Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:43 pm



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Следваща
 Outback H6 - The Black Pearl. Впечатления. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То, ако мъката е все в жегата, много вероятно да си е баш негова милост причинителя на трудно палене и неравномерен празен ход. Трябва да се мерне с осцилоскоп девиацията на сигнала, че при някои японци не гасне в жегата и грешки не вдига, ама ецу-то не му уйдисва к'во обажда и затова тресе...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 03, 2018 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Осцилоскопа (за мен поне) в днешно време е направо лукс от по-добрите времена!
Ех да не бях толкова ситен като бащата беше примъкнал един вкъщи, искаше да ме учи човека, ама на, аз по колелета тогава все се захласвах.

Така обяснено има логика, праща запалването / впръскването на някъде или по-рано или по-късно?
или просто е разместен датчика или планката която "го носи" и той си показва нещо...

Наблюдения спрямо температурата.
когато е под 20 градуса. пали с може би 10 опита от по 1 минута
Но ако е запалила веднъж, работи примерно 10 секунди и я загася,
После си пали все едно нищо не и се случило.

Но когато беше и -5 не палеше, или палеше по-скоро трудно.
а три дни по-късно -15/20 кибрит и трите дена.
Това е много нелогично,
А ако е нещо което си шава и е като мой'то кратуна, зависи на коя страна го сложат да спи, махмурлука е от ляво или от дясно...

Сутрин след трудно палене,
после пали цял ден, до другия ден.

Няколко пъти се оправи при преспиване без акумулатор, но вече и това не помага.

Споделете,
Първи въпрос,
Към колега с работеща Н6ца 2004+
като завъртате стартера,
Показва ли веднага оборотите със завъртането на ключа,
или започва да ги показва когато вече е запалил двигателя?

Тук едно клипче за един изчезващ вид самолети, и от къде идва и въпросът.
https://www.youtube.com/watch?v=iLKOqCS67xM&spfreload=1

Втори въпрос,
някой знае ли поредността, или по-скоро Кои датчици използва ЕЦУ при палене,
Изключая Ламбда, МАФ, МАП, Температура, те са ясни и има показания от тях.
А за механичните на колянов вал, позиция на скоростна,
Чувал съм, но по-скоро като слух, ползва се и позицията на разпределителните валове,
но не ми звучи особено логично ако са дефазиращи както е на тази кола, начина по-който би определило ЕЦУ къде точно са валовете.
То по-скоро ще ги ползва за ориентир "на слуки" кой цилиндър е наред за впръскване/искра?
Май току що си отговорих сам...

Трети въпрос,
ЕЦУ има ли точно определен цилиндър с който да започне да пали, или бумва този който е на ред? но "изпуска едно две палвания за да осигури "налягане на маслото" например?

Работата направо зове на ревове...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 04, 2018 8:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SRG
Можеш ли да погледнеш коя глава беше с изоставанията
БАНК 1 или 2?

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 04, 2018 8:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не показва обороти докато не запали...
ЯДЕЦ...
Току що запали Сърдито и веднага, я има, я няма 2 оборота на Коляновия вал!

И после се заразклимбуца веднага...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 04, 2018 10:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
OFF-Topic

Колега, искаше ми се да ти го напиша това още преди няколко месеца, ама днес му е дошло времето:

Разбирам, че си артистична натура, и имаш желанието да пишеш ( с особен стил на изказ), и дискутираш без спирка...
Но, ако един нов желаещ да се качи на Субару, прочете няколко от твоите страници, не би си и помислил да го направи изобщо!!!

Не знам какво е отношението на другите ни колеги, които прелистват твоите творения, но в мен остава неизменно едно негативно чувство към колата и марката...! ( дано да съм само аз!)


с най-позитивни чувства и поздрави, и да си оправиш колата_Митака :beer:

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Сря Юли 04, 2018 11:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мери ли компресия? Състояние на ГРМ? Може обтегач да имаш, дето вече не се самозаконтря и да чака да го вдигне налягането на маслото.

Сря Юли 04, 2018 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mitaka FU написа:
OFF-Topic

Колега, искаше ми се да ти го напиша това още преди няколко месеца, ама днес му е дошло времето:

Разбирам, че си артистична натура, и имаш желанието да пишеш ( с особен стил на изказ), и дискутираш без спирка...
Но, ако един нов желаещ да се качи на Субару, прочете няколко от твоите страници, не би си и помислил да го направи изобщо!!!

Не знам какво е отношението на другите ни колеги, които прелистват твоите творения, но в мен остава неизменно едно негативно чувство към колата и марката...! ( дано да съм само аз!)
с най-позитивни чувства и поздрави, и да си оправиш колата_Митака :beer:


Тъкмо ще им паднат цените за да намаже всеки посветен...
Изпроси си го... ROFL
Знам за един Митак се носят легенди...
Мислех да го напиша когато я стегна, и след като и сменя само определени неща, и нищо от тези който ми казаха в сервизите...

Негативизма Братя е не е към колата,
а към безсилието на бая "Майстори" да искат да разберат какво наистина и има...
Оказва се че хора с напълно странни професии и коренно различни разбирания за живота,
"заедно" Макар и "по отделно" имат повече хабер от масата в Н-то сервиза през които минах за оценка на повредата...

Който не я пробва не я харесва, това сега е вече сериозно и относно колата.
Най-добре измислената и като цяло изпълнена машина, с която съм имал честта да се разправям.
Относно поведение на пътя, около пътя, и за вече 9 месеца износване... 40,000км и т.н.
Досега нямаше каруца
с която да се осмелявам да летя с вратите напред толкова уверено, че даже и със сина ми вътре.
А имаше едно друго време, ме учеха да карам 333 понита през заден мост по писта... но това там си остава вметнато.
Н6 Послушна е като дресирана овчарка. "Аналогията със сивика В18С си остава" но е частична,
Може да бъде бясна и като надрусана Чалгаджийка, Но пак чак като се качи на масата и потегли за разлика от другите японски дребосъци, които се пънат на зелен светофар.
Няма и база за сравнение с автомобили с обща маса над 1900кг! каквито са другите комбита от рова АШД... (ауу... шът... драйф..)
Зарявям я и... и... тя излиза, дайте и сняг на гадината, като...

Просто и кратко пак в превод от един даскал по кормуване...
"От една добре сложена японка, само може да ти дойде в повече, от електрониката по нея..."

И от това и страда моята кола,
От кабеляци и електронни цигарки, завряни тук и там. В примес с не точно българска морска сол, кал и пътно устройствен келепир...



Компресията я меря на напълно загрял ДВГ 17.2 - 17.4 in HG, в зависимост включва ли перките на вентилатора и има ли кой да си играе на малолетен шофьор
Абсолютно закована стрелка на манометъра,

По книга заводската е 17,8 in HG...
минава всички проби за които знам.

Може да е водач,
но разбрах от къде ми излиза маслото... не го гори, точно под серво помпата между капаците на веригата. Нищо чудно и там да е отваряно и да не са изчакали да се залепи капака и Връъммм...

Не си купувайте братя...
Пазете се от това зло...
Ние ще си ги караме сами...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 04, 2018 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Dimichos написа:
Мери ли компресия? Състояние на ГРМ? Може обтегач да имаш, дето вече не се самозаконтря и да чака да го вдигне налягането на маслото.


След малка пауза с Мечо Пух...

За компресията отговорих,
ГРМ
Газо Разпределителен Механизъм?
Прости но това си спомням че беше...
Много е трудно да се каже,
Още не съм си купил стетоскоп и я слушам само на молив с маркуч и фуния... а и за тези способи трябва по-дълъг маркуч че и еще един "маркуч" с почти моя слух в другата стая да залепи клепало и слухти...
Обикновено чувам по-силно другите шумове около това което трябва да се чува,
а и на всички обороти различни от празен ход няма никакви признаци,
Изключая забавена реакция на едната глава при логване...
ОПА!
И това е признак нали?

Вече е локализиран пакостника с Кофтито палене
Датчик за позиция колянов вал. Размърдване на клемите и сега няма драми (май?)
Предстои пътуване и не искам да го чопля основно преди съботата. Нали си пипах по вакуумите, нищо чудно и тогава да съм го закачил.

Мога да проверя поне съпротивленията на Датчиците за позиция на Разпределителните Валове, и в последствие да ги разменя, да видя дали ще има разлика при логването. ако могат да се разменят де.

Най-тъпото и вбесяващо нещо,
как стана така че от прекрасен автомобил,
Ама почти изведнъж започна да се държи като презряла джанка... и то точно след "големите" снеговалежи и мазалото със солта по Тракия...
Яд ме е.
и не ми е и за първи път, и не само с японска марка.
А от това още повече ме хваща яд!
Накрая ще е някоя електронна пръжка, сметната за нужна за подмяна не знам къде, дето ни в клин ни в ръкав трябва да си из-демон-стрира алергията към нашите ширини...

Просто съм леко пред побесняване.
Нека да е лека все пак, надеждата умира последна, и Я!
...гръмна...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 04, 2018 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Лявата верига задвижва дясната и там грешката се натрупва. Снимката е от ez30d,но разликата е само в ваносите Изображение

Сря Юли 04, 2018 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лява (страната на шофьора) нали така?
Но ако е там повредата, и мен по-скоро би ме съмнявал някой от обтегачите както вече спомена, та дори и успокоител или водач како там се казва.
И след като и днес пак запали що годе нормално в 6:00 на 17 градуса... продължавам да се съмнявам в датчиците за разпределителните валове.
Лявата глава (2 4 6) сега също е по-скоро перфектна при логване, а преди месец два, там току липсваше спорадично запалване в произволен цилиндър. От предишно патене знам че това не се оправя от самосебе си. но пък като свалихме свещите всичките с типично правилен нагар.

Уфф гроги съм, днеска 760км навъртях от сутринта...
утре ще дрънк ма по*малки глипости

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Юли 05, 2018 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Офф тупик. И аз.
Имаше по времето на почти достигатия развит социализъм едно книжле- диагностика на автомобила. Навярно някои се досещат, колко просто бяха устроени тогавашните мотори, та там, за една елементарна центровка на запалване предварителните стъпки бяха- мерене на компресия и хлабина на клапани.
Едва при механично изправен двг се пристъпва към настройка ъгъла на запалване.
Може би правилното име е диагностична карта.
За радост на любознателните собственици на Субару, заводът-производител е направил подобна(не съм я чел стори ми се твъде повествователна) карта. Та не вярвам на обикновените сервизни работници да им се раздават знания свише,и те си работят по същите сервизни напътствия, което в крайна сметка ще рече, че наистина не са с два чифта,и при внимателно четене, и малко периферия...и хеле ръцете да си излизат от правилното място всичко ще е точно.

Пет Юли 06, 2018 12:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мили и не толкова сутрешно мили, драги Драки и кой както му се събужда в неделята.

Предвид че вече знам къде се пооправя паленето с пипване, продължих Аз в тяз насока и
вчера се наложи една бърза разборка за под тази капачка:
11413AA062 PLUG-TIMING HOLE
https://partsouq.com/en/search/all?q=11413AA062
Установено вече, от други преди мен, повечето такива хора вече са станали отдавна храна за други твари и са се заели с угризения по вечния цикъл на вселената...
"Времето не пощадява нищо, но пък всичко лекува"
И то милото временце си показа рогата.
Ето как изглежда моя такъв капак.
Прикачени файлове:
IMG_20180707_110151.jpg


Точно така на 2 части е и не би ли трябвало да е ГУМА?

Пътя за свалянето на датчика за позиция на Колянов вал,
Прикачени файлове:
IMG_20180707_111244.jpg

И как изглежда датчика току що свален.
Прикачени файлове:
IMG_20180707_110940.jpg

Има Щит или по-скоро някакъв допълнително намагнитизиран елемент като цилиндричен кожух със строго определена позиция, и на моя има и следи от сваляне и почистване. но все пак и много солни отлагания между тялото и тази "тръбичка"
Прикачени файлове:
IMG_20180707_111841.jpg

ето и вътре какво имаше
Прикачени файлове:
IMG_20180707_112002.jpg

Почистен и сглобен обратно, обърнете внимание има позиция на перата и няма как да се объркат.
след това леко и нежно се "притягат" обратно за да се застопорят.
Прикачени файлове:
IMG_20180707_112251.jpg


Ето и снимка с показанията за съпротивление, което пак е в норма.
Прикачени файлове:
IMG_20180707_110852.jpg

вижте и скалата на измерване...

Монтажа обратно в дупката трябва да е особено добре пресметнат...
За да не падне болта някъде между пластините и камарата други въртящи се елементи при изхода на въртящ момент... И преди на Направите една "малка" беля свързана със сваляне я на двигател я на скорости в търсене на проклетото винтче 6хМ1х25... някъде на дъното... на МАМА та Тати (цитирам Dimichos) аз лично предпочитам да увивам болта, камъка и удължителя с изолирбанд, то става и с магнетизиран инструмент, но защото самия датчик е магнитен и биха могли да му се променят параметрите от друг магнит до него... не го предпочитам.

С Казаното дотук,
Обръщам внимание на времето отново... и няма нищо общо с тази конкретна кола... А с ВСИЧКИ КОЛИ на тези години ИЗОБЩО!
Всички кабели лягащи върху двигателя са изпечени и уплътненията крехки като тебешир.
има вероятна и то много силна предпоставка за загуба на данни от датчика.
Моля поправете ме,
Но май от там и един два други такива хубавеца по главите, се определя и основната информация за ЕЦУ то що е тайминг данни, но се взимат предимно от този красавец.

Сега търсим тапата от снимката да покрием дупката...
и време за подмяна на Кабеляка.

Споменах вече
нямам ама грам съмнение в Конструкцията,
просто е минало време и и загиват невроните... и мозъка не знае къде му се намират ни крака ни ръце ни сърце...
и става инфаркт...
Да Живо Е мойто кола! и още диША!
сещам се за един филм сега... и какво следва
Прикачени файлове:
dr__frankenstein_burns_by_garrett_strangelove-dbpxcx6.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Юли 08, 2018 10:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А да,
1.
на една от снимките се вижда леко закривените клеми за да елиминирам възможните загуби на контакт съответно липса на Четене къде се намира коляновия вал.
2.
Ако свалите и монтирате сами обратно датчика, ще разберете колко много играе в леглото си.
3.
По книга датчик колянов вал има 2 стойки, синя и червена.
10938 10938AA002 HOLDER COMPLETE-CRANKSHAFT SENSOR IDENTIFICATION;
BLUE 30D 01/05/2003-30/06/2004 /
10938 10938AA010 HOLDER COMPLETE-CRANKSHAFT SENSOR IDENTIFICATION;
RED 30D 01/05/2003-30/06/2004 /

4.
Няма два цвята от съответния датчик

Моля някой от вещите да посъветва какви са разликите между синя и червена стойка. променят ли момента в който ЕЦУ "вижда" къде е коляновия вал?

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Юли 08, 2018 10:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато Едно Субару не пали...
Ама изобщо,
не го мразете, идете при механика дето ви свали двигателя "за нещо си",
и го питайте кое е това "нищо" дето не е "чукнал" за да не се гекне другото... и започне да инжектопляка...

CRANK POSITION SENSOR CHECKS
Бележки по сензор позиция колянов вал
Whether a crankshaft position sensor is the magnetic type or a hall effect switch, most problems can be traced to faults in the wiring harness.
Когато Сензор позиция колянов вал е от магнитен тип или прекъсвач тип "Хал Ефект" повечето проблеми могат да бъдат сведени до окбаляването
A disruption of the sensor supply voltage, ground or return circuits can cause a loss of the all-important timing signal resulting in an engine that cranks but won't start.
Нарушено захранване, маса или обратен сигнал могат да предизвикат загуби за така важният сигнал, и като резултат двигател който върти но не пали
Also, on some vehicles, damage to the notched sensor ring on the crankshaft, harmonic balancer or flywheel can cause an erratic crankshaft sensor signal.
А също така на някои автомобили, повредена или ударена сензорен пръстен на коляновия вал или хармоничен балансьор( :-? ???) или Маховик, могат да предизвикат спорадичен сигнал от сензора за обороти.

Линк Тук:
https://www.aa1car.com/library/crank_sensors.htm

Ми сега да се ровим пак, Първо в кабеляка…

Е няма такава седмица... ако не го изчакам да си изиграе хорото на стрелките и веднага дам на стартера, пали почти от раз!

тежко ми ако забравя... три минути и пълно натиснат педал на газта и пак пали ама с инжектоплякторите и по мъките...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 11, 2018 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
да ви върна на единствения първи симптом:
Erroneous idle
Получава се и при:
грешки P0301 - P0306
или пропуснал запалване в цилиндър 1-6...
изразява се като:

Спиране работа на ДВГ
Неравномерна работа на празен ход
Неравномерна работа на ход

Преди да продължа, ви напомням че се записва като грешка и светва Чека само ако се повтори при два цикъла на двигателя.
а при мен беше спорадично тук тама ехе... някой цилиндър...
Наред с другите проверки преди това, обичайни и същите като за не-палещ двигател.
точка 9
CHECK INSTALLATION OF CAMSHAFT POSITION SENSOR/CRANKSHAFT POSITIONSENSOR.
Проверете монтажа на сензорите за позиция разпределителни и колянов валове.
Is the camshaft position sensor or crankshaft position sensor loosely installed?
Сензорите монтирани ли са хлабаво?
Tighten camshaft position sensor or crankshaft position sensor.
Затегнете сензорите
(Ако не е разрешено) Go to step 10.
Точка 10
CHECK CRANK PLATE.
Проверете Плочата на Маховика
Is the crank sprocket rusted or the teeth of crank plate broken?
Оребрената шайба ръждясала ли е, или и липсва зъб?
Replace the crank plate. <Ref. to ME(H6DO)-64, Cylinder Block.>
Сменете оребрената шайба,< виж скица...>



утре сутринта имам 1 умрял час да загубя близо до средата на нищото, току виж съм намерил нещото...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юли 11, 2018 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 12, 2017 1:26 pm
Мнения: 38
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, как продължава сагата?

Поздрави.

Сря Сеп 19, 2018 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ncvetarsky написа:
Колега, как продължава сагата?

Поздрави.


Ами продължава,
с...
Уфф много съм зает и не мога да се намеря в цифрово изражение на нямането на пари.
тоест нямам време, за мен лятото е краят на фантазиите за почивка, просто с моята работа всички Англичанци, Старозеландци, и Неемещи се решават да си правят зимните колекции за по-догодина и мен ме чака много работа,
но както казват хората ден година храни.
Е заведох малкия и нейно височество 5 дни на море де, не ме съдете толкова не съм такова чак говедо

Та днес кара(м)х едно А4...
пак служебно, сещайте се че днес е един от тези печални дни в които разбираш колко тъпо е да не можеш да си регулираш завоя на задница със спирачката... и защо повечето народ в БГ не може да не се възхищава на западните машини...
На тая каруца натиснеш ли спирачката РЕЖЕ двигателя... и те завърта...
Газ и спирачка едновремнно и прави сама О НЕ! и почти излетях на два пъти в грешната посока...
КЮ! трябва да го карам като пенсионер! само един крак да ги редува педалите немски... е за един ден не мога да отвикна.

Та да се върнем назад във времето и защо стигнахме до четворката като за изпит на нервите.
На 16 Март или там някъде когато започнаха едни ми ти виелици, но и проблемите с колата, бях работил на таванското. Като приключих, затворих вратата на милото ми таванче 3,5 на 2м след себе си чух едно странно ВВРУУУММММххххх… и после тишина.
Опитах да отворя обратно и да видя какво...
и два дни по-късно най после отварям и гледам... НЕБЕ... точно така само небе, имах небето не таванско... и липата на комшиите.
но това е друга история, и жалко че оправянето на таванчето ме държа далеч от всякакви описвания и на други малки разлуки с перлата.
Но и защо, сега го раздаваме върху най-често срещания формат хартия с 4 колела...
Досега Перлата криво ляво палеше и вървеше що годе нормално при загряло. Но Вчера стана студено... изведнЪЖ.
Та чистих дюзи, гасях я с липса на бензин от бушона за горивната помпа, и после палеше...
но стана вчера едно такова ледено и студеничко и това вече не помогна.
Но всичко е точно и Кекс с Кренвирш е убийствено добра комбинация.

Равносметка
двигател Н6 2004г след 60,000км на газ,
Запушени бензинови дюзи,
Компресия в момента на границата на фабричната, а беше номинална...
Осезаемо тропане на повдигачи/пулове на изпускателните клапани, а вече и на всмукателните.
Вероятно изядени легла на клапани, Казвам изядени защото процеса е химичен и по-малко термичен (това е за друга тема, или за по-нататък изобщо)

Та тези дни ще се разглабя ДВГто.
По пътя на логиката като разглобяваме ще сменя и сегментите, хонинг и други благинлки.
Замислям да си направя преходници на бензиновите дюзи за директен монтаж на газова без дупчене на колектори...

Странно е колко може да ти липсва една играчка. И малкия не хареса Аудито но пък много си харесва таванското.
А между другото това лято се запознах с един Япончо, Баща му кара Такси на ГАЗ... е в Япония, и таксито е Нисан! и е фабрично! Представете си сами до какво могат да доведат случайните добри дела.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Сеп 26, 2018 9:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тук някъде се прокрадна едно ...мъката е в жегата...
от горните постове
12 нови клапана с легла и прочие.
Ха сега дали някой ще се сети кога точно е станало надирането на цилиндрите...
ще се рови на дълбоко мили братя,
и в джобовете и там още много по-дълбоко...

Някой да продава само Блок за В13?

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Ное 12, 2018 9:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Немили недраги,
сънуващи и зрящи,
Днес е велик ден за...
Е... велик... колко да е велик? изобщо не е велик, видях цяло ято щъркели, майката земя съвсем се е побъркала, средата на февраля, и тез големите клюнари им лопнали дъските и айде из полето да ровят за ръна.
а мислех да уча малкия да кара ски... Кофти... до 6ти март няма да има сняг!

И беше велик ден един друг ден,
когато сложихме ново сърце на моята Перла, Благодаряая на един англосаксонски брат, който щедро го дари...
Няма да разказвам какво точно се случи пред сервиза,
Например как се сглобява кола на улица,
А също и защо идва полицията да ме гони от там,
за мой късмет екипът беше от моя квартал и единия от тия двамата полицая постоянно май задява последното бивше гадже...
та се разминахме, но това в България да имаш Суби е просто истинско проклето приключение, предимно поради факта Аман от Майстори!

Не знам вие как се разбирате със сервизите,
но аз дълбоко се възмутих като разбрах че ще ми се монтират сегменти без хонинг…
и последва репликата:

Знаеш ли,
спри да сглобяваш ТОЗИ двигател... кажи колко ти дължа дотук...
три безсънни нощи по-късно изгря слънцето и един страхотен човек ми предостави възможността да му натрия носа на поредния Майстор... с израза:
Монтираш ето този двигател...
И той (майстора) се ядоса, първо не искаше, после... е смили се... И се оказа че ми липсват стягания по сума то болтове, и какво ли не, мдвигател зацепен към скорости без водещи втулки... Ма то ги нямало...

Накрая за половин ден се сглоби колата, под първия свиреп Ноемврийски дъжд.

Няма да назовавам името на майстора,
предполагам вече съм наквасен в сайта му, ама бате дреме ми,
Голяма част от гилдията са точно това, един дол дренки. И всички дренки са най-убави с кравешко прегорело, ама на наште май им фъргат курешките.

От човек който казва че "го карам да мисли" мога само да се възгордея и да се запитам дали изобщо мисли друг път, или само като ме види...
и от спътник на такъв човек, който ме пита колко Субару двигателя съм сглобил, отговора е НИКОЛКО,
питай колко двигателя съм сглобил изобщо.
Отговора е около 50, и всичките са се търкаляли по писти в продължение на 20хиляди километра и с поне по 18К оборота, нищо че са 2тактови,
тама е още по-коварна играта с толеранса.
Яд ме и за синовете на майстора, бях купил едно 1:57 2007 WRC Peter Solberg Edition… и един Бъг Ай... едва ги намерих! и той да ме изгони...
Е...
Сега малкия се приспива сам с дрифтове из завивките, Просто двете му любими колички!
Аз си има блок и 2 глави за нататъшно развитие. Но вече и не ми се цапа толкова, сега продължавам да правя дрехи и досега нямах намерение да се занимавам пак с маца-потенето.
Чака ме и ремонт на по-криф парт 2, баня кво ли не...

Иначе колата си върви,
все още планирам да преправям фики гъзификатора, но не намирам правилната формула, и куп други дреболии като конектори и преходници за чиста инсталация без дупчене и рязане.
Имам си подготвен нов колектор и други разни благинки.

Покрай всичките неволи се запознах с много хора, все такива на които е грях да откажеш.
Радвам се че така присъщият ни българският тариактлък не ги е докопал.
Благодаря ви дами и господа
На вас които Ме хванахте за яката и извадихте от дъното под тинята
-знам че без моя помощ нямаше как да ме спасите, но все пак без вас все сем я бях загазил...

Ай от мен, честито на печелившите дето чакаха развръзката толкова дълго.
Пак си имам колица.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Фев 18, 2019 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пък ако ми дойде едно презервативче, ще ви разправям в цветомузика какво е общото между клапаните в главата и чистачките на стъклата...
ай

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Фев 18, 2019 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор