Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:57 pm



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Следваща
 Outback H6 - The Black Pearl. Впечатления. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И така,
малки големи и още по-големи Лукчовци,
моят Лукчо сега заспива, Най-към то сетне голямата лукова глава отдавна не беше вадила нищо из под шилото на майстор Гроздан.

Но все пак и за да е чат пат и откровено, честит ви Трифон Зарезан, та дори и да не са ви зарязали, отрязали и т.н. по нашенски тоест ваш женски...
Бях до гуша по делъ и немъ время да се оплаквам с глупости, самия Трифон ме беше захвърлил в Дън горите тилилейски по работа и нямаше как да ви мрънкам. Той увода замириса на люп оф на история, направо порнография...
Е добре де ама то от приказката, жената и колата не се дават на заем, и инструмента само на жената... или на мъжа... кой както иска да го приеме нали сме модерни бре ора.

187.600км. последните 10К км през планински проходи в сняг и лизгаво.
Добре, направо люпоф! Няма съмнение защо еС тИ АЙ ки и разни такива, правеха всичко на пух и прах чак до подиумите.
пак се връщаме на приказката за жената.
Един колега ме пита защо точно тази кола,
Отговора
Представете си едно невероятно дълго музикално произведение в което се описва един средно статистически живот с всичките му пориви, люп ох люви, лудории и нерадости.
В реда на мечтите въобразете си, че не ви трябва и един Усилвател, щото вече го имате...
245W Musical Power (2450W PMPO!) това ще да е 3,0л Н6 245кс.
4 канала и 4 колонки / вместо толкова колела
Left / Right Fader (волан)
Front / Rear Bias (Спирачки / Газ)
Loudness / скоростен лост най добре SPORT SHIFT, тия Педали на волана, малко на педаларска Ф1 история ми мязат...
Общо взето това е.

ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗАЯВЯВАМ!
това което следва не е подтик към такъв вид шофиране.
когато го практикувам Съблюдавам правилника и го използвам само при изключително тежки пътни условия, където спирането и изобщо завиването по определен (стандартния) начин за мен би означавало сигурно излизане от пътя!

Маестро! Сняг и музика, МОЛЯ!
На сняг следното упътване за експлоатация е лесно приложимо, и кратно по-контролируемо заради по-ниската скорост, и доста по-осезаема и ранна точка на загуба на сцепление.
Караме само между 3Х и 4Х оборота, и въпреки и не само снега... никога не надвишаваме 90кмч, заради комфорта на пътниците, правилника и от уважение на отношенията между лични финанси и КАТ... живота ви е още по-ценен, така че не правете това ако не сте сигурни точно как работи.
от 2ра до 4та предавки на правите участъци. но в завоите 2-3 не повече, на 1ва въртящия момент е прекалено силен и трябва да се внимава с подаването на газ да не изправите завоя... но все пак 1ва за затворени U образни завои е единственото което работи.

И да започваме с валса.
При влизане в завой леко се отнема газта прехвърля се теглото със скандинавско Алиоли и леко се понатисква спирачката докато задницата "поизлезе" от курса, без да пускаме газта защото ще следва дозавъртане... ако много почне да се извърта просто пускаме спирачката и тя пак си влиза в пътя. не мисля е нужно да споделям че трябва да сте се запознали с автомобила си и да правите "дрифта" със скорост с която бихте взели завоя и без поднасяне.

Това е само част от описанието за скандинавски финт или както там му казваше инструктора (ма тука състезателите да се обадят и да споделят майсторлък).

Както при автомобил с предно, при спиране подадената газ преодолява усилието на спирачките на предните колела и изравнява въртящия момент поради по силния натиск върху предницата (от спирането). И така не се блокират управляващите (и двигателни!) колела.
Отзад при спиране. става точно обратното.
понеже "олекват" е по-лесно да загубят сцепление и особено вътрешното колело в завоя. Затова и с олито прехвърляме тегло на външното в завой (въпреки че и то също "потегля" навън от пътя).
така осигурявате безработица за многото електронни сензори и джаджи в колата, които обикновено сработват малко по-късно...

Та карането на високо обороти и предимно с газ в трудни зимни условия е абсолютно задължително. Зимата, спирачката е само помощно средство за пълно спиране. Това важи с пълна сила и за този автомобил. Ако 4х4 4WD или каквато там симетрична система има...
АБС и Другите такива системи са само за невнимаващи, нежелаещи да се научат да завиват, майстори на спорта по прав участък с прав им път.
И ако спазвате това правило и в случая, сте само част от малкото просветени в тая насока щастливци.
(ЛЕЛЕ! как прозвуча това...) може и да ви е направо песен да си карате колата и зимата.

Но тук описвам впечатленията от конкретния м'и автомобил и не е редно да се фукаме с лични постижения, още повече откакто съм на мястото на Татко Лукан, много много не ми се иска да стигам до неговото положение (Стига с тия форумни буци, инстаграми и други измами, прочете Лукчо от Джани Родари, писана е от възрастен нищо че е за деца). Затова с лудориите, само когато снегът е пресен, пътя няма дупки, и сте сигурни че чистачките, но най-вече фаровете ви са изправни и ви виждат отдалече какъв сте С НЕ горянин... да не говорим за други възли по колата... и торса... и черепната кутия...

Та за жената и колата.
Случката с Мойто последно бивше гадже...
Седя си на улицата пия бирицата, и гледам надалеко и ах...
пак гледам пак ах...
и изчезна... мираж било...
ма после пак гледам и опа, смея ли не смея ли, то ни мъ глеа ни мъ вижда... а пък аз вече го зяпам туй нещо, така съм го зяпнал че ум да ти зайде...
то едни маратончици, едни ми ти дълги крачоли, една жилетчица, една тениска, едни ОЧИ?... и после една усмивка... ЛЕЛЕ! (тия неща после ги видях... като изтрезнях си ги спомних... Ама тия Очи!) и без други екстри, напълно натурално непринудено девойче, гледаш отдалече ми не е кой зне какво, никъф фотошоп, нищо барнато, ама направо пипната, едно такова истинско девойче...
Ма после вече вътре в бара, то ме видяло девойчето ма аз от мъка... та чак пред тоалетната почти го предупредих с едно дръшженско дърпане... да не го блъсне ъъъ... с вратата другата девойка дето беше вече вътре и бързаше да излезе връз нея... бирения рефлекс си го бива раз бириш ли...
Та устисках... да излези и казвам "ДАЙ СИ ТЕЛЕФОНА"(викам шумно е... в Билката сме)...
и то ми хвърля в ръцете... старата си Нокия...
И аз пак гледам а... Пак гледам пак А... пак един такъв почти намигнат погледа отсреща...
...я си се набирай сам и не ме занимавай, ще ти диктува или помни то телефони момичето... опрай се сам и тва е браче...

Днеска тази същата девойка приближи ли на по малко от 5 метра не мога да не я награбя...
от далече пак не мис е губи в мъглата, може и от диоптъра да е вече.
И с колата така.
да ама не, ама на опаки и почти и не и в бар... ама пак на зор...

Гледах я тая кола, не беше лачена, направо в сравнение с днешните Тукмаци, малко неугледна, вярно височка, ма и тиха...
няма ръмжене, няма бучене. Няма братче нищо общо с любовта от пръв поглед, поочукана от живота, много ядове е брала
Гледаш е като горките захвърлени кутрета по филмите... дето или го взимаш или утре е храна за друго такова.
Това Кутре имаше големи лапи, на ламя ще да мяза кат порасне.
Направо няма екстри, сравнени с други коли.
Но ей след вчерашните -18...
Друга кола не искам, може би Сивика след 4WD преработката по мои разбирания че ще е многократно по-лек, но това чудо просто е правено за много студ и много сняг.
Не знам за конкурентните модели и марки (пробвах ама беше лято и се чувстваха непохватни), но с това японско нещо се чувствам като у дома, когато всички вече са заспали.
Когато удоволствието от тишината достига всяко кътче от душата.
Или когато се прибирам за пореден път по време на вечеря и от врата ме събарят едни 15 килограмови ТАТИИИИИ! ЗДРАВЕЕЕЕЙ и със Зверска засилка изсипва и разстила целодневната умора в небитието.
или...
Абе я стига, готина кола и стига романтика, какво толкова. Нали върви на сняг, като изуглавена е, само сняг и дай. няма грижи.

Хай успешна пързалка, че бая писане стана!

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.


Последна промяна atanatas на Съб Мар 03, 2018 12:25 am, променена общо 1 път


Пет Мар 02, 2018 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
FASQ
Да
Имаме само 2 Педала
но и само 2 Крака.
Да
на моменти се натискат и двата педала.
ДА!
Ляв крак е на спирачката,
Да,
свиква се.
Да
Спирачката контролира само задницата. Газта(без спирачка) всичките 4 колела но не винаги и не постоянно, повечето време предимно предните (виж как работи SYMETRICAL AWD)
НЕ!
В никакъв случай не пипам ръчната спирачка! Колкото и да е бавен завоя не пускам волана за толкова време. а и не е махнат блокажа на ръчната. Може да бъде много опасно!
НЕ
Нищо не светва, а и да светва нямам време да го гледам, Като спра си работи нормално, колата е от по-неинтелигентните дискотечни изпълнения. Супер "човешка" и не е никак "свръх" човешка на тема лампички, сензори и други електроники.
НЕ!
Автомобиль се карь с кракать, защото се движи предимно напред (но може и назад!), Волана е само в случай че се отклонявате от предимно линейно движение. ръцете само допълват(коригират ROFL ) действията на краката.
Ако се управлява с ръцете се казва велосипед или мотоциклет. Но все пак потърсете Жироскопичен ефект... и тогава ще разберете че и при мотоциклетите до голяма степен ръцете имат само спомагателни и опорни функции. И какво остана? С ръце се кара само колело, ма то може и без ръце... Така че Трамвай или Влак или Кораб там педали няма!
ДА
Пенсионерската поза е много важна, позиция по-близо до волана и с по-голям замах към педалите е с повече шанс за сигурна реакция, но позата в главата е най-важна.
О НЕ НЕ...
И не, не ме взимайте на сериозно... Това го четете в Нета. Но все пак, мога да ви го демонстрирам...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Мар 03, 2018 12:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има няма и пак,
не си спомням но и не знам дали споделих, сменихме Мазното в скоростите (да бе :facepalm: кафето и зехтина в джезве...) и нещата от една страна се оправиха от друга много се влошиха, ама не в същата насока, ама пак дразнители всяка кака ви са се завъдили.

Нов Акумулатор, заради силните студове, нови неволи. няколко пъти палих с помощ на акумулаторчето от на ЮПИеса на компутъра, и стана, ама ето ти сега проблем, забравих за саморегулиращата се TPS/TVP Абе стана ефекта на пеперудата.
То пипни тук, оправи там и оклепай цялото. Може и момчетата в сервиза да са побързали, и то горкото не имало време и от студ решило да се сгуши още малко на Буба... та стигнало и до Бубината...
Още по-нестабилна на ниски обороти, гледах някъде една процедура с поредица стъпки в Ю-тубата ама все пусто няма една събота и неделя да е хубаво времето и "Лукчо" да не се събуди преди 8:00 :shock:
Ама карай, като се стопли и дойди времето ша съ стъкми и това, барабар с чистене на маси о под маси, плюс минус, пак там къде с бира къде от бири...

Сега има други проблеми,
Нашата мила Родина е станала много екологично чисто място напоследък и съвсем старателно се опитва да затрие всяко тровещо свежия и пролетен дъх, движещо се творение человешко.
Както вече забелязахте, но и ако още не сте, просто не предприемайте планински преходи до следващите избори заради оОпастноцт от оОолелекване на джоба.
С напъпилите отрано кокичета се появиха и пресни ровове, ями, купчини, камари, Остатъци от камънье, кривине и изобщо пълно неприсъствие на Мантинели и други работи покрай. Нашата мила родна страна и нейната Марта, еми им разказаха играта
на всичките велики яконски енженери по откачванията...
Разбити кави ли не глезотийки, като почнем от биаелетки и минем към опори на макферсони, та даже и още един лагер главина пак вие... направо припява уууУУУОООооомммуууУУУОООооомммуууУУУОООоооммм направо го сънувам тоя звук вече. За 30 хиляди КМ пак ще да го уморя. Пусто чакаме бюджета да му затворим пак устата. Определени марки където пише "WARANTY 3 YEARS" са за трамваите в ШоПландско.
Но това са белите кахъри, има няма 3--5 лв в части, (нулите си ги добавете сами че мен ме мързи да смятам).

Сега за черните (и за да не ме омацат кат расист) или по-скоро цветните кахъри.
(знаеш ли кой чете :-?) може да е ки тай чу, или а ме ри канче ц от друг по-генерален произход, ще се засегне човек, аз и на други пет езика пак същото ще разбере както и да му го кажа...(единия говорен и писан с ръце и крака и цяло тяло) .

Цветни щото единият ми проблем е син на цвят, не бе, Левски е национален герой ( :bow: ) и срамно да се свързва предимно с 11(+?) ритнитопковци.
Вие какво си помислихте? Имам "изливане" на антифриз от горния маркуч между ДВГто и радиатора, и той е син, оригинален си е явно.
Днеска понеже беше по топло и се осмелих, Мърдам го :-? ,пак го мърдам пак "А :-? " гледам го после пак " :-? А", какво ти мърдане то направо си танцува връз фланеца на радиатора, ма направо такава една разпенена оргия, че пуснало и качамак от толкоз врътьене. Ама нека още си кеси, сега има другото, студ му се вика.
И тогава кат мине, чак тогава ще центрираме и пеперудата,

Ай стига че утре тежък ден чака.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Мар 07, 2018 11:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Официално обявявам
"Войната на таралежите" за открита!
и всички спящи зиме животинки тръгнаха да си търсят късмета. На равни начала заедно с безброй кучета, котки, чакали, лисици и каквито се сетите птици и бозайници, Късмет ви желая и аз Мили гадинки с бързата среща с колелата на някой летящ Холандец (опа там коли не правят ... май :-? )...

Немили и Недраги за нашата природа офроудъри,
моля пазете тез дето нищо не са ви направили, не знам на какво учите децата си, но само на ентелегентия человешки вид е присъщо състраданието.
Моля ви само за едно две неща, спазвайте си ограниченията колкото и да бързате, ще спасите живота на един обречен до смърт в бодли и на друг с косми или пера.
Моля не мразете другите както мразите собствената си козина (и затова я бръснете, знам ви аз нали и аз това чат пат правя :-P ), все пак трябва да оставим не само разкази за един красив спомен на тези след нас и да избегнем и ние някой ден забравата за самите нас.

...

-Абе тате това таралеж какво е?
-Ами татиното как да ти кажа.
Едно време, като играехме на поляните имаше много, и ги хващахме... И те имаха бодли ! ЕЙ ТАКИВА ГОЛЕМИ! И знаеш ли какви смешни бяха, Хващахме ги! Метнеш му ризата отгоре и го увиеш в нея и спира да боде! Плюснеш го в един леген и после взимах на баба ти тигана и почвах да дрънкам по него с чирпака! ЛЕЛЕ! наш как танцуваха, по убаво и от Тая бе как и беше името, Абе Азиската бе тая...
Ма пусто глупави животни, решиха си нещо че толкова им харесваше да танцуват, че не знам от циганчетата ли го видяха хващат и пред колата се мятат :-? . Абе тъпа работа щот не си... нали знаеш осигуровките тия здравните не си внесли и... Та вече ги няма щото и от цигането Наско по-глупави и се надбягваха между колите, кое ама едно до време...
И сега ти само на картинка си ги гледай Тати, не се цапай...
-Абе тати а той Костенурка какво е?
-АБЕ ИВАНЧО Я СИ ЯЖ СИНТЕЗИРАНАТА дребнозърнеста ПЪРЖОЛА И НЕ МЕ ЗАНИМАВАЙ С ПРОСТОТИИ... ше питаш майкати.... ше я питаш само нея за тия работи...

Някой пробвал ли е да преброи колко животински животи свършват на пътя за едно пътуване от 100км ?
колкото и да ми е жалко, по едно време днеска спрях да броя изпогазените гадинки по пътя, за около 300 км цифрата беше над 30! и то предимно бозайници, ама и птичета бая:shock:

Но все пак, описваме преживявания и опит с колата нали.
Днес видях дупка! В тръбите на ауспуха! Или генерация или както там му се вика!
ма тя сериозна и сега бучиме като Изуглавено Осемглаво Баварско чудовище!
Някой го е правил това нещо преди мен, и не го е заварил с друго освен с обикновен електрод, заварката направо е изгнила отвътре! Пръста ми потъна!
И сега интересният факт.
След великолепната наша зима и невероятните възможности за ровене в снега но предимно в калта, установих че съм разбил пак джантите и започнаха да бият...
Е да ама не.
Аз нали съм с Джеуеза? Гледам си там нещо, човъркам си с едно друго джеуезо и А :-? ? ПоТЪна, ма точно на сглобката на джантата потън'а ама два пръста пръст и кал и сол и гняз.
Отивам на мивката, Лумпур лумпур с водоструйката, какво ли не падна от тия джанти. 5лв и на магистралата. Няма виене, няма терсене, няма никой! Жми Градот! На прау и За спа! ма то Кеф! Ще се размине май смяната пак на главини.

Така че мили Офроудъри с Джанти от Фори.
Събира се много кал между запресовките на "Перките" и обръча на джантите. преди всяко качване на Магистрала или по скоростен Път, задължително си измивайте джантите във всички дупки където намерите, би ви спестило за по-късен етап, един пълен комплект от 4бр лагер главини.

Сбогом Господин Хокинг.
Драги Стивън,
благодаря ти,
за това което помогна да стана,
за това че ми позволи да не се предавам,
за това че аз повярвах в себе си и на братята си, децата на звездите,
за това че ми показа колко хубаво е да казваш само това което наистина мислиш,
за това че ми позволи да не се крия и да изляза от собствената си сянка,
за това че ми позволи да кажа аз, и това да звучи естествено,
за всички тези малки неща от живота който бяха несвързани но съвършени заедно,
благодаря ти че ми прости и за тройката по физика, затова пък сега я прилагам на практика
Да си номер три не е никак зле.
Сбогом незнайни приятелю,
ще се видим пак,
сред звездния прах...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Мар 16, 2018 12:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
DSC_0086.JPG

Това е над село Багрянка
Прикачени файлове:
DSC_0087.JPG

А това е една от 4 "биещи" джанти.
:bow: на водата и вече не е биеща


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Мар 16, 2018 12:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Леле! Скука!
Неделята е измислена от жена, за да може да прати децата при бабата и дядото и да си почине от нас, потвърждение е Името НЕ деля, този ден с никого, нищичко не делят..., докато спят е много добре, не искат да се чисти, не искат да се хвърля боклука... и други ей такива работи. Въпреки че, без да искат са ти изневерили със завивките, докато ти открадват последните 15 сладки минути сън, оставяйки чорапите на въздух... и после върви раздувай ти ЩО СПИШ Само по ЧОРАПИ?
Така да знаете, ама глупости, като се събудят е пак са си те, пак си мрънкат.
Навън Бурята обърна на Леден Дъжд. Нищо че е неделя, то климата си е Климат, и колкото и угризения да изпитвам за неговата промяна, все пак и аз имам елементарни нужди като да отида до тоалетната.
Нищо не са счупили докато ме нямаше почти половин седмица, Малкия е при баба му и си кара неговата импреза макар и в мащаб 1:50 :-? И изобщо не му дреме на пича.
Покрива все още си е паднал, Докато не падне съвсем на някой на главата комшулъка да му се тръшка, над мене има още три етажа...
Колата е някъде там с издишващ антифриз, и аз да се възползвам от Хладната водна ситуация навън, си докопвам Щайгата барабар със едни слушалки... :-P
Викам му щайга откакто ме изгониха от кръжока по информатика в осми клас, щото бях сглобил един Правец 16 в щайга за домати (в Соца и щайгите бяха други! ПО ЯКИ!).
Почти без гащи, щото докато се внизвах обратно в гнездото, нагаждах, не-събуждайки нейно височество (ръст 178... затова и не само), всячески опитвайки се да седна пред под главките една връз главница или нещо друго се заклещи там между ластиците и сега половин че май цяла буза е отвън... ако не мърдам повече, хемороидите съвсем ще спрат да пеят...
Под завивката, обаче е по-голямата част от Шкембето. Пълно постижение, сещам се за едно филмче с миньони...
В цялата трагедия на моята поза все още се чувствам комфортно успокоен от факта че едната и ръка, май лявата ме е обгърнала неясно точно как. И все пак дясната и ръка ми подпира бъбреците през всичките тия възглавници, а и пиша почти удобно на Щайгата...
Успокоително е да знаеш че на тая възраст, все още такива пози са възможни... Ех тия пусти недорасляци дето не оценяват дъртото. И ти Люпоф, колко неща ни показваш и разкриваш... Сега съм щастлив да знам! Шкембето няма да пречи да се завия и с купчината тенекии... обаче скоро...
Абсолютна идилия с 6 часа напред батерия! Супер! Мерси шефе за новата щайга! Шефа явно и той прави такива неделни неща ама си обича служителите! Дал боже всекиму!

И въпреки това в главата се прокрадва злокобната мисъл...
Навън толкова вода а двигателя и радиатора до май никой...
Не спира пустото да изчезва някъде между тръбите, със сигурност не изгаря през цилиндрите, всеки ден проверявам ауспуха за нередни отлагания, засега нищо.
Не ми се иска да ставам параноик, но с моите километри на седмица една авария от такова естество ще разкърти сериозно работното ми положение.
Сега влизаме в активния сезон на работа и нещата лесно се объркват от липса на внимание.
Затова и цялата предпазливост, няколко поста назад бях писал за отлагания от антифриз между водните съединения и Радиатора.
Няма как да разбера в България поне, а пък и сервизната ми книжка е от някое Фори... какво точно е сипвано за антифриз. Мога само да гадая че някъде след 2006 е сменен за новия модел, но никакви гаранции. Нито може да се провери температура на кипене нито на замръзване, а пък за Киселинност/Алкалност да не говорим. :shock: да се поболееш направо.

Виждам 3 възможни причини за загубата на ценната течност.
1. Капачката на радиатора е заминала или не е за тази кола
клапана отваря при по-високо налягане и избива течност през точките с по-ниско налягане.
2. Водните съединения са си загубили качествата, станали са по меки и изпускат при снадките/сглобките.
3. Антифриза е с неясен произход/състав, Оригиналния LONG LIFE на Субару е за 11г. и е син.
Съвпадение, течността за чистачки -35"C в Шел е също синя!

Параноята е пълна! До каква трагедия може да ни води проОостотията!

Колкото и скъпо да е от страна на части, риска за генерална повреда, съответно нови гарнитури на главите и 5К ремонт е много висок.
Парите не са толкова от значение колкото е времето за ремонта, няма да мога да работя ако спре ДЗверо за месец... ](*,)
Та план за действие.
А. Купуват се:
1. Всички водни съединения и скоби,
2. Нова капачка за радиатора. Тук мисля да се ползва друг модел ОЕМ с по ниско начално налягане на отваряне, за всеки случай.
3. Термостат +гарнитура имам, но ще купя само още 2 гарнитури #-o . Долу пише защо х3...
4. 18л Дейонизирана вода
5. 8Л LONG LIFE, системата иска само 7,5л... Продава се в СУБАРУЛЕНД.

Б, Ремонтна част:
1. Източва се цялата система през най-ниската точка на блока и радиатора от наличния антифриз (термостата??? тук 1вата гарнитура отива) и се заменя с Де-йонизираната вода (има разлика с дестилираната...)
2. кара се така 500-600км, И гледате да не се заврете в студа!
3. Повторно се прави същото упражнение промивка,
нова вода, нова гарнитурка на термостата,
стар термостат, стара капачка, стари тръби и скоби.
4. След още 500-600км, се сменя всичко, промива се хубаво дори разширителния съд.
Аз лично ще си сваля и радиатора, следва външно и Вътрешно измиване заради нашите тъпанарски способи за борба със снега... КОЛКО БЕЗМИЛОСТНИ СМЕ КЪМ ПРИРОДАТА НА МАЙКА БЪЛГАРИЯ! Направо е плачевно състоянието след само една "мека" зима с има няма десет дена я вали я не завали... ама ние пак си заваляме след втората...
Почистват се старателно всички фланци и се монтират се всички съединения с новите скоби.
5. Пълни се цялото нещу както е по книгата с фабричния Антифриз,
Имат го в Субару Мотърс или както там се казва на Цариградско София, обявиха ми цена от 11лв / Л :facepalm: ако някой каже къде е по-евтин, това си е жив обир... но няма как. :cry:

И така , Напраово 14:00ч, нещо позата, простата а и прозата ще загрубеят скоро време... ставаме...
:hello: ден!

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Мар 18, 2018 2:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нашето поколение и модификация май излиза от завода със зелен антифриз.
Ravenol има такъв, който е приличен (ЦЪК).
Цената му е близка до тази, която си цитирал, но пък е логично да го разредиш и ще остане литър, който да не се налага да се ползва...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Нед Мар 18, 2018 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Я Отговор!
Мерси за инфото!
Равенол ми е маслото в Скоростите. (+)
Малко или много ме притеснява
Баваришен мото веркен стил изпълнение,
да се сработи в условията на Японското Икономическо чудо...
най-много Равенолци да не си вярват много и да са се захванали на работа насериозно вземайки че колата е Ждапанска...
Но засега ще е студено и смяната ще е къде Април, проверката ще е скъпоструващи гарнитури на главите... (-)
Между
(+) :heavy: (-) най-много да светне...

Мерси пак все пак,
ай ся на работа...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Мар 19, 2018 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И СЕГА ИдвааААА
БУМ БАМ ТРЯС! и с голяма газ ъЪъ??? ма то не е... а Некво комби...
ROFL
За гърнета сме, или поне за нови тръби, приличам на Бензинова резачка по сред Дрън горите Титлитлейски цепя мрака с гръм и трясък,
шь сь ходи и при Лазаров, имам дупка точно за едно пръстче на Т-то между двете тръби за двете гърнета... Тъкмо ме притесняваше защо Япончу е орязал от кум диаметър толкова тръбите назад, като видях Т вместо У... И изобщо има ли смисъл пътя на газовете да е разделен на две гърнета и то почти под прав ъгъл, няма логика, сигурно някоя от тия рестрикции за емисии или шум.
Ама нека се размислим, на 1м е 1вия катализатор, след 50см е 2катализатор, там газовете се обединяват, и са загубили достатъчно температура и момент, но на 3м от изхода не са толкова студени и бавни че пак да ги разделяш на 2, че и на 90 градуса :-? ...
Да, може да ме помислите за тъп че ви указвам помисли в тая насока, защото ще спомена че днес смених и въздушния филтър и маслото и колата пак тръгна... е така де поотпуши се...
В тоя ред на мисли някой зевзек ще каже ми то като си смениш и филтъра на купето и...
Ми дааа... разтоварва се алтернатора щот работи на по ниски обороти вентилатора...
И ето видяхте ли? пак от пет кладенеца излиза че върви по-добре.
Ма той баща ми е виновен не аз... малко бой съм ял.
Но в интерес на истината минимални неща като смяна на масло и филтри, улесняват работата на двигателя и от там...
Ма той баща ми ви е виновен.
И като видя това Т на тръбите отзад и се чудя и се мая що за Т от тапа.
Цялото моторджийско войнство би му се пулило и щеше да му Хакне един АКРАПОВИЧ и аре даУУай.
Направо май ще се слага само едно гърне с 55-60мм тръба докрай и това е.
Тъкмо ще го пробвам за генерацията на Сивика...


Но днес ударих точно 190000 поне толкова показва километража.
полет нормалний

като ви говоря за течностите.
Вчера като си взимах масла смятахме всички гумени маркучи по колата. излизат около 100-120лв
капачка за радиатора 30лв
Термостата беше и той там някъде.
на термостата има уплътнение, ако го взимате отделно с цел промивка по 5лв е парчето ОЕМ.
Накрая няма да е толкова скъпо да се сменят и направи пълна промивка.
с антифриза излиза
В рамките на 250лв груба сметка ако и сами си го правите през 2018г... :-?
пусто ако не ме изтрият заради електричките... смятайте с 10% инфлация на година (лъжат банкстерите не е 6%, смятъл съм го ](*,) )

И сега за поколението Пост нирвана,
https://www.youtube.com/watch?v=L2kGNdE0b5Q
жалко че каруцата не чете от ТУБАТА...
Лека нощ,

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Мар 22, 2018 12:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Драги ми Страстни Смехурковци!
Днес се захванах да върна необходимото зло, наречено EGR.
Зло? Ами цял ден като те вали дъжда...
точно когато най-много се наведа и ми лъсне сексапила, и то Духне и забръска ROFL
Ама сега в тез страстни времена съм си полегнал на по чашка греяна Христова кръв...

Имах един приятел чилиец, той мразеше тангото Защото все се захващахме с тази крачка назад... водеща до бутилка вино №6 от кашона, последната... и утре вече е неделя, до понеделник няма...
Та тоя пич беше химик, и стажа си беше карал в Чилийската лаборатория по храните... но по-конкретно в бюрото по сертифицирането на вината и т.н. беше си удължил доброволно стажа на 7 години, в деня в който разбрал тайната на крачката назад...
Та закона в Чиле по онова време, задължавал на произволна проба всеки винен износ, нещо като Негласната Декларацията за Качество на Автомобилите (Супер мега контрола) на японските производители.
познайте взима се за проба един кашон... отваря се само една бутилка... останалото с крачка назад и ОПА в килерчето с танго чупка в коляното и внимание да не настъпим дамата, че ни е шефка...
е 6-7 износителя всеки ден, правете сметка за килерчето...
Накрая, всяка седмица се разделял на служителите по един багажник ВИНО!
и всичко това заради тангото!
Та тоя ми ти чувак беше дошъл в испанско за няАкаква дисертация познайте не по вината от махмурлука, а по вината от грозде... и се наложи да делим квартира 3 години.
Цели три тежки и дълги години изпразвахме плодът на неговия труд, докато аз изпаднах в полуразпад като се запознах с една полякиня дето взех на стоп... беше ми гадже 4 години и после кой откъде с кредитите за мене...
Ма ништо, 3 години баща му пращаше по дипломатическата поща по едно кашонче с вино, точно 5 и 1/2 бутилки...
И от понеделник до петък няма проблеми... събота и неделя карахме на Испански бълвоч и бирени пари.
Но по-скоро мразеше тангото защото никога повече нямаше да прави тия движения с колянце докато милва вратичката на килерчето...

Абе аз хубаво си ги блещя ама идеше реч за Тангото с ЕГРа
трябва да се знае предисторията на танците, Колегата по химия казваше че "Танца е вертикално изражение на хоризонтално похождение" Б.Р.
Та и аз така, Тик в кръста, Пирон в коляното, Ревматизъм в Кълките, направо Танго с вино в леглото... ех спомени! :cry: а беше толкова топличко в Хиспанско през лятото, направо жега 42 градуса! не ти се ходи на сянка та камоли на слънце! :cool:

Защо стигнахме до връщането на ЕГР
Миналата седмица залепихме огромната дупка на У то дето беше поправено на Т преди двете гърнета, помните ли го или съм го сънувал? :-? ще пусна снимки да видите как се руши тръба с клечка за зъби... :facepalm:
И се оказа че сега чувам много странни шумове от към ДВГто. като на търкаляне на лагер на сухо, тропане като при дизел, и такива разни, Вдигам обороти с товар няАААма проблем, Вдигам на празен ход до 4,5к (прекъсвач) има проооблем и тропаАаАаА...
Другото което стана сега в топлото, като спра на светофар, не че ми се налага често но си е доста притеснително, се тресе зашеметяващо, и то не винаги, само когато си поиска, и предимно когато настоящата (е и бъдеща) ми заговорят за злободневни дрязгави теми, детето се хили, щот на кой да се метне и такива ми ти сърцераздирателни моменти...
Закачихме я на Комп 2 и 4 цилиндър чат пат не палят, но спират да палят 7-8секунди след като си спра на червено.
Рестартираме ЕКУто НЯМА ПРОБЛЕМИ! но баш си е на проблем.
Отивам при батя ви Радо пускаме газта оп, същата работа, пак така, ту пак иначе.
Гледаме компресия, супер ниска и на двете места, а не беше така... есента и цяла зима никакви грижи.
Отлагания от масло бол, PCVто си работи! ама гори и масло!

И почнах аз да си мисля, 4 дена се върнах в Юношеските години, ровене в книги изчетох и квот намерих за OBD и :idea: вързах си така нещата за мене си:
При откачане махане на EGR и само затапване на отворите, без забрана в ECU.
Започва да не достига въздух в колектора, и се получава силно под-налягане, и си засмуква юнашката картерните газове през тръбата на PCV системата... вакума в минимум и така
ECU то компенсира, недовпръсква или впръсква в пъти повече гориво и бум ама няма.
6ти работи защото от там черпи газове за EGRa и не го пипа много.

И днеска последва разглобяване...
И счупване на това:
16102AA420 VALVE ASSEMBLY-DUTY SOLENOID
не го намерих никъде за какво точно е но е някакъв клапан на който единият накрайник се отчупи или беше вече спукан и го лепих, направих му обувка от каноконлит и сода за хляб... ако не знаете как става има го във всякакви формати по WWW
вероятността да е било спукано тава солено-идче и да прави такива селяшки номера е много голяма. а и трябва да е свързано с празния ход.

Следва рестарт на ECU и айде наново...
запали, работи спокойно, вторник като си купя манометър ще видим имало ли е резултат.
Колеги дайте идея за читав безплатен софтуер, че и дете храня а нехранимайковци бол,
иска ми се да виждам максимално повече неща, за компютър по възможност е и за телефон но това е друга история.

Не ме плаши правене на глави и клапани толкова, колкото сегменти, все пак тук досега не съм срещал някой да напасва сегмента към ризите :facepalm: уникални майсори сме... и болшинството не знаем че и за това има допуски... също като за биелни и основни лагери. но това нашия майсторлък е за друга тема.
Айде, пък то ще си покаже.

Лек ви край на седмицата и по-лека се прибирайте,
че храбрите и славните с вино ги изпращат и с кръст забит награждават, а ние бързите го караме по-бавно и с вино у дома ни срещат.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Апр 06, 2018 11:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хинт - ECU-то при нашите казва на EGR-а да влиза в играта от 900 оборота нагоре.
Програмното осигуряване, което хвърля повече светлина в тунела и което може да ти свърши работа на комп е Romraider (с VAG-овски KKL кабел), като последния трябва и ако искаш да погледнеш на Андроидско нещо с BtSSM. Ако не ти трябва да пазиш летописи, то и FreeSSM ще ти свърши работа на компа.
Андроидското програмче струва пари, но си струва.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Апр 07, 2018 1:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Супер Мерси!
гледам чудя се и се мая, тези всичките чудесии дали ще сработят с Блутут? май да... казва чичко Гугъл.
и хоп три заека на мушката :-?
Почвам да разучавам Ром-райдера,
(и на момента си представям как си рейдвам връз некое ромско махале докато се кьоравя в данни...)

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Апр 07, 2018 10:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е не може да сме толкова прости некои ора...

След четене и човъркане на синхронизаторите в черепната кутия, най-после включих на трета и леко отпуснах съединителя...
Имам една гатанка за вас.
Ама няма не, лесно е.
кое се сменя на 10Х- 15Х километра?

Ами аз сменям и всички филтри, включително и въздушния в купето, за вас ваша си работа.
Предвид къде се намира МАФ набутан и Я СЕНЗОР ? И МИ лъсна! ](*,) спомних си един Пич дето не му знам и името как дърпаше и сецаше жабката след като беше вече сменил въздушния на ДВГто... На мене ми се ходеше до тоалетната с викове, и докато се върна той вече беше се справил услужливо...
Това е най-често разкачаният елемент от колата! Бас държа че има ора дето и колана не разкопчават толкова често!

И си спомних един забравен бюлетин на Хондака, където сменихме основната платка на бушоните,
щото буксата на МАЙН(а) РЕЛАЙ, се само-разпоявала в гнездото от след май (м) юнските жеги в Испанско и на милите каручки и двуколки буквално им прималяваше от ниско кръвно в най-големите жеги... оставаха без кръвчица Буквално

При кофти сигнал(разбирайте контакт) от МАФа се получава именно това, лоши обороти на ниско, и то не винаги а при определени атмосферни условия,
като температура, налягане, влага, в тая поредност.

С това от какво са направени клемите се обясняват много неща, добавете умора на материала, и сега разделете
КМ на колата (за БГ под 300-350,000км няма) на 15,000 грубо за всяка сманя (и това е оптимистично-песимизиран казус),
добавете и произволен % хирургическа прецизност на майстора
Сметнете колко често това е ставало в сряда(статистически най-продуктивния и качествен работен ден от седмицата)
А сега сметнете че няма сервиз в Европата че и зад локвите, без поне един Балканец или поне през 6 ръце познат на Батя ви Иваня, и той със сигурност му дават да сменя само маслото...
Още каквато искате глупост.
И получихте колко пъти ви е малтретиран МАФа,
и сега пресметнете колко живот има останал за него, но по точно на кабелните му обувки.
И после ако искате,
питайте ме защо държа е те тия и не само на те тия елементарни неща да присъствам в сервиза.
Мисля отговора е ясен.

Но хайде малко други сметки с реалните наличности на материал.
Метал / Коефициент на Температурна свиваемост Х
Пластмаса / Коефициент на Температурна свиваемост Х-2Х или там някъде, Изгониха ме от университета, не стигнах до съпромат...

Зимата

Палиш колата е още студена.
Метала не свива толкова работи, пластмасата уплътнява,
В движение влиза студен въздух и всичко работи. Спираш за 10 мин. в Еконта гасиш, Загрява се вътре от жегата на мотора и хоп, Клюца Пуца при палене...
На пролет
Същата работа само че сутрин и докато е хладничко всичко е О.К.
Загрява, Спираш на светофара, Клюца пуца... Духва те северния ветрец, пълни двигателното с фреш от близката горичка и хоп валс на шест цилиндъра...
Спира ветреца, айде пак на хорцето Клюца пуца.

Лятото
Палиш, все едно няма грам компресия, тръгваш по магистралата, от 100 нагоре по баир и се опъва на разни панамски жартиери, мели немски наденички и тича като пребозала коза на Октобер фест през баварско лозе на северен алпйски склон...
Спираш на светофара и за малко аха да загасне ама да счупи яйцата от неделния пазар с клюца пуца ама тоя път и пръца.
На есен
Е тука духаше повечко и не се усещаше пръцата.
ама пак в жегичките си го имаше кенефното хорце.

И така отначало,
зарежи сервизи, време е да се омажем и да се върнем към основите на 4тактовите двигатели.
Ще почнем проверката като на ЦБР1000 от 2000г, тама електрониката беше малко и пак си вади 160 пончета.
Ще си проверя собственоръчно, писна ми от глупости и електроники, това е кола, не мога да се разправям с още един Компютър...
Налягането в Колектора, и всички вакууми.
състоянието на всички тръбички/ Вакуум и не такъв / и т.н. и подлежат на смяна, ако е наложително ще ползвам стария познат водопроводен тефлон докато намеря пропуска.
Клеми и конектори, с внимателно поодраскване и почистване, позатягане, ще видя как да се удължи малко кабела на МАФа за да не се налага разкачане при смяна на филтър.

Понеже от тия най-гореказани дефектоидни условности, и начина по който работи цялото нещо.
Какво може би се случва.
МАФ показва Нещо може би вярно може би не,
ЕКУ чете каквото прочете,
ако е цифрово не достигат Херцове, ако е аналогово не достига или е в повече волтаж.
не ми се рови (повече) да знам какво точно чете, НО!
Реже сместта защото чете висока темп. нисък поток (Малко О2) и хоп няма палене тук и там.
Отваря Дросела за да увеличи потока, Отворен дросел = нисък вакуум,
Сместа не се запалва = Бедна от грешна сметка
Лява страна аванс на пълнене леко различен (от нормата) поради износени обтегачи механизми и т.н. и ХОП че дрън на сухо не пали 2ри а след малко и 4ти,
и понеже недоизгаря и О2 сензора(Ламбдата) отчита недоизгоряло гориво... оттам смрад на бензин отзад и...
ЕКУто миличкото се оплита и след малко хоп и 6ти цилиндър бездушен.

И българина след още 10 хиляди километра и нови Ламбди, и барабар с катализаторите и каквото ви дойде на акъла, в това число и частите по газо-разпределителния механизъм щото работят предимно в пределен режим. всички в това число и клапани и глави и нали сме и на газ, та направо на голо с гъзта.
Айде Закърпяй и продавай!
И аз май такава кола си купих. много ЕЙ такивка нещица не и бяха в ред и затова май я взех и за тази цена.
Няма да ви казвам за колко, това си между мен и шефа.
ЕРРРЕЕ КЕ ЕЕЕРРРРЕЕЕ затова МОЖЕ БИ, всичките коли дето ги гледах имаха този момент на прекъсване
утре ще оправям глупавата клема и дано да е само това. и не нови вериги обтегачи, клапани, и прочие.
то май е по-евтино да си вкарам ударена Н6

Еми братче това е.
скоро пак.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Апр 08, 2018 11:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледам в сервизната книжка пише че карам СУБАРУ ФОРЕСТЪР 2,5ХТ... или там каквото беше нали пак е към 245 пудела.
Брей на какво ме научиха книгите! аз пък глупака досега мислех че имам АУТБЕК...

Скоро време ще публикувам ВИНа ако някой го интересува истинската му сервизна история...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Апр 08, 2018 11:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ееЕЕеехооОООооууу!

аман от пишман майстори, я па тоя, я па оня, ааа я па йа...

Днес смених!

25240AA060 SWITCH ASSEMBLY-OIL PRESSURE
И двата, и са супер трудни за сваляне особено когато предишния майстор на колата е бил фен на формулата 1 и е ползвал каноконлит или там бе капчицата дет сега му викаме, оригиналните се развиват с ключ 24 или средно дълбок камък.
ето от къде излиза от дясно, не ви показвам лявата страна за да нямате кошмари (вижте последната реплика)...
Прикачени файлове:
DSC_0199.JPG

И така, това нещо... по книжката... се маже с течна гарнитура... и 5 минутки по-късно (при 20 градуса) се завива, и не се стяга много. То гумата си го уплътнява достатъчно. и внимавам да не намажа дупката а малко по навътре 1-2 витки на резбата Цък и снимка.
Прикачени файлове:
DSC_0201.JPG

Ако не ви се вярва аз течната гарнитура съм я признал, преди да разбера изобщо за форума, така с нея си напълних каналите на предните маншони на вътрешните карета, щото пак едни разбиращи Петъчни сервизчии ми ги набутаха едни гладки, и вместо аз събота да си сглобявам по живо по здраво предни полуоси, едва не се разведохме с последното бивше... щот сам цапъл с тая черна мас, върви обяснявай че е гума и с него уплътнявам и душа... дето пак го скъся ама карай :-~
Та сега,
дето преди идеше реч за едни сваляния на глави, редене на клапани и разни ей такива врели некипели майсторлъшки мезета...
меря аз датчик нов 1,5-1,6 ома,
Ето ви малко снимки къде се намират старите, . :shock: .
Прикачени файлове:
DSC_0203.JPG

Прикачени файлове:
DSC_0204.JPG

кой ляв кой десен не знам но трябваше да са около 10 ома.
При 45 ома скача грешка 026 и 028, ма дотогава бичи бате...
Снимките потвърждават една закономерност
Деца
(с ударение на Е-то), нема а се плашите, туй е само приказка и тя е у вашата кратуна. И помнете винаге ке има йедин куц стар дето дебне да ви ...бне както може, щото само с паре се не живе, виж с мноу паре друга работа (с ударение на У-то),
Пазете се и от майстори деца, нищо че сте на пределна възраст според вървежния набор 2002. :facepalm: леле колко дърт съм веке...
На нас момчетата (макар и посребрени) винаги ни останат японските чикийки за играчки...

И сега още по-малко се не бойте, за наше успокоение идва сезона и на сливите.
Та
имам един комшия дето при него сливите идват първи, така де, човека си има плод и зеленчук в гаража и вкарва секкви секнати и разчекнати имена на плодове. Ама ти казвам ни в испанско ни в кубинско, ни в пакистанско. ма даже и от китайско... :shock: Е, повечето яз ги знам, ама нейно височество не ги беше и чувала преди мене тия плодове дето вкарва тоя пич, едни такива и тя все при него ...ама не се излъга де...
Та той първи намира сливи! Едни такива сочни огромни, апетитни, абе сливки да ти се прияли! И ХОП 30лв. килцето... ако искаш баце!
И готините сливи си седят като на по цигарка пред капанчето, чакат някой да му се прииска... Припичат си си, хващат си и тен по някое време... :cool:
А ние, другите пичове стоим гладни... не ни е по джоба тая сливка... :-?
Е да де ама след седмица на слънце, нали се сещаш че тия сливи таковат де вкисват... съсухрят... почват да се увъртат секви мухи че даже и стършели покрай еднодневките... Още след седмица и пича си ги кара на село на бабата, та тя на прасетата...
Но не щеш ли,
Още седмица по-късно другите баби, по селата, почват и те да вадят сливчици, едни такива мънички, сочни твърди... и по 5лв килото...
Ма кво се чудя то и в живота е така, а после хубавите сливи само прасетата ги яли...

А колата ли? трябва да се оправи, утре ще му мисля, стана много късно а и докато съхне трибонда... сега отивам да боря местната кралска особа за спешна доза лимонената киселина...
- НяААМА да ти дам, трябва да има за кекса!
-Какво ще киснеш? Камба в сондите ли ? :facepalm:

Върви ти и се обяснявай, колко общи неща има между една печка (макар италианска) и една каруца...
ако не знаехте и на двете можеш да си печеш яйцата при определени условия... и особено ако на второто не му работи климатика...

Споменавам климатика и се връщам на кошмарите.
Внимание от ляво, може да счупите един от сензорите или прекъсвачите за климатика много лесно, достатъчно близко е до датчика за налягане на маслото...
Ай ся кекса на абордаж! :-P


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Апр 28, 2018 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Драйф тест 1 в 6:30,
Ще има кекс, с лимон-тузу
Отлага се готвене на сондите чак за другата седмица,

НО забелязах тези 5 неща
1. Разнебитеното огледало за задно виждане, Явно майстор №2 го е поправял докато съм ровел под капака.
и е успял, като го намествах едва не ми счупи носа...
2. Повече Въртящ момент в ниските обороти... сега се катери към Свети Наум като си включва на 2000 оборота следващата предавка, преди първа я мъчеше до над 4500 :giggle: същото и на светофара на семинарията към Телевизионната кула
3. Спирането, Аз понеже се събувам в колата, на първото спиране на павета заковах... сега е по мек педала, това е признак за подобрен вакуум в колектора.
4. промени се леко мириса на изгорелите газове, сега пак мяза на нещо.
5. Пак си има клюца пуца, ама вече не е толкова много, и като че ли е започна да се пооправя.

Не правя наблюдения за Баир, но така или иначе днес ще ходим на пътешествие за да видим и на дълъг път и с товар какво се случва, дали пак ще прехвърля скорости като ненормална.

Ай че, Майстор №2 иска да се возиме...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Апр 29, 2018 10:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честит ви първи (Не) работен ден от Май...
днеска дадохме това показание по седмичното трасе, Температурите бяха между 16-25 градуса целзий...
Прикачени файлове:
DSC_0223.JPG

Този резултат е от
Шопландия Централ Парк (Телевизионната кула София) до Майна Олд Тоун (Пловдив тунела под стария град), засечено и с пълнене на гориво (газ), Скорост 140км/ с круйз контрол и климатик, двама души общо 200кг барабар с багажа за 1 нощ отзад...

Тази сутрин,
Не запали нормално. Наложи се да я загася докато беше много студена(16 градуса вън) след 0,8км, и си запали нормално :shock: , след това пак се наложи да я паля когато беше вече топла и никакви грижи...
никакви вибрации никакви ядове, после чак до Асеновград и хоп този разход, но днес беше хладно до едно време, не съм гледал и атмосферно налягане ни влажност...

Много ми е тайно това поведение на колата, по баирите сега набира по-добре и се чуди по-малко, ама тамън да ми свикне на крака и като се наложи да набере зад поредния трактор и хоп... заглъхне малко.
после се усеща и почва пак да се не мъчи, трябва ми това ЕСУ нещо да го разгадая как му е замислена програмата.

Вероятността механичната част от двигателя да е много не в ред все още е незначителна...

само ще ви спомена факта в книгата (за сервизи) пише на стр/.1818:

Буквално това:

X: DTC P0117 ENGINE COOLANT TEMPERATURE CIRCUIT LOW
DTC DETECTING CONDITION:
Immediately at fault recognition
TROUBLE SYMPTOM:
• Hard to start
• Erroneous idling
• Poor driving performance

Същото го пише и за следващия код
само дето кода не е светнал още. но всички симптоми са на лице...
Назрява една теория
З нашите родолюбиви събратя пазителите на родните пътища,
е ли възможно автомобил да се скапе за 10000км?
ами ако солта е ?
ами ако е луга?
ами ако се?

и да се скапва цялото що е сензор и е изложено на електрически пробив...??? подложено на електролитен разтвор с определено РН ???

Много въпроси и няма да има отговор скоро време, дори всичко да си остане в рамките на програмираното остаряване, пак има смисъл да се пита човек.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Май 01, 2018 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди да разгадаваш програмата на ЕКУ-то виж кво ти разправя то в такива моменти с ромрайдер-а.
По-долу ще ти листна част от параметрите, които ми седят на телефона и виждам постоянно, като това ми позволява да видя в момент на подобно своеволие от страна на ДВГ дали е нещо сериозно или евентуално къде трябва да ровя, за да търся причината:

Speed (kmh)
RPM
Battery (V)
Coolant (degC)
Oil (degC)
Intake (degC)
Throttle pedal (%)
Throttle plate (%)
Manifold Pressure
MAF (g/s)
Engine Load
IPW1 (ms)
IPW2 (ms)
AFR1
AFR2
Final Fueling Target
Fuel correct1 (%)
Fuel correct2 (%)
OCV adv L (deg)
OCV adv R (deg)
OCV duty R (%)
OCV duty L (%)
IAM
Ign.Timing (deg)
KCA (deg)
FBKC (deg)
FLKC (deg)

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Май 01, 2018 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SRG,
Съгласен, но...
всички данни се събират от датчици,
сега си представям,

(А*2)+(В*3)+(С*4)+(Д*2)+(Е*3)=Х (620-650RPM * TQ = HP (@ при 0 Товар на празен ход)...

А, В, С и т.н. са данни по-избор от произволни датчици за параметри като входящ въздух, околна температура, (под)налягане в колектор, Т. на масло в главата, Т. вода в глава, Т тук и там...
всичките ги имаш на екрана на телефон и предполагаемо им се доверяваш напълно...
И така...
Е заради това ме изхвърлиха от университета, аз мразя да наизустявам и затова си записвам, осмислям и после БОЙ! ама тя формулата ви Г-н професор не споменува половината променливи... :facepalm: грешка...
И 45000 евро по-късно, на половината на 6ти семестър, получаваме писмо:
Уважаеми Г-н ... :-~
Каним ви най-любезно да изтеглите дипломата си за средно образование от Деловодството на майнистерсво на Образуването с адрес Мадрид Ул... на майна ти си пак...
Категоризирана "отхвърлена и невалидна" за кандидатстване в Испанските "висши" Технически Образ у вателни Заведения поради недостатъчни академични часове по основни теми от опо ментата специалност.
Беше написано горе-долу точно толкова грамотну... ROFL и имаше и поправки... и беше на пишеща машина през 2004г...
Ама няма значение че съм издържал всички изпити, че нямам оценка на изпит досега под 8,5... от 10...
и други фактори... и ходи ГИ съди... нали си си платил за знанията... и си добил няколко екстра... с бухалки по гърба... или между смъдящото разкрачие из от зад зее... ](*,)
Науката "навсякъде" не обича мислещите извън "стандарта". Не я интересува факта, на колко заслужаващи си фусти не си обърнал внимание заради техните времеви (финансови) изисквания...
по случайност установих че с Е=мс2, е приложимо единствено при взаимодействието на хората Времето и парите, тоест
E (Effectiveness Ефективност)=
M (Money паре) *
C2 (Curses squared псувни (или Courses - разходки за зелен хайвер) на квадрат)

ROFL

ма стига толкова наука...

Сега обратно на темата
само при отклонение в А с 5%, крайния резултат се променя прогресивно (на око) с около 12-15% а може и повече... и сега си представи че вече "хванах" два датчика с над 350% отклонение и се оправи разхода... със същите 15% надолу. А това е много.
ако навсякъде отклоненията са с по 20% да кажем, нещата много загрубяват.
ЕСУ то е просто един калкулатор в ПО-Грубо изразен вид, ако му подадеш грешни данни, загазваш с резултата.
Получава се че ЕСУ то е реално сляпо в повечето ситуации и за късмет работи (засега хванато) в издънка само на празен Ход.

Познавайки
мотоциклетните OBD@2 или там който пореден номер има след 2000+ година,
годината на производство на колата 2003 (4м.)
и имайки предвид
и спазвайки закона за програмиран живот.., изучен докато още бях студент...
А) Телефон до 2000 за 10 години до 2010 за 5 години, и всички след това с живот 2 години(забележи точно толкова им е гаранцията...
Б) Пералня, Хладилник, Печка, до 2000 за 20г, до 2005 за 10г, след това за 5г.
... :shock: и още примери, но това за друг път... :beer: че е дълга тема, дето един бивш колега, все още не вярва, въпреки заповедите на Маркетинговия му директор да взема да повярва че трябва да продават "сносни боклуци" иначе щели да умрат отглади... че н'мало к'во а продауат...

Сега си представи колите...
Единственото което ги спасява Субитата и другите японки е една инициатива в началото на 90те да се настанят трайно на европейския пазар... с познай колко по-дълго живущ продукт... Х фактор *4...
"НО" и тук се ползват датчиците и за европейски автомобили със съответната им по-... цена...
Денсо например (произволен) доставен в/и/или за Европа, не е Като този за оригинално вграждане в Япония за ползване в Япония...
Това е проверено,
на един и същи модел мотоциклет с две различни години на производство.
Първият правен и купен в Япония.
и вторият само "сглобен" в Европа, или обърни внимание "по европейски" норми за емисии...
Познай (без заложен отговор във въпроса или подсказване :cool: ) кой от двата мотора живя два пъти повече... преди смяна на половината електроника...

Затова,
разбирам че си парче изследовател, пич по рождение, и ама какво да се научи от теб...
каня на по бира или друга заигравка при смяна на "някои" от ниско бюджетните парчетии и да видим резултати като ползваме твоя опит с ЯОМ раидера, признавам тук съм гол, бос, ама направо цъфнал и вързал все още.

:beer:

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Май 03, 2018 10:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И така,
Днес гледахме ъглите на отваряне на газоразпределителен механизъм
познайте закономерностите какви са, :facepalm:
на 2000+ оборота скача от 9,6% на 40% изведнъж и като пуснеш педала и падне под 500 ай пак на хорцето...

Четох, и пак четох, и се не начетох,
Смених, сменях и продължих да си сменям, проверих всички сензори и датчици под предния капак.

И сега, след като са нови всичките възможни неработещи неща свързани с датчици за тремператури налягания и подобни...
Последната точка обикновено е стъпка 6 по книгата:
Сменете дефектно ЕСМ...

А моето знайте е флашнато в БГ... след инсталацията на газовата...
Определено ще има румба наново с оригинален МАР

ха 6естито... ](*,)

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пет Май 04, 2018 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор