|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Постове: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Здравейте, Рових по форума както и онлайн, но не намерих нищо за съжаление, единствено имаше някаква постна информация за стария H6 (до 2003) но не знам дали системата е същия при новия H6. Историята е, че си сменях радиатора и ми сложиха термостат Mishimoto на 68 градуса, но ми държи много ниска температура извънградско. Доста се колебах, дори мислех да го оставям така, но намерих на 78 градуса Субару термостат, който смятам е добър компромисен вариант между моя заводски и Mishimoto-то - поне за зимата - та реших да го подменя. Въпросът ми е - нужно ли е източване на антифриза при смяна на термостата, и също така може ли да се стигне до него отгоре или трябва да лягам под колата и да свалям кората? Засега съм си подготвил една тубичка 5 литра, в която мисля да насоча струята като разкача маркуча, но при загасена кола + затворен термостат не би трябвало да изтече много? Исках все пак да сверя с някой, който е правил тази процедура, че досега не съм го сменял сам на Субару-то и да не вземе да изтече целия, че 5 литровата ми туба едва ли ще го събере. Ако някой има някаква схема/снимка с насоки ще е още по-добре . Благодаря предварително.
|
|
|
Вто Окт 10, 2017 3:51 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Нали ще сменяш термостат, какво значи че той ще е затворен и няма да изтече нищо? Термостат от 2.0 е това, което си видял, аз сложих такъв, но съм карал само лятото и сега, а не е станало толкова студено. Според мен си източи системата, даже можеш да я промиеш, смени си термостата и налей новия в правилна пропорция, а не само концентрат.
|
7
|
|
Вто Окт 10, 2017 4:25 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Постове: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Приготви си по-добре голям леген,фуния и бояджийска цедка ,в случай че ще си ползваш старият антифриз. Операцията е отдолу и не отнема време.
Изпратено от моят SM-A320FL с помощта на Tapatalk
|
|
|
Вто Окт 10, 2017 4:53 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Постове: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Малко тъпо съм го написал, че е затворен - да Исках да кажа, че помпата не върти, а и то зависи колко ниско е термостата, та затова се чудех дали тази 5 литра туба ще ми стигне. Иначе промивка не мисля да правя, с нов радиатор съм, а и нямам гараж, не ми се правят много дълго траещи операции пред блока ) А мисълта ми е да запазя антифриза - да, защото е нов току що сипан, но просто искам да пробвам с 78 С термостат как ще е, че този на Mishimoto по-бавно загрява градско, а извън града хич не може да загрее. Благодаря ви за отговорите, ще взема и 1 леген за всеки случай, да не изгубя антифриза, ако случайно изтекат повече от 5 литра.
|
|
|
Вто Окт 10, 2017 5:21 pm |
|
|
petko 69
|
Нужен ти е канал или подемник , ключ 10-12 13-14 , отверка голяма права , леген , фуния и 1л. антифриз. Сваляш кората , отвиваш долния маркуч от радиатора и източваш антифриза , после сваляш корпуса на термостата , изтича още малко антифриз и изваждаш термостата , слагаш новия и спазваш посоката на поставяне , конпенсатора към радиатора . После стягаш корпуса и маркуча на радиатора , наливаш антифриза , затягаш капачката на радиатора и 3-4 пъти форсираш мотора 3-5 хил. об. за да обезвъздушиш системата.После проверяваш за теч и слагаш кората. Добре е да имаш помощник който да ти асистира. Това се сещам .
|
5
|
|
Вто Окт 10, 2017 7:09 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: GodDamn и 20 госта |
|