Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:36 am



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Следваща
 Outback H6 - The Black Pearl. Впечатления. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А не бре, брат изоставаш
те вече и в гумаджийниците мерят компресия,
Че даже и на резервните гуми...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Юни 14, 2018 1:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отиваш в грешна посока. "Каталясал ДВГ" има и други проявления, много по-тежки от неравномерен празен ход.
В PCV системата ВИНАГИ има остатъчно масло, чисти маркучи ще имаш само ако е запушена на изход от блока. Това е така, защото цялата система от маркучи действа като охладител (кеч кен) и маслото кондензира барабар с влагата. При нормално работещ клапан вакуума изтегля, но с течение на времето вътре се формира една мъзга, която расте и намалява сечението на маркуча. По правило с напредъка на годините и количеството масло, което минава от там се увеличава (духането в картера се увеличава). Удължени интервали за смяна на маслото също си казват думата.

Дроселната клапа на теб ти се струва леко мръсна, но тази черна ивица в долния край обикновено води до незатваряне на клапата. В някои случай само почистване на този депозит (прави ръбче на корпуса на дросела) оправя проблеми с празния ход. Естествено, ако някъде смуче от тръбичките също е проблем. След десетилетие в употреба някои неща просто трябва да се сменят - при мен маркучите и тройника на PCV просто се счупиха на 20-тата година.
Подменяш със силикон, че изпичането на всичко над блока е страхотно, а маркучите, които купуваш от магазина имат живот 6-12 месеца - нямат нищо общо с OEM парчетата.
Предполагам сте гледали стойностите на MAP (вакуума) през диагностиката. Ако е в норма, то и компресията би трябвало да е наред.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Юни 14, 2018 6:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Маркучите които купих са до 80 градуса,
Което значи тамън докато дойдат фабричните и да ги махна... Но засега с тях, и като дойдат новите, промивка и т.н.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Юни 14, 2018 8:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Та днес, си купих и едно такова нещо наречено "Пистов ремък",
е да, много хубаво име си има, тамън за да отпразнуваме 200,000км!
не успях да разбера само защо ролката с обтегача струва 170 кефчета…
не ми стана ама никак ясно...
и погледнах в нета,
защо може да се смени само лагера, и се зарадвах, лагера струва между 7 и 12,40 кефчета…
но сега ще продължим да говорим за вакууми,
казах го това за ремъка защото на горния етаж продават и разни тунинг чудеса!
и си купих маркучи! шарени!
Даже намерих достатъчно добро нещу за злокобния МАР сензор...
и помните ли и това?
Прикачени файлове:
P1012579.jpg

е проклетото филтърче го няма нигде никво, но ще го търсим яакто заместител та ако ще и с друга форма.
затова пък съм доволен за маркучите, силиконче и на сносна цена! Ще ТУНИНГ ОХВАМЕ!
Прикачени файлове:
P1012596.jpg

Язък че мнението ми за силикона се разминава в зависимост от приложението...
Ф8 1м армиран зверската, Ф5, Ф4, Ф3... тия са нормални но ще се прилагат навсякъде където трябват.
Прикачени файлове:
P1012596.jpg

Сега,
ПЦВто ми работи, пробата я направих така
Махнах маркуча от ето този край, Сиреч входа на ПЦВ системата, тук е засмукването на въздух от Резонатора.
Прикачени файлове:
P1012599.jpg


Запалих двигателя, Наплюнчих с пръст и познай...
Прикачени файлове:
P1012597.jpg

Споки пръста ми си е на място недо засмукан леко е но го има и си работи...

Върнах си го обратно тръбето, Предвид и все пак въпреки коментара на ICO TECH не видях да има смисъл да сменям точно този маркуч с Оптично по Прилежния силиконов... тук влиза студен въздух,

После обаче минах натам и запуших тръбето с винт... тази снимка я няма, отворих капачката на Маслото(ДВГ още е в движение) и поставих картончето от ремъка на мястото на капачката за масло, ( рекламата на ремъка не е умишлена, този имаше...)
Прикачени файлове:
P1012600.jpg


И веднага ми направин вчепетление един маловажен Фукт…
оборотите леко живнаха! пак вдигам, падат, пак слагам а!
После слагам капачката на маслото слагам я обратно и нещо да паднат ама не, поне не дотолкова както с картона...
Обръщам капачката и виждам това
Прикачени файлове:
P1012601.jpg

гняз гняз и пак гняз, и тук таме драскано...

Огледах се подрасках се и аз зад прясно фъканата кратуна, подготвих основанието за вечерния душ...
и след сваляне на уплътнението, заключих.
Двукомпонентно е, и се е спекло и то. смуче въздух и от тук,
може и да не стане с обръщане, но аз ще опитам
Избърсах всичко и го поставих О пръстена победоносно наопаки в тапата!
Прикачени файлове:
P1012602.jpg


Затворих и опа! ето едно малко чудо, върнати още 5об към минутата...

преди цялата история днес си играх малко с последните 10 прекрасно вложени кефчета
Прикачени файлове:
P1012595.jpg


Ето това прекрасно соц творение, изнамерено в дебрите на селските пазари, така наречения ръчно-крачен компресор.
Става и за понадуй тук и там, и тежи само 700грама... и даже и малкия му се радва вкъщи...
А ето и някой от химикалите които използвам за Миене и разтваряне на гнус и прас
Прикачени файлове:
P1012604.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Юни 14, 2018 11:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес е велик ден
и за българското безхаберие ("то")... визирам себе си за да не скочи някой...
И все пак "то" беше детронирано с цената на 36 кефчета, похарчени за това чудо вакуумметър.
Мнозина ще ме оборят за това "нещо" че било Непрофесионално и Китайджос, ама не точно,
Един елементарен и непрофесионален,
но тук си има разграфено каквото ме интересува и интересното е че и 360 кефовия, и този показаха един и същи резултат...

За това което на мен ми трябва е перфектен и за бонус тази екстра:
Потвърждава една от теориите ми за всемирната конспирация...

А именно,
Ние човеците съзнателно се оставяме да бъдем манипулирани от други човеци, и даже ни е гот докато го правят, и с кеф им оставяме мило и драго само за да се самозалъгваме че не сме се оставили да ни излъжат...
И по-време на това деяние, колкото по дълбоко и безкомпромисно ни бъркат в портфейла, толкова по-щастливи и спокойни сме че през цялото време са ни казвали истината...
Колкото и наивен да е факта,
толкова по убедително мисля че тези които го правят дори не го осъзнават, защото преди толкова време са започнали ди си вярват, че вече наистина това се е превърнало в истина.
Други биха казали,
това е парадокса на Никсън,
или
колкото повече пъти се повтаря една дори и зле скроена лъжа, толкова по истински звучи...

Ето какво пише че трябва да показва
Прикачени файлове:
Vacuum H6.jpg


-17,72 IN HG or LESS...

И ето Какво показа
Прикачени файлове:
201000km VACUUM H6.jpg


За лаиците
-17 IN HG... или 8-10% по-нисък вакуум от максимума за Н6, абсолютно закована стрелка...
Ето ви и един сайт за симптомите които трябва да търсите с такоОова чудо...
https://www.bgdiagnostica.com/index.php ... 41-57.html
Това за 21 в перфектно състояние е за карбураторни ДВГ... и без променливо газо-разпределение…
Четете книгата на производителя по често...
там си е написано много добре...

Но сега вече идва ред на другите съмнения...
Скоро ще пиша пак...
Сега освирепях и овълчах от глад!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Юни 15, 2018 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера беше проведен трудов Ударен Съботник!
и в този ред на действия
внезапно беше и повреден Ударно по съботно
този деятелен хуботник и то отново!
Прикачени файлове:
P1012607.jpg

ма направо слонска работа, и нямате си на представа какво е усещането като се счупи нещо толкова малко.
Но необходимото зло
което беше зачеркнато в дългия списък от заподозрени като основните организатори на всемирния вакуумен заговор, трябваше да ми остане в ръцете докато го събличах за пълен обиск...
Все пак трябва да призная че малко или много иззлорадставх от факта че старата мярка още си седи и е се провини на ново Място! :cool: Ф1 меджик трицк все пак работи!

но ето какво направих, и този път понеже имаше как, Снимах процеса...
Еее да де "ама почти през цялото време" изпусках моментите да снимам почти повечето неща. Обяснимо предвид материалите в употреба, Летния дъжд,
опа...
отивам да си направя кафе и се връщам...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Юни 17, 2018 8:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ТриЦк А?
ми да си измисля нова дума тогава, ей тая неделна дис-лекция направо ще ме умори с конската доза кафе,
ама така е като учиш един 4годишен фърфалак как ди ти прави кайвето…

Три секунди/ сода за хляб / Капчица
и кво стана?
Триск- дриск,

Ааа да, има и марля за да го позабършем,
горе долу ето това ви е необходимо. предварително се извинявам за осветлението, ама тамън да щракне и гръм удряше някъде далеч навън...
Прикачени файлове:
P1012617.jpg


Умишлено е пропуснат обезмаслителя, но затова се ползва спрея за контакти от предишните постове.
Ето и друга снимка направена малко по-рано преди майстор №2 да престане да си играе на дофтор… и да достави превързочния материал:
Прикачени файлове:
P1012606.jpg


И така необходимите подръчни,
Инструменти:
маса, макетен нож, ножичка, пиличка, Евентуално дремел и собственоръчно изработена тежка стойка за детайла...
Материали:
Обезмаслител, ако няма следи от масло по-добре да не се ползва, при конкретния случай не се наложи...
Капчица, от магазина на ъгъла, Вече не се прави в Бг а някъде където Цианокрилата все още е "ЕКО" ако... искате вземете и друа марка, активната съставка пак ще е толкова Ак'о за природата...
Сода за хляб, не лимонтузу... това оОо не, не е кекс...
Марля, или бинт, Ако имате парчета лента за фуги (фибро стъкло?) за Гипсикартон… може да стане и по-"ЯКО"… ама трудно се работи с него трябват ръкавици и прочие че после сърби там с години... Не ме питайте, знам го от опит...
Макара Конец, аз сложих обикновен полиестерен предвид Марлята от памук... но ако ползвате чудото за Гипсокартон, най-добре е да ползвате Найлонов конец...

И така процедурата в снимки

Почиствам Мястото със спрея, в случая не го направих беше прекалено прясно.
И нанасяме ужасно тънък слой Капчица само на големия детайл
Прикачени файлове:
P1012607.jpg

след това без да чакам залепвам парченцето
Прикачени файлове:
P1012609.jpg

и незабавно поръсвам със содата за хляб обилно от всички страни.
Прикачени файлове:
P1012611.jpg

Идва ред на марлята,
прилежно я сгъвам и държа в позиция докато снимам...
Прикачени файлове:
P1012618.jpg

Прикачени файлове:
P1012619.jpg

Омотавам с конеца и не за да се стегне хубаво а стегнато.
Прикачени файлове:
P1012621.jpg

Добавяте Лепило обилно да попие навсякъде и пак обилно заравяте в содата.
Ако содата е в повече някъде и само е абсолютно необходимо, внимателно остъргвам със стоманена пила или с дремела. но се чака за сигърност около минута, най добрата мярка е когато детайла първо "загрее" леко и после изстине, тогава всички реакции на това ниво са приключили.
Предвид че много пъти такива интервенции се е налагало да се правят в движение след падане на двуколката при загрявката преди състезание... позволени са всякакви бързи и прецизни обрязвания и с макетния нож...

Повтаря се процедурата със марлята конеца лепило сода пилене. поне още един път.

И се получава това
Прикачени файлове:
P1012625.jpg

Прикачени файлове:
P1012626.jpg


И После отидохме със SRG за спринт... и допинг проба...
Но там какво се случи оставям за следващи публикации


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Юни 17, 2018 9:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Следващият път може да пробваш с така наречените метал-пластици (epoxy based, metal filled) - вече са достъпни и ги има навсякъде. Времето за работа е доста повече, а "свинщината" доста по-малко. Моите съображения против:
- цианокрилата има малко време за работа
- изисква добра прилепналост на детайлите, което в 90% от случаите е невъзможно
- ниска температурна устойчивост - реално след 80 градуса започва разлагане
- използва се при залепване на два елемента, но изграждащата му способност е почти нула. В случая си ползвал доста пинизи за да използваш само бонда.

Използване на найлонов конец е по-лошо от полиестерен - първият ще има много ниска адхезия с лепилото и ще остане като чуждо тяло в тази структура от сода и армираща тъкан. Марлята също е по-добър вариант от стъклолента - омокря се и се гъне много по-добре.

Радвам се че е станало, но не е лошо да го провериш след някоя и друга седмица.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 18, 2018 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ха ха,
обожавам епокситата но за максимална якост искат поне 12-24часа, аз мислех че имам само около 1... после валя други 3 часа но това е в 15ч събота на пъпа на ШоПландия и не си струваше да пробвам злорадото разплисвкане на някоя локва по Неделните ми пухкави чехли със зайчета...
И въпреки това,
знаейки че следващото което ще се случи е "чупене" на детайла, така или иначе. Откровено милото солено идче е толкова крехко и изгоряло че не вярвам да изкара и повече от месец на летните жеги дори и да не се беше цепнало, даже да го "заздравя", с двукомпонентна смес ще се счупи някъде под или до тръбичките, я по корпуса, колкото и да го армирам.
Както гледам е видял много резки и изобщо много като количество преходи от студено на много топло, и затова не си струва да се инвестира в дългосрочен ремонт.
Много лошо е нацепен целия, дори има видими следи от бъдещи язви по самия корпус, много исках да го снимам но беше тъмно и нищо не се виждаше, Надух го със помпата и мина манометъра, и цялата история с проба на батерия за пропуски и така нататък, но външно корпуса е целия като бургаски батко и със сигурност за смяна.
Съмненията по работата му се поизчистиха при логването,

Сега като общо образователно,
Когато има "скреж" по току що измитите пластмасови корпуси, помислете за смяна. това е символ за остаряване на полимерите.
някой химик може да обясни какво е и да поясни как да се спре, колкото и да не ни се иска, автомобилите от 21век се правят с ЕКО материали, сиреч такива със относително стабилно поведение, до определен момент. А после се разпадат.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Юни 18, 2018 6:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ха сега гледам чета и се мая на информацията в Ю тубата, даже ми дадоха и на мен възможност да се размисля.
Може паразитен шум да запалва екрана за кнок в червено.
За тези които ви нямаше на последната експедиция с писане на бордови дневници (и разни други параметри), ми направи впечатление детонацията "май та в юни" се засичаше в точно определен момент и то някъде в 2500-3500 оборота,
Имам невероятното вчепатление за огромното едно съмнение. И това само графиката от лога може да го докаже.
Но факт е това ако е само на средни обороти и доколкото си спомням предимно при натискане рязко на педала за ускорение.

Гадната теория за една такава чувствителност на Кнок може би е просто обяснима.
Вече знаем че определени въртящи се елементи при определени условия като например луфт или кривина започват да пеят с определена "честота" например:
Кардан при определена скорост зловещо бучене...
Крива джанта кара гумата да се обажда и пак чат пат с бучене,
Крив спирачен диск...
Хлопащ лагер на главина друго и т.н.
Опа...

Сега да се върнем на едни други лагери, външни на двигателя но вързани за него.
от 6месеца знам че ми е разхлопан лагера на обтяжната ролка, но тази ролка която ми предлагаха тогава беше даже и по-зле...колкото и да беше нова.
По правило резонаторната честота на виещ лагер се променя в зависимост от скоростта на въртене,
Тоест резонантна честота от разхлопан лагер, я на помпа, я на ремък... ще се смята така
1 оборот на коляновия вал = 2 оборота на ролка (ако не вярвате, грубо си представете предавателните числа от демпферната шайба по ремъка към останалите ролки и колела) се получава това:
на 3000 об/мин на коляновия вал са 6000 об/мин на ролката.
на 3200 об/мин на коляновия вал, и ако има шупли на някой от лагерите с сачми...
Нищо чудно да си придрънква към кнок сензора с точно 6,4КХерца...
сиреч 6400 пъти в секунда...

И понеже ремъка е за смяна има шанс да се коригира много лесно.

Някой да е сменял лагерите на обтяжната и долната ролки на пистовия ремък,
трябва ми потвърждение за размера преди да седна пак да разглобявам:
17х40х12мм
6203-2rs

Е, поне на последната експедиция с лог установихме че вече няма силни корекции на горивата.

Thanks SRG, надявам се поне ти е харесало кайвето...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Юни 18, 2018 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Лагерите на обтегача са същите, само трябва да търсиш нещо къде 14к.оборота,с повишена хлабина.
На брат ми аутбека дънеше яки корекции по кнок докъм 3000 оборота, оказа се счупена пластмаса на обтегач или успокоител- не помня точно.

Пон Юни 18, 2018 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Леле!
Останал е запас от сиво масло и в мойта черепната кутия!
Направо си мисля че почти съм уцелил и начина на изтрещяване :cool:
Голямо мерси!
От къде да мина да те черпя един Гларус...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Юни 18, 2018 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А между другото като каза над 14000 об и аз се зачудих ама още ехееее миналата година, защото гледах само един модел на скф издържа и до 20КН натоварване при тези обороти...
Странното е от това, че фабрично заложения май беше разчетен на 8000 оборота... Ама нещо много баир ми се върти по сред зади очите и не си спомням точно колко беше.
Да е бъг на хората с вече изг(о)ряло слънце?
Или и до там са стигнали че ни крадат от финансовите кадри... Пак заради пустата икономия...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Юни 18, 2018 8:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Фабричните бяха нещо du2, имах зимата едни перипетии на връщане от Холандия, та затова ги знам. От Германия купихме една шепа италиански skf и докато се прибера бяха хвърлили греста. Бяха до 10 или12к. оборота ,от Марин си взех направо две нови ролки, като ми направи впечатление, че бая си бяха хлабави лагерите- вероятно с температурата си идва в норма.

Пон Юни 18, 2018 8:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Водят се С3...6203 С3

Пон Юни 18, 2018 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще нахвърлям тук малко шарени картинки, а като ми остане време ще се включа в коментирането.
"Подложката" на картинките (X&Y Axis) е свързана с моята теория, но за това когато смогна.
Прикачени файлове:
avcs_cruise.PNG

Прикачени файлове:
avcs_non_cruise.PNG

Прикачени файлове:
knock_count_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
CL_knock_degr_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
OL_knock_degr_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
afr1_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
afr2_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
commanded_afr_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
ign_adv_avcs_map.PNG

Прикачени файлове:
manifold_pressure_avcs_map.PNG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Юни 18, 2018 10:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Горните шарении са "сглобени" благодарение на ето толкова данни:
Прикачени файлове:
data_avcs_map.PNG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Юни 18, 2018 10:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Valio написа:
Водят се С3...6203 С3


6203-2rsh/c3
За да съм по конкретен, Ето тази таблица с данни гледах.
https://www.qualitybearingsonline.com/6 ... 40-x-12mm/
Озадачи ме разликата в оборотите. много е голяма.
И Я...
после видях и този:
6203-2rsh/c3gjn
https://www.qualitybearingsonline.com/6 ... 40-x-12mm/
Два пъти по-скъп, ей начи куо не щу е химията...

Dimichos,
каза че били италиански?
На кутийката на всичките тези същото маде ин го пише.
та ще видим до колко ще е ин, може да мине и без на ин тейк… този лагер...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Юни 18, 2018 11:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
srg
Ш'ма на караш да спра'а давам семинари по екс'ел на коуежките в провинен'са...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Юни 18, 2018 11:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
...
Силни вибрации на празен ход,
преди малко повече от няколко часа споменахме въртящи се части,
И сега е момента да ме наречете параноик... или там от сорта... абе тия дето си измислят болести... как им се викаше, а да хондохондрици…
И Може и да сте прави,
но аз предпочитам да си спомня как счупих основен лагер на скоростна кутия, след първата ми среща с центровки при инсталация на съединител, наложи се да го разбера чак след като бях потрошил и Екседито стейдж 3 и скоростите с блокажа на дифа...

И ако още ще ме наричате параноиден еретик, ще ви върна към израза на един изявен не точно майстор.
"Човек трябва да има нещо с хондов двигател ако му се счупи Колата, та ако ще да е и косачка...
колкото пъти трябва да се отказвам от тия проклетии и да ги захвърлям в дъното на гаража, Ма на, ако щете и година по-късно я палиш и все едно не си я спирал..."

Та като купих Перлата,
на огледа имаше едно нещу (О) което не му обърнах силно, силно, стилно внимание.
Подбит Картер на скоростите,
И не как да е, а точно по средата с почти равномерна и прекалено правилна форма...
Сега си мисля, като се огледах как точно се сваля двигател, всъщност е по лесно да го свалиш като едно цяло със скоростите... обаче ако си Кенче в Кеча сервиз, нама да подходиш така,

И как точно ще се образува толкова красиво и правилно натворено вдлъбване, и без драскотина, и без грам друга неравна жадна за теч следа, на и без това безупречно скрепена купчина посред солната полоса, колко павета са дебнели в мрачните коловози, на и без туй голямата ламаринена тава... Как можа тук да пропусне кое да е паве!
Е НЕ
Изваяно е вдлъбнато келеме, изпод ръцете на изкусен майстор авторазбиравач…
с крик и стойка че и мозък май менте,
три дни три нощи, вдигали са и се смяли че и маховика са помляли… От гърба на 100 клиента, 100 торби с пари да смъкнат.

Последствията ще са:
Разбит някой от ето тези детайли, при късмет най-слабия или поне само той...
12332AA080 PLATE-DRIVE 30D
12333AA010 REINFORCEMENT-DRIVE PLATE 30D
31100AA980 CONVERTER ASSEMBLY-TORQUE 30D
31359AA140 SHAFT-OIL PUMP,TRANSMISSION 5AT

Може би липсващ или неправилно поставен някой от ето тези:
804010070 STRAIGHT PIN 30D
800810080 S,TUD 30D
Разбирайте изгубен 1... пин или неправилно монтирани... неправилно стегнати, заминали резби, и не се слага лепило на болтовете а направо стягай до откат.

Та влизаме вчера с малкия, той да зяпа аз да почивам... Ей като е на колело човека пей сърце! Ама тия дето ги пазим докато се учат, тежко на Маратонкаджийте от такива бащи, 3ти чифт маратонки износих, и пак ми ги сменят, кинти да не видят... Аман от гаранции... Ти му викаш, Абе не ви ща парите или да ми ги сменяте със същите, искам По-здрави, нещо да деяни на градцки крос с пребежки и прелазки от поне 7-8 километра... те: Не изберете си!
И докато си влизахме... ах да в часовникарското ателие, той да зяпа аз да ям шоколад че уж за него, ама аз намазвам... Станахме свидетели на една сделка.
Единия от клиентите продаваше явно оригинален часовник, а другия се съмняваше за истинността му...
Отговора на часовникаря беше:
"И какъв документ да ви издам? Моето име е такова, защото само думата ми стои зад него, помислете само колко часовникаря сме останали и ще разберете какво ви казвам"

Изобщо,
за да се загуби ама съвсем неумишлено и непринудено, а от чиста простота в процеса на обработка на данни от човешката душа, съосие на Скорости с Двигател, и хоп вибрации... А може и не веднага,
Само като се износят определени чати от горната схема, предполага се Маховика само... но после и нещо друго и така нататък, нищо не е вечно ама трябва ли?

Моля да не ме ритате в капачките ако бъркам, само драснете конкретната поправка.
и аз душа нося, че и други храня... макар и не винаги и само с шоколад.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Юни 19, 2018 11:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор