Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:29 pm



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 По-голям радиатор за H6? Какъв и от къде? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Обмислям и аз да си сложа по-голям воден радиатор на H6-цата от подписа. Виждам, че хората споделят по темите си за поставянето на такива и сега започна да ме чопли въпроса какъв и от къде да си взема. Отвавям нова тема за да не спамя другите.

Варианти:
1. Мишимото - тъй като не правят за H6, трябва да се преправя и вероятно ще му отпадне гаранцията. Дори и да дефектира, предполагам ще може да се отремонтира или греша?
2. Китайски - тук идват повечето въпроси - какъв да бъде и дали ще е достатъчно ефективен и надежден. Надявам се някой да сподели опит и свойте наблюдение (температури и т.н.). Този вариант на снимки изглежда прилично: https://www.aliexpress.com/item/PIVOT-High-Performance-Aluminum-Radiator-For-Subaru-WRX-STi-08-14-Manual-M-T-PT-R222RAD/32789329795.html?spm=2114.search0104.8.9.elRC6t
3. ?

При тези 2 варианта е хубаво захватите за перките да са изготвени и да не се налага допълнителна преработка :idea:

Надявам се да се получи добра дискусия по темата :beer:

Поздрави

Сря Дек 20, 2017 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с китайски. Имаше една обява от колега и аз го взех от него. Преправиха го в "EXTREME Tuning". Направиха го с два входа на 28 мм горе и запушиха тръбичката, която е от пасажерската страна. Тъй като радиаторът е за турбо мотор и тя отива към допълнителния разширителен съд (не съм сигурен дали съм точен в наименованието). На нас тя не ни трябва. Аз съжалявам, че не поисках да затапят и пробката за източване на радиатора, защото при мен има мнооого леко сълзене. Може би ако е МИШИМОТО няма да го има този проблем.
В долната част, където лягат вентилаторите поисках да увеличат размера на едната планка, която е най-близо до маркуча и аз си я разпробих. Имаше малко несъответствие на останалите отвори и на шиповете, но с увеличаване на размера на отворите се получи. Вентилаторите лягат и шиповете влизат в отворите много добре.
Малко по-тегаво е захващането отгоре. Откъм пасажера сложих шина и вентилаторът е хванат за нея. Другият - единият отвор съвпадна, а за втория правих едни гимнастики и го захванах също много добре. Но и за МИШИМОТО има нужда от шина откъм пасажера.
Всичко си правих сам. Може би по-сръчен механик щеше да го направи по-добре.
Ето препратка темата - да разгледаш снимките.
viewtopic.php?f=5&t=17189&start=120
Стр. 7 от темата.

По думите на Драго и МИШИМОТО са същите - идват от Китай.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
 12

Сря Дек 20, 2017 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Радиаторът за Legacy H6 B12 е с 24мм пита, има разлика в маркучите, мисля, че се режат малко и стават. Поне оставаш със стоковия термостат

Сря Дек 20, 2017 6:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моя радиатор го купих от колегата kAMENICA , китайски (но и Мишамото идва от там ) , цена 350лв. модел за ВРХ Импреза 08. Преправих го при един стар майстор от Пловдив който повече от 20 години работи алуминий , цена 60лв. За мостра-шаблон му оставих един стар радиатор от Н6 . Радиатора монтирах сам при Павлин в сервиза с помощта на един механик , наложи се да преправя малко и радиаторните перки. За охладител на АТ монтирах маслен кулер от Мерцедес Ц клас дизел.

Сря Дек 20, 2017 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор