Извинявам се ако вече има тема по този въпрос, но ме интересува как сте се справили със слагането на конусен въздушен филтър на Аутбек 2004 Х6 мотора и по точно с дебитомера? Ако някой е правил тази интервенция ще помоля да сподели. Мерси.
Чет Яну 25, 2018 1:47 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
От чист интерес: за какво ти е и какво мислиш, че ще постигнеш?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
За да промени звука трябва и интеик ,незнам дали има за твоята кола такъв кит на КН води се типхун интеик ! Ако е кит си има и щит да не смуче топъл въздух. Аз винаги слагам такъв КН и съм много доволен от звука на ВРХ и сега на СТИ тук се чува клапана как съска от КНа е
_________________ "ladies and gentlemen the wing is back "
Мисля че въпроса ми беше ясен и това какъв ефект искам да постигна според мен не е много от значение. Проблема с топлия въздух ще се реши по един или друг начин. Ако някой се е справил с дебитомера да пише. За всичко друго ще си блъскам главата.
Пет Яну 26, 2018 3:28 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Дебитомерът ти е последният проблем(ако имаш предвид свързването). Зададох ти въпрос за целите ти, защото каквото и да целиш, за да има положителен ефект от такъв филтър ще трябва да решиш два основни проблема и те не са свързани със самото монтиране: Постъпване на студен въздух отвън, не от двигателния отсек(малкия проблем). Префлашване на ECU с нови стойности на MAF-а, за да поддържа стехиометрията в допустимите граници(този тип филтри силно променят скоростта и дебита на засмукания въздух). Ако си нежен с педала на газта, може и да ти падне разходът даже(без софтуерна намеса), но като цяло колата няма да върви повече, а напротив. На газ може да си подпалиш гнездата на клапаните. Да не споменавам негативния ефект от праховите частици върху MAF-a и двигателя като цяло. Ако ти е за единия звук и не ти се дават пари - гърнетата Unique са по-евтини от такъв качествен филтър. Монтирай си двечки и си надувай главата на воля.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Дебитомерът ти е последният проблем(ако имаш предвид свързването). Зададох ти въпрос за целите ти, защото каквото и да целиш, за да има положителен ефект от такъв филтър ще трябва да решиш два основни проблема и те не са свързани със самото монтиране: Постъпване на студен въздух отвън, не от двигателния отсек(малкия проблем). Префлашване на ECU с нови стойности на MAF-а, за да поддържа стехиометрията в допустимите граници(този тип филтри силно променят скоростта и дебита на засмукания въздух). Ако си нежен с педала на газта, може и да ти падне разходът даже(без софтуерна намеса), но като цяло колата няма да върви повече, а напротив. На газ може да си подпалиш гнездата на клапаните. Да не споменавам негативния ефект от праховите частици върху MAF-a и двигателя като цяло. Ако ти е за единия звук и не ти се дават пари - гърнетата Unique са по-евтини от такъв качествен филтър. Монтирай си двечки и си надувай главата на воля.
Като чета този коментар направо се чудя дали да не махна моя.
Н6-та която взех скоро доиде с КН филтър в оригиналната кутия, точно вчера му правих профилактично почистване.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
Съб Яну 27, 2018 10:27 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Панелните обикновенно са проектирани за конкретна кола, коментарът ми е за конусните като цяло.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert