Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 7:23 pm



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Следваща
 Outback H6 - The Black Pearl. Впечатления. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не пада под 75 градуса, мисля, че няма да има грижа с разхода.

Съб Апр 20, 2019 6:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
adddt написа:
Колега доста си творил а всъщност какво казват колегите от австралииските форуми ? Замислих че някъде имаше едни схеми как се правеха отвори по кората... в интерес на истината има още нещо .... оригиналният радиатор на каруцата (кейл соник дето е с цена като мишимото ако почнеш да го търсиш ) се справя по добре от другите радиатори- аз съм тествал с 2 различни от него . В този ред на мисли имаше няколк колеги които ползват еванс вместо антифриз явно има някакви конструктивни драми с 3.0 които май са оправени в 3.6 модела ама пък всъщност колко % подобрение целиш ти... от моя скромен опит с 3.0 ръчка и опити при 4000 + оборота и цената газ по нанагорнище съм докарвал до към 104-105 градуса - това с неоригиналния радиатор с него съм постигал 2-3 градуса по малко. Или ти целиш температурата да е винаги под 90 градуса ... а нещо друго в чужди имаше една ламаринката дето монтират при предната решетка за по добри насочване на потока на входящия въздух дали не може да се промени охлаждащия поток така?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Здрасти,
Понеже още разучавам и постоянно стратегията си казва своето, Може ли да посочиш

Кой форум гледаш за дупченето,
Търся и път за по-добра вентилация на коша и това много ще помогне.
Мерси предарително

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Нед Апр 21, 2019 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Скууп на капака от дизеларка и отдолу перка, която да се ползва градско или при нужда?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Апр 21, 2019 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ами аде бях ги гледал някъде подобни писания
из някой от тия

https://legacygt.com/
http://forum.liberty.asn.au/index.php

http://www.uklegacy.com/forums/index.php

но е поне преди 2-3 години и не съм запомнил как съм стигал до това
като е възможно и да е и от някой руски форум просто тогава бях в дилема дали да си слагам по голям радиатор ама се отказах накрая

като може и някъде по руските да имаше подобна тема.
определено там имаше и тема за плаката която да се сложи/изработи за това да подобриш леко потока на входящия въздух ( пак нямам голям спомен )

Нед Апр 21, 2019 11:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Скууп на капака от дизеларка и отдолу перка, която да се ползва градско или при нужда?


На перката на къде ще е насочен потока?
Ако е надолу към двигателя - файда йок да вкарваш топъл въздух при вече топлия от мотора.
Ако е нагоре (да издухва КЪМ този скууп) ще ти трябва бая киловатова перка да смогне на въздуха, който ще и прави бекпрешър отвънка.

Нед Апр 21, 2019 11:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Alxx написа:
Скууп на капака от дизеларка и отдолу перка, която да се ползва градско или при нужда?


На перката на къде ще е насочен потока?
Ако е надолу към двигателя - файда йок да вкарваш топъл въздух при вече топлия от мотора.
Ако е нагоре (да издухва КЪМ този скууп) ще ти трябва бая киловатова перка да смогне на въздуха, който ще и прави бекпрешър отвънка.


Тя тая перка е за спряло или при под 30-40км/ч до колкото разбрах от по-горе... но пък ако има скууп и спряла перка, ще издухва горещият въздух надолу при по-високи скорости = пак ще има файда, ако няма кора.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Апр 22, 2019 8:00 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някакси не си го представям така. Аз предпочитам изолацията на отделните елементи, които могат да докарат по-голяма жега. Ефекта е доста по-добър. Проблема като цяло би бил само входящия въздух и нагряването на колектора. Ако искаме чак толкова да навлизаме в нещата. Просто това със скуупа ми се струва, поне от гледната точка, от която го виждам аз, доста глупаво решение.

Пон Апр 22, 2019 9:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Аз предпочитам изолацията на отделните елементи, които могат да докарат по-голяма жега.



Може ли пояснение - кои, как? Че ми стана интересно?

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Апр 22, 2019 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
vizor написа:
Аз предпочитам изолацията на отделните елементи, които могат да докарат по-голяма жега.



Може ли пояснение - кои, как? Че ми стана интересно?


ДА ДА ДА ДА!
Само като дозагатка…
радиатора може да слезе с около 1см надолу….

Но довечера на дълго и на широко, цялата стратегия, и досегашните наблюдения от логенето...
В краткосрочен и дългосрочен план...
Тъкмо го бях написал и се появи брат ни Блу Скрин от Шитни Дос (WINDOWS RRR...).
Сега е време е за експедиция с колела до парка с цел изучаване градските земни пчели.
Някой видя ли како са прецъфтели лалетата пред НДК?
Надявам се някой ден Фас-бука да предлага и снимки с мирис...
на лаАалета че за рози е рано.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Апр 22, 2019 4:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
и пак блу скрин брадърс...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Апр 22, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Накратко,
Понеже имах 3ка по физика осми клас, нищо че 4 години по-късно не се наложи да ходя на матури...
От наблюдения, и Без формули.
Времето за реакция на охладителната системата е значително удължено поради отдалечеността на отделните компоненти и особено дългия път на течностите в системата
ако се намалят пътищата и се разделят определени детайли, ефекта ще се парира

Като казах Радиатора,
ето снимка на долните планки които го държат в коша
Прикачени файлове:
s-l1600.jpg


С лек умисъл и 10лв (толкова струват 4те нови планки от железарията) и целият радиатор може да слезе надолу с 1см, за да се отдели от въздухозаборника
Въздухозаборника да се изолира с Алуминиево фолио + каменна вата или нещо от материалите за котли ще е най-добре,
...

Понеже беше дълго писане това което се опитах да публикувам а и вече е късно,
Ще се опитам да издържа максимално схемата и веднъж направена да публикувам новите идеи.
Да до загатна
Отоплението на дросела е с Бай с Пас, и има ефект.
Без да искам ровех, и падна тапата до VIN Номера вътре, после като падна и от другата страна, още по голям ефект... вече не се качва над 96'С но още е и студено :cool:

Айре че трябва да се роботи утре.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Апр 22, 2019 9:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Искам ОЕМ на макс.
Скупа като го видят палкаджиите и им замирисва на заплата...
Въздуха ще го вадя между капака и кората на чистачките,
там има достатъчно място за да излиза, цял метър че и отгоре да му направя процеп, това ще е достатъчно като добавка към наличните отвори в кората.
Ако трябва дори ще сложа 4 гайки на пантите и ще "отлепя" капака ала Гринго Найт Райдър…
че даже току-виж смъкне и разхода... щото ще намали Челното Съпротивление Пред предното стъкло…
А … не...
...няма да ми работят пръскалките на чистачките, мани...

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Пон Апр 22, 2019 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Ако не пада под 75 градуса, мисля, че няма да има грижа с разхода.


Замисъла е
1. Новия термостат да започва да отваря на 78'С (още не съм го монтирал)
2. Чисто по електронен път да се ограничи Перките да включват на 92'С и да изключват на 86"С
3. Има и 4 и 5, че даже май и 6, но когато го направя Ще споделя опита.

Дами и господа,
Честит ви Празник
Труженици
Гергьовден
Нищо не казвам за Великден е все някой да не се засегне на религиозна основа.

За мен е въпрос на ПАРИ... ПРАЗНИЦИ... и свързващите ги болт он ГЛАВОБОЛИЯ... :beer:

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Вто Май 07, 2019 9:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
понеже отдавна не съм се изявявал никъде,
не че имам време за това но се възползвам от няколкото минути безсъние за да драсна и две криви линии и тук.

Пфу...
Лятото си отиде и с него цял един куп задачи, но всичко що е зло си води поне още две другарчета, ама днес няма да разправям а само ще вмъкна една две нотки и дълги вчепетления с логенето.

Та така,
резюме по механиката:
Ниско температурен термостат 78'С
Голям радиатор от В12,
засега не се наложи да сложа охлаждане на маслото нито на двигателя, нито на скоростите

Максимално достигната температура за 30,000км пробег
Както знаете има си едно любимо трасе с много силен наклон, постоянен с 9-10% изкачване и 25км нагоре където въодушевеното каране е възможно и заради видимостта зад следващите 4 завоя...
Мръсна газ по баира в режим Спорт, но до не повече от 4500 об/м. се получава
Средна скорост в завоя 40-60км/ч (зависи) и 90км/ч по правите за да сме все пак в рамките на законното.
Температурния ми максимум е 104'С при 35'С околна температура. товара на двигателя варира от 20-85%
Когато мина на Нормален Автоматик, и не използвам двигателя и за спирачка... това са 3'С надолу?
Това ме води на мисълта че маслото в скоростите допълнително товари веригата.

Същото се получава и при изкачване по Тракия от разклона за Велинград към Тунела (Траянова врата?). при същите външни условия и товар (35'С / 6% наклон при 140км/ч, товар до около 80% с до 3500 Об/м)
температурата не се качва над 103'С

Това обаче е ако климатика се пусне на 22'С
Обаче, смъкне ли се настройката на климатика до температура 26'С, температурата на двигателя не надвишава 101'С.
ще кажете че това не е свързано.
Ами пробата е в 30000 км лог. който иска ще му пратя файла... ROFL

Сега,
понеже вече мога да гледам и на студено какво се случва,
температурата при околни 10'С е 87'С, на равна повърхност, и стои под 100 при товар/скорост/наклон
което е близо идеалната (за мен) стойност в рамките на 90те градуса разбирайки 85-105 работен диапазон.

Има и едно но.
Изглежда ще е по-добре да се охлади маслото в скоростите, осезаема е разликата в поведението, вибрации и други ритания на скоростите в зависимост от това колко е загряла колата, и са по-малко когато е по-студена, което е от промените на вискозитета на маслото. А това е проблемно за скоростите, логично ще се износват повече при дотри и малко по-високи температури.
За Щастие в радиатора ми, има вградени вход изход за масло...

Та търся корпус за Масления филтър на скоростите от В12, за да видя как да свържа тръболяка.
Има и още един проблем.
Спейсърите на задните ламбда сонди,
Колкото и да ви убеждават, вредят. Отлагат действието на ЕСУ-то, с 8 секунди. получава се по-богата смес и недоизгаряне на горивото- но има и спад в мощността... и един по-лош ефект, НОС, НОКС, и други такива нежелани неща. Размиване на маслен Филм, разреждане на маслото и други подобни нежелателни ефекти.
Но затова ще говоря на следващите писания.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.
 4

Пет Окт 11, 2019 6:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Eее...
Завръщам се като блуден син...
бях се позабравил къде се намирам с всичките патаклами дето може на чо у ек да му поднесе живота та само ми беше до колата...
Много я занемарих и тя взе че ме предаде, ама явно проклетницата отдавна ми е смятала спретнато да ме подреди.
И ето какво се случи почти за един ден ама разтеглен в 5 седмици посред една люта пролетна зима.

Един хубав следобед най-после се намери време да махна спейсърите на задните ламбди, и не щеш ли на всеки 3 дни път Лампа! Ефективност на катализаторите под необходимите стойности. Трий и пак карай 3 дни и пак трий... та 3 дни ма по 800км на ден, абе на всеки 2500км земе та блесне общо взето...
После по-късно Счупих каре, поредното на кардана, смених го и пътьом сменихме и предните ламбди с едни по-чисти (не по нови) и мали ква разлика! ма пак тоя път лъсне лампата ма вече на 5Хкм, брей по добре... то каретата явно с мойто пътуване до връти гъзичене по снега са нормално нещу.
Но колкото и да ме дразнеше факта, от тоя ден насам споменавах сервиза и всичките им по млади роднини (и Майки) явно ненужно, че са ми разбишкали нещо по кабелите. на първите 30км след сервиза, там само махнахме кардана и оставих майстора да човърка сондите докато аз търчах с таксита, борех се с малкия и липсата на разбиране от страна на неговия апетит, с кардана на рамо и кюфте в другата ръка, абе картинка ала "До Чирака и назад" в 3 части с главен герой Бай Кардан Субараков, с подкрепата на Нико Него Знай. Спонсорирано от Оправанко Шефдалечев.
Та на 30мин от сервиза, на таблото диско! Буквално! кво ли не замига, секунда две и айде пак всичко нормално...
Карам си аз на студено, но проблемас, загрее и опа айде тук там ей... дискотечка, ма пусто вместо да дигне и музиката да рипана и аз малко на хорцето, то земе та я спре... и след малко оп та цели 3 часа никакви грижи. Стигаме в града, Блясваме в първата локва и оп аиде пак умре таблото тоя път...
Кой ли не псувах...
Смених 8 или 9 леви крушки на фара за 2 месеца. После ми писна да ги сменям и като ме спираше някой униформен, само му показвах здравата в кутийката... с предварителното и вече научено до болка
-Здрави Желаем, преди да ми кажете за какво е палката, Заявявам:
Имам три глоби, една от разклона за Момчил град +14км час, другата на влизане от Хасково в Кърджали там е с +17км/ч, третата е на разклона за Златоград с +12км/ч. И трите ги чакам да ги намерят по кой куриер са ги пратили и да не стане така че са получени за да си ги платя по много пъти, ходя до кат Кърджали 1 път месечно на заплата, та да видим кога ще кажат че мога да си ги платя на място по справка... А между другото ми е изгоряла крушката на левия фар ето я резервната за смяна...
Общо взето с това приключва разговора и продължавам, Колко по яко е да си откровено почтено знаещ че си виновен, отколкото да се правиш на голямата работа, ма аз тука нищо не знам.

Но от изгорели крушки и дискотеки ми омръзна че взеха много да зачестяват и спиранията... А бавно бързам уж...
Един от тези дни,
бях на гости на един друг готин шемет. Valqk за тебе става въпрос, той стигна до заключението че е ми е зле Алтернатора... но по други симптоми. няколко дена следях и волтажа, бре 12-13В... и оп скочи над скалата и бум крушката... и досега разхода на компа си беше олеле! 13+ на извънградско! 18-20 на грацко!

Мислех вече да се предам на участта си и отново да се псувам за избора на О...тотомобил, но Уви Има и щастлив край!
Цялата операция струваше
1 ден да дойдат частите
300лв реле регулатор Мицисбивши и диоден блок
30 минути да сваля алтернатора
15 минути път до майстора зад ъгъла, на Свети Наум един съсед, много готин, направи го от вечерта в 16:50 та на другия ден ми звъни в 9 и 15
аре бате идвай си го взимай и носи 20лв...

Не можех да повярвам.

Сега имам пак кола!
И то каква!
Магистрални 140 по стрелка с круз (и до 3000 об/м) Компа пише че дава 10,2 -10,4/100
Комбинирания разход (пак по комп) за 3800км микс каране е 11,4/100 където 200 от всеки хиляда са я из столицата на Шопландия, я из градове от долините на Широките панти.
Няма лампи за кофти катализатори вече, и няма и смрад на прегоряла платина отзад на студено. Не се мръщи толкова, и волтажа не пада под 14в...
В заключение,
Явно ламбдите се ошашкват защото не им е стигало точе я да си премерят каквото им трябва, я да си нагреят шушките, компа си мисли друго от грешните данни, може би и на входа МАФ сензора пак не е до-загрявал и други разни такива по-малки нещица, и ОП айде даваме го богато...
С всичките му последствия в затворения омагьосан кръг на веселбата.

И понеже много обичам да казвам
КАЗАХ ЛИ ТИ ЧЕ ЩЕ ТИ КАЖА... Казах ли ти?
Заключавам един мним мой страх. Толкова електроника в тея новите коли направо ги скапва понякога, и маскира ама толкова елементарно зло.

Защо мисля се скапа предишният двигател.
от горе изтъкнатите причини и повишен разход.
Добавяме и дупки в колектора и спукания резонатор.
Износване на сегментите
Други подобни и разни занемарености, Предполагам Какво се е случило:
Запушени дюзи и кофти разпръскване/смесване на
Повечето бензин
с Недостатъчно въздух който да го окисли (изгори), съответно се отлага по стените на цилиндъра ако се кара "предпазливо" в ниски обороти,
смесва се с маслото като го разрежда,
Съответно Изяждат се сегментите от повишеното триене и стените на цилиндрите барабар с тях, и от попадналите през пукнатините на резонатора и колектора прашинки и песъчинки... Още и дерюги... До момента в който забива сегмента в буталото и го блокира, Говоря за всичките сегменти! бяха драли и копали в стените на Цилиндрите,

Сбогом Компресия... моя люп оф...

А сега господа знаещи от учене и четене и слушане.
Говорете ми още веднъж за обогатяване на двигател с инжекция и без турбо!
Обогатявайте си карбураторните резачки, сложете им турбо и го обогатявайте още!
Охлювитяниските ви машини си ги блъскайте с колкото искате гориво!
Атмосверката да работи богато е в пъти по опасно отколкото бедно, сгъстявания до 10,5/1 та чак до 13,5/1 където 14,7 части въздух са нормални за 1ца гориво., отнесени към същия обем въздух и двете с еднакво нялягане...

Множеството пропуска факта че турбинирания двигател всъщност сгъстява поне 15 (че и повече) части въздух в същата 1ца обем на цилиндъра и това по други сметки изобщо не се оказва богато... а направо ще е бедно, и за такова сгъстяване наистина трябва и привидно богата смес, за да не се само-възпламени, предимно в ниски обороти... високите обороти са друга бира, там и да се възпламени от само себе си, просто не стига време да направи белята.

Уф започвам да хейтвам...

Между другото Купих си СЯХ от 88г.
Миналата седмица си намерих и почти подарен акордов J30A / V6, започвам да се занимавам с фланци за К серия кутия и стойки за носачи на двигателя, и други просто тии. така че може и да не се поява скоро,

А по този Н6 следва възстановяване на Маси, чистене на ЕГР, нови Вакумни Пътища и други разни дребни неща.
Предвид повсеместната Коронация, седнах да правя и смятам и разни други неща, и факт!
за макс скорост от 25м/с на буталото, е при 9375 об/мин. на коляновия вал
като при около 8600 об/м мисля ще е безопасно?
Имаме цял един двигател за проба... ще куцат предимно пружините на клапаните и водната помпа, Има ли някой навит да лудне с проби?

Към Модераторите
Моля за препратка и към темата за Алтернаторите.
SRG, много неща от тестовете и писаното от теб са вярни... :bow:

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.


Последна промяна atanatas на Съб Юни 13, 2020 1:31 pm, променена общо 1 път


Съб Юни 13, 2020 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
УФ...
за да не кажа всичките

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Юни 13, 2020 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И така драги Мои,
настана време, точно 3 години и 2 дни след като купих колицата,
Време тамън да го разделим с една равносметка,
След като вкарахме новия (на около 220,000км вече беше) мотор в коша...
2 години без 2 месеца, и след 100х км на газчица, полета е нормален, относително казано.
Ако ви кажат,
Сменете бензинопроводите до рейките, че сега ти да видиш, било удобно.
Не го правете.
Аз вече ще ги сменям за четвърти път, и то с втора ръка, всичко ново от секви "марки" (дори и оригинала нов от магазина) протичат.
Ако ви кажат,
И особено газаджия че ще могат да ви залепят щуцерите в колектора,
Не вярвайте.
Този ми е втория колектор,
Първия просто започна да смуче въздух, вода, сол и каквото му попадне, че дори и цели насекоми... гладни години ей!
Материала е PA66GF което ще рече Композит от екструдиран Полиамид с Нишки от фибростъкло. като цифрата е % на първия компонент.
За да не го дупча си направих 15мм спейсъри от Алуминий, за да мога да забуча Месинговите щуцери в Алуминия, следващия път няма да се
стеснявам и спейсърите ще са 20мм, така мога да дам още по голям ъгъл на щуцерите и по лесно ще "избягам" покрай бензиновите инжектори
Другата седмица като сменя поредните маркучи за бензина ще снимам тея Спейсъри-мейсъри.
Кой знае може някой да иска да си купи? Лесно ще направя подобрено копие.
Бонуса (или Минуса) е че се удължава пътя на въздуха от резонатора до горивната камера, което води до промяна в кривата на въртящия момент, на теория Максимума е по-рано с около 300 об/м.

Ако ви кажат
Н6 е трошлив двигател.
Не вярвайте,
Зоря го яко, и когато поискам гнева му, все още го вади на яве.

Понеже си имам втори комплект глави, изобщо почти цяло 6-главо прасе. Правех едни планове да го сглобя наново,
с портване на главите, нови бутала с по висока степен на сгъстяване, дори бях на път да купя бутала за J32 V6 Дюк Хон, защото пасват като размери, но после разгедах горивната камера и акхмм, нещо много съм се размечтал.
Просто тук ударих на камък и това за повече от 11/1 степен на сгъстяване ще е сложно постижимо с купени части без пилене на блока и главите... а това ще заяде и тайминга и много други работи. Сега като го описвам се сещам за женствените форми и на едни капаци дето и те са пред та и връз главите...
Но!
Коляновия вал, би трябвало по груби сметки да може да се развърти до поне 8500 об/мин
Като взех предвид максимална скорост на Буталото от 25 м/с излизат 9375 об/мин. за коляновия вал.
Проблемни ще бъдат пружините на клапаните, ще трябва да са от някоя моторетка, титаниеви най добре,
Клапаните ако са по леки също ще е бонус. ама не съм ги мерил още, и не знам какво ще пасне, тоя мотор е с много потенциал, но малко е пипан за атмосферно изстискване.
Както казах и за колектора, някой да знае има ли 3 или 6 цилиндрово чудо с променлива геометрия на колектора, За 4 Цилиндровите са бол,
инак трудно ще е да се тюнингова тоз нов фран клин щаин.

Сега остава някой да може да сметне и максималните обороти на водната помпа преди да се получи кавитация.

Уф тая карантина много взе да ми бърка словореда.

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Сря Сеп 09, 2020 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
V8 от Нисан Титан, две турбини, 8000оборота, 1000 плюс магарета, всичко друго е загуба на време :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Сеп 12, 2020 3:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:06 pm
Мнения: 146
Местоположение: Шопландия
Автомобил: Outback H6 The Black Pearl 04
Телефон: 0877535660
Рейтинг: 54
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Или 80кг шаси + 14х об/м чисти без охлюви с двигател от CBR100RR модел 2017г
С теб отгоре става 180кг местени от 179коня.
Въпрос на възможности и разбиране за кеф според портфейла

_________________
Ако винаги правиш, това което винаги си правил, никога няма да стигнеш по-далеч от там където винаги си стигал.

Съб Сеп 12, 2020 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да бе, с мен центъра на тежестта ще се измести някъде над стратосферата, т.е., все едно да караш таквоз колело (долу) със 179 коня ROFL
Прикачени файлове:
brymbrym.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Сеп 12, 2020 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор