Извинявам се ако вече има тема по този въпрос, но ме интересува как сте се справили със слагането на конусен въздушен филтър на Аутбек 2004 Х6 мотора и по точно с дебитомера? Ако някой е правил тази интервенция ще помоля да сподели. Мерси.
От чист интерес: за какво ти е и какво мислиш, че ще постигнеш?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
За да промени звука трябва и интеик ,незнам дали има за твоята кола такъв кит на КН води се типхун интеик ! Ако е кит си има и щит да не смуче топъл въздух. Аз винаги слагам такъв КН и съм много доволен от звука на ВРХ и сега на СТИ тук се чува клапана как съска от КНа е
_________________ "ladies and gentlemen the wing is back "
Мисля че въпроса ми беше ясен и това какъв ефект искам да постигна според мен не е много от значение. Проблема с топлия въздух ще се реши по един или друг начин. Ако някой се е справил с дебитомера да пише. За всичко друго ще си блъскам главата.
Дебитомерът ти е последният проблем(ако имаш предвид свързването). Зададох ти въпрос за целите ти, защото каквото и да целиш, за да има положителен ефект от такъв филтър ще трябва да решиш два основни проблема и те не са свързани със самото монтиране: Постъпване на студен въздух отвън, не от двигателния отсек(малкия проблем). Префлашване на ECU с нови стойности на MAF-а, за да поддържа стехиометрията в допустимите граници(този тип филтри силно променят скоростта и дебита на засмукания въздух). Ако си нежен с педала на газта, може и да ти падне разходът даже(без софтуерна намеса), но като цяло колата няма да върви повече, а напротив. На газ може да си подпалиш гнездата на клапаните. Да не споменавам негативния ефект от праховите частици върху MAF-a и двигателя като цяло. Ако ти е за единия звук и не ти се дават пари - гърнетата Unique са по-евтини от такъв качествен филтър. Монтирай си двечки и си надувай главата на воля.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Дебитомерът ти е последният проблем(ако имаш предвид свързването). Зададох ти въпрос за целите ти, защото каквото и да целиш, за да има положителен ефект от такъв филтър ще трябва да решиш два основни проблема и те не са свързани със самото монтиране: Постъпване на студен въздух отвън, не от двигателния отсек(малкия проблем). Префлашване на ECU с нови стойности на MAF-а, за да поддържа стехиометрията в допустимите граници(този тип филтри силно променят скоростта и дебита на засмукания въздух). Ако си нежен с педала на газта, може и да ти падне разходът даже(без софтуерна намеса), но като цяло колата няма да върви повече, а напротив. На газ може да си подпалиш гнездата на клапаните. Да не споменавам негативния ефект от праховите частици върху MAF-a и двигателя като цяло. Ако ти е за единия звук и не ти се дават пари - гърнетата Unique са по-евтини от такъв качествен филтър. Монтирай си двечки и си надувай главата на воля.
Като чета този коментар направо се чудя дали да не махна моя.
Н6-та която взех скоро доиде с КН филтър в оригиналната кутия, точно вчера му правих профилактично почистване.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
Панелните обикновенно са проектирани за конкретна кола, коментарът ми е за конусните като цяло.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл