|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Проблем на оборотите при студен двигател 2.5
Автор |
Съобщение |
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Имам Субару аутбек 2.5 от 2002 година и имам следния проблем. При стартиране на колата на студено тя запалва на 1600 оборота работи 1 минута и след това те се сриват до 400 и веднага се вдигат на 2000 и падат постепенно до работните. След като загрее работи на 750 оборота. При потегляне непосредствено след запалване нямам никакъв проблем с колата. При последващо стартиране нямам този проблем. По колата са сменени следните компоненти: Ламда сонда(предна), катализатор(2та), бобина, кабели, свещи, кнок сензор както и всички консумативи по колата. Почистени са дроселната клапа, стъпковото моторче както и почти всички купонги в двигателния отсег. Имате ли идея от какво може да се поражда този проблем? Благодаря предварително за отделеното време.
|
|
|
Пет Фев 16, 2018 6:56 pm |
|
|
bebezavar
Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
|
Привет колега,
Виж MAP сензора, който е и сензор за атмосферното налягане - при мен след почистване на този сензор, проблемите намаляха значително - outback 2000 година, обмислям смяната му, но в момента съм ангажиран с импрезата и след това идва ред и на този датчик, аз примерно го хванах да го прави в определен температурен диапазон от -2 до 5-6 градуса при други температури нямах този проблем.
|
|
|
Съб Фев 17, 2018 8:35 pm |
|
|
Alxx
|
Раздут или цепнат вакуумен маркуч?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Фев 18, 2018 4:46 pm |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте, Map сензора беше омаслен и го почистих но това беше преди месец. След почистването проблема продължи, дори след като смених ламбда сондата и катализаторите с нови. За вакумните маркучите под смукателният колектор бяха втвърдени, не бяха спукани, но въпреки това ги подмених.
|
|
|
Нед Фев 18, 2018 6:14 pm |
|
|
Alxx
|
Закачи я на ОБД студена и сравни сензора за температура на мотора с моментната външна. Не помня съпротивлението му за да ти кажа направо да му мериш товара, но предвид оплакването и неспоменаването на светещ чек, си мисля за този датчик. От него чек не свети, но като се повреди(или кабелът към ЕЦУ-то), показва неадекватни температури и моторът откача.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:04 am |
|
|
tst
|
За да предпазим колегата от още излишни смени и за да му спестим средства и време мисля, че е по-добре да бъде насочен към подходящ сервиз (майстор) с необходимата апаратура и опит. Всякакви други предположения си е чисто хвърляне на боб.
Колегата да пише от къде е, за да може все пак да помогнем да се намери подходящия сервиз (майстор)
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:29 am |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
За МАР сензора първоначално си мислех, че е сензора, който е до бобината. В последствие колегата каза че това е сензора за атмосферно налягане който се намира на калника. В нета търся и двете и двете ми ги дава като МАР сензори, така че се обърках и не разбрах за кой от двата става въпрос, така че може ли малко повече информация кой сензор за какво отговаря?
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:20 pm |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Аз съм от София и съм ходил 2 пъти на диагностика в Обеля и не показва грешки при топла кола.
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:38 pm |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Това което забравих да спомена е, че колата има монтирана газова уредба - холандска, която работи безпроблемно засега. Проблема е само на бензин само при първо(студено) палене. Възможно ли е проблема да идва от това, че се кара на газ, но запалването е винаги на бензин до загряване 40 градуса?
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 7:07 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Възможно е,след като е на газ да има не добре работещи бензинови инжектори ,което е следствие на това че , двигателя работи много кратко време на бензин.Проблема се решава със сваляне и почистване с ултразвук ала- бала. Такааа и аз хвърлих боба.
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 8:57 pm |
|
|
vladombenz
Регистриран на: Съб Мар 29, 2014 6:45 pm Мнения: 49
Автомобил: toyota corolla
Рейтинг: 11
|
Колега, аз имах много подобен на твоя проблем със същият мотор но моята е 2000г, дори може би да е същия, макар, че всеки би го описал по различен начин. Аз смених почти същото, което и ти и проблемът си остана. Лошото е при мен, че живея в чужбина и не мога да я закарам в сервиз на който имам доверие когато си поискам, трябваше да я търпя такава почти половин година. След дълги консултации, дори и тук във форума имам тема за проблемът, последно ми казаха колеги майстори на Субару в София, че трябва да регулирам клапаните, макар, че колата още не беше достигнала нужните километри за реглаж, а и беше на едва 44х.км. от основен ремонт. Няма да повярваш както и аз не повярвах след реглажа, при който в най-лошият случай като части ще ти трябват само гарнитурите на капаците на клапани и лулите на свещите останалото е труд, мотора как се държи на топло, на студено, това сякаш не е моят мотор. Бях забравил, че този мотор може да работи така. Спи и сънува, държи се повече от нормално а и разхода ми свали с цели три литра само от единият реглаж. Ако не си го правил въпросният реглаж, направи го, и без друго нищо не губиш, защото на всеки 50-60х. го дават да се прави, и ще видиш дали си отново в играта или ще остане проблемът, НО, аз мисля, че ще се оправи. Поне при мен беше така и съм супер Хепи, че колата отново си е моята. Успех!
|
|
|
Пон Фев 26, 2018 6:32 pm |
|
|
hristol83
Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Имах рено 19 със същия проблем с клапаните. Играеха оборотите на бензин на газ беше добре. Него го оправи нотариуса преди много години. Другото за което се сещам е загуба на вакум от гарнитура на смукател или нещо друго. Моя съвет е да идеш на сервиз, за сега съм ходил само при Любо в Люлин и съм доволен колата работи като нова.
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 7:44 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|