Отговори на тема  [ 31 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Махане на газова уредба 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Компютърът се "трогва" от сондата ако е със свързано ОБД ;) Виж някой капацитет да ти погледне изпарителя в какво състояние е - по принцип при качване на температурата се смъква налягането и ако е с удървени мембрани, резултатът е налице. Ако е с Т тройник към двата реда дюзи и изпарителят не е в средното краче на Т-то, съчетано с по-къса тръба към единия ред, напълно възможно е затова да ти беднее само едната страна. На 245-те коня знам, че прави такива мизерии от avcs-a.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 03, 2018 8:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Еми ходих преди 2 месеца за оправяне на газовата. Установиха се малки дюзи и съответно този проблем се оправи. Попитах в какво състояние е газовата? Какво мога да направя, за да подобря цялата система?
Отговора беше, че газовата е нова и не е навъртяла много км. Аз също се съмнявам в изпарителя, но ме увериха, че изпарителя е точно оразмерен. Обобщено - газовата е перфектна има проблем в двигателя. Но аз съм отстранил почти всичко по двигателя което е възможно. Не направих компресионен тест на цилиндрите, но повярвайте ми колата върви брутално. Скоростите се сменят прилично и дърпа супер. Но на бензин. На газ ако звездите ми говорят може, ама често съм с капаци на ушите явно.
Имах теч на масло от единия капак на клапаните. Нови гарнитури. Диелектрична грез на бобините и свещите, почистени са местата на свещите. Двигателя работи в момента с добавка за прочистване на горивната система. Бензиновата.
Но ламбдата на газ стои на 0.1 волта и т'ва е.
Горивопроводите за газта има тройник с явно някъв датчик на тройника. Това е, че не съм се сблъсквал с квито и да е проблеми в газови системи. Не съм имал такава кола и съответно не знам дали правилно са продупчени и всмукателния колектор както и добре ли са разположени маркучите.

Междувпрочем: EZ30 в тва шаси има ли променлива фаза на газоразпределение? Чувал съм, че по-новите поколения имат.
Благодаря за отговорите!

Съб Фев 03, 2018 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Твоят е с променлива геометрия на интейка(да не би там нещо проблем?), а от следващата година(по спомен) имат и променлива фаза на всмукателните клапани.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 03, 2018 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Алекс, според мен това което каза, че с температурата пада налягането плюс това, че газовата не прави корекции, щото ламбдата отчита богато горене и обеднява сместа това според мен прави проблемите. Аз проверих до колкото мога всички вакумни връзки по газовата. Маркучите са ковки, еластични и добре закрепени. Не са напукани. Празния ход на бензин е плавен, без вибрации с 700-800 оборота празен ход при включени фарове. Мап сензора показва около 30-35 kpa на празен ход. Ще го зачистя и ще го видя. Мисля, че данните от този сензор са малко високи или бъркам. Май при празен ход трябва да има по-висок вакум.
П.П.: Мисля, че ламбдите са нови. Кабелите изглеждат чисти, дифтунгите, главата за развиване на ламбдата и самата пробка към която се завива ламбдата изглеждат всякаш са преди 5000 км. сменяни. Дифтунга не е ръждясал, главата на ламдата е с ясно изразени ръбове и е почнала леко да ръждясва.
А сигнала от ламбдите при празен ход на бензин е точно такъв какъвто трябва да бъде.

Съб Фев 03, 2018 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какви са ти газовите дюзи? На мен ми се е случвало с дюзи от евтиния бутален тип(Рейл, Валтек) да избяга калибрацията им от паленето в студено(моята обръща рано) и колата да полудее. Буталцата имат строго определена хлабина(както при клапаните) и когато се наруши, дюзата не подава предвиденото в зададените времена гориво. Имам газаджия, който може да ги оправи ако там е проблемът.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 04, 2018 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Алекс,

Колегата не е сменял ламбди сонди и не се знае в какво състояние са. А тази кола е 2002г.
Почва се първо от тази проверка и после газтта. Не казвам че няма проблем с газтта но в момента каруцата е пред магарето

Нед Фев 04, 2018 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Схващам, но за мен не е логично на бензин всичко да е наред, а да има проблемна сонда.
P.S. Моята като е '97-ма и е с оригиналните, че и работят идеално? :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 04, 2018 12:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Пак казвам, сигнала от ламбда сондата на бензин варира от 0.9 до 0.1 горивните корекции краткосрочни и дългосрочни са 0%. Тук таме може да стане 0.5 до 1%.
За дюзите нямам представа - Нито знам марката на газовата, нито и дюзите какви са. Знам обаче от газаджията при който бях, че газовата е най-високия клас и че е нова. Дали е така не съм напълно сигурен.
Дюзите бяха прекалибрирани, за да пускат повече гориво и да хранят двигателя както трябва.
След като се направи тази интервенция двигателя работеше добре известно време на газ, но пак почна да прави проблеми. Даже не работеше добре ами приемливо бих казал. Празния ход беше кофти. Друсаше на празен ход, но имаше добра мощност.
МАП сензора ме съмнява и скоро време ще го почистя както и да се прегледа изпарителя и какво може да се направи с разпознаването на ламда сондата.
Не съм проверявал въобще газовата система с изключение на вакумните връзки. Казаха ми, че газовата е добро състояние и няма какво да й правя.

Нед Фев 04, 2018 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И пет пъти да кажеш какви са корекциите пак не е критерии дали са изправност.
Не разбираш от диагностика и не се опитвай да я правиш особенно на Субару. Нищо лично, просто си прецени възможностите.
Плати си 20лв да ти направят качествен анализ, освен ако не искаш драмите ти да продължат още дълго време.

Само ще ти подскажа че ламбда сензорите имат максимален живот 200к км. Ако се поровиш във форума ще намериш и съответното инфо и т.н.
За Н6 е важно да се изкарат на диагностиката двете сонди като графика и да се следят в реално време как работят, ако не са успоредни ( в синхрон ) и едната изостава, работата е ясна. Затова се и получава едната глава да е по-бедна от другата.

Нед Фев 04, 2018 1:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Окей. Благодаря за отговорите!

Нед Фев 04, 2018 1:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мина време, направи се диагностика. Както казах ламда сондите са наред. Няма проблем с тях. Корекциите продължаваха и двигателя беднееше. Установи се, че на първия клон средната газова дюза пуска повече гориво спрямо другите две.
Или по-скоро другите две пускат по-малко. Взеха се нови дюзи колата се настрои. Има още неща за доизкусуряване, но работата на двигателя в момента няма нищо общо с преди.
Колата върви много приятно и засега без никакви проблеми, а в процеса на оправяне на колата научих доста неща около газовите уредби както и намерих приятел, на който мога да се доверя за газовата уредба!
Благодаря на всички помогнали!

Съб Фев 24, 2018 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор