Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Апр 17, 2024 1:09 am



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Следваща
 Outback H6 - The Black Pearl. Впечатления. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да не си превръщаме кошовете в кухни и да монтираме канчета, тенджери и други кухненски пособия, трябва да намерим някой фрезист, който да спретне на някаква поносима цена е туй - ЦЪК
Прикачени файлове:

Прикачени файлове:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Юни 04, 2018 8:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може би първо е добре да запиташ фирмата производител дали това устройство става за атмосферен двигател и къде следва да го завиеш.
За направата винаги може да се измисли нещо, за ефективността му в този му вид и за това приложение е трудно да се прецени.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 04, 2018 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поне от инфото в нета си е идеално както за ФИ, така и за НА двигатели, а монтажа при всички е един и същ.
Аз вече се навивам за един първоначален тест с канче, пък макар и да е някое DIY-че като това долу :D
Прикачени файлове:
catchcanB3555.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Юни 04, 2018 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ns custom parts отдавна го правят този сепаратор - 300лв

Пон Юни 04, 2018 4:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тествай и да видим дали ще има отражение при корекциите. Н4 си имат вграден AOS (Na&turbo), друг е въпроса, че почти в никой сервиз не го чистят и най-често е забит. При турбо версиите AOS е доказано решение, за NA не съм чел, не съм и срещал някой да предлага за 3.0 AOS (с връщане на маслото в картера). Catch can се слага на всичко - най-лесно е да купиш готов от магазин за пневматика и да го сложиш на линията на PCV клапана / вентилацията на картера. Макс. 50 лв да струва.
Според мен точно този на Томиока няма да ти свърши добра работа, но ако имаш размери и чертеж ще се опитам да намеря стругар/фрезист за изработка на тестов.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юни 04, 2018 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз не горя масло, така че от тая гледна точка не очаквам някакъв ефект (поне не и бърз такъв), но ако успея да изолирам по цивилизован начин текущото "захранване" с горещ въздух от картера се очаква някакво намаляване температурата на входящия въздух в интейка, което под товар вече си е някакъв сериозен бенефит.
Не знам обаче какъв е дебита на въздух от картера, за да знам дали си струва упражнението...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Юни 04, 2018 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тук нали знаеш колко са променливите
зависи
какво е маслото.
износване на сегменти
външна температура
къде? в градско или не.
в тая насока, дори едно разширение някъде по дебита на тръбата, ще има положителен ефект от загубата на момент на парите, един вид заглушител...

и реално може ли да се пробва, то всъщност това е може би теорията и зад Кеч Канчета и Аир/Ойл Сплитери.
с добавка малко стени и пробки се получава едно или друго... Образно казано "конденз в Гърненцето".

А Може би и сметка?
Знаех си че трябва да се внимава по математика...
една от ограничаващите величини е Максимален дебит на ПЦВ клапана.
представям си затихваща синусоида на празен ход докато загрее, после ще следват промени при натиск на педал/дросел позиция/товар/ вакуум в колектора/

Преди година и половина на г-жа Плюшкина и Моя милост, решихме и купихме Печка "МЕЧТАНАТА" вещ беше получена в срок и разопаковане, инсталиране и прочие... след дълги спорове защо на изплащане, но това тук не носи приходи...
И нали живеем в кутийка... старата "мечтичка" от Елпром беше разглобена за по-добри времена.
Вътре имаше разни термостати, вентилаторчета и прочие благини, всичките прилежно подредени в един сандък и закътани зад вратата на "СЕЗАМ"
Обаче имаше едно друго нещо от което останах в чеп и тлен.
Остави че термостата е регулируем... имам една две идеи за какво да го приложа... но по-важна е изолацията, Същата се ползва и под капаците на инжекторите… и даже е по-висок пожарен клас каменна вата.
Като гледам Има за две че и може и три коли.
Поставена на правилното място с прилежно изработен Алуминиев щит, на теория ще е доста ефективно намаляване на Инфрачервено облъчване от мотор, водни тръби...
Такова решение Ооо Баче,
на спрял автомобил ще има обратен ефект за маслото, защото ще изолира и "остави" топлината в блока, сиреч риск от врели некипели картерни маслени газове в задръстване и ще почне да ти гори масло.
Е винаги за сметка на % значима по-ниска температура в колектора.
Но пък може да се коригира с по-рано отварящ термостат...
е много неща станаха,
имам и бая работа,
Щрак и сменям чипа с друг език...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Юни 05, 2018 8:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А знехте ли че за Арабския свят и Австралия
термостата е по-студен?

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Юни 05, 2018 8:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази седмица по трасето отново имаше дъжд...
това значи
че не бих могло да съм мирно седяло...
ако с вратите напред могло да летяло...
И то така и стана,
бре не мога да разбера, на правата газ до 200, идва завоя и с 20?
ей тва мерджаните мнго фърфежни машини брат.
то не може да кади толкуз и да не фарфи,
И после ми се чуди що го изпреварвам. и ми се пени, ми аз в завоя бавно не мога, колата е предимно с предно и ако не дам газ в завоя потъва, поднася и какво ли не по предниците... нищо че е с ново макферсонче…

На други пък с разни Файтони им се налага един такъв афторитет да са, фсе у леуо
ма че и аз съм там и съм с 80 не му дреме той е вече пред мене и оп с 40. и докато се сърди на евазивната маневра:
десно леу десно (с газ през цялото време) и пак пред него щото иначе идва другия зад мене и познайте...
и познахте...
аз избягах, ь на тоя с файтона, задницата му не е вече толкова... задна е а е малко по-предна... дее…

И така днес трийсе и 2-3 градуса по Хасковско, Жми града, свеке нищо не е било, и следа от неравномерен празен ход нъма.
Стигам в шоплъка и хоп, иди ми зайди ми.
от толкоз работни задачи не можах да погледна нито свещи нито нищо.
Ама сега съм намислил да сменя маркучи малко, събота и неделя, ако пак остане време разбира се, и да видим. щото тая работа е твърде променлива за да е свързано с клапани.
то сега че думата клапан на едни езици се пише много близко до една женска дума сигурно има общо :-?
ВАЛВЕ с ВУл..
сигурно връзката е в жегата, колкото "по топло" толкова "по отворени" да ги нарекът така си е било направо остроумно!
И в тая връзка,
Не може изведнъж на жега и всичките да се затварят като хората!, на третия път някоя все ще пусне!... Логиката иска да са още по-отворени! пуста японка!
А те не са...

Мисля да направя един експеримент,
утре ще закича между ПЦВ маркуча и колектора един филтър за дизеляк и да видим за 30км какво ще се събере...
Други желаещи да експериментират с предложения?
Е може и да бъдат чути и приети кой знае... до събота има време
а после яко дим и през махлата. аз още не съм се отказал от кеч/кен кондензора там както му се вика, и това ще е забавно да се внедри.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Чет Юни 07, 2018 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми тъкмо разглобих,
и пак дъжд... тоя път ми пречи и не само дъжда, ама явно и ръцете ми са наопаки...
Ще прекъсна за да използвам случая да цитирам една фраза на ваш познайник (вече и мой!), тук от форума:
"Ми като им дават книжки на тия с две леви ръце и два десни крака"... и продължава, Но колегата ако се засегнеш веднага, се публикува името.. фразата си е негова честна Сержантска... Опа…

Та сега защо продължаваме, в тая насока, и защо изобщо пишем за дъжда, или по скоро пишем с дъжда.
"Няма нищо по хубаво от лошото време"*... това не е шпионско есе, но въпреки това се случват и такива дни в които просто е по-добре да пишеш отколкото да се караш със съседа. Да пишеш вместо да мокриш асфалта с изпсувани плюнки. И дори и да си велик в това нещу писането, колкото и да не върви под дъжда, да си на сухо докато го правиш. Много по-добре е да го правиш точно в такива дни, и от време на време да открадваш една влажна целувка от бившата госпожица... много добре действа, докато съжаляваш че не можеш да си с колата навън в мокрото, хлъзгавото, калното... просто защото преди да завали си имал неблагоразумието да я разглобиш... колата де...

Но преди това...
По-рано днес...
Се наложи да си ползвам любимия дремел, е да ама тая машина е проектирана да се върти наопаки... поне като режа нещо с нея. И щото аз си имам само една дясна ръка, но явно брата немец е сметнал, че повечето хора за да станат сръчни, трябва да са имали предимно повече "леви" ръце и тогава ще им е удобно тяхното изобретение и за рязане!
И да (ама четете го заедно, като ИДАааа) ... ама не!
Както тръгна да режа нещо с това чудо и всичките стружки в мене! пуста му работа... не са измислили начин да му обръщат посоката и това е... яд ме е щото си разтопих любимата тениска с цветовете на един не на мен любим отбор... и сега като ми потрябват нови гащи няма да има с кво да се правя на местен из цеховете в Майнишко… Черната ми тениска с оранжеви чертички сега има и изгряващо шкембе отдолу под формата на Съзвездията "ГООЛЯААМА МЕЧКА" В ПЕЧКА и "Малката Овца Закрилница" с Трабант...

Е да, опърлих се жестоко, заради два болта...
Мноу ме е яд ](*,) докато аз самия зацепя какво става и моето второ дълбоко "по-будно Аз" вече беше прехвърлило огненото нещо през буйната ми лъвско-женствена грива!
Леле как прозвуча!
Ма си нямам вече поло черно-оранжево поло Адидас…

Но се съвзех, и ето след това какво ми дойде на ум.
Газовия филтър който ползвам се разглобява и става на превъзходен Кеч Кен,
преработка на филтъра, разбирайте Екструдиране/ Издължаване/ избушване. се превръща в кондензаторна Ламела,

Е не става... Новите телефони правяТ ЕЕЕЕУЙЙЙЙ такива гоуеми снимки и не влизат...
После с друг отговор довечера, че дъжда спря дукат се мотам с вас...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Юни 09, 2018 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тестовото канче е готово и монтирано, като материалите са стотинки - две празни кенчета от кола, малко хартиено тиксо, 5 телчета за стъргане на тенджери, една кухненска гъба, парче маркуч, две скоби и един болт за тапа :D
Ще потествам малко и ще споделя.
Прикачени файлове:
IMG_0131.JPG

Прикачени файлове:
IMG_0132.JPG

Прикачени файлове:
IMG_0133.JPG

Прикачени файлове:
IMG_0134.JPG

Прикачени файлове:
IMG_0135.JPG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Нед Юни 10, 2018 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ROFL
и аз си направих такова,
нищо не събира братя... :cry:

Днес със SRG Погнахме два PCV Клапана, един за мен един за теб лесно се делят нещата...
Май последните два в БГ са у нас...
моя стана на резервен, ако някой му трябва да си го иска,
цената е като в магазина АААааа.. и да си плати доставката,

Оказа се че на проба моя си работи, сравнен с новия... и налягане от помпа с манометър, отварят и двата с еднаква сила, в обратна посока пропускат и двата докато се увеличи дебита и тогава блокира:
точно при такива ситуации:
Прикачени файлове:
pcv_system_valve_operation.jpg


Малко се разминаваха стария с новия клапан но е едва забележимо,
Язък само разпечатах новия...
Ето и как работи системата
Прикачени файлове:
pcv_system_extracting_moisture.jpg


След спора с SRG официално признавам, това е заключителната версия за 6ст-краки Членестоноги апаратуси без маски и помпи за Изкуствено Дишане... прав беше човек донякъде, само че върви на обратно цялото нещо,
Вакуума засмуква през клапана,
А за да има какво да засмуче през клапана се довзима от преди дросела след филтъра.

Охлювитяните са с лека доза врътни, сгъни, па тресни го и то вземе да се оправи и не влизат в тази тема.

Това което е много драстично изкривено и причина да не работи ПЦВ системата при мен са множеството вакуумни тръби с кофти форми...
Откривам доколко всичките ми вакуумни маркучи са на практика заминали,
До такава степен че там от където трябва да влиза свеж въздух за ПЦВ от там сега излизат парите от главата и мацат всичко наред от дросела натам. Не вярвам да са запушени тръбите в двигателя, а просто си взима повече въздух и хоп клапанчето не работи, но пари си има и си ги дърпа...
А на скорост ЯАМ ефекта от въздухозаборника тъпче ли тъпче вътре и двигателя работи на пушка...

Ако успея да си "оправя" новия тефелон да снима с "по-малко злорадо" качество ще пусна снимките,
но определено утре сутрин се до въоръжавам с 3-4 размера маслоустойчиви маркучи и сменям све наред.

днес сутринта имах шанса да намеря тръбе и смених до МАР сензора...
И Нещото се попромени... почти изведнъж :D !
едните прокраднати снимки са на газовия ми филтър, те са за евентуалния проект КЕН в КЕЧа,

Не знам, Барби кво ша каиш по въпроса...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Юни 12, 2018 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прокрадналите се снимки
Ето такъв Стайлус Апаратус търся в по-голям размер
Прикачени файлове:
30.gif

Прикачени файлове:
20.jpg


Модела е ALEX ULTRA 360,
Има такъв подобен на LPG Tech, но май не могат да му се въртят Щуцерите.

Засега,
и такова същото ще свърши работа,
Понеже ще е временно, аз да си го направя както трябва, пък ако я намеря, я не начин да го пълня много за около смяна на масло.
Нещо изискано под 50-60лв ще видим как да го намерим, тука внасят само тия циганьорските с тръба от страни да си гледкаш. Е не, и братята на китайските циганета и тях засега не искам а и нямам с какво да ги финансирам.
Понеже имах възможността да експериментирам с елементарен Филтър монтиран на ПЦВ системата, който за 1000км буквално нищо не събра, като за други 150 беше сменен на позиция където повече неща минават и пак едно нищу, мога да мина на следващия етап.
Прикачени файлове:
IMG_20180611_130943 (002).jpg


Просто, и само ако се наложи,
за начало на тялото ще му направя една вложка 5см от ПТФЕ за да е по-дълбоко, 4бр 100мм шпилки да поемат новата височина и да жми махлата. 30-40лв. стойност на проекта си струва,
Филтъра
и какво като е за газ... ние гоним да върнем назад всичко друго освен ГАЗОВЕ в колектора. :cool:
Остава там където е, и ще се сменя, може да му се помогне с 50ст. навити телчета и изтърбушване, но те ще са само допълнителен разход.
Източването
без да се налага да те маже, да става през пробка по маркуч и да върви чак до скоростната кутия, и да хвърля всичко долу преди носачите... когато се отвие пробката разбира се...
По едно време мислех да гледам даже и Хондовски нивомер от капачка на спирачния съд да търся ама не, може и без него, просто не вярвам за 5000км да се случи нещо особено, а и много с кабеляк и ламбички да се отплесвам, пак ще стане дискотека.
Но ако знаете какво извадих от газовия филтър...
Едно време имаше дзифт, е те такова смрадливо вещество има и в газта.
Ето как изглежда двигателното след поредната доработка на газовата,
Прикачени файлове:
IMG_20180611_130831.jpg

и Кен в Кола та. без Барби тура ти.
Прикачени файлове:
IMG_20180611_130846.jpg


Пояснение, инжекторите са между тръбите на колектора.
Не питайте,
Само аз си знам колко ми коства приспособлението дето си направих за да се пробие колектора под ъгъл... пак не питайте, че като спомня почти на развод ме гонеха. :heavy:

Засега
успешно се самоубеждавам че всичките газаджийски истории за клапани и други грацки митове и легенди са врели некипели на гладни майстори. не е нормално в тия жеги и колата да работи по-добре от всякога. и понеже не може да компенсира с аванса... нека да е богато, така няма да има детонации...
и после, "Ааа ми те катализаторите и ламбдите са за смяна"... и избушваме катализатора.
А знаехте ли че
стоикометричното число на газта е 15,5/1 ?
Точно така
На бензина е 14,7/1 ако извадите сметката ще разберете че на газ реално трябва да харчи 6-8% по-малко в литри.
и може да се кара доста по-бедно защото газта е % по-стабилна на детонации... е да вдига се температурата на изгорелите газове от по-бедната смес, но това е само бонус за износени клапани/ кобилици и пр, и износен двигател... Уплътнява се всичко вътре! и после изгарят гумичките на клапаните... но тва е друго...
Позволявам да цитирам и факти, щото това дето трябваше да ми стане професия, сега ми е хоби... и обратното...

Ако клапан е потънал в леглото си, щеше при 30 градуса жега вън, да има огън и жупел я от ауспух я в колектор. Налягане да играе не на подскоци а на не знам какво... и определено нямаше да стабилизира обороти, както е сега.
Както се оказва, МЛ (обърни буквите де!) далеч не са най-евтините коли,
а просто най-лесния начин да се използва един митичен "евтин" автомобил за собствена облага на гърба на ближния.

Утре след смяна на всичко що е вакуум ще видим дали ще продължавам да съм на прав път.
не съм забравил свещите и бобините... пусто все няма време да лягам почти отдолу.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юни 13, 2018 12:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Филтъра за газ го има по онлайн агу сайтовете - предлага се в БГ. Виж в Eлена газ, ако не греша.
За газтта не си открил топлата вода и не са ти правилни изводите за:

1. Няма да можеш да постигнеш по нисък разход от бензин, защото Компа ще се стреми винаги към 14.7, колкото и да я обедняваш, а и агу системата не е стенд алоун.
2. Бедна смес и т.н. Прогаряне на клапани се получава от прекалено богата смес, а не обратно въпреки всеобщата заблуда. Радо беше писал за това много отдавна

Сря Юни 13, 2018 6:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Още едно допълнение:
За да уловиш масло от маслени пари (в които има и водни пари) с такъв "кеч кен" ти трябва ∆P и ∆T с необходимите стойности. Излишно е да казвам, че при променлив дебит сметката е трудна заради смесването със свеж въздух, което вече си установил. Затова за двигателите с турбо надув, за които се налага, AOS са доста големи. При тях има преход от вакуум @ idle (Pa=0.4 bar) до сериозен надув (Pabs=2+bar), при което картинката с газови смеси става доста сложна за предсказване. Кондезиралите маслени пари, вследствие рязка промяна на налягането (∆P) променят параметрите на запалването на газовата смес в цилиндъра, което от своя страна променя скоростта на фронта, което ти отчиташ като детонация. При твоя двигател в цилиндъра влиза много по-малко въздух и проблем с тези пари ще имаш, ако мотора е каталясал в много напреднала фаза. Ако мислиш, че тази система прави проблем - шкартирай я и виж дали ще има промяна.
За съжаление топлотехническите сметки при газообразни флуиди (в частност газови смеси) не са с такава точност, както при обработката на сигнали на електрически величини. Когато се намери някой да преодолее математическата ни слабост (на човечеството, не на конкретен индивид) ти гарантирам, че нещата ще се подобрят доста, не само в областта на ДВГ.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Юни 13, 2018 7:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Системата ПЦВ я смятам за полезна,
При мен обаче тръбопроводите са зле и затова засмуква но не и от картера...
А по скоро се връщат изпаренията и капчиците преди дросела, захранващия маркуч е омаслен. А връщащия е сух. И на пцв клапана имаше отлагания,
Добавяме като цяло леко по летливи масло и горивна смес,
и нещата доста лесно се виждат другояче.
Днес ще снимам,
1 снимка е по добре от 1000 думи...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юни 13, 2018 8:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ICO,
Филтъра намерен,
На Атмосверен,
ПЦВ системата работи ефективно само на силен вакуум, тоест на празни, ниски до средни обороти,
Ако съм в правилната насока, на по-високи "скорости"(км-ч) също теоретично би трябвало да работи поне частично заради РАМ ефекта от въздухозаборната фуния преди филтъра.

При Турбото
нуждите за отвеждане на газове като цяло не съм разглеждал, но ако седна да се смисля. Не вярвам по добре да мисля... и затова спирам да го мисля мойто Перле турбина няма да види...

Сутринта много задачи и не можах повече от две тръби да сменя в движение.
но нещата придобиват шарена картина.

Понеже Споменахме Радо.
Той мисли, не знам дали знае, не ми се е налагало да съм му даскал и да го изпитвам...
но поне си ползва черепната кутия целенасочено, и обикновено търси и "други" решения, затова пълни уважения.

снимки след малко че сега вечеря...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юни 13, 2018 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сега с около 1000 думи...

Вход в Резонаторното тяло чисто,
Прикачени файлове:
P1012584.jpg


Изход от резонаторното тяло към Дроселната клапа (гняз…)
Прикачени файлове:
P1012583.jpg


Изход от резонаторно тяло за въздух, захранване на блока с ниско налягане, буквално въздуха само го спъва въздушния филтър. Щуцера излизащ на резонатора отдолу в ляво.
Прикачени файлове:
P1012585.jpg


Дрросел, средно мръсен, входа на "Силен вакуум" маркуча идващ от ПЦВ клапан се вижда долу в дясно, ако го виждате изобщо хубавата снимка се попиля някъде и вече е тъмно за нова.
Прикачени файлове:
P1012587.jpg

Ето още една но пак май не се вижда
Прикачени файлове:
P1012586.jpg


И така изглеждат двата оригинални маркуча за ПЦВ системата
Прикачени файлове:
P1012582.jpg


Термоформирани, или както там се наричат.
Проблема на този вид материал е че се изпича, точно така, дава му се форма в пещ.
и с течение на годините продължават да се "доизпичат", като в процеса се променя и структурата на материала...
това води до тази "яйцевидна" например формичка на отворите.
На снимката страна на тръбето от изхода бучнат в ПЦВ клапана
Прикачени файлове:
P1012590.jpg


Тази страна е същото тръбе на входа вече в колектора (след дросела!)
Прикачени файлове:
P1012591.jpg


Ето и малко други малки такива вакуумни "изпуснали се" дребосъци,
този конкретно е от регулатора за налягане на гориво (бензина...)
Прикачени файлове:
P1012580.jpg


И сега един от победителите на недоглеждането!
ДЕНСО га ти Шитнат (от SHUT не друго) МАР сензор струва 270усд нали така... ако щете и от шитландия го докарайте, цифра за нема никой. Телефон бъкан с всичките електроники по колата, събиращ се в една длан не струва толкова вече. Ама едно време са стигнали и до луната с 32кб, а сега и един аватар не е толкова малък... Ама приоритети на цивилизованите същества...
Щуцера на МАР сензора е 3,2мм
входа/изхода на Филтърчето е пак толкова.
ОБАЧЕ Штуцера на колектора е 5мм или 6мм :shock: супер малоумно недоглеждане.

Е как можахте бе братя, то бива японски Чи ама чак пък и шит, о...

и познайте какво стана... нито мога да го премеря, нито да го надеря...
Имаме си второ място по наддухване с гайди… изпуска, свири, влиза какво ли не от там.
мисля че около час се въртях само да набутам глупавото маркуче от 5см, и не можах и накрая не издържах и ми изрева меха, щото и се опарих жестоко на алтернатора… подмокряйки бузи и другите работи от гняв в процеса...
Отдавна не бях побеснявал така.
Ето за тази японска четворка говоря
Прикачени файлове:
P1012579.jpg


И много вакуум, много нещо е влизало, то свиреше като смукнах от там

сега причините,
поради термичното деформиране и съответното стареене, пластичността на материала на тези неща се променя,
палиш тръгваш, нагряват се, пружините ги стягат и работи...
да но минава време и те започват да се втвърдяват и изстиват по тесния калъп на щуцера...
да но температурното разширение/свиване на щтуцера(метал) е в пъти по-малко от това на каучука...
и какво става накрая разширени маркучета, скобите се впили до макс и вече и да искат няма какво да обират…
това обикновено се случва на 10-12тата година...
Реално от максимата
колкото по-малко в пъти е палена и колкото за по-дълъг пробег, толкова по-добре, затова автомобил с кратък и интензивен живот е с двигател в кратно по-добро състояние от такъв с малко километри и дълъг живот.
И сега ще има зевзек да ме обори и то с право. И на всичкото отгоре и моите думи... Но все пак, магистрално водили живота си автомобили са обикновено в по-добро състояние въпреки бонуса километри. Кой каквото и да приказва, кола се кара малко но за по много.

Смених временно с каквото намерих масло/гориво устойчиви тръбета, има там от по 3,2/4/5/8/10/13мм, около 24-5лв, ама по голямата хамалогия са скобите, приблизително двойно дадох за нови...

Сега щях пак да пиша нещо тъпо, но ми изчезна музата... след сметката...
А да, ще пробвам принудително да вкарам под налягане въздух в ПЦВ системата. С помпа за колело, че ме е страх да не изкарам маслото през някой О-пръстен навън... на теория трябва да излезе в колектора... но ще видим

Лека нощ деца,
в дъжд и ръжда.
ражда се една звезда...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юни 13, 2018 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech
тук остава и въпроса доколко каталясало ми е ДВГ то.
Да знаете Тенчо има ли инструменти за мерене на компресия на цилиндър?
с удоволствие бих се запознал с него.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Юни 13, 2018 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако влезеш в сервиз, в който не могат да ти премерят компресия, то значи си влязъл в някоя бакалия или в най-добрия случай в някоя гумаджийница :D

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Сря Юни 13, 2018 11:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор