиленгликола) и хидравлични загуби в затворен контур са лесно смилаеми процеси и пресмятания. Да не говорим за горивните процеси и техните зависимости.

Пожелавам ти успех и дано в крайна сметка постигнеш желаният ефект.
:beer:

Хинт: Топлообмена в системата е:
Q=m.C.dT, [W]
m- дебит на помпата, kg/s
C - специфичен топлинен капацитет на течността , J/(kgK) (за 50 % антифриз - около 3600 J/kgK)
dT - температурна разлика, К (ºC).
Дебита на помпата го имаш, топлинният капацитет го имаш, температурната разлика можеш да измериш като температури на вход и изход от радиатора.
По този начин смяташ какво реално количество топлина оползотворяваш през охладителния кръг.
Хидравличните загуби са отделна тема. Това, което са описали в статията е намаляване на линейното съпротивление на смукателя (чрез по-голям диаметър) и преместване на термостата, който се явява местно съпротивление на вход на помпата. По този начин помпата се разтоварва при засмукване, което пък ни отдалечава от налягането иницииращо кавитацията (кипене на течности при вакуум).

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Апр 01, 2019 11:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По съгласен не мога да бъда,
сложна работа са това флуидите и техните формули...
Не виждам и практично да махам термостата, пак ще го има, просто няма да е там,
доколко ще е ефективно новото мястото е спорно защото няма как да е вътре в корпуса на самите глави. Или поне не на този етап, също и мисля че дупченето не е добра идея особено на горещо място.
Отворите на главите отзад са все по-примамливо частично решение, но остава въпроса къде и как ще влязат в потока? трябва специален тройник, тръби, маркучи...

Намерих външно чисто механично решение за монтажа на Термостатите, но пак е свързано със стругар и си чака реда.

Предстои монтаж и на Масления радиатор,
това допълнително трябва да намали температурата предимно в главите, по-слабо осезаемо на блока, но като цяло ще намали температурата на двигателя.

Единственото което си остава обаче е проблема при спряло возило, всички този са решения помагащи при движение напред, въздуха излиза под коша и се получава. В задръстване, призрака на жегата пак ще си каже своето.

4 сутринта на поредната безумна седмица, а нещата не са ми избистрени.

правихме лог със SRG, Чакам резултатите, засега нямаше нищо особено, страшно или притеснително, но това е само привидното спокойствие.
То ще се види
:facepalm:

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Апр 02, 2019 3:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре де, на място от какво да загрее толкова тази кола, ако перките са изправни и мотора няма детонации? В този режим мотора е разтоварен, и ако не е задръстен радиатора и перките сработват, какво ще стане? :idea:

Вто Апр 02, 2019 11:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако тропка само на празен ход - няма драми. Ама обикновенно преди празния ход си раздавал газ някъде и като спреш, стоковото охлаждане се задъхва при липса на въздушен поток. Факт е, че "милионерите" в км Субару са от страни като Канада, Русия и северните щати. Няма нито едно в нета с такива постижения, което е на юг от нашия пояс.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Апр 02, 2019 8:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
те затова иде реч,
следва продължение...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Апр 04, 2019 2:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чопли ме мене загадката по-горе, Танасе. Прекарал си картерната вентилация с тройник през егр-а ли? :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Апр 04, 2019 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И така,
както знаете кръстосвам на длъж и шир из цялата южна част на България, и се разнасям като Шоп-ландския боец из зелените поляни ала брей ф харт с Родопски песни за змейове и златни ябълки.

Дупчен термостат, 0-10С?
о НЕ о НЕ... помощ от ООН...
Не става освен ако не гоните бесните обороти. Супер яко е че не загрява дори на 1/3 от указателя ама и си лапа, отива пак на 14-15 газ по Магистралата с 140...
трябва да спра и да я чакам 5 минути да влезе в температура и дано не духа... че издухва цялото топло... и отиваме на 10минути киснене,
не че е проблем ам го отдавам на двойни къси през пребежки на прелазки и заминават 10 лево-краки патиланеца да пълнят гушата на власт имащите.
И после тръгваме и айре пак пада на 1/3 от място.
на баирите си стои там. и не връща обороти, ама лАпа ли лапа...

термото е с 6 дупки и неще да са му малко.
ще се магери нещо друго.

Нарича се
21200AA180 THERMO ASSEMBLY
допълнително към комплекта
21236АА040 GSKT-THERMO
по-малък е, но...
Намерих 2 +2 корпуса от неккъви Вагини,
Прикачени файлове:
Corpus Vagus.jpg

2 по-малки и 2 големи, търсих ги рових ги мерих,
и термостати готвих...
и накрая и това ми отрязаха (2 такива)
Прикачени файлове:
Flange Their mo.jpg


И понеже термо чудо имам само 1, а другото ще дойде чak в понеделник. сега се моли да не се налага я пак в жегата и по баира с климатика...
Пак ще са дупчени и тези термостати, но този път само с по 1 отвор 5мм.
Единствения начин да гарантирам че покрай тях ще минава достатъчно течност колкото да ги загрява за да се отворят. и този път ще са горе, над главите. много ми се иска да не са там, а в главите, но пусто не ми се режат и заваряват неща, тук народа е трудно убедим за едно добро дело та макар в името на науката за оцеляването на Субаристан Атмосфериков и Неговите Поколения
Направо бих заварил фланците за главите да са и термостатите в потока... ама как не ми се режат глави...
Пусто само един боец трябва да оцелее...

Замерени при борба с котлона в опитите да опазим шублера от врялата вода,
Параметри на термостата.
Диаметър на отвора 26мм в най-тясната точка на изхода.
начало отваряне 71С -73С
напълно отворен при 82-85С
ход на клапан 8мм

А между другото, една схема на пътя на водата, малко постна и май е грешна, но поне за основен ориентир ще върши работа
Прикачени файлове:
coolant%20flow%20path.png


Има да я бистря тая схема,
да жертвам ли Масления топлообменник?
този на скоростите ли?
Абе и двата ли?
Защо на старите мотори ги няма?
Защо на дясната глава отзад има изход или е вход? а на лявата има тапа?

УФ пусто дълъг уикенд без каране през просото...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Апр 04, 2019 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само на автомата или го "преразпредели" през един радиатор отпред :idea:

Чет Апр 04, 2019 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Само на автомата или го "преразпредели" през един радиатор отпред :idea:


Мерси
това значи ли че трябва да махна топлообменника на скоростите?

Имам входове в радиатора (дебел от Б12 е) за Скоростното масло, ако се напъна за догодина мога и него да вържа на термостат.
И още един радиатор със сандвич за двигателното масло.
Най-много да ги навържа всичките за лятото и на масления да сложа два т образни прехода с байпасни ключове за зимата,

Ще ми се да ползвам тапите отзад на главите, само още не знам коя от външните тръби е студена за да ги захраня със свежо сокче.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Апр 04, 2019 11:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А защо не следваш сервизното ръководство, вместо да се правиш на по-добър инженер от тези на Фуджи Хеви Индъстрис?

Пет Апр 05, 2019 12:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
atanatas написа:
DJANO написа:
Само на автомата или го "преразпредели" през един радиатор отпред :idea:


Мерси
това значи ли че трябва да махна топлообменника на скоростите?


По-скоро само да подобриш охлажването с допълнително превъртане и през радиатор. Най-читаво ще стане в комплект с термостат. :idea:

Пет Апр 05, 2019 9:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
А защо не следваш сервизното ръководство, вместо да се правиш на по-добър инженер от тези на Фуджи Хеви Индъстрис?

Бих го следвал, и дотук бях със сервизното ръководство след като почти го назубрих.
И ако не ме водеше към 3ти двигател, и той ще получи същите симптоми... и пак 5 бона... айде няма нужда пак да сме все по нужда при някой майстор и пак с гащите високо горе колкото и да не искаме да намирисва.
Не се правя на др. Хаус,
Но има една сметка на която инженерите на всяка една фирма са жертва и тя се нарича финансов съвет.

след 2000ната година сметката е такава
Програмиран живот докато (ти омръзне) 4г. затова новите модели и коли са през 4г...
На един колега му обясних защо не продължих да уча висше-то и какво се случва когато инженерния съвет срещне голямата врата на финансоия директор...
Един автомобил е компромис между цена и решения, претеглени през 30000км годишен пробег и 4г гаранция, за това време трябва да са изстискали клиента с още 1/2 от цената на колата под формата на сервизно обслужване "в Гаранция" още 1/3 и за лизинговата компания и дълга и широка. Та карайте си новите коли господа по западен тертип.
А сега почти ама тамън забраниха и дизелите...
нищо че щот ако си пържиш яйц'ата дома на газ поече вредни микро частици се отделят при чукането на черупките*
*това е фак-т* колкото и да е абсурдно на пръв поглед.
Говорим за дизелите с филтри не за наште талиги дето и аз ги не дишам...

Та затова,
не ми влиза в нито една сметка
от "нищото" дето го имам като опит с мотоциклетните двигатели.
Никъде не бях видял термостата да отваря 5 градуса след номиналната температура за охладителната течност.
да е постоянно на ръба на 90С работна температура и то на 10 градуса отвън.
Това са 245те най прегрели коня които съм виждал и куп несъответствия с логиката ми, заключена в 1 годишни опити и неволи да ги разбера.

Съжалявам,
може и да бъркам, може и да ми струва и финансово скъпо, но предизвикателството е от една машина
И да ми играе такива номера на Мен и на други хиляди?
Извинявай брат но вече отдавна е твърде лично, за да не бъде нищо лично.
Ако го е измислил човек, друг може да го измисли и по друго яче за неговите си нужди, и съм далеч от мисълта че ще съм по-велик от който и да е с диплома... Прекалено съм практичен за да се вра там където ще оплескам нещо непоправимо.

От наблюденията дотук.
разчета на системата, цялата система
е за топъл 4 цилиндров двигател 2 литров двигател, като почнеш от размера на тръбите, минеш през радиатора, и приключиш с липсата на вентилация на коша.
с 90-98С постоянно пържене и ако не спира по задръствания
Имаме 6 цилиндъра
Тоест "осъкатено" охлаждане с 30%? правилно ли смятам?
На всичкото отгоре му слагаме и газ защото ни изнася
и какво се получава след чертата на 30000км на година?
Ами отговора е една немска дума с непринудено обидно изражение и на български.

Но номера е да издържи до 200000км. после да у мисли моргата...
или пост-соц тариката дето връща километража, чифт нови седалки от ударената и хоп 3 бона от въздуха.
Айде нема нужда, хванал съм се на хорото и ще си го изиграя. та ако ще и гидията да падне.

Мира не ми дава как моторите за двуколки дето ги сглабяхме за писта караха по 45000км на по 15-16х об/м и не се скапваха мамка им, а това чудо на японската техника направо почва да ме вбесява на моменти с долното си едва доловимо климбуцане тъкмо на 10тата секунда като спреш на светофара. Е да за фирмен спортен екип няма много финансови ограничения...

И понеже засега друга кола нямам,
щото тази изяде парите за стягането на 2 други японки, с удоволствие ще потроша други 300лв и или ще я оправя, или ще ме остави намира.

Малко ми остана и спирам да досаждам.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Апр 05, 2019 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор