Автор |
Съобщение |
aleksandar29
Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm Постове: 15 Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
|
Здравейте! Нуждая се от помощ и съвет. Аутбек 3,0 Н6 2002 феислифт. Проблема е следния: При превключване на предавки между 2 и 3 когато преминава колата се форсира с около 1000 оборота и трета се включва с удар. Маслото не бях го сменял от както съм го купил. Бях изминал 56 000 км, (цвят кафяв) сега го смених с машина но проблема си остана. Ще бъда много благодарен, ако някой може да ми каже какво може да е и къде мога да направя ремонт ако се скапала кутията нещо. Питах в Габрово в субару, казаха че немогат да ми помогнат. Искам да попитам тези кутии ги водят 4 степенни а моята преминава на 5-та, такли е с всики с 3,0 мотор.Питам защото когато ми сменяха маслото филтър се оказа че не е на кутията а в под предния фар. Има и заден филтър под десния заден калник той за какво е? Неможаха да ми кажат въпросните майстори.
|
|
|
Съб Фев 24, 2018 2:28 pm |
|
|
ACID BURN
Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm Постове: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
|
Ако по автомобила не са правени някакви модификации трябва да е с 4 предавки. Усещането ти за 5-та предавка е поради причината, че след определено време автоматика предава директно, а не през хидротрансформатора. При мен след като съм на D и превключи на 4-та след около 10 секунди до може би 30 при едно и също натоварване автоматика предава директно и падат оборотите от примерно 2000 на 1500-1600. Това мога да кажа аз.
|
|
|
Съб Фев 24, 2018 2:37 pm |
|
|
aleksandar29
Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm Постове: 15 Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
|
|
Съб Фев 24, 2018 3:02 pm |
|
|
aleksandar29
Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm Постове: 15 Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
|
Явно в България никой не разбира и не се сбъсквал такъв проблем. Появисе от изведнъж.А да ли е от кутията?Бях слагал добавка на бардал за почистване на системата и карах 4 дена само на бензин докато изгоря 20 литра и след зареждане на газ и прехвърлих се почна на 200м от бензиностанцията. Лошото е че работи така сега на газ и бензин.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 7:58 am |
|
|
ACID BURN
Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm Постове: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
|
Според мен вероятността да е от двигателя е малка. Ако е така както на видеото е нещо в кутията или управлението й. Провери нивото на маслото и качеството му. На работещ двигател се проверява.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 11:37 am |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Постове: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Ако прави така като в клипа, най вероятно вече са се износили пакетите. Щом и след смяната на маслото не е имало промяна. Другият вариант е някой от соленоидите да се е скапал, но и в двата случая кутията трябва да се свали и огледа.
П.п. Маслото се сменя на 24месеца или 50х.км. ,а след покупка (ако нямаш доказателства че е сменявано преди това), трябва да го смениш веднага.
Успех!
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 11:43 am |
|
|
Vmax
|
aleksandar29 написа: Питам защото когато ми сменяха маслото филтър се оказа че не е на кутията а в под предния фар. Снимай номера на кутията и го пусни, за да видим каква е? Филтърът на тези кутии е на самия корпус - няма как да е под предния фар. С кафяво масло, явно кутията вече е хвърлила кърпата.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 11:54 am |
|
|
aleksandar29
Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm Постове: 15 Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
|
Както казах филтър не е на кутията зад халогена и маслото е чисто ново на 20км . Ще ходя при въпросния Павлин в Пловдив за почистване на соленоид или смяна на пакет. След това ще пиша за резултата. Благодаря на колегата който ми се обади по телефона за насоките и препоръките.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 12:14 pm |
|
|
Vmax
|
aleksandar29 написа: Както казах филтър не е на кутията зад халогена и маслото е чисто ново на 20км . Точно защото филтъра фабрично е на корпуса на кутията, ти подсказах да снимаш номера на АТ-то, за да разберем дали е от тази кола. Относно маслото, както ти подсказа и колегата Такев, като купиш кола с незнайна и недоказуема история, първото което сменяш са масла на АТ и двг. Щом си карал на 50х км и си източил кафяво масло, то кутията е най-малкото с износени пакети и т.н. Успех с ремонта.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 12:43 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Постове: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Филтара си е точно там където го е намерил колегата.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 5:11 pm |
|
|
kulzari
|
Филтъра на Б12 Н6 е точно там където е на колегата, соленоидите могат да се проверят на място и да се сменят, ако са пакети ремонта е мн. скъп и си търси кутия втора употреба.
|
|
|
Нед Фев 25, 2018 6:25 pm |
|
|
Vmax
|
|
Нед Фев 25, 2018 7:06 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Постове: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Аз само да вметна леко така, малко разсъждения относно проблема. Ако са износени пакети, не би ли трябвало да го прави на всяка предавка, а не само м/у 3-та и 4-та. ? (това от лаик като мен, не претендирам за истинност) Някак си ми се вижда по малко вероятно да са пакети . А щом колегата казва че соленоиди (клапани) може да се ремонтират на място. Най-добре иди в някой сервиз за автоматици да свалят картера и да гледат.
|
|
|
Пон Фев 26, 2018 9:16 pm |
|
|
Vmax
|
За да стане кафяво маслото, означава че има износване на пакетите и то сериозно Соленоиди не се ремонтират - в най-добрия вариант се чистят и то ако стане е на късмет. Ако ли не - смяна с нови. Случва се само между две скорости, защото въпросния соленоид е сдал багажа.
Както каза Краси - най изгодно е читава кутия втора ръка, защото ремонт на такава е около 2к лева, а втора ръка е около 1000
|
|
|
Пон Фев 26, 2018 9:31 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Постове: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Сякаш колата включва за момент на неутрална. Можеш да пробваш една безболезнена процедура с ECU Reset. viewtopic.php?f=1&t=19695
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 5:25 pm |
|
|
Vmax
|
rmiroslavov написа: Сякаш колата включва за момент на неутрална. Можеш да пробваш една безболезнена процедура с ECU Reset. viewtopic.php?f=1&t=19695 Посочената процедура касае ECU-то, а тази кола има TCU ( transmission control unit ), който управлява трансмисията. С какво точно ресета на ЕКУ-то може да помогне на проблема с трансмисията? ( риторичен въпрос ) По-добре не пиши подобни постове, когато не си наясно - не помагаш на темата и се генерира излишен спам.
|
|
|
Съб Мар 03, 2018 10:24 am |
|
|
aleksandar29
Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm Постове: 15 Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
|
Здравейте, колата не съм я дал още за ремонт, но сега този месец ще предстои.Реших да си правя моята кутия в субару пловдив, ще струва 2000лв ако е износен пакет. Но за мен си направих тест и разсъждавам така: Първо ще сменя или почистя въпросния соленоид, тъй като когато настъпя колата здраво с педала няма никакъв проблем с форсирането и предавка "3" си влиза навреме( на 2-ра вдига 130км/ч на 3-та 190км/ч) едвали с износени пакети ще върви така. Така че според мен си е липса на налягане в кутията. Колата си тръгва по лек наклон(около 4-5 градуса) без газ на "D" и "R" със закачено ремерке, което е с тегло 280kg (моето). Така че не съм привърженик на кутия втора употреба, аз си я имам така или иначе.Според мен няма смисъм да си имам 2. Най - вероятно никой не е сменял маслото на тази кутия. Още като го купих 2015г. неможаха да взязат компа на колата имаше защитен код. Тогава беше на 175 000км незнам да ли са реални сега е на 231 000. Това е от мен за сега. Честит празник на всичи!
|
|
|
Съб Мар 03, 2018 12:17 pm |
|
|
DamyanIvanov
Регистриран на: Чет Мар 22, 2018 6:00 pm Постове: 2
Автомобил: OutBack H6
Телефон: 0887555359
Рейтинг: 0
|
Здравейте, искам и аз да попитам нещо. От началото на м.Декември 2017г. карам първото си Субару и за сега всичко е на ред, това което ме озадачава е един странен шум подобен на приплъзване на спряла гума по асфалта, който се появява само при потеглене и то единствено ако автомобилът е бил изгасен. Чува се около 5-6 метра след плавно потегляне и в двете посоки и трае около секунда, след това няма проблем. Имате ли представа на какво може да се дължи и до колко е опасно?
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 6:11 pm |
|
|
aleksandar29
Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm Постове: 15 Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
|
Автомобила вече го (23.03.2018) закарах при Павлин в Пловдив и ще видим какво ще направят. Дано само да е по скоро. За сега и за тях се указа загадка.
|
|
|
Нед Мар 25, 2018 6:42 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Постове: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
aleksandar29 написа: Автомобила вече го (23.03.2018) закарах при Павлин в Пловдив и ще видим какво ще направят. Дано само да е по скоро. За сега и за тях се указа загадка. Колега,нямаш износени пакети.Кажи му на Павлин да ти замери налягането на хидр.масло в ск.кутия в различните режими.Да ти свали хидравличния блок и му направи генерално почистване със смяна на всички уплътнители и "О"-пръстени.Там ти е проблема,или имаш намалено налягане или имаш затлачени плунжери и се нуждае от почистване и профилактика.Но и двете неща искат сваляне на хидр. блок.
|
|
|
Нед Мар 25, 2018 9:58 pm |
|
|