Автор |
Съобщение |
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Здравейте колеги трябва ми помощ със схема за затягане на основните лагери на H6 и оригиналните гарнитури на главите, в аутодата намерих някаква информация за гарнитурите но не съм сигурен че става въпрос за ориигналните а за основните лагери е дадена схемата за 4 цилиндров мотор объркали са схемата, ако някой измъкне направо със схемите ще съм много благодарен. Поздрави.
|
|
|
Пон Фев 05, 2018 9:20 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Има си раздел с repair manuals във форума. Намери ги и си изтегли каквото ти е нужно. Поздрави и успешен ремонт!
|
|
|
Пон Фев 05, 2018 9:49 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Аз съм го изтеглил но не го разбирам, пише нещо първи път 25Nm втори 25Nm и после 90градуса което ми се струва адски малко на фона на другите коли който съм си правил. Затова се допитвам до форума.
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 8:41 pm |
|
|
ico_tech
|
Е колко трябва да е според теб колега?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 9:20 pm |
|
|
valqk
|
Предполагам тези Нм-ри не са за главите? Гледам при 2.2, че се стяга на 29, 69, разтягат се на 180гр, после пак на 34, 15 нм и после 80-90градуса * 2 пъти, но да не минава 180гр. Спрямо схемата за затягане на Хондата ми е наистина странно... предполагам гарнитурите слягат по различен начин и затова. Това с ъглите ми е изключително странно и на мен.
п.п. при мен биелните гайки ги дават на 43-46нм... за х6 д аса 25???
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 10:22 pm |
|
|
balbeck
|
beseech написа: Аз съм го изтеглил но не го разбирам, пише нещо първи път 25Nm втори 25Nm и после 90градуса което ми се струва адски малко на фона на другите коли който съм си правил. Затова се допитвам до форума. Гледаш грешния менюал. Най - вероятно гледаш стягането на блока: За стягането на главите е това:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 11:06 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Стягането на блока демек - стягането на основните лагери, не гледам грешната схема гледам точно първата която е постнал колегата по горе. 25Nm ми се струват малко за основни лагери затова се допитвам до вас да си кажете мнението някой въобще стягал ли ги е на толкова. Извинявам се ако обърквам някой с писането си но аз се разбирам
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 8:00 am |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
beseech написа: Стягането на блока демек - стягането на основните лагери, не гледам грешната схема гледам точно първата която е постнал колегата по горе. 25Nm ми се струват малко за основни лагери затова се допитвам до вас да си кажете мнението някой въобще стягал ли ги е на толкова. Извинявам се ако обърквам някой с писането си но аз се разбирам [emoji481] +90° за етап две
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 8:38 am |
|
|
ico_tech
|
beseech написа: Стягането на блока демек - стягането на основните лагери, не гледам грешната схема гледам точно първата която е постнал колегата по горе. 25Nm ми се струват малко за основни лагери затова се допитвам до вас да си кажете мнението някой въобще стягал ли ги е на толкова. Извинявам се ако обърквам някой с писането си но аз се разбирам Не знам къде видя 25 Нм. Ти си си отговорил още първия път (25+25+90град): Цитат: Аз съм го изтеглил но не го разбирам, пише нещо първи път 25Nm втори 25Nm и после 90градуса което ми се струва адски малко на фона на другите коли който съм си правил. Затова се допитвам до форума. Правиш това, което пише в реда, който пише. 90 градуса след 50Нм си е добър момент (виж стъпката на болта). Затова попитах колко смяташ, че трябва да е. Изключително важно за да постигнеш правилния момент е смазването на резбата и шайбата !!!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 2:19 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Явно аз не си го превеждам както трябва, щото аз го разбирам така 1.стягаме на 25Nm 2.стягаме втори път с 25Nm (в което не виждам никакъв смисъл но колегата по горе казва че се прибавят още 25Nm) 3.90градуса значи въпроса ми е към ico_tech 1.Стягане по схемата на 25Nm 2.Стягаме + още 25Nm = 50Nm 3.Стягаме с още 90 градуса. Благодаря по принип 50Nm + 90 градуса найстина си е перфектен момент.
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 8:50 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
beseech написа: Явно аз не си го превеждам както трябва, щото аз го разбирам така 1.стягаме на 25Nm 2.стягаме втори път с 25Nm (в което не виждам никакъв смисъл но колегата по горе казва че се прибавят още 25Nm) 3.90градуса значи въпроса ми е към ico_tech 1.Стягане по схемата на 25Nm 2.Стягаме + още 25Nm = 50Nm 3.Стягаме с още 90 градуса. Благодаря по принип 50Nm + 90 градуса найстина си е перфектен момент. Никъде не пише 50 Nm! Явно се подравнява стягането предвид смачкването на силикона. Вярвай стягането е сериозно на тез 90 градуса. Успех!
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 9:55 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, стягат се на два етапа по 25 Нм, което не прави 50, но не знаех как по-лесно да му обясня на автора на темата. Идеята е точно да се смачка силикона, защото повърхността на блока е голяма, съответно налягането ниско и след няколко минути постигнатия натяг пада. Колкото повече силикон слага толкова релаксацията е по-голяма. Просто да направи това, което пише - затягаш, повтаряш за проверка и потретяш с ъгъл 90 . Ъгъла винаги е най-меродавен, защото директно отразява удължението на болта. Ако езика е проблем има инструкция и на руски.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 10:09 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Добре благодаря за точното обяснение. Живи и здрави Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пет Фев 09, 2018 10:21 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте колеги, струва ми се че изпуснахте точки 8 и 9 в затягането(след първото затягане на 90 градуса), който казват болтове от 1 до 4 дозатягане с още 90 градуса, а болтове 5 до 8 дозатягане с 45 градуса, според реда указан от номерацията на болтовете.
|
|
|
Пон Фев 12, 2018 10:35 am |
|
|
ico_tech
|
дискусията е за основни лагери, не за глави
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Фев 12, 2018 12:24 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Всичко е точно !!
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 7:50 am |
|
|