|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Акумулатор, алтернатор или... ? Н6
Автор |
Съобщение |
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Здравейте колеги. Днес карах колата доста градско често страт/стоп. При едно от спиранията заключих колата и секунди след това се задейства алармата( фабричната е) без видима причина. След около час два след още няколко спирания при поредния старт светнаха чека, тракшън контрола и круйза започна да мига. Закачих колата на диагностика и излезе единствено ниско напрежение на батерията. Прегледах клемите на акумулатора и буксата на алтернатора, но всичко е наред. Мерих и колко зарежда с вички консуматори на празен ход 13.4В. Направи ми впечатление, че волтажа на дисплея се покачва доста бавно след старт. Изчистих грешката и покарах около 30км извън града, но след като паркирах пред вкъщи изгасих и запалих грешката се появи отново. Стартера върти нормално, при първоначалното обслужване смених и лагерите на генератора тогава четките му бяха в много добро състояние. Утре ще водя акумулатора на товарна вилка, междувременно ще съм благодарен за насоки какво още да прегледам.
Поздрави
|
|
|
Нед Фев 11, 2018 4:45 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Напрежението на акомулатора при старт на мотора. Явно пада доста.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Фев 11, 2018 6:10 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Проблема е отстранен. Оказа се окислен предпазител на алтернатора.
|
|
|
Вто Фев 13, 2018 5:29 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта |
|