Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 По-голям радиатор за H6? Какъв и от къде? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Обмислям и аз да си сложа по-голям воден радиатор на H6-цата от подписа. Виждам, че хората споделят по темите си за поставянето на такива и сега започна да ме чопли въпроса какъв и от къде да си взема. Отвавям нова тема за да не спамя другите.

Варианти:
1. Мишимото - тъй като не правят за H6, трябва да се преправя и вероятно ще му отпадне гаранцията. Дори и да дефектира, предполагам ще може да се отремонтира или греша?
2. Китайски - тук идват повечето въпроси - какъв да бъде и дали ще е достатъчно ефективен и надежден. Надявам се някой да сподели опит и свойте наблюдение (температури и т.н.). Този вариант на снимки изглежда прилично: https://www.aliexpress.com/item/PIVOT-High-Performance-Aluminum-Radiator-For-Subaru-WRX-STi-08-14-Manual-M-T-PT-R222RAD/32789329795.html?spm=2114.search0104.8.9.elRC6t
3. ?

При тези 2 варианта е хубаво захватите за перките да са изготвени и да не се налага допълнителна преработка :idea:

Надявам се да се получи добра дискусия по темата :beer:

Поздрави

Сря Дек 20, 2017 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с китайски. Имаше една обява от колега и аз го взех от него. Преправиха го в "EXTREME Tuning". Направиха го с два входа на 28 мм горе и запушиха тръбичката, която е от пасажерската страна. Тъй като радиаторът е за турбо мотор и тя отива към допълнителния разширителен съд (не съм сигурен дали съм точен в наименованието). На нас тя не ни трябва. Аз съжалявам, че не поисках да затапят и пробката за източване на радиатора, защото при мен има мнооого леко сълзене. Може би ако е МИШИМОТО няма да го има този проблем.
В долната част, където лягат вентилаторите поисках да увеличат размера на едната планка, която е най-близо до маркуча и аз си я разпробих. Имаше малко несъответствие на останалите отвори и на шиповете, но с увеличаване на размера на отворите се получи. Вентилаторите лягат и шиповете влизат в отворите много добре.
Малко по-тегаво е захващането отгоре. Откъм пасажера сложих шина и вентилаторът е хванат за нея. Другият - единият отвор съвпадна, а за втория правих едни гимнастики и го захванах също много добре. Но и за МИШИМОТО има нужда от шина откъм пасажера.
Всичко си правих сам. Може би по-сръчен механик щеше да го направи по-добре.
Ето препратка темата - да разгледаш снимките.
viewtopic.php?f=5&t=17189&start=120
Стр. 7 от темата.

По думите на Драго и МИШИМОТО са същите - идват от Китай.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
 12

Сря Дек 20, 2017 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Радиаторът за Legacy H6 B12 е с 24мм пита, има разлика в маркучите, мисля, че се режат малко и стават. Поне оставаш със стоковия термостат

Сря Дек 20, 2017 6:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моя радиатор го купих от колегата kAMENICA , китайски (но и Мишамото идва от там ) , цена 350лв. модел за ВРХ Импреза 08. Преправих го при един стар майстор от Пловдив който повече от 20 години работи алуминий , цена 60лв. За мостра-шаблон му оставих един стар радиатор от Н6 . Радиатора монтирах сам при Павлин в сервиза с помощта на един механик , наложи се да преправя малко и радиаторните перки. За охладител на АТ монтирах маслен кулер от Мерцедес Ц клас дизел.

Сря Дек 20, 2017 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор