Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
 Схема стягане Основни лагери и гарнитури глави h6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги трябва ми помощ със схема за затягане на основните лагери на H6 и оригиналните гарнитури на главите, в аутодата намерих някаква информация за гарнитурите но не съм сигурен че става въпрос за ориигналните а за основните лагери е дадена схемата за 4 цилиндров мотор объркали са схемата, ако някой измъкне направо със схемите ще съм много благодарен. Поздрави.

Пон Фев 05, 2018 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Има си раздел с repair manuals във форума. Намери ги и си изтегли каквото ти е нужно. Поздрави и успешен ремонт!

Пон Фев 05, 2018 9:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз съм го изтеглил но не го разбирам, пише нещо първи път 25Nm втори 25Nm и после 90градуса което ми се струва адски малко на фона на другите коли който съм си правил. Затова се допитвам до форума.

Вто Фев 06, 2018 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е колко трябва да е според теб колега?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Фев 06, 2018 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Предполагам тези Нм-ри не са за главите? Гледам при 2.2, че се стяга на 29, 69, разтягат се на 180гр, после пак на 34, 15 нм и после 80-90градуса * 2 пъти, но да не минава 180гр.
Спрямо схемата за затягане на Хондата ми е наистина странно... предполагам гарнитурите слягат по различен начин и затова. Това с ъглите ми е изключително странно и на мен.

п.п. при мен биелните гайки ги дават на 43-46нм... за х6 д аса 25???

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Фев 06, 2018 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2011 10:52 pm
Мнения: 509
Местоположение: София
Автомобил: Дизелов
Рейтинг: 405
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
beseech написа:
Аз съм го изтеглил но не го разбирам, пише нещо първи път 25Nm втори 25Nm и после 90градуса което ми се струва адски малко на фона на другите коли който съм си правил. Затова се допитвам до форума.

Гледаш грешния менюал. Най - вероятно гледаш стягането на блока:
Прикачени файлове:
1.jpg


За стягането на главите е това:
Прикачени файлове:
2.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Фев 06, 2018 11:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Стягането на блока демек - стягането на основните лагери, не гледам грешната схема гледам точно първата която е постнал колегата по горе. 25Nm ми се струват малко за основни лагери затова се допитвам до вас да си кажете мнението някой въобще стягал ли ги е на толкова. Извинявам се ако обърквам някой с писането си но аз се разбирам :beer:

Чет Фев 08, 2018 8:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
beseech написа:
Стягането на блока демек - стягането на основните лагери, не гледам грешната схема гледам точно първата която е постнал колегата по горе. 25Nm ми се струват малко за основни лагери затова се допитвам до вас да си кажете мнението някой въобще стягал ли ги е на толкова. Извинявам се ако обърквам някой с писането си но аз се разбирам [emoji481]
+90° за етап две

Чет Фев 08, 2018 8:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
beseech написа:
Стягането на блока демек - стягането на основните лагери, не гледам грешната схема гледам точно първата която е постнал колегата по горе. 25Nm ми се струват малко за основни лагери затова се допитвам до вас да си кажете мнението някой въобще стягал ли ги е на толкова. Извинявам се ако обърквам някой с писането си но аз се разбирам :beer:


Не знам къде видя 25 Нм. Ти си си отговорил още първия път (25+25+90град):

Цитат:
Аз съм го изтеглил но не го разбирам, пише нещо първи път 25Nm втори 25Nm и после 90градуса което ми се струва адски малко на фона на другите коли който съм си правил. Затова се допитвам до форума.


Правиш това, което пише в реда, който пише. 90 градуса след 50Нм си е добър момент (виж стъпката на болта). Затова попитах колко смяташ, че трябва да е.
Изключително важно за да постигнеш правилния момент е смазването на резбата и шайбата !!!

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Фев 08, 2018 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Явно аз не си го превеждам както трябва, щото аз го разбирам така
1.стягаме на 25Nm
2.стягаме втори път с 25Nm (в което не виждам никакъв смисъл но колегата по горе казва че се прибавят още 25Nm)
3.90градуса
значи въпроса ми е към ico_tech
1.Стягане по схемата на 25Nm
2.Стягаме + още 25Nm = 50Nm
3.Стягаме с още 90 градуса.
Благодаря по принип :) :cool: 50Nm + 90 градуса найстина си е перфектен момент.

Чет Фев 08, 2018 8:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
beseech написа:
Явно аз не си го превеждам както трябва, щото аз го разбирам така
1.стягаме на 25Nm
2.стягаме втори път с 25Nm (в което не виждам никакъв смисъл но колегата по горе казва че се прибавят още 25Nm)
3.90градуса
значи въпроса ми е към ico_tech
1.Стягане по схемата на 25Nm
2.Стягаме + още 25Nm = 50Nm
3.Стягаме с още 90 градуса.
Благодаря по принип :) :cool: 50Nm + 90 градуса найстина си е перфектен момент.
Никъде не пише 50 Nm! Явно се подравнява стягането предвид смачкването на силикона. Вярвай стягането е сериозно на тез 90 градуса. Успех!

Чет Фев 08, 2018 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, стягат се на два етапа по 25 Нм, което не прави 50, но не знаех как по-лесно да му обясня на автора на темата. Идеята е точно да се смачка силикона, защото повърхността на блока е голяма, съответно налягането ниско и след няколко минути постигнатия натяг пада. Колкото повече силикон слага толкова релаксацията е по-голяма.
Просто да направи това, което пише - затягаш, повтаряш за проверка и потретяш с ъгъл 90 ;). Ъгъла винаги е най-меродавен, защото директно отразява удължението на болта.
Ако езика е проблем има инструкция и на руски.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Фев 08, 2018 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Добре благодаря за точното обяснение. Живи и здрави :D

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Пет Фев 09, 2018 10:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
струва ми се че изпуснахте точки 8 и 9 в затягането(след първото затягане на 90 градуса), който казват болтове от 1 до 4 дозатягане с още 90 градуса, а болтове 5 до 8 дозатягане с 45 градуса, според реда указан от номерацията на болтовете.

Пон Фев 12, 2018 10:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
дискусията е за основни лагери, не за глави

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Фев 12, 2018 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Всичко е точно !! :beer: :good:

Сря Фев 21, 2018 7:50 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 16 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор