|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Проблем на оборотите при студен двигател 2.5
Автор |
Съобщение |
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Имам Субару аутбек 2.5 от 2002 година и имам следния проблем. При стартиране на колата на студено тя запалва на 1600 оборота работи 1 минута и след това те се сриват до 400 и веднага се вдигат на 2000 и падат постепенно до работните. След като загрее работи на 750 оборота. При потегляне непосредствено след запалване нямам никакъв проблем с колата. При последващо стартиране нямам този проблем. По колата са сменени следните компоненти: Ламда сонда(предна), катализатор(2та), бобина, кабели, свещи, кнок сензор както и всички консумативи по колата. Почистени са дроселната клапа, стъпковото моторче както и почти всички купонги в двигателния отсег. Имате ли идея от какво може да се поражда този проблем? Благодаря предварително за отделеното време.
|
|
|
Пет Фев 16, 2018 6:56 pm |
|
|
bebezavar
Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
|
Привет колега,
Виж MAP сензора, който е и сензор за атмосферното налягане - при мен след почистване на този сензор, проблемите намаляха значително - outback 2000 година, обмислям смяната му, но в момента съм ангажиран с импрезата и след това идва ред и на този датчик, аз примерно го хванах да го прави в определен температурен диапазон от -2 до 5-6 градуса при други температури нямах този проблем.
|
|
|
Съб Фев 17, 2018 8:35 pm |
|
|
Alxx
|
Раздут или цепнат вакуумен маркуч?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Фев 18, 2018 4:46 pm |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте, Map сензора беше омаслен и го почистих но това беше преди месец. След почистването проблема продължи, дори след като смених ламбда сондата и катализаторите с нови. За вакумните маркучите под смукателният колектор бяха втвърдени, не бяха спукани, но въпреки това ги подмених.
|
|
|
Нед Фев 18, 2018 6:14 pm |
|
|
Alxx
|
Закачи я на ОБД студена и сравни сензора за температура на мотора с моментната външна. Не помня съпротивлението му за да ти кажа направо да му мериш товара, но предвид оплакването и неспоменаването на светещ чек, си мисля за този датчик. От него чек не свети, но като се повреди(или кабелът към ЕЦУ-то), показва неадекватни температури и моторът откача.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:04 am |
|
|
tst
|
За да предпазим колегата от още излишни смени и за да му спестим средства и време мисля, че е по-добре да бъде насочен към подходящ сервиз (майстор) с необходимата апаратура и опит. Всякакви други предположения си е чисто хвърляне на боб.
Колегата да пише от къде е, за да може все пак да помогнем да се намери подходящия сервиз (майстор)
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:29 am |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
За МАР сензора първоначално си мислех, че е сензора, който е до бобината. В последствие колегата каза че това е сензора за атмосферно налягане който се намира на калника. В нета търся и двете и двете ми ги дава като МАР сензори, така че се обърках и не разбрах за кой от двата става въпрос, така че може ли малко повече информация кой сензор за какво отговаря?
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:20 pm |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Аз съм от София и съм ходил 2 пъти на диагностика в Обеля и не показва грешки при топла кола.
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 12:38 pm |
|
|
stoychorider
Регистриран на: Пет Фев 16, 2018 6:43 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Това което забравих да спомена е, че колата има монтирана газова уредба - холандска, която работи безпроблемно засега. Проблема е само на бензин само при първо(студено) палене. Възможно ли е проблема да идва от това, че се кара на газ, но запалването е винаги на бензин до загряване 40 градуса?
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 7:07 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Възможно е,след като е на газ да има не добре работещи бензинови инжектори ,което е следствие на това че , двигателя работи много кратко време на бензин.Проблема се решава със сваляне и почистване с ултразвук ала- бала. Такааа и аз хвърлих боба.
|
|
|
Пон Фев 19, 2018 8:57 pm |
|
|
vladombenz
Регистриран на: Съб Мар 29, 2014 6:45 pm Мнения: 49
Автомобил: toyota corolla
Рейтинг: 11
|
Колега, аз имах много подобен на твоя проблем със същият мотор но моята е 2000г, дори може би да е същия, макар, че всеки би го описал по различен начин. Аз смених почти същото, което и ти и проблемът си остана. Лошото е при мен, че живея в чужбина и не мога да я закарам в сервиз на който имам доверие когато си поискам, трябваше да я търпя такава почти половин година. След дълги консултации, дори и тук във форума имам тема за проблемът, последно ми казаха колеги майстори на Субару в София, че трябва да регулирам клапаните, макар, че колата още не беше достигнала нужните километри за реглаж, а и беше на едва 44х.км. от основен ремонт. Няма да повярваш както и аз не повярвах след реглажа, при който в най-лошият случай като части ще ти трябват само гарнитурите на капаците на клапани и лулите на свещите останалото е труд, мотора как се държи на топло, на студено, това сякаш не е моят мотор. Бях забравил, че този мотор може да работи така. Спи и сънува, държи се повече от нормално а и разхода ми свали с цели три литра само от единият реглаж. Ако не си го правил въпросният реглаж, направи го, и без друго нищо не губиш, защото на всеки 50-60х. го дават да се прави, и ще видиш дали си отново в играта или ще остане проблемът, НО, аз мисля, че ще се оправи. Поне при мен беше така и съм супер Хепи, че колата отново си е моята. Успех!
|
|
|
Пон Фев 26, 2018 6:32 pm |
|
|
hristol83
Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Имах рено 19 със същия проблем с клапаните. Играеха оборотите на бензин на газ беше добре. Него го оправи нотариуса преди много години. Другото за което се сещам е загуба на вакум от гарнитура на смукател или нещо друго. Моя съвет е да идеш на сервиз, за сега съм ходил само при Любо в Люлин и съм доволен колата работи като нова.
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 7:44 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта |
|